-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Δες την φωτό της 1ης με την 4η γενεά και συνέκρινε και την 1η και 6η στο Golf.Anyway... ακόμα δεν το είδαμε... Περιμένουμε!
αυτό που παρατηρείς οφείλεται στο ότι η πρώτη γενιά της κορόλα είναι για τα πανηγύρια με νικελ παντού θυμίζοντας αμάξι του 50, οπότε πως να βασιζόταν η τογιότα σε αυτό το παλαιολιθικό στυλ βελτιώνοντας το? στις ευρωπαικές εκθέσεις τρέχαν οι Ιαπωνέζοι με μεζούρες αν θυμάσαι να δουν που φυσάει ο άνεμος σχεδιαστικά
από την άλλη, η πρώτη γενιά του γκολφ θα μπορεούσε κάποιος να την κυκλοφορεί ακόμη, αφού είναι διαχρονική κ 'σύγχρονη'
Διαφωνείς? -
Δυστηχως απο την στιγμη που η ευρωπαικη αγορα πεφτει ...οι σχεδιαστες σχεδιαζουν συμφωνα με τι αρεσει στους ασιατες....Το ιδιο εχει γινει σε πολλα καταναλωτικα προιοντα τα τελευταια χρονια ...Γενικα τους αρεσουν οι γωνιες ..ο τετραγωνισμος κτλ κτλ Δειτε το νεο focus....ποσο αθλιο σχεδιαστικα ειναι ...Ευτυχως η volvo δεν εκανε τετοιο λαθος προτιμησε η σχεδιαστικη γραμμη να ειναι αμιγως ευρωπαικη .
Το Prius μπορει να ειναι για μας οτι ποιο ασχημο εχει φορεσει ποτε ροδες....αλλα αρεσει σε αλλες κουλτουρες...Η toyota πρεπει να εισβαλεισ την αγορα με ενα δυνατο 1400αρι ...κοινως μονο με turbo .. οπου πλεον οι παιδικες αρρωστιες εχουν σχεδον εκλειψει...τα golf τα opel και τα multiair εχουν κλεισει προ πολλου τα 100.000 και δεν υπαρχουν ιδιαιτερα προβληματα η τεχνολογια turbo ειναι εδω και σιγα σιγα θα εκτοπησει και τους μεγαλους κομπρεσσορες. Πρεπει να βγαλει ενα 1400αρι με 140 τουλαχιστον αλογα γιατι κατω απο τα 140 με τα πολλα κιλα των σημερινων πλαισιων ... δεν εχεις καμια απολαυση .
Καλυτερα να αφησουμε να βγει επισημα πρωτα...σιγουρα θα εχει να παρουσιασει καινοτομιες ας ελπισουμε και εναν νεο κινητηρα....Ας ελπισουμε.
-
Εγώ λέω μπράβο σε εταιρίες όπως η toyota που καθε φορά που αλλάζουν μοντέλο διαφέρει αισθητά από το προηγούμενο,όπως έκανε και η ρενώ τώρα με το clio,άσχετα αν αρέσει ή όχι.Αν ήταν όλοι σαν την audi ας πούμε τότε θα είχαμε ξεχάσει τη σημαίνει σχεδίαση νέου μοντέλου μιλάμε για πολύ Συμφωνώ με τα 1000 με το Χρήστο Δήμου
-
Ρε σεις μην ασχολείστε με το Άουρις και την Τογιότα.
Είναι προφανές πως ούτε αυτή ασχολείται μαζί μας. Σημασία πλέον έχει το τι αρέσει στους Κινέζους.
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Εγώ λέω μπράβο σε εταιρίες όπως η toyota που καθε φορά που αλλάζουν μοντέλο διαφέρει αισθητά από το προηγούμενο,όπως έκανε και η ρενώ τώρα με το clio,άσχετα αν αρέσει ή όχι.Αν ήταν όλοι σαν την audi ας πούμε τότε θα είχαμε ξεχάσει τη σημαίνει σχεδίαση νέου μοντέλου μιλάμε για πολύ Συμφωνώ με τα 1000 με το Χρήστο ΔήμουΜπράβο τη Mazda! Αίσχος στην Toyota!
-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Αν ήταν όλοι σαν την audi ας πούμε τότε θα είχαμε ξεχάσει τη σημαίνει σχεδίαση νέου μοντέλου μιλάμε για πολύΗ πραγματικοτητα παντως, το 'ταμειο' δηλαδη, αλλα δειχνουν. Για την Audi και λοιπους ... 'σχεδιαστικα' !!!
Xρονια εχω να δω ωραιο Toyota ... και δεν το αναμενω και στο νεο Auris. Τουλαχιστον αυτο που φαινεται στις φωτογραφιες!
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
@ mikaΜου φέρνεις ως αντεπιχείρημα ένα όχημα σχεδιασμένο για τα γούστα των Ασιατών. Στη διαδρομή ως το Axio από το 2006 η Toyota έβγαλε και ένα FT86 ένα Prius (που άσχημο δεν τα λες) και φυσικά ένα Avensis.
Όχι, σου φέρνω σαν επιχείρημα το όχημα που (λογικά) θα είναι σε μεγάλο βαθμό η επόμενη παγκόσμια Corolla. Το Prius (που άσχημο δεν το λες) ακολουθεί τη λογική του Golf. Εξέλιξη του προηγούμενου πετυχημένου σχεδίου. Το θέμα με τα Toyota είναι ότι δεν έχουν και πολλά επιτυχημένα σχέδια για να πατήσουν και να τα εξελίξουν για την επόμενη γενιά.
Τώρα για το group VAG. Τι είναι καλοσχεδιασμένο;;; Το Golf??? Μα είναι το ίδιο εδώ και 30+ χρόνια.
Δεν είναι καθόλου ίδιο (τουλάχιστον όχι με τον τρόπο που είναι ίδια τα δύο τελευταία Α3). Αναπροσαρμόζει τις βασικές του σχεδιαστικές αρχές, που εξαρχής το έφεραν στην κορυφή της αγοράς, στην κάθε εποχή. Αυτό είναι επιτυχία. Οι υπόλοιποι που απλά κυνηγάνε από πίσω, προσπαθούν σε κάθε γενιά να βρούν το αντι-Golf που θα τους κάτσει. (Η Honda μάλλον θεωρεί ότι το βρήκε με το 5θυρο Civic).
Ε, αυτό το Auris δεν θα τους κάτσει γιατί είναι τραγικό. Και η επόμενη γενιά πάλι θα είναι τελείως διαφορετική, όχι από άποψη αλλά από ανάγκη.
-
New Toyota Auris revealed First official pics and details
First official pics and details
http://www.autocar.co.uk/car-news/paris ... s-revealed -
Οπως πάντα αδιάφορο σχεδιαστικά,όπως θα είναι λογικά και οδηγικά(αν κρίνω από τα τελευταία avensis-yaris που οδήγησα και μου έκαναν αρνητική εντύπωση κυρίως στο θέμα αίσθηση-πληροφόρηση τιμονιού).Το εμπρός μέρος κάτι λέει-μου ψιλοαρέσει ,το πίσω μέρος όμως epic fail,άθλιο.Μπροστά θέλει να είναι πιο σπορ και δυναμικό και πίσω φέρνει σε πολυμορφικό .Σχεδιαστικά το βρίσκω σίγουρα χειρότερο από τα mazda3,lancer sb,civic.Αν δε,το νέο tiida γίνει λίγο πιο όμορφο από τώρα,θα είναι και αυτό καλύτερο από το νέο auris .Το εσωτερικό έχει στοιχεία και από το gt86,ούτε κρύο ούτε ζέστη(δεν βλέπω μαλακά-αφρώδη υλικά,άρα αίσθηση φτήνιας ).Λογικά θα προτιμηθεί από τους κλασικούς-αμετανόητους toyotaκηδες(που 30 χρόνια παίρνουν toyota χωρίς ποτέ να έχουν συγκρίνει το τι έχει ο ανταγωνισμός και φυσικά χωρίς να κάνουν πρώτα test-drive)και από εταιρικούς στόλους στη βασική έκδοση 1.33 με τάσια και μαύρους καθρέφτες-χειρολαβές.Μια αδιάφορη παρουσία γενικά. .Από μοτέρ από ότι λένε τα ίδια,μην εξελίξουμε κάτι καινούριο σε τουρμποβενζινοκινητήρα.Το καλό είναι πως από το 2014 θα πάρουν τους τουρμποντίζελ τους καλούς της BMW.
-
Θα φανώ αιρετικός αλλά σαν προσπάθεια στο θέμα ντιζάιν μου φαίνεται αρκετά καλό αν και στο πίσω μέρος θα ήθελα κάτι διαφορετικό. Αλλά συνολικά μόνο αρνητικά δεν το βλέπω.
-
-
Διαφήμιση ήταν αυτό το πράμα;
-
Ορισανε το target group..
-
Τι κακός που είσαι..........
-
Μα ειναι διαφημιση αυτη Μανθο?
-
Κι όμως Χρήστο μου,κάποιοι πληρώθηκαν πολύ αδρά..........
-
Ισως να προοριζεται για την ασιατικη αγορα. Σιγουρα θα αγγιξει τους Ταυλανδους lady boys.
-
Μην πουλησετε ολοι τα αυτοκινητα σας για να παρετε το νεο auris.
Ουτε να δωσετε τις οικονομιες σας.
Κρατηστε τα για να πληρωνετε τις βλαβες των τελευταιων σε αξιοπιστια ευρωπαικων αυτοκινητων σας.
Να κλαιτε για διαρροες στις οροφες σας, για βλαβες σε διαφορα μηχανικα μερη.
Αφου δεν το χωνευετε οτι γιαπωνεζικα και κορεατικα ειναι στις τοπ 10 θεσεις της tuv τι να κανουμε.
Εμεις οι μπατηριδες θα παιρνουμε απο τους ανατολιτες. Οι πλουσιοι απο τους ευρωπαιους.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
-
-
Ο χρήστης mitsosath έγραψε:
Μην πουλησετε ολοι τα αυτοκινητα σας για να παρετε το νεο auris.Ουτε να δωσετε τις οικονομιες σας.
Κρατηστε τα για να πληρωνετε τις βλαβες των τελευταιων σε αξιοπιστια ευρωπαικων αυτοκινητων σας.
Να κλαιτε για διαρροες στις οροφες σας, για βλαβες σε διαφορα μηχανικα μερη.
Αφου δεν το χωνευετε οτι γιαπωνεζικα και κορεατικα ειναι στις τοπ 10 θεσεις της tuv τι να κανουμε.
Εμεις οι μπατηριδες θα παιρνουμε απο τους ανατολιτες. Οι πλουσιοι απο τους ευρωπαιους.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
Νέο Toyota Auris