- 
				
				
				
				
εχω ενα accent toy 2001 και καει περιπου 1 λιτρο στα 2000 χλμ....
το αυτοκινητο εχει 147000 χλμ.... αλλαξα και την τσιμουχα καπακιου βαλβιδων... αν το λεω καλα αλλα και παλι συνεχιζει....
εχω ακουσει για τα τσιμουχακια των βαλβιδων ειναι σιγουρη λυση? και τελος καμια φορα αν κανω επιταχυνση οταν ειναι σταματημενο με ψηλες στροφες μπορει να βγαλει ελαχιστο μπλε καπνο.... τωρα εχω λαδια shell συνθετικα hx7 15w50. μηπως θελει ποιο χοντρο? ή ειναι καλο? - 
				
				
				
				
εχω ενα accent toy 2001 και καει περιπου 1 λιτρο στα 2000 χλμ....
το αυτοκινητο εχει 147000 χλμ.... αλλαξα και την τσιμουχα καπακιου βαλβιδων... αν το λεω καλα αλλα και παλι συνεχιζει....
εχω ακουσει για τα τσιμουχακια των βαλβιδων ειναι σιγουρη λυση? και τελος καμια φορα αν κανω επιταχυνση οταν ειναι σταματημενο με ψηλες στροφες μπορει να βγαλει ελαχιστο μπλε καπνο.... τωρα εχω λαδια shell συνθετικα hx7 15w50. μηπως θελει ποιο χοντρο? ή ειναι καλο? - 
				
				
				
				
εχω ενα accent toy 2001 και καει περιπου 1 λιτρο στα 2000 χλμ....
το αυτοκινητο εχει 147000 χλμ.... αλλαξα και την τσιμουχα καπακιου βαλβιδων... αν το λεω καλα αλλα και παλι συνεχιζει....
εχω ακουσει για τα τσιμουχακια των βαλβιδων ειναι σιγουρη λυση? και τελος καμια φορα αν κανω επιταχυνση οταν ειναι σταματημενο με ψηλες στροφες μπορει να βγαλει ελαχιστο μπλε καπνο.... τωρα εχω λαδια shell συνθετικα hx7 15w50. μηπως θελει ποιο χοντρο? ή ειναι καλο? - 
				
				
				
				
Μπορεί να είναι τσιμουχάκια βαλβίδων, μπορεί να είναι όμως και ελατήρια πιστονιών. Όπως και να έχει μιλάμε για ρεκτιφιέ και δεν αξίζει. Απλά θα συμπληρώνεις λάδι.
 - 
				
				
				
				
Για τσιμουχάκια σε κόβω.
 - 
				
				
				
				
θελεις τσιμουχες βαλβιδων 99% και το λαδι που βαζεις ειναι ακαταλληλο για αυτο το μοτερ
μετα την αντικατασταση στις τσιμουχες συνεχισε με ενα 10w/40 και θα βγαλεις πιο πολλα χλμ..... - 
				
				
				
				
αμα καιει λαδια, μη βαζεις συνθετικο λαδι
 - 
				
				
				
				
Μια ερώτηση να σου κάνω, αν θέλεις.
Λάδια και φίλτρο του άλλαζες μέχρι τώρα; Τι έβαζες; - 
				
				
				
				
Ο χρήστης akis8607 έγραψε:
εχω ενα accent toy 2001 και καει περιπου 1 λιτρο στα 2000 χλμ....
το αυτοκινητο εχει 147000 χλμ.... αλλαξα και την τσιμουχα καπακιου βαλβιδων... αν το λεω καλα αλλα και παλι συνεχιζει....
εχω ακουσει για τα τσιμουχακια των βαλβιδων ειναι σιγουρη λυση? και τελος καμια φορα αν κανω επιταχυνση οταν ειναι σταματημενο με ψηλες στροφες μπορει να βγαλει ελαχιστο μπλε καπνο.... τωρα εχω λαδια shell συνθετικα hx7 15w50. μηπως θελει ποιο χοντρο? ή ειναι καλο?Τσιμουχάκια βαλβίδων και τέρμα το καμενο λαδι. Ελπίζω να μην ακούγομαι σαν φτηνή διαφήμιση!
Αμα χανει απο ελατηρια δεν σωνεσαι με αυτο, αλλα ο μπλε καπνός (υποθετω εννοεις σκούρα καπνούρα σε γκαζιες μετα απο καμποσο ρελαντι) ειναι νομιζω χαρακτηριστικό.
Κανε το σε συνδυασμό με αλλαγη ιμαντα εκκεντροφόρου, τεντωτηρων κλπ, για να σου έρθουν χαμηλοτερα τα εργατικα, ειναι σχεδον η ίδια δουλειά. Αμα εχεις κανα 50άρικο ακομα, αλλαξε και την αντλία νερου, ή τουλάχιστον ελεγξε, έχει αρκετά χιλιόμετρα στην πλάτη της, και αφου θα το έχουν ξεντεριάσει τελεως, ας καθαρίσουν και το καπακι και τα υπολοιπα απο τη μούζγα που θα έχει μαζέψει.Απο την τσιμουχα καπακιου εμενα συνεχιζει να χάνει μερικα λάδια, παρ' ότι αλλαχτηκε, αλλα απλα λερώνεται ο κινητήρας, οι ποσότητες που χάνει ειναι αμελητέες.
Τα λαδια μου παραφαίνονται χοντρά, έχεις το 1500 16v ή το 1300 το 12v?
 - 
				
				
				
				
Λάδι βάλε ό,τι λέει στο βιβλιαράκι του. Μη βάζεις πιο χοντρό επειδεί 'χάνει'.
Δυστυχώς τα Accent είναι ίσως τα μόνα σύγχρονα (10ετίας) αυτοκίνητα που τα βλέπεις να έχουν μπλε καπνό. - 
				
				
				
				
Γενικότερα τα χιουνται φαίνεται να έχουν θέμα όσο παλιώνουν. Προχθές πχ πέτυχα 2 elantra να καπνίζουν έντονα. Δεν ξέρω αν είναι μηχανικό θέμα ή οφείλεται στο (αδιάφορο) κοινό στο οποίο απευθύνονται.
Sent from my GNex using smoke signals.
 - 
				
				
				
				
Στο δεύτερο που αναφέρεις,οφείλεται.
 - 
				
				
				
				
Άν..από το εργοστάσιο του βάζουν 15wάρια από γεννησημιού του......μη μας φαίνεται περίεργο που...έγινε Ινδιάνος...
 - 
				
				
				
				
Με (συνθετικό) 15W50 από την πρώτη μέρα, αν δεν ζεις στο Βόρειο Πόλο και δεν ζορίζεις το αμάξι μέχρι να ζεσταθούν καλά τα λάδια, μετά από 300.000 χλμ η μηχανή θα είναι σαν καινούρια.
Βέβαια δεν μπορείς να κρατάς πολλά χιλιόμετρα τα λάδια και θα έχεις κάψει πολύ περισσότερο καύσιμο.
 - 
				
				
				
				
Ο χρήστης touring the m3 1.6 έγραψε:
Άν..από το εργοστάσιο του βάζουν 15wάρια από γεννησημιού του......μη μας φαίνεται περίεργο που...έγινε Ινδιάνος...Πολύ σωστά. Με 15-50 ερχόντουσαν τα αμάξια κι η αντιπροσωπεία 15-50 έβαζε. Άλλο αν μετά πήγαμε σε χαμηλότερο βαθμό.
 - 
				
				
				
				
15w/50 εβαζαν στα πρωτα εξελ και λαντρα που ηρθαν και δεν ειχαν μοτερ με υδραυλικα ωστηρια,απο εκει και περα 10w/40 και σε ορισμενες περιπτωσεις σημερα 10w/30.........οποτε το 15w/50 μαλλον ειναι πολυ χοντρο
του πατερα μου το ελαντρα με 10w/40 απο την πρωτη μερα και 160Κ χλμ δεν καιει σταγονα και δεν καπνιζει.........
ολα εδω πληρωνονται - 
				
				
				
				
Κι εγώ νομίζω ότι οφείλεται στο αδιάφορο κοινό στο οποίο απευθύνονται αυτά τα αυτοκίνητα. Ορισμένοι μπορεί να μην ξέρουν καν ότι χρειάζεται λάδια.
Ξέρω όμως άνθρωπο που είχε αξέντ και άλλαζε λάδια με φτηνά μεν, τακτικά δε. Το πούλησε στις 360000 χλμ και είχε μια ελάχιστη κατανάλωση.
 - 
				
				
				
				
Εγώ θυμάμαι στο οικογενειακό 12βάλβιδο άξεντ του 2001, η αντιπροσωπεία να βάζει 15-50 και το βιβλιαράκι να γράφει επίσης 15-50. Μετά από κανά 6μηνο όμως άλλαξαν το βιβλιαράκι και στο καινούριο έγραφε 10-40, όπως και μεγαλύτερα διαστήματα σέρβις.
 - 
				
				
				
				
αρα θα κανω μια δοκιμη με αλλα λαδια...
εχετε καποια να μου προτεινετε? μηπως να επαιρνα τα eneos 10w40? - 
				
				
				
				
Δε μας είπες τελικά, λάδια του άλλαζες τακτικά; Αν θέλεις βέβαια. Ευχαριστώ.
 
		
		καιω λαδια!