-
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους.
Νεο μέλος και γω και αφού ρευστοποίησα το προηγούμενο ι.χ ετοιμάζομαι για το επόμενο.
Η χρήση θα είναι κυρίως εθνικό δίκτυο,αλλά και αθάνατο κακοποιημένο ελληνικό επαρχιακό.Εντός πόλης ελάχιστα.
Έχουμε κι λέμε.- Hyundai i30 1,4 90ps με 6άρι έκδοση comfort στα 16000!
Γνώμες για τον CRDi 1,4-Καταναλώσεις?Απόδοση?Απόδοση αναρτήσεων στα Hyundai γενικότερα(το έχω αποθημένο απο το civic που είχα)Άγνωστο σε εμένα μοτέρ.Φορέθηκε αλλού?Ακούω εμπειρίες...
2)Citroen C4 1,6 90ps με 5άρι έκδοση Attraction στα 16200!
HDI?Ηλεκτρικά όπως παλιά?Πλαίσιο?Αξιοπιστία CITROEN γενικότερα,με απασχολεί...Είναι όμως κούκλα..3)Toyota Yaris 1,4 D-4D 90ps με 6άρι έκδοση Life στα 15100!
Είναι αρκετό το σκάφος για μια μέση 4μελή οικογένεια?Συντήρηση και κόστος TOYOTA?4)Fiat Punto 1,3 Mtj 85ps με extra(που θέλω)με 5άρι στα 14200!
Το Hyundai φρέσκο αλλά και 'άγνωστο',το Citroen πολυτελές αλλά αξιόπιστο?
Υaris και Punto (σαν σκάφη κυρίως) αρκούν για μια μέση 4μελη οικογένεια?
Άλλες προτάσεις σε DIESEL μέχρι 16000!
Ευχαριστώ - Hyundai i30 1,4 90ps με 6άρι έκδοση comfort στα 16000!
-
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους.
Νεο μέλος και γω και αφού ρευστοποίησα το προηγούμενο ι.χ ετοιμάζομαι για το επόμενο.
Η χρήση θα είναι κυρίως εθνικό δίκτυο,αλλά και αθάνατο κακοποιημένο ελληνικό επαρχιακό.Εντός πόλης ελάχιστα.
Έχουμε κι λέμε.- Hyundai i30 1,4 90ps με 6άρι έκδοση comfort στα 16000!
Γνώμες για τον CRDi 1,4-Καταναλώσεις?Απόδοση?Απόδοση αναρτήσεων στα Hyundai γενικότερα(το έχω αποθημένο απο το civic που είχα)Άγνωστο σε εμένα μοτέρ.Φορέθηκε αλλού?Ακούω εμπειρίες...
2)Citroen C4 1,6 90ps με 5άρι έκδοση Attraction στα 16200!
HDI?Ηλεκτρικά όπως παλιά?Πλαίσιο?Αξιοπιστία CITROEN γενικότερα,με απασχολεί...Είναι όμως κούκλα..3)Toyota Yaris 1,4 D-4D 90ps με 6άρι έκδοση Life στα 15100!
Είναι αρκετό το σκάφος για μια μέση 4μελή οικογένεια?Συντήρηση και κόστος TOYOTA?4)Fiat Punto 1,3 Mtj 85ps με extra(που θέλω)με 5άρι στα 14200!
Το Hyundai φρέσκο αλλά και 'άγνωστο',το Citroen πολυτελές αλλά αξιόπιστο?
Υaris και Punto (σαν σκάφη κυρίως) αρκούν για μια μέση 4μελη οικογένεια?
Άλλες προτάσεις σε DIESEL μέχρι 16000!
Ευχαριστώ - Hyundai i30 1,4 90ps με 6άρι έκδοση comfort στα 16000!
-
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους.
Νεο μέλος και γω και αφού ρευστοποίησα το προηγούμενο ι.χ ετοιμάζομαι για το επόμενο.
Η χρήση θα είναι κυρίως εθνικό δίκτυο,αλλά και αθάνατο κακοποιημένο ελληνικό επαρχιακό.Εντός πόλης ελάχιστα.
Έχουμε κι λέμε.- Hyundai i30 1,4 90ps με 6άρι έκδοση comfort στα 16000!
Γνώμες για τον CRDi 1,4-Καταναλώσεις?Απόδοση?Απόδοση αναρτήσεων στα Hyundai γενικότερα(το έχω αποθημένο απο το civic που είχα)Άγνωστο σε εμένα μοτέρ.Φορέθηκε αλλού?Ακούω εμπειρίες...
2)Citroen C4 1,6 90ps με 5άρι έκδοση Attraction στα 16200!
HDI?Ηλεκτρικά όπως παλιά?Πλαίσιο?Αξιοπιστία CITROEN γενικότερα,με απασχολεί...Είναι όμως κούκλα..3)Toyota Yaris 1,4 D-4D 90ps με 6άρι έκδοση Life στα 15100!
Είναι αρκετό το σκάφος για μια μέση 4μελή οικογένεια?Συντήρηση και κόστος TOYOTA?4)Fiat Punto 1,3 Mtj 85ps με extra(που θέλω)με 5άρι στα 14200!
Το Hyundai φρέσκο αλλά και 'άγνωστο',το Citroen πολυτελές αλλά αξιόπιστο?
Υaris και Punto (σαν σκάφη κυρίως) αρκούν για μια μέση 4μελη οικογένεια?
Άλλες προτάσεις σε DIESEL μέχρι 16000!
Ευχαριστώ - Hyundai i30 1,4 90ps με 6άρι έκδοση comfort στα 16000!
-
Ο χρήστης BillPap έγραψε:
Καταρχήν καλησπέρα σε όλους.
Νεο μέλος και γω και αφού ρευστοποίησα το προηγούμενο ι.χ ετοιμάζομαι για το επόμενο.
Η χρήση θα είναι κυρίως εθνικό δίκτυο,αλλά και αθάνατο κακοποιημένο ελληνικό επαρχιακό.Εντός πόλης ελάχιστα.
Έχουμε κι λέμε.- Hyundai i30 1,4 90ps με 6άρι έκδοση comfort στα 16000!
Γνώμες για τον CRDi 1,4-Καταναλώσεις?Απόδοση?Απόδοση αναρτήσεων στα Hyundai γενικότερα(το έχω αποθημένο απο το civic που είχα)Άγνωστο σε εμένα μοτέρ.Φορέθηκε αλλού?Ακούω εμπειρίες...
2)Citroen C4 1,6 90ps με 5άρι έκδοση Attraction στα 16200!
HDI?Ηλεκτρικά όπως παλιά?Πλαίσιο?Αξιοπιστία CITROEN γενικότερα,με απασχολεί...Είναι όμως κούκλα..3)Toyota Yaris 1,4 D-4D 90ps με 6άρι έκδοση Life στα 15100!
Είναι αρκετό το σκάφος για μια μέση 4μελή οικογένεια?Συντήρηση και κόστος TOYOTA?4)Fiat Punto 1,3 Mtj 85ps με extra(που θέλω)με 5άρι στα 14200!
Το Hyundai φρέσκο αλλά και 'άγνωστο',το Citroen πολυτελές αλλά αξιόπιστο?
Υaris και Punto (σαν σκάφη κυρίως) αρκούν για μια μέση 4μελη οικογένεια?
Άλλες προτάσεις σε DIESEL μέχρι 16000!
ΕυχαριστώΜε τους αναιμικους ντιζελοκινητηρες που διαλέγεις θα πηγαινα μονο για τα 2 τελευταια, και απο αυτά θα διαλεγα το Yaris. Σε μικρομεσαιο με τετοιο ντιζελ δεν θα πλησιαζα καν...
- Hyundai i30 1,4 90ps με 6άρι έκδοση comfort στα 16000!
-
Θα προτείνω το Yaris. Καλύτερα την έκδοση Active. Είναι ακριβούτσικο σε σχέση με άλλα αλλά θεωρώ ότι αξίζει τα παραπάνω χρήματα.
Είμαι κι εγώ ένας υποψήφιος ιδιοκτήτης yaris d-4d. Όταν το πάρω θα μπορέσω να γράψω περισσότερα. -
το punto ειναι πολυ ανετο για 4μελες οικογενεια (στο λεω επειδη τυχαινει να το εχω και να ειμαστε 4μελης οικογενεια)!
και για ταξιδια απο αποψη χωρων ειναι πολυ καλο! να φανταστεις το εχω απο τελη Απριλιου (μιλαμε για το punto 2012, αν και δεν εχει διαφορες μεγαλες απο το g punto) και εχω κανει μεχρι στιγμης 3 ταξιδια μεγαλων αποστασεων ανετα!
και πετρελαιο μαλιστα θα εισαι πολυ καλα! απο εμενα fiat. στην εκδοση lounge!
opel-fiat no1 στους πετρελαιοκινητηρες! αντι για το yaris στην θεση σου θα κοιτουσα το corsa! (φορανε ιδια μοτερ με fiat)
το ειχα κοιταξει και το yaris, πολυ στριμωγμενο μου φανηκε και απο εμφανιση στο εσωτερικο δεν με τραβαγε, οπως η lounge της fiat. και το c4 ειναι πολυ ωραιο μεσα!και oi γαλλοι ειναι πολυ καλοι. το citroen μην το φοβασαι, πολυ καλη επιλογη!
-
Κατ' αρχήν πρέπει να διαχωρίσεις και να δεις ποια κατηγορία αυτοκινήτου σου ταιριάζει για οικογενειακό. Δεν μπορείς λοιπόν να συγκρίνεις το Yaris με το i30 και το C4 διότι απλά είναι άλλης κατηγορίας (Segment) αυτοκίνητα.
Το Yaris είναι πολύ οριακό για οικογένειες 4 ατόμων και μάλιστα, κάποιες αποσκευές θα τις ξεχάσουν στο σπίτι...
Μπορεί να συγκριθεί με τα Punto, Polo, Fiesta, Rio, 208, Ibiza, Fabia, i20 κλπ (B Segment). Το ίδιο ισχύει και για το Punto (που μάλιστα είχα).Στην κατηγορία C (Segment) τοποθετείς τα i30 και C4 και μπορείς να κάνεις σύγκριση με Golf, Astra, Auris, 308, Megane κλπ.
Η Κατηγορία αυτή είναι απλά επαρκής για τετραμελή οικογένεια σύμφωνα με τις Ευρωπαϊκές προδιαγραφές, αλλά σύμφωνα με τα Ελληνικά οικονομικά δεδομένα πλέον είναι επαρκέστατη.Αυτά τα ανέφερα και για τον πρόσθετο λόγο ότι ένα Diesel δεν το παίρνεις σήμερα για 4-5 χρόνια, το κρατάς για να σου κάνει καλή δουλειά (απόσβεση + ικανοποίηση καταναλωτή) για 10 χρόνια.
Συνεπώς και διότι το μικρότερο αυτοκίνητο ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕΤΑ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ, αφού εμείς μεγαλώνουμε, προτείνω για την οικογένειά σου αυτοκίνητο κατηγορίας C.
Σωστά σκέφτηκες για i30 ή C4. Είναι και τα δύο αξιοπρεπή και όμορφα αυτοκίνητα. Σαν προσωπική και μόνο επιλογή μεταξύ των δύο, αυτή θα ήταν το i30 λόγω: μικρότερου κυβισμού (ασφάλιστρα, τεκμήρια), ροπής κινητήρα (η μεγαλύτερη για 1.4), ποιότητας εφάμιλης του Golf (με γενική παραδοχή), χώρου αποσκευών (400 l περίπου τετραγωνισμένος) και χώρου καμπίνας (από τα μεγαλύτερα μεταξόνια της κατηγορίας). Χωρίς να θέλω να κακολογήσω το Γαλλικό αυτοκίνητο, όσοι γνωστοί μου πήραν Hyundai, δεν αλλάζουν με τίποτε εταιρεία... (λόγω ανυπαρξίας προβλημάτων).Όσον αφορά επιλογή από κατηγορία B, εφόσον κρίνεις με οικονομικό κριτήριο, δες και το i20 1.4 diesel. Δες κάποια forums, σύγκρινε τα τεχνικά του χαρακτηριστικά και την τιμή του.
Τελευταία συμβουλή, δες τα και κάνε test Drive τουλάχιστον στα 2-3 που θα καταλήξεις, έχει σημασία και η οδηγική σου ικανοποίηση...
Εύχομαι να βοήθησα λίγο. -
Δες και το Opel corsa 1.7 cdti,έχει 130hp και 30Kgr ροπης!
Εγώ το πήρα στην Cosmo έκδοση με 16.000€!
Έχει φοβερό γκάζι και τρομερή οικονομία,είμαι στις 9000km και έχω κατανάλωση 4.5lit/100km σε ταξίδι χωρίς να σκέφτομαι την οικονομία!
Βρες το κάπου να το κανείς test drive να έχεις άποψη!
Πάντως οποίο και να επιλέξεις,να το οδηγησεις και να είσαι σίγουρος για την επιλογη σου! -
Ο χρήστης Elaspre έγραψε:
Δες και το Opel corsa 1.7 cdti,έχει 130hp και 30Kgr ροπης!
Εγώ το πήρα στην Cosmo έκδοση με 16.000€!Opel με πόσο?
-
Eγώ δεν θα έπαιρνα ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο με τόσο μεγάλο κινητήρα.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Eγώ δεν θα έπαιρνα ένα τόσο μικρό αυτοκίνητο με τόσο μεγάλο κινητήρα.1,7 ειναι μεγαλος;
-
Για τους καιρούς που διανύουμε, και για το μέγεθος του οχήματος, εκτιμώ πως ναι.
-
Ο χρήστης Elaspre έγραψε:
Δες και το Opel corsa 1.7 cdti,έχει 130hp και 30Kgr ροπης!
Εγώ το πήρα στην Cosmo έκδοση με 16.000€!
Έχει φοβερό γκάζι και τρομερή οικονομία,είμαι στις 9000km και έχω κατανάλωση 4.5lit/100km σε ταξίδι χωρίς να σκέφτομαι την οικονομία!
Βρες το κάπου να το κανείς test drive να έχεις άποψη!
Πάντως οποίο και να επιλέξεις,να το οδηγησεις και να είσαι σίγουρος για την επιλογη σου!Προσοχή
Τεκμήριο 7.000 ευρώ !!! για κινητήρα 1.7 d (είναι απαράδεκτοι οι άνθρωποι, αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται) -
Αν υπάρχει η τιμή αυτή στο Astra 1,7D COSMO ( ??????????? ) τότε άνετα ... χτύπα το ... καλό αυτοκίνητο , επαρκείς χώροι , καλοφτιαγμένο , άνετος κινητήρας σε σχέση με τον πασπαρτού των Γάλλων και το χάλια αυτόματο κιβώτιο.
Αν κοιτάζεις για i30 τότε δες αν μπορείς να κάνεις λίγο υπομονή και μέχρι τότε ρίξε μία ματιά στο Νεό ΚΙΑ CEED 1,6ΤD για το οποίο γράφονται τα καλύτερα. Από ότι έχω διαβάσει υπερτερεί κατά κράτος του αδερφού i30 . Κύλιση , ποιότητα υλικών καμπίνας , οδηγική συμπεριφορά κλπ.
-
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Αν υπάρχει η τιμή αυτή στο Astra 1,7D COSMO ( ??????????? ) τότε άνετα ... χτύπα τοΓια corsa γράφει ο φίλος από πάνω σου, όχι astra.
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Καταρχην σας ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέτετε στην κουβέντα.
H κατηγορία C είναι αυτη που θα ήθελα αλλα με τα οικονομικά μου δεδομένα τα i30 & c4 είναι οι μόνες επιλογές που φτάνω.An απορηφθούν αυτές πάμε σε μικρότερη κατηγορία.Το corsa δεν μου αρέσει.Όπως και η Μερκελάδες πλέον γενικότερα.Το τεκμήριο και οι φορολογίσιμοι ίπποι σίγουρα είναι στα κατά της C4.Το i30 έχω ακούσει οτι τσιμπάει καπως σε κατανάλωση (τεύχος Σεπτεμβρίου 4Τροχοί το δίνει 7,6!!!-Ενώ ο D-4D 6,1).To έκανα Test Drive αλλά δεν έχω πλήρη εικόνα.(1500m το οδήγησα)Σε γενικές γραμμές μου άρεσε απ όσα πρόλαβα να καταλάβω.Η C4 που έχει περπατήσει εδώ και κάνα χρόνο ακούω οτι είναι οικονομική αλλα στο forum της Citroen βλέπω συζητήσεις που δεν μου αρέσουν για μικροπροβληματάκια.Το CRDI της Hyundai είναι 16βαλβιδο ενώ το Citroen 8bβάλβιδο.Τι σημαίνει αυτό πρακτικά?Ποιο ενδείκνυται και γιατί? -
το C4 οχι μονο δεν εχει κνενα μικροπροβλημα.....αλλα ειναι με διαφορα ο κινητηρας του ο πιο testαρισμενος diesel της αγορας και ο πιο φορεμενος κινητηρας στον κοσμο. Εγω εχω το αυτοκινητο και δεν εχω κανενα προβλημα....το i30 φαινεται καλο αυτοκινητο αλλα με τον κινητηρα που το φερνει ουτε στην Ινδια δεν το πουλανε. Το Αστρα 1.7 ειναι εξαιρετικο αλλα ξεφευγει, επισης δες και το Οκταβια η το Σεατ Λεον καθως μπορει να το δινουν τωρα σε καλη τιμη και ειναι και τα δυο εξαιρετικα αυτοκινητα, δεν βλεπω πουθενα το Μεγκαν;-κακως-
-
Εχεις τη C4 σε Diesel?Αν ναι,με τα 90ps?Αρκούν?Από service κτλ ξέρεις τι γίνεται τιμολογιακά?
-
καλησπερα κι απο εμενα.διαβασα τα ποστ και εβγαλα το συμπερασμα οτι μαλλον δεν σ κανει ουτε το γιαρισ ουτε το κορσα.μιασ και εγω εχω ενα παιδι ειναι νομιζω πολυ μικρα αυτοκινιτα για οικογενεια.αν λαβω υποψιν και το γεγονος οτι στο 206 που εχει η γυναικα μου με το ζορι χωραει μονο το καροτσι κατι αναλογο θα γινεται και στο γιαρισ 250 λιτρα εχι το 206.οσον αφορα τα αλλα δυο εγω θα επαιρνα το ι30 επειδη μ αρεσει πολυ αλλα πριν 2 μηνεσ π αγορασα εγω αυτοκινητο δεν ειχε βγει για να το βαλω στη λιστα με τα υποψηφια μου.ασε π σιγουρα εχει καλυτερη αξιοπιστια απο το σιτροεν μιασ και κατοχοσ 206 οπωσ ειπα ασε με τα ξερω κατι κι εγω που τα λαμπακια στο καντραν μου θυμιζουνε παντα τα χριστουγεννα!!!!καταλαβεσ μαλλον ε??παντωσ μια καλη επιλογη πιστευω ειναι αυτη που εκανα εγω κ σιγουρα αξιζει τουλαχιστον να το κανεισ τεστ ντραιβ.αγορασα το νεο αβεο στην εκδοση LTZ 1.3 TURBO DIEZEL .το εχω κανει 7000 χιλιομετρα και ειμαι πολυ ευχαριστημενοσ .σαν χωρουσ ειναι νομιζω μεγαλυτερο η ιδιο και με τα δυο (ι30 κ σιτροεν )αλλα με πολυ μεγαλυτερο χωρο πισω 505 λιτρα!!ειναι πληρες απο εξοπλισμο αθορυβο και πολυ γρηγορο.καταναλωση πρεπει να το ζορισεισ πολυ για να περασει τα 5.2 λιτρα.νομιζω ειναι εξαιρετικο και σαν μοτερ και μ εχει κανει εντυπωση οτι παρα το γεγονοσ οτι φοραει 17 ζαντεσ δεν λεει οχι και στο να διακοσαρισει με οχι ιδιαιτερι προσπαθεια..σαν χωροι μεσα ειναι πολυ ανετο και δεν νομιζω οτι εχειμ καποιο αλλο μεγαλυτερο πορτ μπαγκαζ..αυτα απο εμενα...
-
εμενα μ κοστισε 15300 με πινακιδεσ με αποσυρση .η εκδοση lt ειναι κανα χιλιαρικο πιο φτηνη
130 1,4 CRDi VS Υaris 1,4 D-4D VS C4 1,6 HDI 90ps