-
Είναι στα άμεσα σχέδια.
Αμέσως μόλις τελειώσω το πρώτο. Ήδη από το demo μου άρεσε. -
Έχει κλέψει από παντού όμως το χει κάνει σωστά και έχει και ωραίους γρίφους στα μπουντρούμια
Έχει ωραίες μάχες και κάποια σωστά rpg στοιχεία , παιξτο!
Εγώ δε περίμενα να με κερδίσει έτσι , δε του το'χα να σου πω την αλήθεια
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Έχει κλέψει από παντούΑυτό το είδα στα πρώτα 3 λεπτά του demo.
Σημασία όμως όπως λες έχει πως το έχει κάνει σωστά.Ευτυχώς που δεν έχει πατεντάρει το enemy lock η Nintendo.
-
Ναι πλάκα πλάκα ευτυχώς που στο gaming δεν έχουμε αυτές τις βλακείες και ευτυχώς που η apple δεν αναπτύσσει παιχνίδια φαντάσου πόσο σκατά θα ήταν τα πράγματα..
Και enemy lock με αριστερή σκανδάλη έχει πάντως
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
Ναι πλάκα πλάκα ευτυχώς που στο gaming δεν έχουμε αυτές τις βλακείες και ευτυχώς που η apple δεν αναπτύσσει παιχνίδια φαντάσου πόσο σκατά θα ήταν τα πράγματα..θα πατενταρε το double jump
-
http://uk.ign.com/articles/2012/08/30/m ... s-unveiled
-
final fantasy , yeah baby
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
http://uk.ign.com/articles/2012/08/30/metal-gear-solid-ground-zeroes-unveiled -
εχω πορωθει με αυτο το παιχνιδακι και γουσταρω γενικα που ο kojima πλεον θελει να βγαζει παιχνιδια και στο pc
-
Kαι απ ότι φαίνεται δεν θα έχει καμία σχέση με τη μπούρδα το Rising. Στα πρότυπα του κλασσικού MGS δηλαδή.
-
καλα μην το αποκλειεις οτι θα ειναι μπουρδα, ειναι απλα τελειως αλλο στυλ παιχνιδι που φερει το τιτλο mgs
δεν ειναι απαραιτητα κακο να κανουν και κατι διαφορετικο.. η ομαδα στην οποια δοθηκε παντως ειναι κορυφη σε τετοιου στυλ παιχνιδιατο συγκεκριμενο παντως θα ειναι ενα open wοrld mgs και ελπιζω να τα σπασει
γραφικα θα εχει, νεα στοιχεια που θα κανουν πιο ενδιαφερον το gameplay οφειλει να εχει, οποτε το περιμενουμε πώς και πώςγια μενα παντως ο,τι και να βγαζουν στο pc μονο καλο ειναι.. ακομα και τα port απο κονσολες καλα ειναι , μιας και εχω παρει διαζυγιο απο αυτες
στο συγκεκριμενο ομως απο οτι φαινεται θελουν να εκμεταλλευτουν και τη νεα μηχανη γραφικων τους, οποτε τα pc ειναι σχεδον υποχρεωτικη λυση, αφου αργουν τοσο οι επομενης γενιας κονσολες
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Kαι απ ότι φαίνεται δεν θα έχει καμία σχέση με τη μπούρδα το Rising. Στα πρότυπα του κλασσικού MGS δηλαδή.Το έπαιξες και δε σου άρεσε;
-
Δεν το παιξα ακριβώς επειδή δε μου άρεσε. Όταν βλέπω παιχνίδια με σπαθιά και εξωπραγματικά πράγματα ούτε που το ακουμπάω.
-
Έχει βγει το rising ?
ΥΓ
Τα mgs δεν είναι ακριβώς αυτο που λέμε ρεαλιστικά πάντωςΚαι τύπους με σπαθιά που πηδάνε και κάνουν χαμούς έχει από το mgs στο ps1
Απλά ο snake δεν έκανε τέτοια.. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δεν το παιξα ακριβώς επειδή δε μου άρεσε. Όταν βλέπω παιχνίδια με σπαθιά και εξωπραγματικά πράγματα ούτε που το ακουμπάω.Άλλο βέβαια το δε μου αρέσει και άλλο το είναι μπούρδα.
Ας περιμένουμε να βγει και να το κρίνουν άνθρωποι που ασχολούνται με το είδος. -
Περσινά ξινά σταφύλια θα μου πείτε και θα χετε και δίκιο, αλλά βρήκα χρόνο και έπαιξα το fallout 3 (βασικά έκαψα ένα σκ, αφού το τερμάτισα σε 2 μέρες παίζοντας σαν ασιάτης από το πρωί ως το βράδυ). Αρκετά καλό παιχνίδι, λίγο απογοητευτικό το τέλος και το ότι δε σε αφήνει να συνεχίσεις να παίζεις μετά τον τερματισμό (όχι ότι θα έπαιζα κι άλλο βέβαια, κόντεψα να πάθω επιληψία 2 μέρες )
Gatling laser ftw!
-
Με add-ons μπορείς να συνεχίσεις να παίζεις.
Αν έχεις όρεξη βάλε κάποια στιγμή το Broken Steel που ανεβάζει και το level cap και το Point Lookout που προσθέτει μια μεγάλη περιοχή. -
Ζημια μου κανατε με το Darksiders2 ...
και ειμαι στην αρχη ακομα -
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Ζημια μου κανατε με το Darksiders2 ...
και ειμαι στην αρχη ακομαΝαι είναι φοβερό , 20 ωριτσες περίπου θέλει για το main quest
-
You Probably Can’t Last 30 Seconds In Super Hexagon, But Buy It Anyway.
Super Hexagon is a brilliant little game from Terry Cavanagh, the sadistic creator of the tougher-than-Mario sidescroller VVVVV. The game is as simple as it looks in its trailer. You control a little triangle and rotate it through a maze that is constantly converging toward the center of your iPhone or iPad screen.
Cavanagh sent me an early copy of the game a couple of weeks ago and warned me that this game was the toughest thing he'd ever created. I e-mailed him back a little later just thrilled with myself that I'd managed to survive in his game for 15 seconds. He e-mailed me back with the equivalent of a pat on the head and told me to keep at it. There was a ton of depth, he told me. I had to keep playing. Today, I can proudly report that I can now survive for 24 seconds. (Confession, I'm playing on the game's 'easy' mode, which is called Hard... my record in Harder mode is 5.3 seconds; in Hardest it's 5.0 seconds.)
Anyone can make a game that is brutally tough, but it takes a craftier individual to make one that I won't stop playing even as I fail again and again. I credit the graphics, which spiral and pulse in a way that will make you think you're being hypnotized. I credit the controls—press on the left side of the screen to rotate the triangle one way; press on the right to go the other way—which seem digital but reveal themselves to be deeply analog. I credit the music, the voice-acting. Hell, I credit the whole thing.
This game is worth well more than the 99 cents being charged for it.
If you have an iPhone or iPad, not getting this game would be a grave mistake. Pay the dollar. Get on this bull. See how long you can survive.
[η μουσική τα σπάει ιδιαιτέρως]
Games (PC,PS,XBOX,Wii,κλπ)