-
@Realzeus
'I' m back'... ...και φερνω τροφη για σκεψη...Στο περσινο drag, αναφερεις οτι η δοκιμη δεν ειναι ενδεικτικη, γιατι το οδοστρωμα δεν ευνοει πισωκινητα οπως την Italia, κτλ.
Αν ριξεις μια ματια σε καποια ανταγωνιστικα μοντελα, τι χρονους εκαναν συμφωνα με το Video του Motortrend (το περσινο)
και τα συγκρινεις με τα στοιχεια που εχει το road&track σε δικα του συγκριτικα, θα δεις οτι οι διαφορες προκυπτουν
αμελητεες και μαλιστα με αναλογικη συχνοτητα.Εξηγω ευθυς αμεσως. Πηρα δυο μετρησεις απο πισωκινητα, το ενα με παρομοια μηχανικη διαταξη και σχεδον ιδανικη κατανομη βαρους, οπως η 458, και αυτο ειναι η SLS, και το αλλο ειναι τo Lexus LFA με κλασσικη διαταξη (παροτι και εδω η κατανομη λογω τοποθετησης κινητηρα αρκετα πισω απο τον εμπροσθιο αξονα, θα ειναι επισης κοντα στο ιδανικο)
Τι αποτελεσματα ειχαμε? 11,7sec η SLS στο drag του Motortrend, 11,6sec στην μετρηση του R&T.
Παμε τωρα στo Lexus LFA: 11,9sec στο drag του Motortrend, 11,8sec στην μετρηση του R&T.
Εχουμε δηλαδη μια σταθερη διαφορα της ταξης του 0,1sec σε δυο διαφορετικα αυτοκινητα, και οχι κατι μη αναλογικο σε διαφορα, ή με μεγαλυτερη αποκλιση.Φανταζομαι αντιλαμβανεσαι οτι τετοιες διαφορες μονο απο κακο-μετριο οδοστρωμα δεν προκυπτουν για καποιο πισωκινητο...
Οι διαφορες θερμοκρασιας, υψομετρου, και υγρασιας, ειναι περισσοτερο πιθανοι παραγοντες...
Να προσθεσω και κατι αλλο για τα ελαστικα. Η 458 μπορει να μην φορουσε τα cup, φορουσε ομως σιγουρα πιο μαλακη γομα, (pilot sport k1) με δεικτη 80, αντι 200 και με RFT της Dunlop sp sport maxx που φορουσε το GT-R. Αμα προσθεσεις αυτο τον παραγοντα και στον γυρο της Laguna Seca, με 1:36.22 της Italia, εναντι 1:36.35 του GT-R, καταλαβαινεις οτι μιλαμε για αλλη μια ηττα της Ferrari ουσιαστικα.Tελος, να μην ξεχασω να αναφερω το σημαντικοτερο κατα την γνωμη μου, δηλαδη την τουλαχιστον υποπτη προσελευση σε καθε δοκιμαστικου, απο μηχανικο της Ferrari, ο οποιος στην περσινη δοκιμη του Motortrend διαφοροποιησε τις πιεσεις ελαστικων, περα απο τις ενδεικνυομενες του κατασκευαστη, την στιγμη που ΚΑΝΕΝΑ αλλο αυτοκινητο της δοκιμης, δεν ειχε καποιον εκπροσωπο να 'παιζει' με μικρες αλλα καιριες παραμετρους, προς οφελος φυσικα του προιοντος του...
Οποτε αυτο που παραθετεις περι μεσου ορου, αλλα και ειδικοτερα οταν στα περισσοτερα συγκριτικα υπαρχει απεσταλμενος ΜΟΝΟ απο την Ferrari, αυτο μονο υπερ της δεν λειτουργει για οσο το δυνατον πιο αξιοπιστα αποτελεσματα σε συγκριτικες δοκιμες... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Ξέρεις πολύ καλά ότι υπάρχουν εκπρόσωποι από πολλές εταιρείες. Αφού πήγαν να μαλώσουν κιόλας.
Από εκεί και πέρα το ότι πιάνεσαι μόνο από ένα τεστ ενώ όλα τα άλλα δείχνουν ακριβώς το αντίθετο δεν το καταλαβαίνω. Θέλεις να πούμε ότι σε αυτό έμεινε πίσω. Να το πούμε. Αλλάζει την γενικότερη εικόνα; Φυσικά και όχι. Σε όλες τις άλλες μετρήσεις, μετα τα 100 δεν υπάρχει καν σύγκριση μεταξύ των δύο. Όπως έλεγε και ο Δήμου, όταν 5 ρολόγια λένε ότι είναι 12 και ένα λέει ότι είναι 12 και 5, μάλλον θα πιστέψεις τα πολλά.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...
Ξέρεις πολύ καλά ότι υπάρχουν εκπρόσωποι από πολλές εταιρείες.
Από εκεί και πέρα το ότι πιάνεσαι μόνο από ένα τεστ ενώ όλα τα άλλα δείχνουν ακριβώς το αντίθετο δεν το καταλαβαίνω. Θέλεις να πούμε ότι σε αυτό έμεινε πίσω. Να το πούμε. Αλλάζει την γενικότερη εικόνα; Φυσικά και όχι. Σε όλες τις άλλες μετρήσεις, μετα τα 100 δεν υπάρχει καν σύγκριση. Όπως έλεγε και ο Δήμου, όταν 5 ρολόγια λένε ότι είναι 12 και ένα λέει ότι είναι 12 και 5, μάλλον θα πιστέψεις τα πολλά.
Μα εκει στεκομαι, οταν αναφερω οτι, παντα η Ferrari εχει στειλει καποιον να 'σιγουρευτει' οτι ολα ειναι οκ με το αυτοκινητο τους, οταν ολοι οι υπολοιποι στα περισσοτερα τεστ, δινουν το 'ελευθερο' χωρις κανεναν επισημο παρεβρισκομενο, να μπλεκεται στα μπουτια των δοκιμαστων. Αυτο και μονο την θετει εκτος 'fair play' κατα την ταπεινη μου αποψη, εαν θες σε επιπεδο συγκρισης.
Btw, τα πολλα ρολογια, τα πιστευεις οταν ειναι σωστα ρυθμισμενα, και οχι απλα 'κανονισμενα' μεταξυ τους...
Anyway, θα επαναλαβω την φραση που πολυ σωστα κατα την γνωμη μου εχει πει ο αντιπαθητικος για πολλους απο εσας, αλλα πραγματικος, ακομπλεξαριστος και παθιασμενος με ολα τα εξαιρετικα αυτοκινητα για εμενα, 'Monkey' Harris...
Η Ferrari δεν εχει αναγκη απο αυτες τις μαλακιες. Βγαζει απιστευτα supercar, τρομερα σε οδηγικη αισθηση, που τρελαινουν
τις συνολικες ανθρωπινες αισθησεις οπως κανενα αλλο κατασκευασμα. ΕΚΕΙ θα πρεπει να συγκεντρωθουν και να προμοταρουν/υπενθυμιζουν σε υποψηφιους κατοχους, την υπεροχη τους, oι xαρτογιακαδες της φιρμας που κανουν κουμμαντο.Καποια στιγμη παντα στην ιστορια βρισκεται καποιος κατασκευαστης, οπου σε ψυχρα νουμερα επιδοσεων, ξεπερναει
το καλυτερο, το ανωτερο, το ανυπερβλητο. Αυτο δεν μπορουσε να το αποφυγει ουτε η Ferrari.
Το οτι αρνειται πεισματικα να το αποδεχτει, και το οτι καταπιανεται σε τερτιπια για να διατηρει τις εντυπωσεις, ειναι πρωτιστως προσβλητικο και ασχημο για τους κορυφαιους μηχανικους και σχεδιαστες που δουλεψαν για να παραχθει αυτο το τετρατροχο αριστουργημα... -
Η McLaren στέλνει πάντα τεχνικούς, μερικές φορές και η Porsche και η Lamborghini. Δεν βλέπω κάτι παράξενο.
Αν ο Harris θέλει να βλέπει παντού φαντάσματα το μόνο που θα καταφέρει είναι να γίνει ακόμα πιο γραφικός.
-
H Ferrari όταν θέλει να πιάσει τις απόλυτες επιδόσεις το κάνει με μια ειδική έκδοση και όχι με τα ''συμβατικά'' της. Τώρα αν η 458 είναι πιο αργή από τα Mclaren, GTR χέστηκε η φοράδα μες τ αλώνι. Μια καγκουρόκοντρα επειδή κάποιοι δεν έχουν τι να κάνουν δε σημαίνει τίποτα.
Η Ferrari σαφώς και δεν κυνηγάει τις απόλυτες επιδόσεις με μια 458 ή μια F12, αυτό θα το κάνει με εκδόσεις scuderia, GTO ή όπως αλλιώς ονομάσει τις σκληροπυρηνικές εκδόσεις.
Δέρματα, επενδύσεις, ηλεκτρικά καθίσματα δεν συνδέονται με το απόλυτο σε επιδόσεις... -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η McLaren στέλνει πάντα τεχνικούς, μερικές φορές και η Porsche και η Lamborghini. Δεν βλέπω κάτι παράξενο.Αν ο Harris θέλει να βλέπει παντού φαντάσματα το μόνο που θα καταφέρει είναι να γίνει ακόμα πιο γραφικός.
Eλα ρε Αλεξανδρε, τωρα εισαι αδικος. Ακομα και τα μισα απο αυτα που λεει ο Harris να ειναι αληθεια, με την επαφη που εχει στο αντικειμενο, στη πραξη, λες να εχει λιγοτερη ενημερωση απο εσενα, εμενα και οσοι γραφουμε στο Forum?, για το ποτε? και που? στελνει η Ferrari μηχανικους της σε συγκριτικα?
-
Μια χαρα κυνηγαει τις επιδοσεις. Αλλιως θα ηταν Rolls Royce. Δεν ειναι τυχαιο οτι αυτες προωθει παντου. 700 αλογα η Λαμπο; 740 εμεις. Χεχε.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Η McLaren στέλνει πάντα τεχνικούς, μερικές φορές και η Porsche και η Lamborghini. Δεν βλέπω κάτι παράξενο.
Αν ο Harris θέλει να βλέπει παντού φαντάσματα το μόνο που θα καταφέρει είναι να γίνει ακόμα πιο γραφικός.
Eλα ρε Αλεξανδρε, τωρα εισαι αδικος. Ακομα και τα μισα απο αυτα που λεει ο Harris να ειναι αληθεια, με την επαφη που εχει στο αντικειμενο, στη πραξη, λες να εχει λιγοτερη ενημερωση απο εσενα, εμενα και οσοι γραφουμε στο Forum?, για το ποτε? και που? στελνει η Ferrari μηχανικους της σε συγκριτικα?
Τα κινητρα του αμφισβητω Γρηγορη, οχι τις γνωσεις του.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα κινητρα του αμφισβητω Γρηγορη, οχι τις γνωσεις του.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
Σεβαστο, αλλα με την ιδια λογικη, για εμενα τουλαχιστον, τα κινητρα της Ferrari, με τις 'αγκαζε' καταστασεις σε καθε δοκιμαστικο, ειναι επισης υπο αμφισβητηση...
-
-
ακόμη φτιάχνουν οι Ιταλοί αυτά τα σαράβαλα!?!?!?!?!?!?!?
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
ακόμη φτιάχνουν οι Ιταλοί αυτά τα σαράβαλα!?!?!?!?!?!?!? -
Ετοιμαζεται η διαδοχος της Scuderia , Monte Carlo θα ονομαζεται μαλλον και ο V8 θα φτασει τους 620 ιππους
http://www.worldcarfans.com/11208304771 ... o---report -
Κυκλοφορεί σαν όνομα καιρό τώρα αλλά προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα επικρατήσει. To Pista που επίσης ακούγεται, μου φαίνεται πιο πιθανό.
-
Ας την ονομάσουν οπως γουστάρουν , το θέμα είναι οτι μιλάμε για 137,8 ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ άλογα ανα λίτρο
Ελπίζω πάντως η διάδοχος της 458 να μην ειναι τούρμπο -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Κυκλοφορεί σαν όνομα καιρό τώρα αλλά προσωπικά δεν πιστεύω ότι θα επικρατήσει. To Pista που επίσης ακούγεται, μου φαίνεται πιο πιθανό.Tραγικό!!
-
Ο χρήστης D1FF έγραψε:
Ελπίζω πάντως η διάδοχος της 458 να μην ειναι τούρμποΌλοι αυτό ελπίζουμε...
Tραγικό!!
Δεν το βρίσκω άσχημο Πάνο. 458 Pista Speziale
-
ω ρε τι θα γίνεται στον Κιαμό με την πίστα...
πίστα στην πίστα
-
49 ίππους παραπάνω είναι μια καλή τονωτική ένεση. Θα το πάρω!
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
ω ρε τι θα γίνεται στον Κιαμό με την πίστα...πίστα στην πίστα
Oλα τα μωρα στην πιστα...
Ferrari F458 Italia