-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Για ποιο λογο να συμπληρωσετε φρεο?Διοτι μετά από χρόνια χρήσης πέφτει η στάθμη και μειώνεται η απόδοση.
-
Είναι κλειστό κύκλωμα, αν δεν έχεις διαρροή δεν έχεις λόγο να συμπληρώσεις.
12 χρόνια δεν έχω συμπληρώσει και η απόδοσή του είναι η ίδια. -
Αν ειναι σωστό αυτο που διαβάζω, χρειάζεται και aircondition στη Νορβηγία?
Ειδικα στο TromsoΑπο Wikipedia:
Summers are rather cool, with average high and low temperature in July of 15.3 °C (59.5 °F) and 8.7 °C (47.7 °F).[25] The highest temperature ever recorded is 30.2 °C (86.4 °F), in July 1972
-
καλοκαιρι μένουμε ελλάδα
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Πόσο είναι μια λογική τιμή για έλεγχο του air-condition και συμπλήρωση φρέον αν χρειαστεί;
Εγώ μπηκα στο νετ, έψαξα για μια προσφορά από τα 10δες site που έχουν βγει, βρήκα κάποια κοντά σχετικά σε μένα και με 22ε είχα καθαρισμό, συμπλήρωμα, κλπ.
Θα το κοιτάξω και αυτό.
Ευχαριστώ. -
Άλλαξα εξουσιοδοτημένο συνεργείο στο Cuore και το service μου βγήκε γύρω στα 80 ευρώ. Την εργατοώρα μου τη χρεώσανε 20ευρώ + ΦΠΑ ενώ οι προηγούμενοι γύρω στα 40 κάτι.
Ουσιασικά το (ετήσιο) service (γύρω στα 22K) περιλάμβανε αλλαγή λαδιών + κάτι ψιλολόγια. Εντυπωσιάστηκα που στο τέλος το κάνανε και δοκιμή (δηλαδή μια βόλτα) για να δούν αν είναι όλα ok -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Είναι κλειστό κύκλωμα, αν δεν έχεις διαρροή δεν έχεις λόγο να συμπληρώσεις.
12 χρόνια δεν έχω συμπληρώσει και η απόδοσή του είναι η ίδια.+1
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Μιας και ήρθε η ώρα για το service των 30000 km ή των 2 χρόνων και λόγω λήξης της εγγύησης σε λίγες μέρες, έκλεισα ένα ραντεβού χθες σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο.
Αυτοκίνητο audi a4 1.8t 2010
Έγινε αντικατάσταση των
: Λάδι κινητήρα δικής μου επιλογής και αγορασμένα από άλλο κατάστημα και συγκεκριμένα mobil 1 esp formula 5w-30 5L 55 euro
: Φίλτρο λαδιού 12 euro
: Φίλτρο αέρος 16,3 euro
: Φίλτρο a/c ενεργού άνθρακα 16,20 euro
και χρησιμοποιήθηκαν και
: Καθαριστικό σπρέυ λαδιών/ φρένων 4,5 euro
: Καθαριστικό υγρό παρμπρζ euro 1,75 euro
: Απιονισμένο νερό 4 L 1,2 euro
**** τιμές όλες με φπα***
έγινε γενικός έλεγχος του αυτοκινήτου και μου συμπλήρωσαν περίπου μισό λίτρο βαλβολίνη στο σαζμάν (αναρωτιέμαι τα ελέγχουν στο εργοστάσιο πριν τα παραδώσουν ? ? )
λάδωμα σε πόρτες, καθαρισμός κινητήρα και μου έβγαλαν και κάρτα ελέγχου καυσαερίων ΔΩΡΕΑΝ !Σύνολο εργασίας με φπα 57,81 euro .
Γενικό σύνολο 164,76 euroΥπέρ ευχαριστημένος από τον Κύριο Δημήτρη, ιδιοκτήτη και μηχανικό του συνεργείου, τον Άγγελο τον Παναγιώτη και όλα τα παιδιά που ήταν με το παραπάνω εξυπηρετικοί και γνώστες σε όσα τους ρώτησα. Άψογη εξυπηρέτηση και υψηλό επίπεδο εξοπλισμού και οργάνωσης !
Και κάτι ακόμα νομίζω πως οι τιμή για αυτό το service είναι λογική και εναρμονισμένη στις δυσκολίες της εποχής.Επίσης ρώτησα αν υπάρχει και καμιά recall και μου είπε ότι υπάρχει μία για τα πίσω φανάρια αλλά θέλει να του διευκρινίσουν σε τι ακριβώς θα γίνει αντικατάσταση και θα με ειδοποιήσουν το συντομότερο.
Δε μας λες και το συνεργείο;
Μιας και το ζήτησε και άλλος είναι στην Πάτρα το εξουσιοδοτημένο συνεργείο του Λάτση Δ.
-
σιτροεν C3, 5-ετιας 430 μαζι με φπα ευρω για σερβις 50000 χλμ. Εκτος απο τα βασικα ειχε και τακακια μπροστινα, αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου (λογω 4 ετιας οχι χλμ) χωρις αντλια (ελεχθηκε και ηταν οκ, ειπε), και αλλαγη μπαταριας και συντηρηση κλιματιστικου και ενημερωση σενσοντραιβ (το αυτοματο πριπρι της σιτροεν) και φιλτρο καμπινας, και συντηρηση με λαδωμα + φρεον αλλαγη κλιματισμου
εκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι η μπαταρια ειχε 80+φπα ευρω και χρεωσε και 40+φπα ακομη την αλλαγη της εργατικα.
ο ηλεκτρολογος της γειτονιας θα χρεωνε κανα 80-αρι συνολικα μαζι με εργασια..σιγα την εργασια δηλαδη.με κοροιδεψε στην μπαταρια?...ημουν με κορη μου μαζι (δικο της ειναι το αμαξι) και δεν ηθελα να κανω φασαρια.
Εκτος, αν η αλλαγη μπαταριας στα σιτροεν ειναι επιπονη διαδικασια...που δεν νομιζω, τακη.
Την πατησα? ..πειτε μου μην κατηγορω αδικα τον ανθρωπο....α μου το περασε και ΚΤΕΟ (πληρωσα μονο το παραβολο, μειον 6 ευρω διοτι συνεργαζοντα)
Το συνεργειο ειναι το ΜΕΝΕΞΕΔΩΝ στην κατω ΚΗΦΗΣΙΑ.
Βεβαια με αποζημιωσε το γεγονος οτι ειχα 2 ωρες ελευθερες, σαββατιατικα, στη διαθεση μου να παμε για καφε με την κορη και να τα πουμε...και εκανα και το κομματι μου στην τοπικη καφετερια.
Εντελει ο καφες με γυναικες στοιχιζει πολυυυυ ακριβα....
σερβις-κτεο-καφεδες παει το 500-ρικο...
-
επι πλεον, προχθες στο δικο μου ΣΟΥΜΠΑΡΟΥ ΙΜΠΡΕΖΑ 1.5, μικρο σερβισ 75000 χλμ λαδια φιλτρα συμπληρωμα υγρων και ιμαντα δυναμο και ενα λαστιχακι-κουκουναρακι στην πισω πορτα (5 ευρω) 230 ευρω με το ΦΠΑ μεσα...γενικος ελεγχος σφιξιματα και ελγχος στο κομπιουτερ (30 ευρω) , λαδια εβαλε τα ΜΟΛΛΥ ΠΟΛΥ 10-40 στο μπλε-γκρι μπουκαλι γερμανικα παντελως αγνωστα σε μενα αλλα φιλος μου ειπε οτι ειναι απο τις πιο καλες και παληες μαρκες απλα δεν διαφημιζονται εντονα...στη Σουμπαρου ΦΙΛΟΘΕΗ
-
Καλός άνθρωπος.
40 ευρώ εργασία για αλλαγή μπαταρίας είναι μια χαρά. Να ξαναπάς. -
Γιατι, η αλλαγη φρεον παει πισω?
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Καλός άνθρωπος.
40 ευρώ εργασία για αλλαγή μπαταρίας είναι μια χαρά. Να ξαναπάς.Βγαίνω λίγο απο το θέμα.... αλλά θυμήθηκα κάτι πριν πολλά χρόνια.
Πρέπει να ήταν μέσα του 90.
Μόλις είχα πάρει δίπλωμα και με στέλνει η μάνα μου στην αντιπροσωπεία
να αλλάξω μπαταρία στο κορσάκι.
Τιμή για την μπαταρία δεν θυμάμαι, αλλά μου έχει μείνει ανεξίτηλη στην μνήμη τα εργατικά για την αλλαγή της.
5.000 δρχ.
Ομολογώ πως ήταν η πρώτη φορά που είδα πως αλλάζεται η μπαταρία και μου φάνηκε
τόσο γελοία η διαδικασία(τρείς βίδες ήταν σύνολο) που μου φάνηκε αδιανόητο το παραπάνω ποσό που ζητούσαν.
Εκτοτε αλλαζόταν πάντα απο τα χεράκια μου!!! -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Καλός άνθρωπος.
40 ευρώ εργασία για αλλαγή μπαταρίας είναι μια χαρά. Να ξαναπάς.με ταραξες..
εκανα λαθος 40 ευρω ειναι η ωρα εργασιασ στο τιμολογιο και χρεωσε 0.20 της ωρας - 20% εκπτωση,
Τελικα χρεωσε 6.40 +φπα για αλλαγη μπαταριας.το ξαναειδα και ηρεμησα.
Αναλυτικα εδωσα
υλικα
λαδια 5-40 4λ 34.48 ευρω
φιλτρο λαδ 7.76
ροδελλα 1.68
καθαρ παρμπρυζ 0.94
μπαταρια 62 αη 58.64
σετ χρονισμου 97.92 χωρις αντλια
τακακια γκαλφερ 36.52συνολο ¨για υλικα 257.04 + φπα=316.16
εργασια
σερβις 50000 12.05 ευρω
μπαταρ αλλαγη 6.40
αλλαγη ιμαντα χρον 56.55
αλλαγη τακακια μπροσ 19.16
τηλεφορτωση εγκεφαλου δωρεαν
συντηρηση κλιματιστ δωρεανσυνολο εργασιασ 94.18 + φπα= 115.84
γενικο συνολο 430 ευρω...κρατησε
φιλε καλα εκανες που με εκραξες, τωρα ηρεμησα διοτι αυτο το 40-αρι μου επεσε βαρυ μεσημεριατικα
-
ΕLTASSOS.......στον ''πιασανε'' και στα 2 αυτοκινητα σου
πιστευω οτι πληρωσες και οτι τα μαστορια ειναι στην Κηφισια και στη Φιλοθεη..... -
Σε τι του τον πιασανε? οι τιμες σε ανταλλακτικα-εργασια μου φαινονται νορμαλ.
-
Ελεγα να παω στη σουμπαρου ΙΝΚΤΕΚ (ειδικευμενο) στον πειραια, αλλα οταν εβαλα κατω το χρονο και τις βενζινες να παω απο Διονυσο στον πειραια δεν υπαρχει διαφορα μεγαλη...συν οτι θα εχανα τη μερα μου. Επι πλεον, ηταν το πρωτο σερβις απο μενα και προτιμησα να το παω εκει που το πηγαινε και ο προηγουμενος ιδιοκτητης (βασει βιβλιου σερβις) ωστε σε καθε παρατηρηση μου, να μην αρχισει να τα ριχνει στον αλλο...
Βεβαια σε μεγαλο σερβις με ιμαντα αξιζει να παω πειραια...μη σου πω οτι και λαμια πηγαινω.
Φιλος μου πηγαινε απο αθηνα, στο αγρινιο για οικονομικο σερβις (να δει και τα ξαδελφια του, να ψωνισει ντοπια κρεατα και να φερει και κανα ντενεκε λαδι.)
Ετσι, μαλιστα, αξιζει.
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
σιτροεν C3, 5-ετιας 430 μαζι με φπα ευρω για σερβις 50000 χλμ. Εκτος απο τα βασικα ειχε και τακακια μπροστινα, αλλαγη ιμαντα εκκεντροφορου (λογω 4 ετιας οχι χλμ) χωρις αντλια (ελεχθηκε και ηταν οκ, ειπε), και αλλαγη μπαταριας και συντηρηση κλιματιστικου και ενημερωση σενσοντραιβ (το αυτοματο πριπρι της σιτροεν) και φιλτρο καμπινας, και συντηρηση με λαδωμα + φρεον αλλαγη κλιματισμουεκεινο που μου εκανε εντυπωση ειναι οτι η μπαταρια ειχε 80+φπα ευρω και χρεωσε και 40+φπα ακομη την αλλαγη της εργατικα.
ο ηλεκτρολογος της γειτονιας θα χρεωνε κανα 80-αρι συνολικα μαζι με εργασια..σιγα την εργασια δηλαδη.με κοροιδεψε στην μπαταρια?...ημουν με κορη μου μαζι (δικο της ειναι το αμαξι) και δεν ηθελα να κανω φασαρια.
Εκτος, αν η αλλαγη μπαταριας στα σιτροεν ειναι επιπονη διαδικασια...που δεν νομιζω, τακη.
Την πατησα? ..πειτε μου μην κατηγορω αδικα τον ανθρωπο....α μου το περασε και ΚΤΕΟ (πληρωσα μονο το παραβολο, μειον 6 ευρω διοτι συνεργαζοντα)
Το συνεργειο ειναι το ΜΕΝΕΞΕΔΩΝ στην κατω ΚΗΦΗΣΙΑ.
Βεβαια με αποζημιωσε το γεγονος οτι ειχα 2 ωρες ελευθερες, σαββατιατικα, στη διαθεση μου να παμε για καφε με την κορη και να τα πουμε...και εκανα και το κομματι μου στην τοπικη καφετερια.
Εντελει ο καφες με γυναικες στοιχιζει πολυυυυ ακριβα....
σερβις-κτεο-καφεδες παει το 500-ρικο...
Όλα αυτά + ΚΤΕΟ μόνο 2 ώρες . Μήπως κάτι δεν κατάλαβα καλά;
-
ναι το πηγα 10+30 σημερα και 12+15 μου τηλεφωνησε στην καφετερια οτι ηταν ετοιμο ....μολις πηγα να το παρω τον ρωταω 'ειμαι ετοιμος τωρα να παω για ΚΤΕΟ'? (ειναι μεσοτοιχια με ΗΝΙΟΧΟ το συνεργειο, για αυτο ειχα προγραμματισει με μια κινηση να τελειωνω σερβις-κτεο).
Μου λεει 'γιατι να μη στο παω εγω να γλυτωσεις και 6 ευρω απο το παραβολο'? (συνεργαζονται). 'Αντε πηγαινε το' του λεω και καθισα στο σαλονακι του και σε 10 λεπτα το ειχε φερει πισω με χαρτι ΚΤΕΟ (το πηγε ενας πιτσιρικας του συνεργειου). Βεβαια δεν ειχε ουτε ενα αυτοκινητο αναμονη στο ΚΤΕΟ (ερημια, το ειχα τσεκαρει πηγαινοντας στο σερβις), αν και νομιζω, οτι και να ειχε ουρα, στο περναει σε προτεραιοτητα , λογω επαγγελματος...δεν ξερω, ισως να ειναι και δικο του εκεινο το ΚΤΕΟ σαν επιχειρηση franchise εννοω...
Τωρα που το ξανα-σκεφτομαι ισως επρεπε να δωσω ενα φιλοδωρημα στον πιτσιρικα-αστραπη, που με απαλλαξε απο το τρεξιμο.
Δεν πιστευω να υπο-εννοεισ οτι δεν εκανε καποια απο τις εργασιες που μου χρεωσε....πανω που ηρεμησα μου αναψες φωτιες.
Παντως φαινεται να ειναι σοβαρο μαγαζι με 4 ραμπες και πληρες φανοποιειο δικο του απο πισω. Αν και Σαβατο, ηταν εκει και τα 2 αφεντικα, και ο αρχιμηχανικος και οι μηχανικοι και ο ηλεκτρολογος παροντες. Ειχε 5-6 αυτοκινητα για σερβις...stand by, και οι ραμπες γεμισαν με το δικο μου. Μου ειχε δωσει απο χθες ραντεβου και με περιμενε η ραμπα.
Μιλαγε με τους πελατες του ανετα σαν να τους γνωριζε, οποτε του τα πανε τακτικα και ειναι σχετικα ικανοποιημενοι, σκεφτηκα
-
Τι να σου πω ίσως ένας μηχανικός να μπορούσε να βοηθήσει αλλά από όσο ξέρω ο ιμάντας είναι αρκετά χρονοβόρα εργασία αλλά πάλι εξαρτάται και από το αυτοκίνητο. Το μηχάνημα που κάνει τον έλεγχο του AC κάνει αρκετή ώρα αλλά πάλι αν το έκαναν παράλληλα εξοικονομείς κάποιο χρόνο. Τι να σου πω δεν ξέρω απλά ειλικρινά μου φαίνεται λίγος ο χρόνος, αλλά δεν υπονοώ κάτι απλά μου έκανε εντύπωση. Στην τελική καλύτερα να σε χρεώσουν λιγότερο παρά να σε χρεώνουν τρελές ώρες για το τίποτα.
Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?