-
Απο το in.gr
Oι λατινικοί αριθμοί μετά τη λέξη EVO αυξάνονται σχεδόν κάθε χρόνο, και κάθε φορά η εξέλιξη του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής της Mitsubishi είναι καλύτερη από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά. Ωστόσο, στην όγδοη μετάλλαξή του, το EVO θα διαθέτει και 'βασική' έκδοση, ώστε να ανταγωνιστεί το 'απλό' Subaru Impreza WRX, με τιμή πώλησης που στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινά από τα 35.000 ευρώ, περίπου 13.000 ευρώ λιγότερο από όσο κοστίζει το υφιστάμενο EVO VII.
Eκτός όμως από τους 'λόγους τιμής', υπάρχουν και περιβαλλοντικοί λόγοι που επιβάλλουν την ύπαρξη ενός νέου EVO, αφού το VII μόλις και μετά βίας κατάφερε να περάσει τις 'δοκιμασίες' των ευρωπαϊκών προδιαγραφών ρύπων, κάτι που δεν κατόρθωσε το Galant VR4, το οποίο δεν διατίθεται στην Eυρώπη.
Όπως δήλωσαν οι ιθύνοντες της Mitsubishi, ο μόνος τρόπος για να διατεθεί το VIII στην ευρωπαϊκή αγορά, είναι να ελαττωθεί η ισχύς του -230 ίπποι, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες-, με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και κατ' επέκταση της τιμής του. Aπό τη στιγμή όμως που θα εγκριθεί, είναι σίγουρο πως θα βρεθούν πολλοί 'καλοθελητές' που με διάφορα κιτ μετατροπής θα αυξήσουν την ισχύ του.
H μεσαία έκδοση αναμένεται να αποδίδει 285 ίππους, με το κιτ της Ralliart και συνολικό κόστος 48.000 ευρώ, ενώ η κορυφαία των 325 ίππων θα κοστίζει 51.000 ευρώ. O Jim Tyrell, 'αφεντικό' της Mitsubishi στη Βρετανία, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι η βασική έκδοση θα προσελκύσει περισσότερους αγοραστές και τα 500-600 ΕVO VII που πωλούνται ετησίως στην Αγγλία θα διπλασιαστούν. Eπιπρόσθετα, το 'χαμηλό' κόστος θα επιτρέψει στους μελλοντικούς κατόχους του EVO VIII να εξελίξουν αργότερα μόνοι τους το αυτοκίνητό τους, όπως συμβαίνει και με το αντίπαλο Subaru Impreza.
-
Απο το in.gr
Oι λατινικοί αριθμοί μετά τη λέξη EVO αυξάνονται σχεδόν κάθε χρόνο, και κάθε φορά η εξέλιξη του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής της Mitsubishi είναι καλύτερη από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά. Ωστόσο, στην όγδοη μετάλλαξή του, το EVO θα διαθέτει και 'βασική' έκδοση, ώστε να ανταγωνιστεί το 'απλό' Subaru Impreza WRX, με τιμή πώλησης που στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινά από τα 35.000 ευρώ, περίπου 13.000 ευρώ λιγότερο από όσο κοστίζει το υφιστάμενο EVO VII.
Eκτός όμως από τους 'λόγους τιμής', υπάρχουν και περιβαλλοντικοί λόγοι που επιβάλλουν την ύπαρξη ενός νέου EVO, αφού το VII μόλις και μετά βίας κατάφερε να περάσει τις 'δοκιμασίες' των ευρωπαϊκών προδιαγραφών ρύπων, κάτι που δεν κατόρθωσε το Galant VR4, το οποίο δεν διατίθεται στην Eυρώπη.
Όπως δήλωσαν οι ιθύνοντες της Mitsubishi, ο μόνος τρόπος για να διατεθεί το VIII στην ευρωπαϊκή αγορά, είναι να ελαττωθεί η ισχύς του -230 ίπποι, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες-, με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και κατ' επέκταση της τιμής του. Aπό τη στιγμή όμως που θα εγκριθεί, είναι σίγουρο πως θα βρεθούν πολλοί 'καλοθελητές' που με διάφορα κιτ μετατροπής θα αυξήσουν την ισχύ του.
H μεσαία έκδοση αναμένεται να αποδίδει 285 ίππους, με το κιτ της Ralliart και συνολικό κόστος 48.000 ευρώ, ενώ η κορυφαία των 325 ίππων θα κοστίζει 51.000 ευρώ. O Jim Tyrell, 'αφεντικό' της Mitsubishi στη Βρετανία, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι η βασική έκδοση θα προσελκύσει περισσότερους αγοραστές και τα 500-600 ΕVO VII που πωλούνται ετησίως στην Αγγλία θα διπλασιαστούν. Eπιπρόσθετα, το 'χαμηλό' κόστος θα επιτρέψει στους μελλοντικούς κατόχους του EVO VIII να εξελίξουν αργότερα μόνοι τους το αυτοκίνητό τους, όπως συμβαίνει και με το αντίπαλο Subaru Impreza.
-
Απο το in.gr
Oι λατινικοί αριθμοί μετά τη λέξη EVO αυξάνονται σχεδόν κάθε χρόνο, και κάθε φορά η εξέλιξη του ταχύτερου μοντέλου παραγωγής της Mitsubishi είναι καλύτερη από το αυτοκίνητο που αντικαθιστά. Ωστόσο, στην όγδοη μετάλλαξή του, το EVO θα διαθέτει και 'βασική' έκδοση, ώστε να ανταγωνιστεί το 'απλό' Subaru Impreza WRX, με τιμή πώλησης που στην ευρωπαϊκή αγορά θα ξεκινά από τα 35.000 ευρώ, περίπου 13.000 ευρώ λιγότερο από όσο κοστίζει το υφιστάμενο EVO VII.
Eκτός όμως από τους 'λόγους τιμής', υπάρχουν και περιβαλλοντικοί λόγοι που επιβάλλουν την ύπαρξη ενός νέου EVO, αφού το VII μόλις και μετά βίας κατάφερε να περάσει τις 'δοκιμασίες' των ευρωπαϊκών προδιαγραφών ρύπων, κάτι που δεν κατόρθωσε το Galant VR4, το οποίο δεν διατίθεται στην Eυρώπη.
Όπως δήλωσαν οι ιθύνοντες της Mitsubishi, ο μόνος τρόπος για να διατεθεί το VIII στην ευρωπαϊκή αγορά, είναι να ελαττωθεί η ισχύς του -230 ίπποι, σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες-, με αποτέλεσμα τη μείωση των εκπεμπόμενων ρύπων και κατ' επέκταση της τιμής του. Aπό τη στιγμή όμως που θα εγκριθεί, είναι σίγουρο πως θα βρεθούν πολλοί 'καλοθελητές' που με διάφορα κιτ μετατροπής θα αυξήσουν την ισχύ του.
H μεσαία έκδοση αναμένεται να αποδίδει 285 ίππους, με το κιτ της Ralliart και συνολικό κόστος 48.000 ευρώ, ενώ η κορυφαία των 325 ίππων θα κοστίζει 51.000 ευρώ. O Jim Tyrell, 'αφεντικό' της Mitsubishi στη Βρετανία, δήλωσε χαρακτηριστικά ότι η βασική έκδοση θα προσελκύσει περισσότερους αγοραστές και τα 500-600 ΕVO VII που πωλούνται ετησίως στην Αγγλία θα διπλασιαστούν. Eπιπρόσθετα, το 'χαμηλό' κόστος θα επιτρέψει στους μελλοντικούς κατόχους του EVO VIII να εξελίξουν αργότερα μόνοι τους το αυτοκίνητό τους, όπως συμβαίνει και με το αντίπαλο Subaru Impreza.
-
Εισαι σιγουρος οτι το 'απλο' EVO VIII θα ειναι 35κ ευρω;
Αν ειναι ετσι τοτε το VΙΙ ηταν γυρω στα $30Κ απο το Βελγιο και ειχε και 280 αλογα κτλ. Δηλαδη καμμια συγριση με το απλο WRX που ομως κοστιχει γυρω στα $24-25Κ.http://www.xtreme-uk.net/ExportSales.asp
Μια φορα τους μιλησα στο τηλεφωνο και μου ειπαν οτι κατα πασαν πιθανοτητα δεν αξιζει να εισαγαγεις στις ΗΠΑ. Παρα πολυ γραφειοκρατεια
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Εισαι σιγουρος οτι το 'απλο' EVO VIII θα ειναι 35κ ευρω;Νικος
Αυτη θα ειναι η τιμη του στην Αγγλια. Στις ΗΠΑ τα αυτοκινητα ειναι πολυ πιο φτηνα οπως ξερεις, συν του οτι δεν εχουμε ιδεα εαν αυτη η εκδοση θα ειναι αυτη που θα ερθει στις ΗΠΑ. Προσωπικα το αμφιβαλω.
-
Δεν ξερω αλλα εδω οι τιμες ειναι ακομη λιγο τσουχτερες και για το impreza αλλα και το Evo.Ξεκιναμε απο τα 41760Ευρω για το νεο ιμπρεζα.Δεν γνωριζω τιποτα για το Evo.Η τιμη της meva για το νεο ιμπρεζα WRX θα ειναι περιπου γυρω στα 38000Ευρω για το νεο WRX.Eιδωμεν....
Το WRX ποσο εχει ρε παιδια στην GB kai US??????
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Το WRX ποσο εχει ρε παιδια στην GB kai US??????
Η εκδοση των ΗΠΑ αρχιζει απο τα $23,694 και παει μεχρι τα $26,500 περιπου. Τα σπεκς εδω ειναι: 227 ιπποι στις 6000 σαλ και 217 ft-lbs στις 4000 σαλ. Ζυγιζει 1400 κιλα. Για τωρα δεν υπαρχει STi εκδοση στις ΗΠΑ.
Στην Αγγλια ειναι πιο ακριβο και με λιγοτερη ιπποδυναμη...μεχρι του χρονου απο οτι φενετε.
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Δεν ξερω αλλα εδω οι τιμες ειναι ακομη λιγο τσουχτερες και για το impreza αλλα και το Evo.Ξεκιναμε απο τα 41760Ευρω για το νεο ιμπρεζα.Δεν γνωριζω τιποτα για το Evo.Η τιμη της meva για το νεο ιμπρεζα WRX θα ειναι περιπου γυρω στα 38000Ευρω για το νεο WRX.Eιδωμεν....Το WRX ποσο εχει ρε παιδια στην GB kai US??????
Μεταξυ 24 και 26 χιλιαδες δολ. Και υπαρχει και παζαρι οποτε δεν ειναι ασχημα. Και μην ξεχναμε οτι ειναι παρα πολυ φιλικα στις βελτιωσεις. Οποτε με ενα δυο ακομα χιλιαρικα τα 280-300 αλογα ειναι εκει.
Νικος
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Το WRX ποσο εχει ρε παιδια στην GB kai US??????
Canada:
39000 CAD or 25000 euro. Me oloys tou forous sto dromo (kai mia mikri ekptwsi apo ton dealer - 8a sas pw sygkekrimena otan 8a to pazarepsw).
WRX me specs opws anaferei o Gavriil.
Dinane kai mia limited edition me kalytero e3oplismo ligo akribwtero, ola ta aytokinita e3andli8ikan prin ftasoyn stoys dealers.
Oi times poy edwse o Gavriil einai xwris ton foro mallon. Opote pros8este 9%.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Oi times poy edwse o Gavriil einai xwris ton foro mallon. Opote pros8este 9%.Οι τιμες ολων των προιωντων στις ΗΠΑ ειναι παντα χωρις τον φορο. Ο λογος ειναι επηδει ο φορος ειναι διαφορετικος αναλογα με το που ζει καποιος. Στην πολιτεια μου ο φορος για αυτοκινητα ειναι απο 6.75% εως 8%.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Oi times poy edwse o Gavriil einai xwris ton foro mallon. Opote pros8este 9%.
Οι τιμες ολων των προιωντων στις ΗΠΑ ειναι παντα χωρις τον φορο. Ο λογος ειναι επηδει ο φορος ειναι διαφορετικος αναλογα με το που ζει καποιος. Στην πολιτεια μου ο φορος για αυτοκινητα ειναι απο 6.75% εως 8%.
Egw to 3erw alla autoi edw pera den to 3eroun. Otan anafereis times aytokinitwn stis HPA prepei na les posa 8a dwseis telika me oloys toys foroys syn tin ekptwsi toy dealer (sto peripoy).
Gia paradeigma to MSRP tou Jetta mou htan 26100 peripoy (gia to basiko e3oplismo) alla ta lefta poy edwsa htan 33400 (me 150 gia to clearcoat - edw mallon me klepsane).
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Oi times poy edwse o Gavriil einai xwris ton foro mallon. Opote pros8este 9%.
Οι τιμες ολων των προιωντων στις ΗΠΑ ειναι παντα χωρις τον φορο. Ο λογος ειναι επηδει ο φορος ειναι διαφορετικος αναλογα με το που ζει καποιος. Στην πολιτεια μου ο φορος για αυτοκινητα ειναι απο 6.75% εως 8%.
Egw to 3erw alla autoi edw pera den to 3eroun. Otan anafereis times aytokinitwn stis HPA prepei na les posa 8a dwseis telika me oloys toys foroys syn tin ekptwsi toy dealer (sto peripoy).
Gia paradeigma to MSRP tou Jetta mou htan 26100 peripoy (gia to basiko e3oplismo) alla ta lefta poy edwsa htan 33400 (me 150 gia to clearcoat - edw mallon me klepsane).
Αν και εκανα reference το μυνημα σου, το σχολιο μου δεν πηγενε σε σενα. Σορρυ που φανηκε ετσι. Το ξερω οτι ξερεις πως ειναι εδω τα πραγματα.
-
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Το WRX ποσο εχει ρε παιδια στην GB kai US??????
Canada:
39000 CAD or 25000 euro. Me oloys tou forous sto dromo (kai mia mikri ekptwsi apo ton dealer - 8a sas pw sygkekrimena otan 8a to pazarepsw).
WRX me specs opws anaferei o Gavriil.
Dinane kai mia limited edition me kalytero e3oplismo ligo akribwtero, ola ta aytokinita e3andli8ikan prin ftasoyn stoys dealers.
Oi times poy edwse o Gavriil einai xwris ton foro mallon. Opote pros8este 9%.
Αγη θα περιμενεις το καινουργιο μοντελο (με τα καινουργια μπροστινα φωτα); Τοπικα εδω στην Καλιφορνια το παιρνουν με 200-300 over dealer invoice. Οποτε για το 2002 και το 2003 θα εχει καλες ευκαιριες μια και ολοι θα θελουν το 2004 (καινουργια φωτα).
Νικος
-
Paidia esteila mail stin xtreme uk kai mou eipan oti to evo7 mou to dinoun kainourgio aristerotimono 30000euro teliki timi,,,plin tou ektelonismou,,pou einai gyro sta 2me 2.5 ekat.
Poly ftina stin GB ta 2litra..... -
Σήμερα που έτυχε να περνάω από του Σαρακάκη είδα ένα Έβο 7 κίτρινο!!!
Μοιάζουν που μοιάζουν με ταξί, θα το πάρεις και κίτρινο; Αυτό ήταν πραγματικά σαν μια νέα έκδοση ταξί με θεριακλή ταξιτζή που το έσκισε στα φουσκώματα...
Όποιος το πάρει, εκτός από πορτοφόλι θα πρέπει να έχει και χιούμορ!!!
Γιατί το πήρε η αντιπροσωπεία σε τέτοιο χρώμα εξαρχής;
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Το WRX ποσο εχει ρε παιδια στην GB kai US??????
Canada:
39000 CAD or 25000 euro. Me oloys tou forous sto dromo (kai mia mikri ekptwsi apo ton dealer - 8a sas pw sygkekrimena otan 8a to pazarepsw).
WRX me specs opws anaferei o Gavriil.
Dinane kai mia limited edition me kalytero e3oplismo ligo akribwtero, ola ta aytokinita e3andli8ikan prin ftasoyn stoys dealers.
Oi times poy edwse o Gavriil einai xwris ton foro mallon. Opote pros8este 9%.
Αγη θα περιμενεις το καινουργιο μοντελο (με τα καινουργια μπροστινα φωτα); Τοπικα εδω στην Καλιφορνια το παιρνουν με 200-300 over dealer invoice. Οποτε για το 2002 και το 2003 θα εχει καλες ευκαιριες μια και ολοι θα θελουν το 2004 (καινουργια φωτα).
Νικος
8a to odigisw kai 8a pw tin gnwmi mou. To kalo einai oti sto Toronto den exw akousei na zitane perissotero apo MSRP se autokinito. Syny8ws 8a pareis kai mia mikri ekptwsi.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Oi times poy edwse o Gavriil einai xwris ton foro mallon. Opote pros8este 9%.
Οι τιμες ολων των προιωντων στις ΗΠΑ ειναι παντα χωρις τον φορο. Ο λογος ειναι επηδει ο φορος ειναι διαφορετικος αναλογα με το που ζει καποιος. Στην πολιτεια μου ο φορος για αυτοκινητα ειναι απο 6.75% εως 8%.
Και βεβαια υπαρχουν και πολιτειες που δεν εχουν φορους. Οποτε γιαυτο συνηθως δεν αναφερονται.
Νικος
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Σήμερα που έτυχε να περνάω από του Σαρακάκη είδα ένα Έβο 7 κίτρινο!!!Μοιάζουν που μοιάζουν με ταξί, θα το πάρεις και κίτρινο; Αυτό ήταν πραγματικά σαν μια νέα έκδοση ταξί με θεριακλή ταξιτζή που το έσκισε στα φουσκώματα...
Όποιος το πάρει, εκτός από πορτοφόλι θα πρέπει να έχει και χιούμορ!!!
Γιατί το πήρε η αντιπροσωπεία σε τέτοιο χρώμα εξαρχής;
Ισως να ειναι ειδικη εκδοση. Και εδω στις ΗΠΑ ειχαν μια κιτρινη εκδοση για το WRX για 500 αυτοκινητα. Ηταν ενα χλωμο κιτρινο. Μιλαμε για και φοβερο ταξι
Νικος
-
Ο χρήστης Random έγραψε:
Paidia esteila mail stin xtreme uk kai mou eipan oti to evo7 mou to dinoun kainourgio aristerotimono 30000euro teliki timi,,,plin tou ektelonismou,,pou einai gyro sta 2me 2.5 ekat.
Poly ftina stin GB ta 2litra.....Που ειναι ο Αγης;
Πως σου φαινεται αυτο για αυτοκινητο μετοικεσιας;Νικος
ΥΓ: βεβαια αμα το εχεις αυτο θα εχεις και δικανο στο πισω καθισμα. Αμα στο γρατζουνισει κανεις ...
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Paidia esteila mail stin xtreme uk kai mou eipan oti to evo7 mou to dinoun kainourgio aristerotimono 30000euro teliki timi,,,plin tou ektelonismou,,pou einai gyro sta 2me 2.5 ekat.
Poly ftina stin GB ta 2litra.....Που ειναι ο Αγης;
Πως σου φαινεται αυτο για αυτοκινητο μετοικεσιας;Νικος
ΥΓ: βεβαια αμα το εχεις αυτο θα εχεις και δικανο στο πισω καθισμα. Αμα στο γρατζουνισει κανεις ...
Akribo mou fenetai. Stin Ellada den exoun ais8isi tis a3ias tou xrimatos. Pantws ena WRX se B. Ameriki einai kali idea. Symfwnw oti autokinita opws to Jetta exoun poly torque stearing. Gia auto to logo den 3anapernw mprostokinito. Gia to IS300 ti gnwmi exeis?
Mitsubishi EVO VIII "Basic"