-
Το θέμα είναι τι χώρος μένει στους πίσω όταν ένας οδηγός μέσου ύψους (1.80μ) 'βολευτεί' στην θέση του! Μιλάμε για οικογενειακό...αυτά μετράνε!
(πάντως χαζεύω συχνά βίντεο στο YTμε τον πίνακα οργάνων του...τρομερός) -
Σπυρο μενει επαρκης.εγω πρώτα βολεύομαι και μετα καθομαι πισω
Δεν αισθανθηκα επουδενι αυτο που αισθανθηκα στο Megane πχ να έχω χωρο ίσα να χωρέσω σχεδόν οριακα
Το αυτοκινητο μια χαρα μου φανηκε κι ουτε σφηνωσαν τα πόδια μου ουτε τίποτα
Οκ ειναι καπως περιεργο το μπες λογο του σχεδίου της πόρτας αλλα δεν είδα να έχω κανενα θέμα πισω -
Δουλευομαστε πατοκορφα, δεν υπαρχει αλλη εξηγηση πλεον
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Σπυρο μενει επαρκης.εγω πρώτα βολεύομαι και μετα καθομαι πισω
Δεν αισθανθηκα επουδενι αυτο που αισθανθηκα στο Megane πχ να έχω χωρο ίσα να χωρέσω σχεδόν οριακα
Το αυτοκινητο μια χαρα μου φανηκε κι ουτε σφηνωσαν τα πόδια μου ουτε τίποτα
Οκ ειναι καπως περιεργο το μπες λογο του σχεδίου της πόρτας αλλα δεν είδα να έχω κανενα θέμα πισωτότε μάλλον υπερβάλλουν....τι να πω
-
Δεν υπερβαλλουν, υπερβαλλει (οπως παντα).
-
Και εγω, με ύψος 1,81 αφου έφερα τη θέση του οδηγού στα μέτρα μου, έκατσα μετά από πισω πολύ άνετα. Το παρατήρησα και εγώ αυτό που λέει ο Γρηγόρης για τη βάση του πίσω καθίσματος, αλλά δεν ένιωσα τα πέλματα μου να ασφυκτιούν ή να είναι σφηνωμένα. (Εκτός αν φόραγε τίποτα άρβυλα Νο48 )
Πάντως απ'την 156 μου είναι πιο άνετο. -
Ο χρήστης sakisalfa έγραψε:
(Εκτός αν φόραγε τίποτα άρβυλα Νο48 )O Γρηγόρης έχει μεγάλο footprint.
Οι επιπτώσεις θα ανακοινωθούν σε προσεχές ΦΕΚ. -
Εγω που κάθισα πισω,αφου ρυθμισα του οδηγου στα μετρα μου, δεν ειχα προβλημα.Βεβαια δεν ειμαι και ψηλος και καθισα στα γρηγορα.
Περισσοτερο με προβληματισε το πορτ μπαγκαζ.Μαλλον επειδη ειχε το διπλο πατωμα. -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Δεν υπερβαλλουν, υπερβαλλει (οπως παντα).Εχεις μπει, εχεις κατσει στο V40 στην θεση του οδηγου, και μετα πισω?
Εχεις κατσει αντιστοιχα στα ανταγωνιστικα, bmw 1, Μerc A-class, και στο υπαρχον Α3 sportback?To τι καταλαβαινει και τι οχι ο καθενας που καθεται σε ενα αυτοκινητο ειναι δικο του θεμα.
Το υψος μου ειναι οντως ανω του μεσου ορου (1,90μ), το ανεφερα εξαλλου, οσον αφορα το μεγεθος παπουτσιου, επειδη εγινε
λογος και για αυτο, φοραω Ν. 44. Μπασκετμπολιστας παντως ΔΕΝ ειμαι.Με την ιδια τακτικη που εχουν καποιοι, να κριτικαρουν με ειρωνια, και αφορισμο, τα παντα, και τους παντες, περιμενοντας στην γωνια, κανονικα δεν θα επρεπε να καθομαι να τους μιλαω, εαν δεν εχουν οι ιδιοι αναφερει οτι εχουν μπει στα συγκεκριμενα αυτοκινητα...
-
Στο V40 εκατσα πισω με την μπροστινη θεση σε ρυθμιση δικη μου και του Ορεστη και τα γονατα μου δεν βρηκαν πουθενα. Ισα ισα ειχαν και περιθωριο.
Τι με νοιαζει αν στην 1, στην Α και στο Α3 εχω αλλο μισο μετρο για τα γονατα ενω δεν με ενοχλει καν στο V40;
Εσυ κανεις λες και μπηκες σε Mini.Να υποθεσω η αποψη σου ειναι σωστη και τωρα οπως ηταν και για την αναρτηση του Focus που λεγαμε εμεις μαλακιες, ταχα μου οτι χοροπηδαει κι ετσι;
-
Για να τελειωνει το αστειο....ειμαι 1.92 με 46νουμερο παπουτσι. Πισω απο τη θεση του οδηγου ρυθμισμενη για εμενα, καθομαι πολυ πιο ανετα στο νεο V40 απ' οτι στο υπαρχον S40 (και ως εκ τουτου V50). Εχει λιγοτερο αερα για το κεφαλι πισω σε σχεση με το S40 (κατα πολυ σε σχεση με το V50 λογω σχηματος). Ως εκ τουτου, σαφεστατα καλυτερους χωρους επιβατων απο την 1, χειροτερους απο το υπαρχον Α3, κυριως ομως λογω αερα στο κεφαλι κι οχι χωρο για τα ποδια. Η ιδια σειρα παει και για την προσβαση πισω, οπου χειροτερο ολων ειναι το 1 και φυσικα καλυτερο το υπαρχον Α3 λογω σχηματος (εχει πιο τετραγωνη πισω πορτα και πιο ισιο ουρανο). Για στριμωγμα των ποδιων κτλ δεν το σχολιαζω...Επισης δεν αναφερω πουθενα την Α γιατι δεν την εχω δει απο κοντα...Εκει που σαφεστατα χανει ειναι στο χωρο αποσκευων οπου εχει μολις 340l.
Επιπλεον οι πισω θεσεις ειναι ετσι σχεδιασμενες ωστε να δινουν εμφαση στην ανεση δυο επιβατων...
Απο το 3:52 και μετα μπορουν οσοι δεν το εχουν δει απο κοντα να παρουν μια αισθηση του χωρου και της προσβασης πισω..
Σχετικα με την οθονη, απορω γιατι γινετε κουβεντα...Αδυνατω να πιστεψω οτι θα υπαρξει αυτοκινητο χωρις αυτη. Το κοστος δεν ειναι δα και τοσο υψηλο, για κατι το οποιο μαλιστα δεν προσφερει κανενα ανταγωνιστικο μοντελο (ουτε καν μεγαλυτερης κατηγοριας!)
Οσοι παντως ψηνοντε να το αγορασουν, ας περιμενουν καλυτερα μεχρι του χρονου τον Μαιο για τα ΜΥ14, με τα νεα μοτερ και κυριως κιβωτια...εχει μαλλιασει η γλωσσα μου
-
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
Στο V40 εκατσα πισω με την μπροστινη θεση σε ρυθμιση δικη μου και του Ορεστη και τα γονατα μου δεν βρηκαν πουθενα. Ισα ισα ειχαν και περιθωριο.
Τι με νοιαζει αν στην 1, στην Α και στο Α3 εχω αλλο μισο μετρο για τα γονατα ενω δεν με ενοχλει καν στο V40;
Εσυ κανεις λες και μπηκες σε Mini.Να υποθεσω η αποψη σου ειναι σωστη και τωρα οπως ηταν και για την αναρτηση του Focus που λεγαμε εμεις μαλακιες, ταχα μου οτι χοροπηδαει κι ετσι;
Eαν διαβασες ολοκληρη την τοποθετηση μου, ανεφερα ξεκαθαρα, οτι ΔΕΝ ηταν το μεγαλο προβλημα ουτε στον διαθεσιμο χωρο για τα γονατα, ουτε τοσο (παροτι υπαρκτο το θεμα) για το κεφαλι.
Το θεμα ηταν οτι τα ποδια ΔΕΝ μπορουσα να τα κανω εστω και ελαχιστα μπρος-πισω. Ηταν σχεδον σφηνωμενα, κατω απο την πλατη του μπροστινου καθισματος, και πισω ΔΕΝ μπορουσα να τα μετακινησω, γιατι προεξειχε η βαση των πισω καθισματων.Εσενα μπορει για 5 λεπτα, που καθισες στην εκθεση, και πολλους αλλους, να μην σε ενοχλησε, ο 'αλλος' ομως που θα βγαλει χρημα απο την τσεπη, και θα ψωνισει ενα αυτοκινητο, να μετακινειται αυτος και η οικογενεια του σε καθημερινη βαση, θα το κοιταξει πολυ καλα, εκτος,και εαν ψωνιζει με το ματι, την ομορφια, και την εμφανιση ΜΟΝΟ...
Το Focus, το εχω οδηγησει σε τρεις διαφορετικες εκδοσεις, καποιες απο αυτες μονος μου, για αρκετη ωρα, σε διαδρομη
αρκετων χλμ , και υπο πιεση καποιες στιγμες, για να καταλαβω τι κανει καλα και τι οχι...
Εγω απο την αλλη, να υποθεσω οτι ακομα νομιζεις οτι το 156αρι και 175αρι μοτερ σε PSA Και ΜΙΝΙ, δεν κανει τον χαρακτηριστικο ηχο στο ρελαντι που θυμιζει diesel? -
@ΓΚ: edit mod το 156αρι, 175αρι ή οπως θες μοτερ του PSA κανει σαν diesel στο ρελαντι, οταν ειναι κρυο κυριως. Ελα μια μερα ομως να μου πεις οτι ακους ντιζελ οταν ειναι ζεστο ομως. Φερε κι ενα τριλατρευτο απο εσενα 1.4 TSI να μου αποδειξεις οτι δεν κανει σαν ντιζελ επισης.
Μια ερωτηση επισης... Να υποθεσω οτι στο NCAP στο test του V40 εκλεψαν για να βγει καλο και στο τεστ του Focus εκαναν τσατσια για να χοροπηδαει ακομα σαν κατσικι ε; Γιατι νομιζα οτι ελεγες οτι μαμει το πισω μερος του.
Καλα για το οτι δεν κουνιουνται τα ποδια σου και ηταν σφηνωμενα δεν το σχολιαζω καν, σου απαντησε ο Volvozeus.
-
To Passat 1.8 Tsi του πατέρα μου κάνει σαν diesel στο ρελαντί είτε ζεστό είτε κρύο πάντως.
-
Και σαν ατμοκινητο να κανει, δεν λεει και πολλα παρολα αυτα.
Κατσε ομως λιγο γιατι θα μας πει ο ΓΚ, αφου διαβασει τον εγκριτο τυπο, πως πρεπει να ειναι ολα.
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Για να τελειωνει το αστειο....ειμαι 1.92 με 46νουμερο παπουτσι. Πισω απο τη θεση του οδηγου ρυθμισμενη για εμενα, καθομαι πολυ πιο ανετα στο νεο V40 απ' οτι στο υπαρχον S40 (και ως εκ τουτου V50). Εχει λιγοτερο αερα για το κεφαλι πισω σε σχεση με το S40 (κατα πολυ σε σχεση με το V50 λογω σχηματος). Ως εκ τουτου, σαφεστατα καλυτερους χωρους επιβατων απο την 1, χειροτερους απο το υπαρχον Α3, κυριως ομως λογω αερα στο κεφαλι κι οχι χωρο για τα ποδια. Η ιδια σειρα παει και για την προσβαση πισω, οπου χειροτερο ολων ειναι το 1 και φυσικα καλυτερο το υπαρχον Α3 λογω σχηματος (εχει πιο τετραγωνη πισω πορτα και πιο ισιο ουρανο). Για στριμωγμα των ποδιων κτλ δεν το σχολιαζω...Επισης δεν αναφερω πουθενα την Α γιατι δεν την εχω δει απο κοντα...Εκει που σαφεστατα χανει ειναι στο χωρο αποσκευων οπου εχει μολις 340l.Αν θεωρειται αστειο, το οτι τα ποδια των πισω σχεδον σφηνωνουν, σε αντιθεση με τον υπολοιπο ανταγωνισμο, οκ...
Ξαναλεω, ΔΕΝ σταθηκα τοσο στον διαθεσιμο χωρο για τα γονατα, ουτε για το κεφαλι, παροτι δεν ηταν και ανετα.Καλυτερος χωρος για τους πισω απο την νεα σειρα 1?
Εχεις δει τις αντιστοιχες διαστασεις στο εσωτερικο, στο καθε manual, και εισαι τοσο σιγουρος?
Για παμε να δουμε τι λεει η Bmw και η Volvo αντιστοιχα:Volvo V40 - Ηeadroom front/rear : 953/932mm
shoulder room front/rear : 1396/1349mm
Luggage compartment : 335litresΑπο εδω: http://www.volvocars.com/uk/all-cars/vo ... -spec.aspx
Βmw 1 series f20 - Ηeadroom front/rear : 1018/972mm
shoulder room front/rear : 1400/1417mm
Luggage compartment : 360litresΣτοιχεια απο τον καταλογο της νεας σειρας 1. Εαν υπαρχει θεμα αμφισβητησης, θα ανεβασω φωτο...
Για το στριμωγμα ποδιων για τους πισω, ουτε εγω το σχολιαζω πλεον. ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ για μικρομεσαιο 5θυρο, και ειναι κριμα γιατι το αυτοκινητο εχει εξαιρετικη ποιοτητα κατασκευης, (ισως την καλυτερη στην premium κατηγορια) και ιδιαιτερη, εντυπωσιακη εμφανιση.
Οσο για τον χωρο αποσκευων, φανταζομαι εννοεις οτι το Volvo χανει με 335λιτρα. H Merc εχει 340λιτρα... -
Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
@ΓΚ: edit mod το 156αρι, 175αρι ή οπως θες μοτερ του PSA κανει σαν diesel στο ρελαντι, οταν ειναι κρυο κυριως. Ελα μια μερα ομως να μου πεις οτι ακους ντιζελ οταν ειναι ζεστο ομως. Φερε κι ενα τριλατρευτο απο εσενα 1.4 TSI να μου αποδειξεις οτι δεν κανει σαν ντιζελ επισης.Α, τωρα το παραδεχεσαι, παλι καλα, γιατι παλαιοτερα δεν σηκωνες κουβεντα, ή εμπαινε σε αυτοματο πιλοτο το ειρωνικο Mode...Δεν ειπα εγω καπου για ζεστο-κρυο, ειπα απλα οτι στο ρελαντι θυμιζει diesel ο ηχος, και εσυ κοροιδευες και γελαγες... Τουλαχιστον κατοπιν εορτης το παραδεχεσαι, κατι ειναι και αυτο...
Μια ερωτηση επισης... Να υποθεσω οτι στο NCAP στο test του V40 εκλεψαν για να βγει καλο και στο τεστ του Focus εκαναν τσατσια για να χοροπηδαει ακομα σαν κατσικι ε; Γιατι νομιζα οτι ελεγες οτι μαμει το πισω μερος του.
Δεν ξερω καν τι αποτελεσματα εφερε στο NCAP το V40. Υποθετω οτι θα αριστευσε, παραδοσιακα η volvo 'το εχει' στην παθητικη ασφαλεια, αυτο δεν το αμφισβητησα ποτε...Τωρα αυτο με το Focus αν θες ανελυσε το λιγο, στο αναλογο τοπικο, γιατι δεν καταλαβαινω ακριβως που υπαρχει η διαφωνια/ενσταση απο μερος σου...
Καλα για το οτι δεν κουνιουνται τα ποδια σου και ηταν σφηνωμενα δεν το σχολιαζω καν, σου απαντησε ο Volvozeus.
Πραγματι ειναι δυστυχως τοσο τραγικο για ενα κατα τα αλλα εξαιρετικο και ποιοτικο μικρομεσαιο, πως καταφεραν εκει στην volvo να βαλουν αυτογκολ, που δεν σηκωνει ουτε καν σχολιο...
-
edit mod
-
Για μένα είναι το πιο ενδιαφέρον αυτοκίνητο στην κατηγορία και ένα από τα πιο αξιόλογα στην αγορά. Περιμένω την έκδοση R-design, να ξελιγωθώ εντελώς! το έπαιρνα...χτες!!
-
edit mod
Volvo V40