-
Ο χρήστης Discovolos έγραψε:
Τόσο δύσκολο είναι να βγάλουν ένα πίνακα με τα νούμερα; Ακόμα σε διακοπές είναι;
Εκτός και αν διαλύθηκε ο σύνδεσμος.Η αγορά πάντως είναι υπό διάλυση!
Η αγορά δεν είναι απλά υπο διάλυση. Άλλα μάλλον είναι ήδη διαλυμένη.
Όσο αναφορά τα νούμερα θα συμφωνήσω με samatistas και fiestaros.
-
http://www.zougla.gr/automoto/article/i ... i-ptosi-82
Να τι πουλήθηκε τον Ιούλιο σε όλες τις χώρες. Έχουμε πέσει 19η. Και η Σλοβακία πουλάει περισσότερα που έχει τους μισούς κατοίκους. -
βγήκαν τα segments
-
Θα γκρεμίστηκε κάνας φούρνος. Πως το πάθανε;;;;;;;;
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112914223
-
Σκέτη φρίκη οι πωλήσεις. Άλλα είπαμε ο κόσμος ήταν διακοπές αυτό το μήνα.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Σκέτη φρίκη οι πωλήσεις. Άλλα είπαμε ο κόσμος ήταν διακοπές αυτό το μήνα.Ναι 100% αυτό φταίει . Εν τούτοις φταίνε πολλά για την κατάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία και όχι μόνο οι φόροι στην βενζίνη και στο αυτοκίνητο γενικότερα. Αλλά έτσι όπως πάει 1000 πωλήσεις απ' του χρόνου τον μήνα δεν θα υπάρχουν ούτε στα όνειρά μας
-
Ο χρήστης ikarus260 έγραψε:
Σκέτη φρίκη οι πωλήσεις. Άλλα είπαμε ο κόσμος ήταν διακοπές αυτό το μήνα.
Ναι 100% αυτό φταίει . Εν τούτοις φταίνε πολλά για την κατάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία και όχι μόνο οι φόροι στην βενζίνη και στο αυτοκίνητο γενικότερα. Αλλά έτσι όπως πάει 1000 πωλήσεις απ' του χρόνου τον μήνα δεν θα υπάρχουν ούτε στα όνειρά μας
Αστεία το είπα. Μην ανησυχείς για τα επόμενα 5 τουλάχιστο χρόνια οι πωλήσεις στην Ελλάδα θα είναι άσε καλύτερα.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Σκέτη φρίκη οι πωλήσεις. Άλλα είπαμε ο κόσμος ήταν διακοπές αυτό το μήνα.
Ναι 100% αυτό φταίει . Εν τούτοις φταίνε πολλά για την κατάσταση στην αυτοκινητοβιομηχανία και όχι μόνο οι φόροι στην βενζίνη και στο αυτοκίνητο γενικότερα. Αλλά έτσι όπως πάει 1000 πωλήσεις απ' του χρόνου τον μήνα δεν θα υπάρχουν ούτε στα όνειρά μας
Αστεία το είπα. Μην ανησυχείς για τα επόμενα 5 τουλάχιστο χρόνια οι πωλήσεις στην Ελλάδα θα είναι άσε καλύτερα.
Το κατάλαβα, γι' αυτό άλλωστε και το γέλιο. Και λίγα λες, το 5 είναι η αισιόδοξη πλευρά
-
Δε θέλω να σκεφτώ την απαισιόδοξη.
-
http://www.imerisia.gr/article.asp?cati ... =112917530
-
Δηλαδή το Δεκέμβριο που θα έρθει τι θα πουληθεί;
-
Εγώ αν θα ξαναγίνει η μείωση των τελών ταξινομήσης και ταυτόχρονα το μέτρο της κατάργησης του φόρου πολυτελείας (όπως υπόσχονταν πριν κάτι μήνες) , μόνο τότε θα κάνω κίνηση για αγορά αυτοκινήτου!
-
Θα αργησεις φίλε μου να αγοράσεις αυτοκίνητο ..
ΦιλικάΈτσι αγόρασαν χιλιάδες συμπολίτες μας και τώρα πληρώνουν ακριβά ...
-
Ναι, το'χω πάρει απόφαση! Πληρώνουν ακριβά λόγω των δανείων;; Άλλο λόγο δεν μπορώ να σκεφτώ, ίσα ίσα που τα πήραν με προνομιακές τιμές!
-
Δεν θα πάρεις αμάξι αν περιμένεις να καταργηθεί ο φόρος πολυτελείας. Δεν βλέπω να γίνεται κάτι.
-
Ο χρήστης dsgeo έγραψε:
Ναι, το'χω πάρει απόφαση! Πληρώνουν ακριβά λόγω των δανείων;; Άλλο λόγο δεν μπορώ να σκεφτώ, ίσα ίσα που τα πήραν με προνομιακές τιμές!Και τους έχει στοιχίσει ο κούκος αηδόνι. Το κακό είναι ότι πληρώνουν και αυτοί που δεν είχαν τα οφέλη του μειωμένου ΕΤΤ.
Συνάδελφος αποφάσισε να πουλήσει το CR-V που έχει (2005). Τιμή που του δίνουν. Από 2000~3000 €. Ναι χαμηλότερα από την τιμή του αντίστοιχης ηλικίας Smart. Γιατί; Μα γιατί με 1,000€ τέλη και εισφορά αλληλεγγύης ποιος σήμερα θα τα πληρώσει αυτά. Μα θα μου πεις ότι είχε λεφτά. Ασφαλώς και είχε τότε που τα πήρε. Σήμερα όμως έχει να σταυρώσει πελάτη από τον Μάρτιο και βέβαια η μείωση της αξίας του οχήματος είναι δυσανάλογα μεγάλη από αυτό που θα έπρεπε να είναι για όχημα 8ετίας στην Ελλάδα.
Ακόμα και ιδιοκτήτες μεγάλων υβριδικών αντιμετωπίζουν προβλήματα. Τα GS450h αποδείχτηκαν καλά οχήματα αλλά με το φόρο αλληλεγγύης και με τον πράσινο δακτύλιο που καταργεί το προνόμιο της κυκλοφορίας στο κέντρο θα αρχίσουν να χάνουν τρομακτικά σε μεταπωλητική αξία.
Η αλητεία κοινώς δεν είναι ότι χάνεις τη δουλειά σου. Είναι ότι με αποφάσεις η Κυβέρνηση αυτή δήθεν για να σώσει τη χώρα σου απαξιώνει και τα πάγια στοιχεία που έχεις. Και έχεις και στις αιτιολογικές εκθέσεις τα λαμόγια γράφουν ότι το κάνουν για να σωθεί η αξία των ακινήτων πχ ή των κινητών.
Έκανες το λάθος να πληρώσεις φόρους και να πάρεις ένα ακριβό αμάξι αντί για ένα Vacheron ή ένα Patek? Πλήρωνε τώρα μαλάκα. Η κυράτσα με το Chopard στο χέρι με τη διπλή οθόνη και τα μονόπετρα μέσα (που τις θυμίζουν τα κέρατα που έφαγε από τον κοιλαρά άντρα της) που έχει αξία πολλαπλάσια φυσικά και δεν πληρώνει δεκάρα ως εισφορά αλληλεγγύης. Ούτε το βόδι με την πανάκριβη γούνα από το σπάνιο ζώο. Ούτε βέβαια αυτός που έχει έναν πίνακα ζωγραφικής μεγάλης αξίας. Ούτε αυτός που κατέχει 50 κιλά χρυσού και τα έχει σε μία θυρίδα. Η τραγουδίστρια με τις 250 τουαλέτες και τα 1000 ζευγάρια παπούτσια ούτε και αυτή θα πιαστεί να πληρώνει φόρο αλληλεγγύης. Ούτε βέβαια η κυράτσα με τα καράτια διαμαντιών και άλλων πολύτιμων και ημιπολύτιμων λίθων με τις δεκάδες ουγγιές χρυσού πλατίνας και ασημιού που τα συνοδεύουν θα πληρώσει φόρο αλληλεγγύης. Και όλα αυτά δεν πρόκειται ποτέ να συλληφθούν ούτε σε οποιαδήποτε μορφή περουσιολογίου.
Η διαφορά τους. Ότι το όχημα έχει πινακίδες. Το ίδιο ισχύει για τα ακίνητα, σκάφη, τα ιδιωτικά αεροπλάνα (ανεξάρτητα αν ένα μικρό paiper μπορεί να έχει κόστος συντήρησης και κατοχής το 1/10 από έναν ακριβό πίνακα ζωγραφικής) και υπαίθριες πισίνες (γιατί τις εσωτερικές δεν τις βλέπει ποτέ κανείς). Καλώς ορίσατε στον πλανήτη των πιθήκων.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ναι, το'χω πάρει απόφαση! Πληρώνουν ακριβά λόγω των δανείων;; Άλλο λόγο δεν μπορώ να σκεφτώ, ίσα ίσα που τα πήραν με προνομιακές τιμές!
Και τους έχει στοιχίσει ο κούκος αηδόνι. Το κακό είναι ότι πληρώνουν και αυτοί που δεν είχαν τα οφέλη του μειωμένου ΕΤΤ.
Συνάδελφος αποφάσισε να πουλήσει το CR-V που έχει (2005). Τιμή που του δίνουν. Από 2000~3000 €. Ναι χαμηλότερα από την τιμή του αντίστοιχης ηλικίας Smart. Γιατί; Μα γιατί με 1,000€ τέλη και εισφορά αλληλεγγύης ποιος σήμερα θα τα πληρώσει αυτά. Μα θα μου πεις ότι είχε λεφτά. Ασφαλώς και είχε τότε που τα πήρε. Σήμερα όμως έχει να σταυρώσει πελάτη από τον Μάρτιο και βέβαια η μείωση της αξίας του οχήματος είναι δυσανάλογα μεγάλη από αυτό που θα έπρεπε να είναι για όχημα 8ετίας στην Ελλάδα.
Ακόμα και ιδιοκτήτες μεγάλων υβριδικών αντιμετωπίζουν προβλήματα. Τα GS450h αποδείχτηκαν καλά οχήματα αλλά με το φόρο αλληλεγγύης και με τον πράσινο δακτύλιο που καταργεί το προνόμιο της κυκλοφορίας στο κέντρο θα αρχίσουν να χάνουν τρομακτικά σε μεταπωλητική αξία.
Η αλητεία κοινώς δεν είναι ότι χάνεις τη δουλειά σου. Είναι ότι με αποφάσεις η Κυβέρνηση αυτή δήθεν για να σώσει τη χώρα σου απαξιώνει και τα πάγια στοιχεία που έχεις. Και έχεις και στις αιτιολογικές εκθέσεις τα λαμόγια γράφουν ότι το κάνουν για να σωθεί η αξία των ακινήτων πχ ή των κινητών.
Έκανες το λάθος να πληρώσεις φόρους και να πάρεις ένα ακριβό αμάξι αντί για ένα Vacheron ή ένα Patek? Πλήρωνε τώρα μαλάκα. Η κυράτσα με το Chopard στο χέρι με τη διπλή οθόνη και τα μονόπετρα μέσα (που τις θυμίζουν τα κέρατα που έφαγε από τον κοιλαρά άντρα της) που έχει αξία πολλαπλάσια φυσικά και δεν πληρώνει δεκάρα ως εισφορά αλληλεγγύης. Ούτε το βόδι με την πανάκριβη γούνα από το σπάνιο ζώο. Ούτε βέβαια αυτός που έχει έναν πίνακα ζωγραφικής μεγάλης αξίας. Ούτε αυτός που κατέχει 50 κιλά χρυσού και τα έχει σε μία θυρίδα. Η τραγουδίστρια με τις 250 τουαλέτες και τα 1000 ζευγάρια παπούτσια ούτε και αυτή θα πιαστεί να πληρώνει φόρο αλληλεγγύης. Ούτε βέβαια η κυράτσα με τα καράτια διαμαντιών και άλλων πολύτιμων και ημιπολύτιμων λίθων με τις δεκάδες ουγγιές χρυσού πλατίνας και ασημιού που τα συνοδεύουν θα πληρώσει φόρο αλληλεγγύης. Και όλα αυτά δεν πρόκειται ποτέ να συλληφθούν ούτε σε οποιαδήποτε μορφή περουσιολογίου.
Η διαφορά τους. Ότι το όχημα έχει πινακίδες. Το ίδιο ισχύει για τα ακίνητα, σκάφη, τα ιδιωτικά αεροπλάνα (ανεξάρτητα αν ένα μικρό paiper μπορεί να έχει κόστος συντήρησης και κατοχής το 1/10 από έναν ακριβό πίνακα ζωγραφικής) και υπαίθριες πισίνες (γιατί τις εσωτερικές δεν τις βλέπει ποτέ κανείς). Καλώς ορίσατε στον πλανήτη των πιθήκων.
Έτσι ακριβώς.
Και αυτά γιατί σου λέει πρέπει να πάρω τόσα χρήματα αύριο. Και έχει και μια δόση λαικισμού οπότε είναι καβαντζωμένοι. Να θα πληρώσει αυτός που έχει πισίνα, αυτός που έχει jeep, αυτός που έχει αμάξι 300 άλογα, αυτός που έχει σκάφος.
Μα δε γίνονται όλα από τη μια μέρα στην άλλη όταν όλο το επικοδομημα της σαπήλας, της διαφθοράς, της φοροδιαφυγής, του νεοπλουτισμού, της επίδειξης και της βλαχιάς αναπτύσσοταν και αβανταριζότανε επί δεκαετίες.
Και αν γίνουν έχουν ακριβώς τα αποτελέσματα που βλέπουμε: φτωχοποίηση των παραγωγικών τάξεων, βαθιά ύφεση και μεσοπρόθεσμα (για να μην πω βραχυπρόθεσμα) χρεοκοπία.
Και στη συνέχεια ο δρόμος ανοικτός και τα σκυλιά δεμένα για την έλευση των (οικονομικών) κατακτητών. -
Oσοι έχουμε δίλιτρα και πάνω αυτοκίνητα , πρέπει να καταλάβουμε ότι θα γυρίσουμε στην λογική του 80 . Τότε αμάξι 3ετίας θεωρείτο ολοκαίνουργιο , 5ετίας ελαφρώς μεταχειρισμένο , 8ετίας καλομεταχειρισμένο και το 10ετίας , απλά μεταχειρισμένο .
Σαπάκι ήταν από 15-20 ετών και πάνω .
Αυτό γίνεται και τώρα .
Αν δώσεις ένα μεγάλο αμάξι 2-3-5000 γιά να μην πληρώνεις 600-1000 τέλη τον χρόνο και θέλεις και άλλες 7-15000 γιά να πάρεις ένα καινούργιο η ένα μεταχειρισμένο που δεν ξέρεις τι είναι και που η πλειοψηφία τους είναι νοικιάρικα και εταιρικά , είναι μιά λάθος επιχειριματική κίνηση .
Οι μόνοι που θα έπρεπε να σκεφτούν κάτι άλλο , είναι όσοι κάνουν 70-100 χλμ την ημέρα και πάνω μόνοι τους , όπου η αγορά ενός μικρού ντίζελ και η κατάθεση πινακίδων στο μεγάλο , είναι συμφέρουσα λύση , αφού μόνο η διαφορά κόστους καυσίμου , καλύπτει την αγορά του μικρού αυτοκινήτου .
Οταν λοιπόν όλοι σκεφτούν έτσι και δεν πηγαίνουν αυτοκίνητα στους εμπόρους , τότε οι τιμές των μτχ θα επανέλθουν σε πιό λογικά επίπεδα .
-
θα εξαφανιστούν τα μτχ της ΕΕ και θα περιμένουν το δικό σου να το πληρώσουν χρυσό?
το 80 ο μόνος λόγος που τα μτχ κρατούσαν την ονομαστική τους αξία ήταν γιατί διολίσθαινε η δραχμούλα.
μόνο με δραχμή θα τα ξαναδείς αυτά και σε τέτοια περίπτωση θα έχουμε πολύ μεγαλύτερα προβλήματα απο το άμα κρατάει μεταπωλητική αξία το οποιοδήποτε αυτοκίνητο.
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΕΙΣ (+ τιμές & προσφορές) [#2]