-
Το ΑΧ δεν έπαιζε καμία αναμονή... μα καμία... πφφφ
-
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Σπανιο;Κυκλοφορει και εδω ενα τετοιο σε ντιζελ .
-
Είχα δει τέτοιο σε μια μάντρα στην Παλλήνη...
-
Δηλαδή αυτό το 205 έβγαινε έτσι από το εργοστάσιο ?!!!
-
δυστυχως ναι
οπως εβγαινε και το 206 sedanκαλα που ναι κ τα γαλλικα αμαξια, κ ειδικα τα peugeot μας
και εχουν δουλεια τα συνεργειατσιμουχα στροφαλου στο 406, σταζει λαδακια εδω κ καιρο, πολυ καιρο...
θελουμε κατεβασμα σασμαν, οποτε επι της ευκαιριας τσεκαρουμε και για δισκο-πλατω
αντε κ κανα τακακι μπροστα
λαδια, φιλτρα, μπουζια, βαλβολινες κ αλλα ξυδια
τα βγαλαμε τα λεφτα μας παλι.. -
Άστο να στάζει.
Εμένα στάζει χρόνια.Κάποτε είχε επιδεινωθεί και έπρεπε να συμπληρώνω αλλά τώρα περιορίστηκε η διαρροή και δεν χρειάζεται συμπλήρωμα ούτε μετά από 8.000 χλμ.
(αφήνει όμως κάπου κάπου μια σταγόνα εκεί που είναι παρκαρισμένο) -
Θα κατεβάζεις σασμάν για να τσεκάρεις την τσιμούχα ρε; Αμαρτία είναι. Πόσο σου στάζει δηλαδή; Γλυστράνε τα πιτσιρίκια που κάνουν παρκούρ και σκοτώνονται;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Θα κατεβάζεις σασμάν για να τσεκάρεις την τσιμούχα ρε; Αμαρτία είναι. Πόσο σου στάζει δηλαδή; Γλυστράνε τα πιτσιρίκια που κάνουν παρκούρ και σκοτώνονται;μπααα, που τετοιο καλο
σταζει σα πστ
χανει αρκετο, ωστε να λερωνει εξατμιση και να βρωμοκοπαει
και να τα φτανει μεχρι πισω, κ να λερωνει πορτμπαγκαζΆστο να στάζει.
Εμένα στάζει χρόνια.Κάποτε είχε επιδεινωθεί και έπρεπε να συμπληρώνω αλλά τώρα περιορίστηκε η διαρροή και δεν χρειάζεται συμπλήρωμα ούτε μετά από 8.000 χλμ.
(αφήνει όμως κάπου κάπου μια σταγόνα εκεί που είναι παρκαρισμένο)τι να κανω, το πλυνε ο bro και εφυγε η κρουστα κ τα κανει ολα πουτ@ν@
-
http://www.industryweek.com/global-econ ... on-germany
-
Πριν 20 μέρες 'με άφησε' ο γρύλος του παραθύρου του συνοδηγού (peugeot 307 1400cc 75hp mod 2001 5d).Στο σημείο που χάλασε είχε απέναντι έναν ηλεκτρολόγο που φτιάχνει και παράθυρα.Πάω,το βλέπει μου λέει '100€ το ιμιτασιόν,το γνήσιο πρέπει να τηλ/σω να μάθω,+30€ εργασία).Πάω στο μηχανικό μου μού λέει ο γνήσιος 85€ αλλά θέλει παραγγελία και αναμονή 10 ημέρες,βρήκα ένα μεταχειρισμένο 60€ +30€ τοποθέτηση.Τελικά βρήκα έναν καινούριο magneti Marelli με 46€,το μοτέρ λειτουργεί κανονικά,και θα πάω αύριο να τον βάλω.Έχει κάποιος άποψη για Μ.Μ ανταλλακτικά;Είναι γνωστή εταιρεία αλλά δεν ξέρω αν είναι καλά...
-
Μια χαρά είναι.
-
Καλή τιμή ακούγεται, φρόντισε να αλλάξεις τα κλιψακια της επένδυσης της πόρτας αν σπάσουν, είναι πάρα πολύ φτηνά.
-
Το θέμα είναι ότι δεν είχε ο προμηθευτής του μηχανικού,και πρέπει να βρω εγώ τώρα και να πάω να τα βάλουν.Την πόρτα εν τω μεταξύ την έχουν κλείσει,οπότε θα θέλει ξανά ξεβίδωμα το πλαστικό.
-
Ο χρήστης blackpug106 έγραψε:
δ
τσιμουχα στροφαλου στο 406, σταζει λαδακια εδω κ καιρο, πολυ καιρο...
θελουμε κατεβασμα σασμαν, οποτε επι της ευκαιριας τσεκαρουμε και για δισκο-πλατω
αντε κ κανα τακακι μπροστα
λαδια, φιλτρα, μπουζια, βαλβολινες κ αλλα ξυδια
τα βγαλαμε τα λεφτα μας παλι..αλλαχτηκε η τσιμουχα, κ το σετ συμπλεκτη, μαζι κ βαλβολινουλες... τελικα φθηνα κ φιλικα
ερε τι κανουν οι αναδουλειες στα συνεργεια....πεταει το πλοιο τωρα
-
Τράνταγμα στην κρεμαγιέρα στις μικροανωμαλίες κ στο πατινάρισμα μετά από αλλαγή αμορτισέρ [σε κλασική ανάρτηση με McPherson struts] τι σημαίνει?
Μ@λακία που δεν άλλαξαν τοπ μάουντς μετά το 'ξεπρεσάρισμα' ?... -
Στο πατινάρισμα του συμπλέκτη; Πάντως ναι, top mount/ρουλεμάν έπρεπε να αλλάξεις εφόσον βγήκαν τα γόνατα...
-
Είπα να δω τι θα γίνει... και είδα!...
Έχουν αποκτήσει ψιλο-μπόσικα και παίζει λίγο όλο το μπροστινό σύστημα (το ακούς και το αισθάνεσαι και στην κρεμαγιέρα σε μικρές ταχύτητες όταν ο δρόμος είναι αρκετά 'κατσαρός' και σε κάποιες φάσεις το καταλαβαίνεις και την ώρα που δαγκώνει ο συμπλέκτης και πάει να περιστρέψει τροχούς - οπότε πάμε για αλλαγή ψιλοάμεσα. -
Πώς το τσεκάρατε ότι είναι αυτά το θέμα; Δικόλονο και κούνημα στα γόνατα;
Εγώ πήγα σήμερα για γενικό check-up εν όψη ανηφορίσματος και πέρασα το λάστιχο που είχε φύγει από τον προφυλακτήρα εξαιτίας του λαγού. Τελικά είχε σπάσει και μια πλαστική βάση του κάτω μέρος του φιλτροκουτιού, ρε τον άτιμο.
-
PEUGEOT FORUM