-
750 ?? !!! Σε έπιασε κότσο και μάλλον δεν έκανες σωστή έρευνα αγοράς. Θα σοκαριστείς από τις διακυμάνσεις των τιμών που θα βρεις για το ίδιο ακριβώς ελαστικό με τηλέφωνα σε λαστιχάδες.
-
Ο χρήστης fabil έγραψε:
ρε γαμωτο εγω με το ζορι βγαζω τον 3ο χρονο και 30Κ και αλλοι περεξηγουνται που τους θεωρεις επικινδυνους με λαστιχα 70Κ χλμ!!!
στραβος ο γυαλος θα ειναι μαλλον.......Να διαβάζεις λίγο καλύτερα αυτά που γράφουν οι συμφορουμίτες σου. Ανέφερα ότι τα λάστιχα τα κρατάω 2,5 - 3 χρόνια. Αλλά μέσα σ' αυτό το διάστημα κάνω 60.000-70.000χλμ.
Ελάχιστα από αυτά είναι σε πόλη. Τα περισσότερα στην εθνική. Το λάστιχο δεν το χτυπάει ο ήλιος ούτε η βροχή ή κρύο μιας και όταν δεν δουλεύει είναι μέσα σε κλειστό γκαράζ. Τις πιέσεις τις προσέχω κάθε 3-4 μέρες. Οι ευθυγραμμίσεις γίνονται όταν πρέπει έτσι ώστε το λάστιχο να τρώγεται ομοιόμορφα.
Το Toyo proxes T1R έχει στην διάσταση που το φοράω 8,2χιλ αυλάκι.
Και πέτρα να έχεις 3 χρόνια έξω μέρα νύχτα θα φαγωθεί.
Τα λάστιχα σου είναι σε τέτοιο περιβάλλον ή απλά με άλλα λόγια να αγαπιόμαστε;
Edit
Τα πρώτα λάστιχα που φορούσα ήταν τα Turanza. Αναγκάστηκα να τα αλλάξω σε 38.000 σε 18μήνες. Πατούσα φρένο και σταματούσε μόνο με ABS. Δεν τα ξαναέβαλα εννοείται.
επιμενεις οτι μετα απο 40Κ χλμ εχεις με ασφαλεια αλλες 30Κ χλμ;;;;;;;;;
γιατι αναφερεις διαρκως οτι τα κανεις στην εθνικη τα χλμ;;;εκει δεν φθειρονται;;;
το οτι δεν ειναι στο δρομο το αυτοκινητο ειναι στα συν αλλα με τοσα χλμ δεν αρκει.....
δεν ξερω αν ταξιδευεις οπως κατι τυπους που βλεπεις στην εθνικη σταθερα με 80χλμ,τοτε ισως και να τα αλλαζεις και νωρις....
και εγω σε πιλοτη τα εχω τα αυτοκινητα μου αλλα bringestone,toyo,michelin,hankook που εχουν περασει απο τις ροδες μου στα 30Κ και 3ετη ηταν για αποστατες(μπαλωτσες) σε τρατα....... -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
επιμενεις οτι μετα απο 40Κ χλμ εχεις με ασφαλεια αλλες 30Κ χλμ;;;;;;;;;
Με τα turanza (αν τα ξαναέβαζα) δεν θα έκανα ΠΟΤΕ τόσα χιλιόμετρα.
Τι δεν καταλαβαίνεις;
Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις το ίδιο. Και ξαναλέω ότι στα 3 χρόνια τα αλλάζω οπωσδήποτε όπως και εσύ. Απλά αν δεν έχουν σκληρύνει και αν έχουν πέλμα, γιατί να τα αλλάξω; Επειδή το λες εσύ που είσαι δικαστής από την καρέκλα σου;
Φυσικά και προέχει η ασφάλεια. Αλλά δεν θα κάνω και αυτό που λένε οι λαστιχάδες ότι στα 2 χρόνια να τα αλλάζω για να τους πηγαίνω ζεστό χρήμα. Τα αλλάζω όταν δεν νιώθω καλά το αυτοκίνητο ή στα 3 χρόνια. Όποιο από τα 2 έρθει πρώτο.
Τόσο απλά.
ΥΓ. 1) Στο γκαράζ που τα έχω το χειμώνα η θερμοκρασία δεν έπεφτε κάτω από 12 βαθμούς. Είναι το ίδιο στην πιλοτή;
2) > γιατι αναφερεις διαρκως οτι τα κανεις στην εθνικη τα χλμ;;;εκει δεν φθειρονται;;;Αν νομίζεις ότι είναι το ίδο με τα χιλιόμετρα σε πόλη, πάω πάσο.
-
Ο χρήστης fabil έγραψε:
2) > γιατι αναφερεις διαρκως οτι τα κανεις στην εθνικη τα χλμ;;;εκει δεν φθειρονται;;; Αν νομίζεις ότι είναι το ίδο με τα χιλιόμετρα σε πόλη, πάω πάσο.
Πλάκα κάνεις έτσι? Χειρότερα είναι στις ΕΟ. Αναπτύσσονται μεγαλύτερες ταχύτητες και σε συνδιασμό και με παρατεταμένες στροφές τρώγεται πολύ γόμα.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
750 ?? !!! Σε έπιασε κότσο και μάλλον δεν έκανες σωστή έρευνα αγοράς. Θα σοκαριστείς από τις διακυμάνσεις των τιμών που θα βρεις για το ίδιο ακριβώς ελαστικό με τηλέφωνα σε λαστιχάδες.Τι να σου πω...
Όταν τα έβαλα (νομίζω Φεβρουάριο 2012 τα έβαλα αλλά πρέπει να το τσεκάρω τα βιβλία μου αν σε ενδιαφέρει), δεν βρήκα σημαντικά μικρότερη τιμή για τη δική μου διάσταση (225/40/18 με δείκτη ταχύτητας Υ) και να είναι όσο το δυνατόν πιο φρέσκα (τα 'παλιότερα' ελαστικά που δέχομαι να αγοράσω είναι 3μηνα), κάτι που έχει μία ταλαιπωρία για τον λαστιχά (από όσο ξέρω).Τώρα ίσως οι τιμές έπεσαν. Δεν το ψάχνω και συνεχώς για το τι έκαναν οι τιμές των ελαστικών.
ΥΓ: τα βρήκα 730€ στις Αχαρνές (αν θυμάμαι καλά - πάντως ήταν κάπου στου διαόλου τη μάνα ), αλλά για 20€ άξιζε να τρέχω εκεί πέρα. (μένω Νότια προάστια)
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πλάκα κάνεις έτσι? Χειρότερα είναι στις ΕΟ. Αναπτύσσονται μεγαλύτερες ταχύτητες και σε συνδιασμό και με παρατεταμένες στροφές τρώγεται πολύ γόμα.
Μα έτσι πρέπει να τρώγεται η γόμα.Στην εθνική το λάστιχο είναι στην θερμοκρασία που πρέπει και φθείρεται ομοιόμορφα.
Στην πόλη επειδή δύσκολα θα ζεσταθεί ,αν ποτέ ζεσταθεί, ταλαιπωρείται από τα φρεναρίσματα και υπάρχει ανομοιόμορφη φθορά.
Από πότε η εθνική έχει περισσότερες στροφές σε σύγκριση με τις στροφές σε μία πόλη;
-
Ο χρήστης fabil έγραψε:
Πλάκα κάνεις έτσι? Χειρότερα είναι στις ΕΟ. Αναπτύσσονται μεγαλύτερες ταχύτητες και σε συνδιασμό και με παρατεταμένες στροφές τρώγεται πολύ γόμα.
Μα έτσι πρέπει να τρώγεται η γόμα.Στην εθνική το λάστιχο είναι στην θερμοκρασία που πρέπει και φθείρεται ομοιόμορφα.
Στην πόλη επειδή δύσκολα θα ζεσταθεί ,αν ποτέ ζεσταθεί, ταλαιπωρείται από τα φρεναρίσματα και υπάρχει ανομοιόμορφη φθορά.
Από πότε η εθνική έχει περισσότερες στροφές σε σύγκριση με τις στροφές σε μία πόλη;
Μα δεν είπα ότι στην πόλη δεν έχει φθορά. Αλλά από που προκύπτει ότι στις ΕΟ έχει μικρότερη φθορά από την πόλη δεν καταλαβαίνω? Γιατί μας το παρουσιάζεις ως πλεονέκτημα το ότι το κυκλοφορείς μόνο στις ΕΟ.
-
Ειτε κυκλοφορουμε στην πολη ειτε σε ΕΟ τα λαστιχα θελουν την καταλληλη πιεση,
σε συναρτηση παντα με τον σωστο δεικτη ταχυτητας, που σιγουρα ειναι διαφορετικη στις δυο περιπτωσεις.
Αν αφησουμε στο ταξιδι σε ΕΟ πιεσεις πολης και ειδικα τωρα το καλοκαιρι ακομα και αν η ΕΟ δεν εχει καμια στροφη,
σιγουρα η φθορα στα λαστιχα ειναι πολλαπλασια απο αυτη στην πολη. -
Στην Εθνική Οδο απλά κάνεις περισσοτερα χιλ.
-
η μεγαλυτερη φθορα λογικα ειναι σε επαρχιακους δρομους με συνεχομενες στροφες
-
Εχω ενα ibiza 1.4 101hp και οι διαστασεις των ελαστικων που εχω ειναι 195/55/15
θα ηθελα να με βοηθησετε στην επιλογη ελαστικου και επισης θα ηθελα να μου πειτε αν πρεπει να εχει δεικτη ταχυτητας H ή V.
Τα πρωτα λαστιχα που ειχα φορεσει ηταν pirelli P6 με δεικτη V και τα τωρινα μου ειναι continental premium contact 2 με δεικτη Η. -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Μα θα βάλεις 195/50-15 που είναι φτηνή, καθόλου μυστήρια και εξαιρετικά ευρείας κατανάλωσης.Πράγματι αυτή είναι η εύκολη λύση αλλά δεν θα το ρισκάρω. Μιλάμε για 500αρακι 1.2 με τα 69 ατίθασα. Της μάνας μου μεν αλλά το χρησιμοποιώ συχνά σε μετακινήσεις στο κέντρο κτλ οπότε θα με ενοχλήσει αν χάσει έστω και ελάχιστα από τις ήδη κακές επιδόσεις του με το μεγαλύτερο πέλμα.
Μέχρι στιγμής κοιτάω τα Cinturato P1, Pilot Exalto και PremiumContact2. Σαν τεχνικά χαρακτηριστικά το P1 είναι καλύτερο (C στην κατανάλωση, Β στο βρεγμένο και 69db) αλλά πρέπει να πηγαίνει κάνα 400αρι εούρος. Αν κάποιος φοράει σε αντίστοιχης δύναμης και κατηγορίας αυτοκίνητο κάποιο από αυτά, καλοδεχούμενη η γνώμη του.
-
Ο χρήστης fabil έγραψε:
επιμενεις οτι μετα απο 40Κ χλμ εχεις με ασφαλεια αλλες 30Κ χλμ;;;;;;;;;
Με τα turanza (αν τα ξαναέβαζα) δεν θα έκανα ΠΟΤΕ τόσα χιλιόμετρα.
Τι δεν καταλαβαίνεις;
Δεν είναι όλες οι περιπτώσεις το ίδιο. Και ξαναλέω ότι στα 3 χρόνια τα αλλάζω οπωσδήποτε όπως και εσύ. Απλά αν δεν έχουν σκληρύνει και αν έχουν πέλμα, γιατί να τα αλλάξω; Επειδή το λες εσύ που είσαι δικαστής από την καρέκλα σου;
Φυσικά και προέχει η ασφάλεια. Αλλά δεν θα κάνω και αυτό που λένε οι λαστιχάδες ότι στα 2 χρόνια να τα αλλάζω για να τους πηγαίνω ζεστό χρήμα. Τα αλλάζω όταν δεν νιώθω καλά το αυτοκίνητο ή στα 3 χρόνια. Όποιο από τα 2 έρθει πρώτο.
Τόσο απλά.
ΥΓ. 1) Στο γκαράζ που τα έχω το χειμώνα η θερμοκρασία δεν έπεφτε κάτω από 12 βαθμούς. Είναι το ίδιο στην πιλοτή;
2) > γιατι αναφερεις διαρκως οτι τα κανεις στην εθνικη τα χλμ;;;εκει δεν φθειρονται;;;Αν νομίζεις ότι είναι το ίδο με τα χιλιόμετρα σε πόλη, πάω πάσο.
μη το συνεχισουμε,ακρη δεν βγαζουμε αλλα δεν σου φταιμε σε τιποτα.......
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πλάκα κάνεις έτσι? Χειρότερα είναι στις ΕΟ. Αναπτύσσονται μεγαλύτερες ταχύτητες και σε συνδιασμό και με παρατεταμένες στροφές τρώγεται πολύ γόμα.
Μα έτσι πρέπει να τρώγεται η γόμα.Στην εθνική το λάστιχο είναι στην θερμοκρασία που πρέπει και φθείρεται ομοιόμορφα.
Στην πόλη επειδή δύσκολα θα ζεσταθεί ,αν ποτέ ζεσταθεί, ταλαιπωρείται από τα φρεναρίσματα και υπάρχει ανομοιόμορφη φθορά.
Από πότε η εθνική έχει περισσότερες στροφές σε σύγκριση με τις στροφές σε μία πόλη;
Μα δεν είπα ότι στην πόλη δεν έχει φθορά. Αλλά από που προκύπτει ότι στις ΕΟ έχει μικρότερη φθορά από την πόλη δεν καταλαβαίνω? Γιατί μας το παρουσιάζεις ως πλεονέκτημα το ότι το κυκλοφορείς μόνο στις ΕΟ.
Και οι δύο έχετε από ένα δίκιο.
Όντως στην εθνική τρώγεται πολύ περισσότερο λάστιχο από ότι στην πόλη καθώς η τριβή της κύλισης λόγω μεγάλης ταχύτητα (και καλύτερου τάπητα συνήθως) φθείρει πολύ περισσότερο την γόμα. Από την άλλη όμως, το λάστιχο παραμένει πιο μάχιμο, καθως δεν δημιουργείται η γνωστή γυαλάδα που έχουν τα λάστιχα που πηγαίνουν με χαμηλές ταχύτητες σε δρόμους με κακή πρόσφυση (που δεν τα φθείρει εξωτερικά).
Τώρα για την αλλαγή των ελαστικών, δεν υπάρχει στάνταρντ. Κάθε λάστιχο, τεραίν, στυλ οδήγηση και αυτοκίνητο δημιουργούν διαφορετικό συνδυασμό. Έχω οδηγήσει λάστιχα με 70.000 χλμ που μετά από track day κρατούσαν σαν ολοκαίνουρια (είχαν φαγωθεί και γίνει σαν σλικ και είχε βγει από κάτω η μαλακή γόμα) και έχω οδηγήσει και λάστιχα με 20.000 χλμ που έκανες το σταυρό σου.
-
στο βρεγμενο πως θα τα πηγαιναν;;;
-
Ε καλά τώρα κι εσύ με το βρεγμένο, στην Ελλάδα ζεις. Οχι στην Σκωτία.
-
Ο χρήστης ababa641 έγραψε:
Εχω ενα ibiza 1.4 101hp και οι διαστασεις των ελαστικων που εχω ειναι 195/55/15
θα ηθελα να με βοηθησετε στην επιλογη ελαστικου και επισης θα ηθελα να μου πειτε αν πρεπει να εχει δεικτη ταχυτητας H ή V.
Τα πρωτα λαστιχα που ειχα φορεσει ηταν pirelli P6 με δεικτη V και τα τωρινα μου ειναι continental premium contact 2 με δεικτη Η.Κατά την γνώμη μου καλύτερα να έχει δείκτη Η. Θα ζεσταίνονται και καλύτερα. Εκτός αν σου αρέσουν τα στροφιλίκια και οι υψηλές ταχύτητες
Τώρα για τα επιλογή ελαστικών ας μιλήσει κάποιος άλλος
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Πλάκα κάνεις έτσι? Χειρότερα είναι στις ΕΟ. Αναπτύσσονται μεγαλύτερες ταχύτητες και σε συνδιασμό και με παρατεταμένες στροφές τρώγεται πολύ γόμα.
Μα έτσι πρέπει να τρώγεται η γόμα.Στην εθνική το λάστιχο είναι στην θερμοκρασία που πρέπει και φθείρεται ομοιόμορφα.
Στην πόλη επειδή δύσκολα θα ζεσταθεί ,αν ποτέ ζεσταθεί, ταλαιπωρείται από τα φρεναρίσματα και υπάρχει ανομοιόμορφη φθορά.
Από πότε η εθνική έχει περισσότερες στροφές σε σύγκριση με τις στροφές σε μία πόλη;
Μα δεν είπα ότι στην πόλη δεν έχει φθορά. Αλλά από που προκύπτει ότι στις ΕΟ έχει μικρότερη φθορά από την πόλη δεν καταλαβαίνω? Γιατί μας το παρουσιάζεις ως πλεονέκτημα το ότι το κυκλοφορείς μόνο στις ΕΟ.
Και οι δύο έχετε από ένα δίκιο.
Όντως στην εθνική τρώγεται πολύ περισσότερο λάστιχο από ότι στην πόλη καθώς η τριβή της κύλισης λόγω μεγάλης ταχύτητα (και καλύτερου τάπητα συνήθως) φθείρει πολύ περισσότερο την γόμα. Από την άλλη όμως, το λάστιχο παραμένει πιο μάχιμο, καθως δεν δημιουργείται η γνωστή γυαλάδα που έχουν τα λάστιχα που πηγαίνουν με χαμηλές ταχύτητες σε δρόμους με κακή πρόσφυση (που δεν τα φθείρει εξωτερικά).
Τώρα για την αλλαγή των ελαστικών, δεν υπάρχει στάνταρντ. Κάθε λάστιχο, τεραίν, στυλ οδήγηση και αυτοκίνητο δημιουργούν διαφορετικό συνδυασμό. Έχω οδηγήσει λάστιχα με 70.000 χλμ που μετά από track day κρατούσαν σαν ολοκαίνουρια (είχαν φαγωθεί και γίνει σαν σλικ και είχε βγει από κάτω η μαλακή γόμα) και έχω οδηγήσει και λάστιχα με 20.000 χλμ που έκανες το σταυρό σου.
Στην πόλη τα λάστιχα φθείρονται περισσότερο - ιδίως τα μπροστινά.
Σταμάτα, ξεκίνα και στροφές μέσα στην πόλη τα φθείρουν περισσότερο από οδήγηση σε εθνικό ή επαρχιακό δίκτυο.Αν τρέχεις με το αμάξι σε στροφιλίκια φαγώνονται τα λάστιχα.
Όμως με το ίδιο στυλ οδήγησης φαγώνονται περισσότερο στην πόλη όταν τα σπινιάρεις.
Είτε οδηγάς σιγά ή γρήγορα, μέσα στη πόλη τα λάστιχα φθείρονται περισσότερο (όπως και τα φρένα). -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
στο βρεγμενο πως θα τα πηγαιναν;;;Επειδή δεν ήθελα να μάθω, τα άλλαξα την επόμενη μέρα του track day.
Στην πόλη τα λάστιχα φθείρονται περισσότερο - ιδίως τα μπροστινά.
Σταμάτα, ξεκίνα και στροφές μέσα στην πόλη τα φθείρουν περισσότερο από οδήγηση σε εθνικό ή επαρχιακό δίκτυο.Δεν είναι έτσι Λεώ, εκτός αν σε κάθε φανάρι ξεκίνας με burn out και σε κάθε στενό μπαίνεις με χειρόφρενο. Και πάλι όμως δύσκολα να τα φας καθώς η άσφαλτος μέσα στην πόλη είναι σαν γυαλί, απλά δεν υπάρχει τριβή. Μέσα στην πόλη, αν οδηγείς στρωτά (όχι αργά, απλά χωρίς σπιναρίσματα κλπ), η φθορά είναι μικρή. Τα λάστιχα όμως παίρνουν την γνωστή γυαλάδα και δεν κρατάνε καλά. Αυτό που σου λέω είναι και από προσωπική εμπειρία αλλά και από συζήτηση με λαστιχάδες και ταξιτζήδες*.
*Όσοι κάνουν ταξίδια βγάζουν τα λάστιχα off σε 50.000 χλμ. Μέσα στην πόλη, με το ίδιο αυτοκίνητο βγάζουν 100.000 χλμ.
-
Ανάλογα πως οδηγεί κάποιος. Επιθετικά ή ανέμελα. Εγω πχ με την επιθετική μου οδηγηση . Επιταχυνση φρενο στροφή με νεύρο κτλ ,κάνω περισσοτερα χιλ στην Εθνική Οδό απ'οτι στη πόλη. Και εννοώ πόλη τυπου Αθήνας ή μεγαλούπολης γενικά με μεγαλες αποστασεις.
Τα χιλ δηλ εκτος πολης τα κανω μαζεμένα και σε μικροτερο χρονικό διαστημα απ'ότι στην πόλη όπου χρειάζομαι περισσοτερο χρονο . Τα λάστιχα τα αλλάζω γρηγορότερα οχι γιατι φαγωνονται περισσοτερο στην εθνική αλλά γιατί ειναι περισσοτερα τα χιλιόμετρα σε μικροτερο χρονο λογο αυξημενης ταχυτητας. Τα 300χιλ δηλ Αθηνας Αγρινιο σε 2μιση ωρες στην Αθηνα εντος λεκανοπεδιου θα τα εκανα σε μια δυο μερες πληρους κινησης . Εκει μπερδευομαστε πιστεύω και λέμε οτι στην ΕΟ φθείρονται τα λαστιχα περισσοτερο,αφου τα αλλάζουμε γρηγορότερα οταν κινουμαστε εκεί.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]