-
Καλησπέρα και ελπίζω να μην είμαι σε λάθος ενότητα...
Κινούμαι προς την αγορά νέου αυτοκινήτου (διότι το δικό μου είναι παλιό με ότι αυτό συνεπάγεται) και έχω καταλήξει στο να ψάχνω κυρίως για nissan primera p12 (έτη 2004+).
Το πρόβλημα που έχω είναι τα κυβικά... Είμαι μεταξύ 1600 και 1800. Τα μεταχειρισμένα ιδίων χαρακτηριστικών και των 1600 και των 1800 έχουν:
περίπου ίδια ασφάλεια
περίπου ίδια τέλη κυκλοφορίας
περίπου ίδια κατανάλωση (κυρίως εκτός πόλης)
αλλά έχουμε θέμα με τα τεκμήρια(και γενικότερα τη φορολογία)...μπορεί να καταργηθούν αλλά μπορεί να γίνουν και αυστηρότερα...Για όλα τα παραπάνω θα ήθελα τη γνώμη σας, για να αποφασίσω κι εγώ τελικά τι θα κάνω...Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα και ελπίζω να μην είμαι σε λάθος ενότητα...
Κινούμαι προς την αγορά νέου αυτοκινήτου (διότι το δικό μου είναι παλιό με ότι αυτό συνεπάγεται) και έχω καταλήξει στο να ψάχνω κυρίως για nissan primera p12 (έτη 2004+).
Το πρόβλημα που έχω είναι τα κυβικά... Είμαι μεταξύ 1600 και 1800. Τα μεταχειρισμένα ιδίων χαρακτηριστικών και των 1600 και των 1800 έχουν:
περίπου ίδια ασφάλεια
περίπου ίδια τέλη κυκλοφορίας
περίπου ίδια κατανάλωση (κυρίως εκτός πόλης)
αλλά έχουμε θέμα με τα τεκμήρια(και γενικότερα τη φορολογία)...μπορεί να καταργηθούν αλλά μπορεί να γίνουν και αυστηρότερα...Για όλα τα παραπάνω θα ήθελα τη γνώμη σας, για να αποφασίσω κι εγώ τελικά τι θα κάνω...Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα και ελπίζω να μην είμαι σε λάθος ενότητα...
Κινούμαι προς την αγορά νέου αυτοκινήτου (διότι το δικό μου είναι παλιό με ότι αυτό συνεπάγεται) και έχω καταλήξει στο να ψάχνω κυρίως για nissan primera p12 (έτη 2004+).
Το πρόβλημα που έχω είναι τα κυβικά... Είμαι μεταξύ 1600 και 1800. Τα μεταχειρισμένα ιδίων χαρακτηριστικών και των 1600 και των 1800 έχουν:
περίπου ίδια ασφάλεια
περίπου ίδια τέλη κυκλοφορίας
περίπου ίδια κατανάλωση (κυρίως εκτός πόλης)
αλλά έχουμε θέμα με τα τεκμήρια(και γενικότερα τη φορολογία)...μπορεί να καταργηθούν αλλά μπορεί να γίνουν και αυστηρότερα...Για όλα τα παραπάνω θα ήθελα τη γνώμη σας, για να αποφασίσω κι εγώ τελικά τι θα κάνω...Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης spyrosbhta έγραψε:
περίπου ίδια κατανάλωση (κυρίως εκτός πόλης)
αλλά έχουμε θέμα με τα τεκμήρια(και γενικότερα τη φορολογία)...μπορεί να καταργηθούν αλλά μπορεί να γίνουν και αυστηρότερα....
-
παρε 1600 και 10ετιας+ αν ειναι καλο το αμαξι ωστε να ελαχιστοποιησεισ τα τεκμηρια (10ετια= 50% λιγωτερο)
-
ΒΑΣΙΚΑ : http://www.dikaiologitika.gr/φ�% ... -2013.html
Κι εγώ πιστεύω ότι αλλάζει ο μανωλιός και βάζει τα ρούχα του αλλιώς, αλλά ας μην κάνουμε πολιτικό το θέμα...
-
ΕLTASSOS για 6-7ετίας ψάχνω πιο πολύ... (στην κατηγορία 5-10 ετών γενικότερα)
-
Το συγκεκριμενο primera, το 1.6, το εχει φιλος του πατερα μου ,οικογενειαρχης με 2 εφηβους και παραπονιεται οτι ειναι οριακο απο επιδοσεις για 4 ατομα και αποσκευες...
-
Είναι λογικό αυτό που λες. Οποιοδήποτε γεμάτο αυτοκίνητο δεν τραβάει όσο ένα άδειο κάτω των 2000 κυβικών φυσικά... (Σίγουρα πάντως θα έχει καλύτερες από το παλιό μου αυτοκίνητο)
-
Αρκει να καβαλησεις στις ιδιες συνθηκες ενα παρομοιο οικογενειακο ατμοσφαιρικο 1800αρι με 1,5-2 χιλιογραμμομετρα παραπανω ροπη...
Απλα παρε το 1.8 αυτο ηταν το νοημα.. -
οctavia 1.8tsi αν σε παιρνει οικονομικα (8-9 χιλ)
-
Δεν κατάλαβα για ποιο λόγο έχεις καταλήξει μόνο σε αυτό το αυτοκίνητο (Primera), όταν υπάρχουν πάρα πολλά και αξιόλογα μεταχειρισμένα.
Έχω οδηγήσει μόνο το 1,6 και το βρήκα πολύ αργό και ενεργοβόρο. Καίει πολύ και χωρίς ζόρι (φορτίο, επιδόσεις). Σίγουρα μεταξύ των 2, το 1,8 αποτελεί πιο ισορροπημένη επιλογή. -
Σίγουρα έχιε καλύτερη απόδοση αλλά αντισταθμίζει τα φορολογικά μέτρα που μπορεί να έρχονται...;
Πιο πολύ κατέληξα σε αυτό το αυτοκίνητο λόγω του high teck εσωτερικού του... αν έχετε άλλο παρόμοιο (παρόμοιας τιμής) θα ήθελα να το ακούσω.
-
Ο χρήστης spyrosbhta έγραψε:
Σίγουρα έχιε καλύτερη απόδοση αλλά αντισταθμίζει τα φορολογικά μέτρα που μπορεί να έρχονται...;Πιο πολύ κατέληξα σε αυτό το αυτοκίνητο λόγω του high teck εσωτερικού του... αν έχετε άλλο παρόμοιο (παρόμοιας τιμής) θα ήθελα να το ακούσω.
Συμφοιτητής μου το είχα αγοράσει όταν πρωτοβγήκε γιατί είχε κάμερα οπισθοπορείας, οθόνη στο ταμπλώ και δερμάτινα καθίσματα…και ακόμα χτυπάει το κεφάλι του
-
Ξεχασα να πω πωσ το θελω και για τουσ χωρουσ του. Γιατι χτυπαει το κεφαλι του;
-
Μια κατα τη γνώμη μου καλή λύση είναι το civic sedan 1.8.140 ατμοσφαιρικά αλογάκια με 7λτ/100κμ! 8 με 9 χιλιάδες 5ετίας.!
I-vtec , ούτε τουρμπο ούτε φράγκο στα συνεργεία...Αλλα αν σκέφτεσαι πιθανή μετατροπή σε αέριο,ψάξε καλά
σε τι τύπου κινητήρα θα επενδύσεις.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2717650/ -
Ευχαριστώ πολύ αλλά το ποσό ξεφεύγει από αυτά που μπορώ να διαθέσω...
Το civic θα ήταν στις προτιμήσεις μου αν είχα περισσότερα χρήματα για το βενζινοκίνητο ακόμη και για το υβριδικό.
Αλλά πάλι πάμε στα 1800 cc κάτι το οποίο με προβληματίζει...
-
Πόσο γρήγορα ή αργά οδηγείς; Ενδέχεται να σε καλύπτει και το 1.6 σε καλύπτει, πήγαινε σε αυτό.
-
οι αμερικανοι λενε 'no replacement for displacement'...
αν μπορεις το 1.8 πηγαινε στο 1.8.
εν αναγκη την μια φορα στις τρεις που θα πας εξω φαε διπιτο αντι για γκουρμεδια... -
Η αλήθεια είναι ότι είδα αρκετά μέτρια προς καλά 1600αρια primera με τιμές από 4000-6000 ευρώ και ένα απίστευτα συντηρημένο 1800άρι στα 5000 χιλιάρικα. Και λέω: είναι να μην πάρεις το 1800άρι. Αλλά με τα νέα φορολογικά που έρχονται...αναρωτιέμαι αν θα συντηρείται ένα τέτοιο αυτοκίνητο ή θα σου βάλουν ένα τεκμήριο που θα το ψάχνεις...
(Η ασφάλεια είναι περίπου ίδια και τα τέλη διαφέρουν κατά 20 ευρώ...)
Το πως οδηγώ...με τέτοια τιμή στη βενζίνη πολύ απαλά το γκάζι...αλλά υπάρχουν και λίγες φορές που ξεδίνω με σανίδωμα και πολλές στροφές...όσο μπορώ όμως με κινητήρα 1400άρι 75 αλόγων (δεν έχουμε ψώφια άλογα λόγω ηλικίας) σε όχημα 1 τόνου.
Αγορά αυτοκινήτου και επιλογή κυβικών.