-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Αυτά τα αυτοκίνητα είναι κατασκευασμένα για να σκίζονται. Όποιος λέει ότι δε βάρεσε ποτέ κόφτη, λέει ψέμματα.Όπως τα λέει ο Μάνος είναι. H M3 αν εχει σωστη συντήρηση, βγάζει πολλά χιλιόμετρα.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Μα δεν νομιζω οτι αμφιβαλλει κανεις για αυτο, ουτε ειπωθηκε το αντιθετο. Το θεμα ειναι να 'ξεψαχνισεις'
την αγορα απο δαυτες, και να βρεις την σωστη, γιατι ακριβως επειδη ειναι πιο ειδικο αυτοκινητο (και για σκισιμο φυσικα)
πολλες δυστυχως εχουν 'σκιστει' με ανεπανορθωτο/λαθος τροπο...
Οσο και αγωνιστικων προδιαγραφων να ειναι κινητηρας και πλαισιο, εαν ο αλλος την λυσσαγε συνεχεια κρυα, ή/και
δεν εκανε προβλεπομενη συντηρηση, ή εχει φαει κανενα γερο στουκο (σασι), και στην καλυτερη περιπτωση το εχει επαναφερει στον μαστρο-χαρο, το αυτοκινητο δεν θα ειναι οπως πρεπει, αλλα ουτε και αυτο που θα περιμενεις σε οδηγικο επιπεδο.
Ολα αυτα, το να τα διαπιστωσεις και να βεβαιωθεις οτι ειναι οκ, σε ενα τετοιας φιλοσοφιας αυτοκινητο ειναι σχετικα πιο δυσδιακριτα σε σχεση με ενα νορμαλ καθημερινο αυτοκινητο, ακριβως επειδη το σκισιμο ειναι αναμενομενο, και σε μεγαλυτερο
δειγμα απο τον συνολικο διαθεσιμο αριθμο αυτου του μοντελου.
Το σωστο σκισιμο δυστυχως δεν ξερουν να το κανουν ολοι, και πολλες Μ3 εχουν πεσει σε λαθος χερια. Αυτο λεγαμε και πριν με τον audikon. Αυτο ειναι που θελει προσοχη. -
Δεν είναι δυσδιάκριτα. Όσα αφορούν την οδήγηση μπορείς να τα διακρίνεις μόνος σου όταν θα κάνεις το απαραίτητο test drive, και τα υπόλοιπα θα τα δουν ο φανοποιός και ο μηχανικός σου. Ένας χώρος μηχανής που έχει πιτσιλισμένα λάδια αριστερά δεξιά, μια 'ποδιά' κάτω από τον εμπρός άξονα λαδωμένη, είναι πράγματα αρκετά για να σε αποτρέψουν από μια κακή αγορά και αρκετά ευδιάκριτα θα έλεγα. Οι Μ3 που έχουν πέσει σε λάθος χέρια είναι αυτές με τις εντελώς ξέμπαρκες aftermarket ζάντες και τα χαμηλώματα, εκεί ούτε τηλέφωνο δεν παίρνεις.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αγοράζει m3 για αυτό που είναι , ένα 10%; Μπορεί να λεω και πολύ..
Δεν είναι δα και Ferrari για να την πάρουν για μούρη στα μπουζούκια. Μια γρήγορη 3άρα είναι, οπότε ο ποζεράς που ήθέλε να κάνει το κομμάτι του έπαιρνε μια Boxster με αυτά τα λεφτά, που είναι και Πόρτσε λέμε. Πρέπει να είναι από τους πιο συνειδητοποιημένους αγοραστές οι ιδιοκτήτες των Μ καθώς δεν έχουν την μούρη αντίστοιχης τιμής αυτοκινήτων και έτσι απευθύνονται μόνο στον ψαγμένο που θα τις αγοράσει για αυτό που πραγματικά είναι. Αν θα είναι σκισμένη όμως είναι άλλο θέμα.
Μπα το αντιθετο πιστευω...Ο ποζερας καγκουρας-νυχτοβιος-νταβατζης, επαιρνε την Μ3 και κοροιδευε τον ποζερα 'φλωρο' που πηρε την boxster κατηγοροντας τον απο 'πλουσιοπαιδο των Β.Π' εως και 'λαλακη, που προσπαθει να βγαλει καμμια γκομενα'...
Πλεον στην χωρα θεωρω οτι οι πιο συνειδητοποιημενοι, ειναι αυτοι που χρυσοπληρωσαν ακομα και μτχ τα GT-R, τα τελευταια sti / Εvo X, ή και τα σαφως πιο προσιτα πλεον 350Z...
-
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Δεν είναι δυσδιάκριτα. Όσα αφορούν την οδήγηση μπορείς να τα διακρίνεις μόνος σου όταν θα κάνεις το απαραίτητο test drive, και τα υπόλοιπα θα τα δουν ο φανοποιός και ο μηχανικός σου. Ένας χώρος μηχανής που έχει πιτσιλισμένα λάδια αριστερά δεξιά, μια 'ποδιά' κάτω από τον εμπρός άξονα λαδωμένη, είναι πράγματα αρκετά για να σε αποτρέψουν από μια κακή αγορά και αρκετά ευδιάκριτα θα έλεγα. Οι Μ3 που έχουν πέσει σε λάθος χέρια είναι αυτές με τις εντελώς ξέμπαρκες aftermarket ζάντες και τα χαμηλώματα, εκεί ούτε τηλέφωνο δεν παίρνεις.Aμα ο αλλος την ξεκ@λιαζε συνεχεια κρυα, και εκανε πχ ταξιδι με 'κολλημενες' σε υψηλα επιπεδα τις στροφες κινητηρα, αλλα κατα τα αλλα εχει πλυνει το μοτερ πανω-κατω σε βενζιναδικο, και εχει προβλεπομενο service book, ποσο ευδιακριτο ειναι να αντιληφθεις την κατασταση του κινητηρα? (εαν δεν εχεις οδηγησει και δυο-τρεις διαφορετικες πχ , σχετικα γρηγορα, να δεις πως αποδιδει και το μοτερ της...)
-
πόσα χλμ να κάνεις κι εσύ πια κολλημένος σε ψηλές στροφές ρε γρηγορη στην ελλάδα?
Εδώ άλλα κι άλλα αμάξια του κ@λου γυρίζουν στις autobahn για ώρες με τελικές και δεν παθαίνουν τπτ, τι σκατά ταξίδι για ώρες κολλημένος θα κάνεις στην ελλάδα, και τί σκατά θα πάθει το moteurΑυτοί οι κινητήρες, όταν είναι κακομεταχειρισμένοι το δείχνουν στο πως δουλεύουν, σιγά μην πάθει τπτ με αυτό που λες
-
Για αυτο τον κοφτη τον εχει εκει που τον εχει..Τωρα αμα εχει κοφτη στις 8500 και ο αλλος πηγαινε μονιμα 8000 (που ποσοι ειναι τετοιοι οδηγοι πια που πανε παντου ετσι,ασε που με τοσα που θα εκαιγε σε τετοιες στροφες,μαλλον δε θα τις πουλουσαν τωρα γιατι θα ειχαν πολλα φραγκα για να πληρωνουν καταναλωσεις 25 λιτρα/100),δε καταλαβαινω που ειναι το προβλημα.εφοσον ο κατασκευαστης εχει μια κοκκινη γραμμη,οτιδηποτε κατω απο αυτη τη γραμμη ειτε 1000σαλ ειτε 8000σαλ,οφειλει να δουλευει ρολοι το αυτοκινητο
-
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2692396/
ΜΟΤΕΡ ΒΜW 2800 METAΤΡΟΠΗ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟΥ 2 ΒΑΝΟΥΣ ΜΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ
-
Μπαρμπους;
-
ανοίξανε οι βάνες της μαλακίας
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Όπως τα λέει ο Μάνος είναι. H M3 αν εχει σωστη συντήρηση, βγάζει πολλά χιλιόμετρα.Ρε παιδιά θα ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε? Ο κινητήρας της Μ3 Ε46 δεν είναι που στα 100.000km θέλει ανακατασκευή?
Ναι μεν είναι φτιαγμένα για σκίσιμο αλλά η αντοχή τους δεν είναι στο διάβα του χρόνου ή σε μακρά διαστήματα συντήρησης. Το αντίθετο μάλιστα. Η πτώση απόδοσης ενός πιεσμένου κινητήρα είναι δεδομένη και έρχεται γρηγορότερα έναντι συμβατικών, όπως και τα διαστήματα για συντήρηση αναγκαστικά πιο συχνά.Απλα οι περισσοτεροι ειναι ατσουμπαλοι μαλακες βλαχονεοπλουτοι και εχω δει μπροστα μου , ουκ ολιγες φορες , να σπανε τετοια αμαξια σε πεζοδρομια και 'τσιμεντακια' γιατι η εισοδος στο κλαμπ πρεπει να ειναι θορυβωδης.. Για αυτο λεω οτι το 90% δν ξερει τι παιρνει κ πως να οδηγει. ( ο Νικος ειναι στο 10%)
Αυτό το κόμπλεξ με τα κλαμπ, τα μπουζούκια, τις ταβέρνες και τα σουβλατζίδικα, δεν μπορώ να το καταλάβω.
Χαίρομαι πολύ που τα βλέπω σε αυτά τα μέρη. Και εν πάσει περιπτώσει είναι δικαίωμα του καθενός να πηγαίνει την περιουσία του όπου θέλει. Υπάρχει άτυπος νόμος που απαγορεύει την είσοδο των sports car στα κέντρα διασκεδάσεως? -
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Όπως τα λέει ο Μάνος είναι. H M3 αν εχει σωστη συντήρηση, βγάζει πολλά χιλιόμετρα.
Ρε παιδιά θα ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε? Ο κινητήρας της Μ3 Ε46 δεν είναι που στα 100.000km θέλει ανακατασκευή?
Είμαι από κινητό και δε μπορώ να γράψω με μεγάλα γράμματα αυτό: ΟΧΙ !
Γιάννη δε ξέρω που το έχεις ακούσει αυτό αλλά είναι ΕΝΤΕΛΩΣ λάθος!!!
Ανακατασκευή στα 100κ κμ; Όχι.
Στα 100κ κμ θέλει έλεχγο βαλβίδων και τα υπόλοιπα λαδόξιδα, μπουζι κλπ.
Κάποιοι ψυχοπαθείς αλλάζουν και τα μέταλλα μπιέλας προληπτικά, αλλά ΔΕΝ χρειάζεται.
Το μοτερ της 46αρας είναι αλεξίσφαιρο.-
Ναι μεν είναι φτιαγμένα για σκίσιμο αλλά η αντοχή τους δεν είναι στο διάβα του χρόνου ή σε μακρά διαστήματα συντήρησης. Το αντίθετο μάλιστα. Η πτώση απόδοσης ενός πιεσμένου κινητήρα είναι δεδομένη και έρχεται γρηγορότερα έναντι συμβατικών, όπως και τα διαστήματα για συντήρηση αναγκαστικά πιο συχνά.
Μοτέρ Μ3 με 150Κ κμ δυναμομετρημένο βγάζει τα ίδια άλογα με καινούριο, εφόσον έχει γίνει σωστή συντήρηση.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Αυτό το κόμπλεξ με τα κλαμπ, τα μπουζούκια, τις ταβέρνες και τα σουβλατζίδικα, δεν μπορώ να το καταλάβω.Χαίρομαι πολύ που τα βλέπω σε αυτά τα μέρη. Και εν πάσει περιπτώσει είναι δικαίωμα του καθενός να πηγαίνει την περιουσία του όπου θέλει. Υπάρχει άτυπος νόμος που απαγορεύει την είσοδο των sports car στα κέντρα διασκεδάσεως?Διακρίνω ένα γενικό πρόβλημα ερμηνείας των γραφόμενων.
Δεν υπάρχει προφανώς κανένα πρόβλημα και κανένας άγραφος νόμος.
Όμως ρε βλαχαντερό , γράψιμο και ψευτομαγκιά στη πόρτα του κλαμπ; (κατούρα και λίγο) (η προταση ειναι αοριστη και μη στοχευμενη , προφανως )Και ο ιδιος, σε επαρχιακους δρομους, τρωει κηδειες απο μια ταπεινη 320 Ε92
Ξεφυγαμε απο το θεμα. Νικο πρεπει να φας μπαν για καμια βδομαδα , να ξεχαστει το ολο ζητημα.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Όπως τα λέει ο Μάνος είναι. H M3 αν εχει σωστη συντήρηση, βγάζει πολλά χιλιόμετρα.
Ρε παιδιά θα ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε? Ο κινητήρας της Μ3 Ε46 δεν είναι που στα 100.000km θέλει ανακατασκευή?
Αυτά που ήξερες να τα ξεχάσεις.
Ο Aristotelis είχε δυναμομετρήσει τη δική του Μ3 Ε36 με 120.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ πριν χρόνια (είχε την Evo με τα 321 άλογα) και του έβγαλε 322 άλογα στο δυναμόμετρο.
Δεν ξέρω αν έχεις μπερδέψει τις Μ3 με τα RX8, ελπίζω όχι. -
Ο χρήστης cavallino έγραψε:
Όπως τα λέει ο Μάνος είναι. H M3 αν εχει σωστη συντήρηση, βγάζει πολλά χιλιόμετρα.
Ρε παιδιά θα ξεχάσουμε αυτά που ξέρουμε? Ο κινητήρας της Μ3 Ε46 δεν είναι που στα 100.000km θέλει ανακατασκευή?
Αυτά που ήξερες να τα ξεχάσεις.
Ο Aristotelis είχε δυναμομετρήσει τη δική του Μ3 Ε36 με 120.000 χιλιόμετρα στο κοντέρ πριν χρόνια (είχε την Evo με τα 321 άλογα) και του έβγαλε 322 άλογα στο δυναμόμετρο.
Δεν ξέρω αν έχεις μπερδέψει τις Μ3 με τα RX8, ελπίζω όχι.Φίλε Μάνο δεν επιμένω μιας και δεν είμαι κάτοχος για να έχω εμβαθύνει τις γνώσεις μου. Το έχω ακούσει όμως ότι σε αυτά τα χιλιόμετρα πάνω κάτω θέλουν αλλαγή τα σωθικά. Όπως και για την Μ5 με τα 507.
Και για να εξηγούμε, εγώ είμαι υπέρ της κίνησης του Νίκου για αλλαγή της 320 με Μ3 Ε46.
Εστίασα αποκλειστικά στα πολλά χιλιόμετρα. Πολλά χιλιόμετρα αλλά και με μπόλικη συντήρηση. Λογικό.ΥΓ: Υπέρ Νίκο αλλά σφίξε κώλο και πήγαινε στην Ε92 ρε
-
Δεν ισχύει σε καμία περίπτωση αυτό με την ανακατασκευή πάντως. Συντήρηση δεν θέλει κάτι παραπάνω από την προβλεπόμενη, η οποία είναι στα ίδια διαστήματα με τα υπόλοιπα αυτοκίνητα. Μη φανταστείς δηλαδή ότι αλλάζεις λάδια κάθε 3000 χιλιόμετρα και ιμάντες κάθε 10000. Στη δική μου περίπτωση που με τη Μ3 καλύπτω περί τα 8000 χιλιόμετρα ανά έτος, κάνω το τακτικό σέρβις μια φορά το χρόνο προληπτικά και τέλος.
-
Προφανώς και δεν ισχύει!
Δε μιλάμε για μοτέρ F1.
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Aμα ο αλλος την ξεκ@λιαζε συνεχεια κρυα, και εκανε πχ ταξιδι με 'κολλημενες' σε υψηλα επιπεδα τις στροφες κινητηρα, αλλα κατα τα αλλα εχει πλυνει το μοτερ πανω-κατω σε βενζιναδικο, και εχει προβλεπομενο service book, ποσο ευδιακριτο ειναι να αντιληφθεις την κατασταση του κινητηρα? (εαν δεν εχεις οδηγησει και δυο-τρεις διαφορετικες πχ , σχετικα γρηγορα, να δεις πως αποδιδει και το μοτερ της...)Αυτά τα αυτοκίνητα είναι κατασκευασμένα για να σκίζονται. Όποιος λέει ότι δε βάρεσε ποτέ κόφτη, λέει ψέμματα.
Όπως τα λέει ο Μάνος είναι. H M3 αν εχει σωστη συντήρηση, βγάζει πολλά χιλιόμετρα.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
Μα δεν νομιζω οτι αμφιβαλλει κανεις για αυτο, ουτε ειπωθηκε το αντιθετο. Το θεμα ειναι να 'ξεψαχνισεις'
την αγορα απο δαυτες, και να βρεις την σωστη, γιατι ακριβως επειδη ειναι πιο ειδικο αυτοκινητο (και για σκισιμο φυσικα)
πολλες δυστυχως εχουν 'σκιστει' με ανεπανορθωτο/λαθος τροπο...
Οσο και αγωνιστικων προδιαγραφων να ειναι κινητηρας και πλαισιο, εαν ο αλλος την λυσσαγε συνεχεια κρυα, ή/και
δεν εκανε προβλεπομενη συντηρηση, ή εχει φαει κανενα γερο στουκο (σασι), και στην καλυτερη περιπτωση το εχει επαναφερει στον μαστρο-χαρο, το αυτοκινητο δεν θα ειναι οπως πρεπει, αλλα ουτε και αυτο που θα περιμενεις σε οδηγικο επιπεδο.
Ολα αυτα, το να τα διαπιστωσεις και να βεβαιωθεις οτι ειναι οκ, σε ενα τετοιας φιλοσοφιας αυτοκινητο ειναι σχετικα πιο δυσδιακριτα σε σχεση με ενα νορμαλ καθημερινο αυτοκινητο, ακριβως επειδη το σκισιμο ειναι αναμενομενο, και σε μεγαλυτερο
δειγμα απο τον συνολικο διαθεσιμο αριθμο αυτου του μοντελου.
Το σωστο σκισιμο δυστυχως δεν ξερουν να το κανουν ολοι, και πολλες Μ3 εχουν πεσει σε λαθος χερια. Αυτο λεγαμε και πριν με τον audikon. Αυτο ειναι που θελει προσοχη.Γρηγόρη, το αναλύεις και το ξεψαχνίζεις ΠΟΛΥ. ΠΑΡΑ πολύ! ΠΑΡΑ πολύ!
Ένας έμπειρος μηχανικός που βλέπει 10 Μ3 Ε46 την ημέρα, ξέρει να κρίνει. Προφανώς και δεν θα αγοράσω γουρούνι στο σακί. Έγραψα ότι θα ελεγχθεί από τον Σήττα ο οποίος μέχρι και μετρήσεις συμπίεσης θα πάρει. Αν έχει 'βιαστεί' θα φανεί στη συμπίεση.
Παρ'όλα αυτά, όπως μου είπαν και τα παιδιά εκεί, η πραγματική χρήση της θα φανεί όταν ανοίξουμε το καπάκι να τσεκάρουμε τις βαλβίδες και το κάρτερ να τσεκάρουμε τα μέταλλα των μπιελών.
Εκεί θα φανεί τι χρήση της έχει γίνει.
Το αν έχει φάει στούκο, εννοείται ότι θα το δει ΚΑΙ αυτό.
Οπότε μην γράφουμε ανούσια πράγματα.
Το αυτοκίνητο θα τσεκαριστεί.
Τα έμπειρα μάτια βλέπουν αυτό που εμείς ή εσύ πιστεύουμε πως μπορεί να είναι δυσδιάκριτο.
Επίσης, το μοτέρ είναι κατασκευασμένο για να βαράει 8άρες. Πες μου όπως, που στην Ελλάδα θα βαράει 7άρες και 8άρες σε ταξίδι?
Είπαμε Γρηγόρη, μη μακρηγορούμε:
Ο Νικος απο οτι διαβασα δε το βιαζεται πολυ το θεμα.
Καθόλου δε βιάζομαι.
Ψάχνω, κοιτάω κι αν κάτσει προχωράω.
Κάτι ακόμα. Το καγκουρεμένο (και πιθανόν βιασμένο) αυτοκίνητο κάνει ΜΠΑΜ από χιλιόμετρα.
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
Αυτό το κόμπλεξ με τα κλαμπ, τα μπουζούκια, τις ταβέρνες και τα σουβλατζίδικα, δεν μπορώ να το καταλάβω.Χαίρομαι πολύ που τα βλέπω σε αυτά τα μέρη. Και εν πάσει περιπτώσει είναι δικαίωμα του καθενός να πηγαίνει την περιουσία του όπου θέλει. Υπάρχει άτυπος νόμος που απαγορεύει την είσοδο των sports car στα κέντρα διασκεδάσεως?
Διακρίνω ένα γενικό πρόβλημα ερμηνείας των γραφόμενων.
Δεν υπάρχει προφανώς κανένα πρόβλημα και κανένας άγραφος νόμος.
Όμως ρε βλαχαντερό , γράψιμο και ψευτομαγκιά στη πόρτα του κλαμπ; (κατούρα και λίγο) (η προταση ειναι αοριστη και μη στοχευμενη , προφανως )Και ο ιδιος, σε επαρχιακους δρομους, τρωει κηδειες απο μια ταπεινη 320 Ε92
Ξεφυγαμε απο το θεμα. Νικο πρεπει να φας μπαν για καμια βδομαδα , να ξεχαστει το ολο ζητημα.
Τι αυτοκίνητα κηδευεις με την ταπεινή 320;
-
California και πανω
-
Τι βλάβες έχει ο κόσμος δεν λέγεται
-
Νικος! σκοπεύεις να το χρησιμοποιείς το Μ οπως τώρα το Σί; καθημερινά δλδ το 1 χλμ για να πας στη δουλειά;
BMW FORUM