Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Θα πουλήσω το 8άρι και θα πάρω...; :)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Θα πουλήσω το 8άρι και θα πάρω...; :)
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 1 / 5
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    87
    115
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lleonidas moderator last edited by

      Καλησπέρα σε όλες/όλους!
      Είμαι κάτοχος ενός rx8 εδώ και 7 χρόνια περίπου κ αποφάσισα να το δώσω γιατί διαπιστώνω όλο και πιο συχνά ότι ο μόνος λόγος που διστάζω να κάνω κάποιες διαδρομές/ταξίδια είναι επειδή φοβάμαι πόσο θα κάψει.Είναι απίστευτος φαταούλας όπως όλοι ξέρετε και θα ψάξω να βρω ένα αμάξι με δύο βασικά κριτήρια+αρκετά δευτερεύοντα.Το πρώτο είναι η οικονομία στην κατανάλωση και το δεύτερο είναι η εμφάνιση,θέλω κάτι που να μου αρέσει και τέτοια αυτοκίνητα είναι κυρίως τα γερμανικά.Αν δηλαδή είχα τώρα την ευχέρεια να πάρω κάτι,αυτό θα ήταν ένα audi a5 αλλά επειδή αυτό δε θα συμβεί για τους ευνόητους λόγους,δε θα με χάλαγε και ένα μεταχειρισμένο a3 ή ένα mini!Αυτά είναι τα δύο που γλυκοκοιτάζω προς το παρόν χωρίς να αποκλείω και κάποιες mercedes σειράς c αλλά και τη clc,μεταχειρισμένα εξυπακούεται.Παράλληλα βέβαια μου αρέσουν και κάποια άλλα αυτοκίνητα όπως nissan juke,giullieta και δεν τα αποκλείω.
      Το θέμα με τα a3 και mini είναι ότι έχουν πολλές διαφορετικές εκδόσεις και κινητήρες/ιπποδυνάμεις κ με μπερδεύουν λίγο.Να ξεκαθαρίσω ότι δε θέλω ένα αμάξι με 200+ άλογα,δε μου είναι πλέον απαραίτητο.Από την άλλη όμως,δε θα ήθελα να πάρω πχ ένα mini με 75 άλογα,δε μου αρκεί.
      Τα κυβικά δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 1800-1900 γιατί μέχρι εκεί τα τέλη παλεύονται ακόμα και ένα άλλο μεγάλο θέμα προς συζήτηση που με απασχολεί είναι το εξής:diesel ή βενζίνη με ενδεχόμενη μετατροπή σε lpg;Και οι δύο λύσεις μια χαρά μου φαίνονται αλλά δεν ξέρω 1.κατά πόσον συμφέρει και 2.κατά πόσον είναι ακίνδυνη αυτή η μετατροπή σε βάθος χρόνου για ένα αυτοκίνητο.Επίσης είναι το ίδιο συμφέρουσα πχ για έναν tfsi κινητήρα ή για τον κινητήρα του cooper s και το ίδιο για έναν ''απλούστερο'';
      Προορίζεται για χρήση μέσα στην Αθήνα αλλά και για ταξίδια όπως έγραψα και πιο πριν,χωρίς το φόβο ότι θα σκάω 100ευρα κάθε 300 χλμ..
      Kάθε άποψη δεκτή!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lleonidas moderator last edited by

        Καλησπέρα σε όλες/όλους!
        Είμαι κάτοχος ενός rx8 εδώ και 7 χρόνια περίπου κ αποφάσισα να το δώσω γιατί διαπιστώνω όλο και πιο συχνά ότι ο μόνος λόγος που διστάζω να κάνω κάποιες διαδρομές/ταξίδια είναι επειδή φοβάμαι πόσο θα κάψει.Είναι απίστευτος φαταούλας όπως όλοι ξέρετε και θα ψάξω να βρω ένα αμάξι με δύο βασικά κριτήρια+αρκετά δευτερεύοντα.Το πρώτο είναι η οικονομία στην κατανάλωση και το δεύτερο είναι η εμφάνιση,θέλω κάτι που να μου αρέσει και τέτοια αυτοκίνητα είναι κυρίως τα γερμανικά.Αν δηλαδή είχα τώρα την ευχέρεια να πάρω κάτι,αυτό θα ήταν ένα audi a5 αλλά επειδή αυτό δε θα συμβεί για τους ευνόητους λόγους,δε θα με χάλαγε και ένα μεταχειρισμένο a3 ή ένα mini!Αυτά είναι τα δύο που γλυκοκοιτάζω προς το παρόν χωρίς να αποκλείω και κάποιες mercedes σειράς c αλλά και τη clc,μεταχειρισμένα εξυπακούεται.Παράλληλα βέβαια μου αρέσουν και κάποια άλλα αυτοκίνητα όπως nissan juke,giullieta και δεν τα αποκλείω.
        Το θέμα με τα a3 και mini είναι ότι έχουν πολλές διαφορετικές εκδόσεις και κινητήρες/ιπποδυνάμεις κ με μπερδεύουν λίγο.Να ξεκαθαρίσω ότι δε θέλω ένα αμάξι με 200+ άλογα,δε μου είναι πλέον απαραίτητο.Από την άλλη όμως,δε θα ήθελα να πάρω πχ ένα mini με 75 άλογα,δε μου αρκεί.
        Τα κυβικά δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 1800-1900 γιατί μέχρι εκεί τα τέλη παλεύονται ακόμα και ένα άλλο μεγάλο θέμα προς συζήτηση που με απασχολεί είναι το εξής:diesel ή βενζίνη με ενδεχόμενη μετατροπή σε lpg;Και οι δύο λύσεις μια χαρά μου φαίνονται αλλά δεν ξέρω 1.κατά πόσον συμφέρει και 2.κατά πόσον είναι ακίνδυνη αυτή η μετατροπή σε βάθος χρόνου για ένα αυτοκίνητο.Επίσης είναι το ίδιο συμφέρουσα πχ για έναν tfsi κινητήρα ή για τον κινητήρα του cooper s και το ίδιο για έναν ''απλούστερο'';
        Προορίζεται για χρήση μέσα στην Αθήνα αλλά και για ταξίδια όπως έγραψα και πιο πριν,χωρίς το φόβο ότι θα σκάω 100ευρα κάθε 300 χλμ..
        Kάθε άποψη δεκτή!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          lleonidas moderator last edited by

          Καλησπέρα σε όλες/όλους!
          Είμαι κάτοχος ενός rx8 εδώ και 7 χρόνια περίπου κ αποφάσισα να το δώσω γιατί διαπιστώνω όλο και πιο συχνά ότι ο μόνος λόγος που διστάζω να κάνω κάποιες διαδρομές/ταξίδια είναι επειδή φοβάμαι πόσο θα κάψει.Είναι απίστευτος φαταούλας όπως όλοι ξέρετε και θα ψάξω να βρω ένα αμάξι με δύο βασικά κριτήρια+αρκετά δευτερεύοντα.Το πρώτο είναι η οικονομία στην κατανάλωση και το δεύτερο είναι η εμφάνιση,θέλω κάτι που να μου αρέσει και τέτοια αυτοκίνητα είναι κυρίως τα γερμανικά.Αν δηλαδή είχα τώρα την ευχέρεια να πάρω κάτι,αυτό θα ήταν ένα audi a5 αλλά επειδή αυτό δε θα συμβεί για τους ευνόητους λόγους,δε θα με χάλαγε και ένα μεταχειρισμένο a3 ή ένα mini!Αυτά είναι τα δύο που γλυκοκοιτάζω προς το παρόν χωρίς να αποκλείω και κάποιες mercedes σειράς c αλλά και τη clc,μεταχειρισμένα εξυπακούεται.Παράλληλα βέβαια μου αρέσουν και κάποια άλλα αυτοκίνητα όπως nissan juke,giullieta και δεν τα αποκλείω.
          Το θέμα με τα a3 και mini είναι ότι έχουν πολλές διαφορετικές εκδόσεις και κινητήρες/ιπποδυνάμεις κ με μπερδεύουν λίγο.Να ξεκαθαρίσω ότι δε θέλω ένα αμάξι με 200+ άλογα,δε μου είναι πλέον απαραίτητο.Από την άλλη όμως,δε θα ήθελα να πάρω πχ ένα mini με 75 άλογα,δε μου αρκεί.
          Τα κυβικά δεν πρέπει να ξεπερνούν τα 1800-1900 γιατί μέχρι εκεί τα τέλη παλεύονται ακόμα και ένα άλλο μεγάλο θέμα προς συζήτηση που με απασχολεί είναι το εξής:diesel ή βενζίνη με ενδεχόμενη μετατροπή σε lpg;Και οι δύο λύσεις μια χαρά μου φαίνονται αλλά δεν ξέρω 1.κατά πόσον συμφέρει και 2.κατά πόσον είναι ακίνδυνη αυτή η μετατροπή σε βάθος χρόνου για ένα αυτοκίνητο.Επίσης είναι το ίδιο συμφέρουσα πχ για έναν tfsi κινητήρα ή για τον κινητήρα του cooper s και το ίδιο για έναν ''απλούστερο'';
          Προορίζεται για χρήση μέσα στην Αθήνα αλλά και για ταξίδια όπως έγραψα και πιο πριν,χωρίς το φόβο ότι θα σκάω 100ευρα κάθε 300 χλμ..
          Kάθε άποψη δεκτή!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • panos2171
            panos2171 last edited by

            Για να βάζεις μέσα και το juke μάλλον δεν σε ενδιαφέρει (πλέον?) η σπορ οδήγηση. Η giuletta πάντως είναι πολύ καλή επιλογή ενώ όσον αφορά το lpg ψάξου στα τεχνικά θέματα του φόρουμ, έχουν βάλει αρκετοί και μπορούν να σου πουν τις απόψεις τους.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • H
              highfidelity last edited by

              Πόσο να πουληθεί το 8αρι σήμερα; Μήπως το υγραέριο να μπει στο 8αρι;

              Το βάρεσα με το Defy μου

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giorgosvet last edited by

                Η κρίσιμη ερώτηση είναι ποιός θα το πάρει το rx8 τη σήμερον ημέρα με 1,75 βενζίνη?

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • L
                  lleonidas moderator last edited by

                  Την ίδια ερώτηση έχω να υποβάλλω κι εγώ Γιώργο και η αλήθεια είναι ότι με πονάει πολύ γιατί είναι μεγάλη κοροϊδία να έχωω δώσει 30000+ κ να πασχίζω να το πουλήσω κοντά στα 6..
                  High fidelity,την έχω αποκλείσει αυτή τη λύση.Το κόστος εγκατάστασης είναι λίγο κάτω από 3000 ευρώ,η κατανάλωση ακόμα και έτσι δε θα είναι μικρή(συγκριτικά με lpg σε ένα άλλο αμάξι) κ το ρίσκο είναι υπαρκτό γιατί δεν είναι πολλά τα οχτάρια που έχουν εγκαταστήσει κάτι τέτοιο κ η ιδιοτροπία του renesis δεν μπορεί να με αφήσει ήσυχο ή να μου εγγυηθεί για το τί θα επακολουθήσει μετά από λίγο καιρό.
                  Πάνο,δεν είχα ποτέ τρελή κάψα για έντονη sport οδήγηση.Εννοείται ότι μου αρέσει να πηγαίνω σβέλτα κ να απολαμβάνω τα πλεονεκτήματα ενός τέτοιου αυτοκινήτου αλλά δε γίνεται να τα έχει όλα κανείς κ στην παρούσα φάση προτιμώ την εμφάνιση μαζί με την όποια οικονομία κ στη συνέχεια βάζω τα (πολλά)άλογα!Και για να γίνω πιο σαφής,θα προτιμούσα μια clc από ένα leon cupra για παράδειγμα.
                  Ως προς την αξιοπιστία της giulietta και της alfa romeo γενικότερα τι λες;Έχει αλλάξει κάτι συγκριτικά με το παρελθόν;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Εγω παντως το 8αρι δεν θα το σκοτωνα.Θα αγοραζα ενα για καθημερινο και οικονομικο και το 8αρι για τις ανησυχες μερες .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      lleonidas moderator last edited by

                      Δε συμφέρει Bill.Το σκεφτόμουν και αυτό αλλά είναι αρκετά τα έξοδα από τέλη/ασφάλεια/τεκμήρια+δεν έχω δικό μου parking.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                        Δε συμφέρει Bill.Το σκεφτόμουν και αυτό αλλά είναι αρκετά τα έξοδα από τέλη/ασφάλεια/τεκμήρια+δεν έχω δικό μου parking.

                        Απο την μια αυτα που λες ,απο την αλλη χασουρα 25000€ .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • 0
                          007 last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                          Δε συμφέρει Bill.Το σκεφτόμουν και αυτό αλλά είναι αρκετά τα έξοδα από τέλη/ασφάλεια/τεκμήρια+δεν έχω δικό μου parking.

                          Απο την μια αυτα που λες ,απο την αλλη χασουρα 25000€ .

                          Η λογικη αυτη δε στεκει διοτι οπως και αν το δεις τα 25Κ δε τα παιρνεις πισω (ειτε το κρατησεις ειτε το δωσεις)...Βεβαια και εγω θα προτεινα να το κρατησει το RX και να πορευτει με αυτο με οσα εξοδα συνεπαγεται.

                          Απο την αλλη αν οντως θελει να αλλαξει αυτοκινητο το μονο λογικο θα ειναι να το σκοτωσει (ή καποια ανταλλαγη) καθοτι ιδιωτης δε προκειται να το παρει με την κατασταση που επικρατει κατω...(εκτος και αν βρεθει κανας καβλωμενος κλπ).

                          Για μενα ομως ειναι προτιμοτερο να εχεις ενα αμαξι καθαρο και να μη χρωστας τπτ σε οτιδηποτε εχει σχεση με αυτο παρα το αντιθετο και να εχεις σκοτουρες και χρεη στο κεφαλι σου. Οποτε στη τελικη σιγα τα αυγα κοβεις απο αλλου και τα βαζεις σε βενζινες για το RX.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            skye last edited by

                            Αφου γουσταρεις Γερμανια, ψαξε κανα μεταχειρισμενο Σιροκο 1.4 τουρμπο, αν σ'αρεσει εμφανισιακα (εγω θα 'παιρνα Giulietta βεβαια αλλα δε μ'αρεσουν τα VW, αντικειμενικα ομως ειναι καλο αμαξι). Γενικα εγω στη θεση σου θα κοιταγα turbo με μικρο κυβισμο απο αυτα που λες, ειδικα αν πας για αμαξι 5ετιας ή νεοτερο (δεν ειναι μονο τα τελη ειναι και τα τεκμηρια που ).
                            Κοιτα να εχει και μια τουλαχιστον ανθρωπινη οδικη συμπεριφορα το αμαξι που θα παρεις, γιατι αλλιως θα ξενερωσεις ασχημα αν εχεις συνηθισει στο 8αρι τοσα χρονια αν φορτωθεις κανα οχημα που δε στριβει/δεν παει/δεν κανει/δε ρανει.

                            Μαλακια οντως το ξεπουλημα του 8αριου αλλα αν δεν εισαι διατεθειμενος να πληρωνεις τη βενζινη του, πουλα. Βεβαια κανε πρωτα τους υπολογισμους σου ποσο θα σου κοστισει η ολη χασουρα απ'το ξεπουλημα συγκριτικα με βενζινη κλπ. Δες και τα αυτοκινητα που σε ενδιαφερουν τι καταναλωση εχουν, και υπολογισε ποσα (και τι τυπου) χιλιομετρα σκοπευεις να κανεις. Προσθεσε σ'αυτα πως θα διαμορφωθει και η φορολογια σου απο πιθανη αυξηση τεκμηριων κλπ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lokatzis last edited by

                              Ο χρήστης lleonidas έγραψε:
                              Την ίδια ερώτηση έχω να υποβάλλω κι εγώ Γιώργο και η αλήθεια είναι ότι με πονάει πολύ γιατί είναι μεγάλη κοροϊδία να έχωω δώσει 30000+ κ να πασχίζω να το πουλήσω κοντά στα 6..
                              High fidelity,την έχω αποκλείσει αυτή τη λύση.Το κόστος εγκατάστασης είναι λίγο κάτω από 3000 ευρώ,η κατανάλωση ακόμα και έτσι δε θα είναι μικρή(συγκριτικά με lpg σε ένα άλλο αμάξι) κ το ρίσκο είναι υπαρκτό γιατί δεν είναι πολλά τα οχτάρια που έχουν εγκαταστήσει κάτι τέτοιο κ η ιδιοτροπία του renesis δεν μπορεί να με αφήσει ήσυχο ή να μου εγγυηθεί για το τί θα επακολουθήσει μετά από λίγο καιρό.
                              Πάνο,δεν είχα ποτέ τρελή κάψα για έντονη sport οδήγηση.Εννοείται ότι μου αρέσει να πηγαίνω σβέλτα κ να απολαμβάνω τα πλεονεκτήματα ενός τέτοιου αυτοκινήτου αλλά δε γίνεται να τα έχει όλα κανείς κ στην παρούσα φάση προτιμώ την εμφάνιση μαζί με την όποια οικονομία κ στη συνέχεια βάζω τα (πολλά)άλογα!Και για να γίνω πιο σαφής,θα προτιμούσα μια clc από ένα leon cupra για παράδειγμα.
                              Ως προς την αξιοπιστία της giulietta και της alfa romeo γενικότερα τι λες;Έχει αλλάξει κάτι συγκριτικά με το παρελθόν;

                              Από τη μία λες ότι σε προβληματίζει η κατανάλωση του RX8 κι από την άλλη συζητάς να αγοράσεις αυτοκίνητα κάποιας αξίας (CLC, A3, ...). Με τα παραπάνω λεφτά που θα δώσεις, μπορείς να πληρώνεις την έξτρα κατανάλωση του RX8 για πολλά χρόνια. Επίσης, ξέρεις το ιστορικό του δικού σου αυτοκινήτου, το οποίο έχει και χαμηλότερα τέλη. Μόνο αν κατέβεις πολύ σε κατηγορία (μεγέθους/κόστους) δικαιολογείται για εμένα η αλλαγή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                                Πόσο να πουληθεί το 8αρι σήμερα; Μήπως το υγραέριο να μπει στο 8αρι;

                                Το βάρεσα με το Defy μου

                                +απειρο, και μπορειτε να το κλειδωσετε...
                                Ο φιλος να ψαχτει αρκετα σε διαφορα ξενα fora πρωτιστως, και επειτα και Ελληνικα. Exoυν ηδη αρχισει καποιες σοβαρες μετατροπες με υγραεριο για αυτο τον ιδιαιτερο κινητηρα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 0
                                  007 last edited by

                                  Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                                  +απειρο, και μπορειτε να το κλειδωσετε...
                                  Ο φιλος να ψαχτει αρκετα σε διαφορα ξενα fora πρωτιστως, και επειτα και Ελληνικα. Exoυν ηδη αρχισει καποιες σοβαρες μετατροπες με υγραεριο για αυτο τον ιδιαιτερο κινητηρα...

                                  High fidelity,την έχω αποκλείσει αυτή τη λύση.Το κόστος εγκατάστασης είναι λίγο κάτω από 3000 ευρώ,η κατανάλωση ακόμα και έτσι δε θα είναι μικρή(συγκριτικά με lpg σε ένα άλλο αμάξι) κ το ρίσκο είναι υπαρκτό γιατί δεν είναι πολλά τα οχτάρια που έχουν εγκαταστήσει κάτι τέτοιο κ η ιδιοτροπία του renesis δεν μπορεί να με αφήσει ήσυχο ή να μου εγγυηθεί για το τί
                                  θα επακολουθήσει μετά από λίγο καιρό.

                                  Να του δωσουμε λοιπον του ανθρωπου και την καρτα του αλλου του κατεστραμενου με την ιδεα της μπουκαλας πανω στη Μ3 να δεσει το γλυκο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης lleonidas έγραψε:

                                    High fidelity,την έχω αποκλείσει αυτή τη λύση.Το κόστος εγκατάστασης είναι λίγο κάτω από 3000 ευρώ,η κατανάλωση ακόμα και έτσι δε θα είναι μικρή(συγκριτικά με lpg σε ένα άλλο αμάξι) κ το ρίσκο είναι υπαρκτό γιατί δεν είναι πολλά τα οχτάρια που έχουν εγκαταστήσει κάτι τέτοιο κ η ιδιοτροπία του renesis δεν μπορεί να με αφήσει ήσυχο ή να μου εγγυηθεί για το τί θα επακολουθήσει μετά από λίγο καιρό.

                                    Ταπεινη αποψη οτι εχεις βιαστει να αποκλεισεις την συγκεκριμενη λυση...Καταρχας -συμφωνα τουλαχιστον, με τις δικες σου εναλλακτικες- πιστευω οτι, και μονο απο το οτι δεν θα ρισκαρεις να παρεις ενα αλλο αυτοκινητο μτχ (με οτι συνεπαγεται σε ενδεχομενη κακη χρηση-συντηρηση) αλλα θα κρατησεις κατι που ξερεις πολυ καλα και που αγορασες ως καινουργιο, αυτο ειναι κατι που διευκολυνει, σε κανει να γλυτωσεις μεγαλυτερα εξοδα και χρονο πωλησης-ανευρεσης αλλου αυτοκινητου, συν το γεγονος οτι δεν θα συμβιβαστεις σε επιπεδο οδηγικης ευχαριστησης.
                                    Επιπλεον τα 3κ που θα δωσεις, εαν κανεις περιπου 10κ χλμ το χρονο, χοντρικα σε 1,5χρονο το πολυ θα τα εχεις αποσβεσει.
                                    Με την μιση περιπου τιμη κοστους για αντιστοιχη σχεδον ποσοτητα σε Lpg, σε σχεση με την αμολυβδη, θα ειναι σαν να εχεις μεση καταναλωση 8λιτρα/100Km αντι 16λιτρα/100km περιπου που βγαζει ενα 192αρι Challenge.
                                    Mια χαρα ρεαλιστικη καταναλωση για ενα σπορ γρηγορο αυτοκινητο ειναι, και μην ξεχνας τα χαμηλοτερα τελη και ασφαλεια που ηδη εχεις σε σχεση με ενα 1800αρι πχ.
                                    Οσο για το ρισκο, για τους λογους που ανεφερα παραπανω, συνολικα, και εφοσον ψαξεις καλα το θεμα εγκαταστασης για τον συγκεκριμενο κινητηρα, αυτο θα ειναι πολυ μικροτερο σε σχεση με αυτο που θα παρεις εαν το πουλησεις (με μεγαλη χασουρα
                                    φυσικα...) για να αγορασεις και παλι ενα μτχ που δεν θα προσφερει ουτε καν κατα προσεγγιση παρομοια οδηγικη ευχαριστηση...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • panos2171
                                      panos2171 last edited by

                                      Ο βανκελ από μόνος του δεν είναι και το πιο αξιόπιστο μοτερ, και καλή μετατροπή σε υγραέριο να υπάρχει πάλι δε γίνεται να το εμπιστευτείς, επιπλέον ο φίλος είπε πως δεν καίγεται και τόσο για οδηγικές συγκινήσεις πλέον.
                                      Η καλύτερη λύση θα ταν ένα μικρό 1000αρι του 5χίλιαρου για χρήση εντός Αθήνας και το RX για εκτός. Βέβαια δεν έχει διευκρινιστεί το πόσα χιλιόμετρα γίνονται ετησίως εντός και εκτός πόλης για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vatanen last edited by

                                        Άποψη μου είναι ότι δεν αξίζει να το σκοτώσεις για τόσα.Και σε βάθος χρόνου νομίζω ότι η χασούρα δε θα μεγαλώσει πολύ, καθώς τα 6 χιλιάρικα είναι σχεδόν πάτος! Δεν ξες τί γίνεται σε λίγα χρόνια! Καλύτερα πάρε ένα πολύ μικρό να κάνεις τη δουλειά σου και βλέπεις σε λίγο καιρό!Επαναλαμβάνω νονιζω ότι τέτοιο αυτοκινητο είναι η χειρότερη περίοδος να το διώξεις!
                                        Να το πουλήσεις έξω, το έχεις σκεφτεί?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eltassos last edited by

                                          μα τι τεκμηριο να εχει ενα 1300-αρι (νομιζω ετσι λογιζεται). Επισης + τα τελη του ειναι λιγα. Αμα καταθεσεις πινακιδες( και ας εχεις πληρωσει τα τελη), για να γλυτωσεις τα τεκμηρια, μπορεις καθε τοσο να τις παιρνεις απο την εφορια για 2-3 μερες να κανεις το κεφι σου και μετα παλι πισω στην εφορια. Αν, δε, εχεις καλες σχεσεις με τον ασφαλιστη σου μπορει να μη σου στοιχιζει και τιποτα σε ασφαλιστρα...(ρωτα τον στα ισα πως γινεται και θα σου πει).

                                          για κανε ενα πειραμα και βαλτο 6000 στο καρ να δεις ποσοι θα δειξουν πραγματικο-σοβαρο ενδιαφερον
                                          ]
                                          Εννοειται οτι στην καθημερινοτητα σου θα εχεις και ενα που να σε καλυπτει απο οικονομια-αξιοπιστια-ασφαλεια, οπως ειπε και ο BILL33

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • ?
                                            A Former User last edited by

                                            Ο χρήστης amazing έγραψε:
                                            Ο κινητήρας του rx-8 υπερθερμαίνεται.Είχε έρθει προχθές ένας στο ξενοδοχείο στην Κύμη και με το που πάρκαρε σήκωσε το καπό και το άφησε έτσι για καμιά ώρα για να κρυώσει απ'ότι μου είπε

                                            Επειδη ετυχε σε εναν δεν συμβαινει σε ολους

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 1 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr