Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    BMW FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. BMW FORUM
    • 1
    • 2
    • 959
    • 960
    • 961
    • 962
    • 963
    • 1330
    • 1331
    • 961 / 1331
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    73
    26611
    193521
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lokatzis last edited by

      Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.

      Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...

      Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        johnkyr last edited by

        αυτό που δεν πάει ..... είναι τουλάχιστον ότι με τα 70-100kg της δεξαμενής με το γκάζι, σε τέτοια αυτοκίνητα χαλάς το σπορ ζύγισμα τους.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • J
          johnkyr last edited by

          Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:

          need4speed πόσο κάνει ένα καλό σύστημα για Μ3. Με ενδιαφέρει.

          Δυστυχώς δεν γνωρίζω με ακρίβεια

          Προσωπικα στο αουντι που είναι οκτακυλινδρο μου στοίχισε 3000 ευρώ
          Ενώ στο σουμπα μου πήγε 2000

          Απόσβεση εχω κάνει ήδη και στα δύο

          Επίσης εχω περάσει το υγραέριο στην άδεια (θέλει κτεο πρώτα) και κυκλοφορώ δακτύλιο καθημερινά

          νομίζω 99.9999999% , ότι δεν μπορείς να κυκλοφορείς ... δακτύλιο καθημερινά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης johnkyr έγραψε:

            need4speed πόσο κάνει ένα καλό σύστημα για Μ3. Με ενδιαφέρει.

            Δυστυχώς δεν γνωρίζω με ακρίβεια

            Προσωπικα στο αουντι που είναι οκτακυλινδρο μου στοίχισε 3000 ευρώ
            Ενώ στο σουμπα μου πήγε 2000

            Απόσβεση εχω κάνει ήδη και στα δύο

            Επίσης εχω περάσει το υγραέριο στην άδεια (θέλει κτεο πρώτα) και κυκλοφορώ δακτύλιο καθημερινά

            νομίζω 99.9999999% , ότι δεν μπορείς να κυκλοφορείς ... δακτύλιο καθημερινά.

            Aυτος μπορει,οταν εχει διπλωμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • N
              nikos last edited by

              Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
              Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.

              Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...

              Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα

              Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.

              Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.

              Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.

              Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.

              Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.

              Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.

              Sent from my iPad 2 using Tapatalk

              Nikos @ YouTube

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                peterpan last edited by

                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                need4speed πόσο κάνει ένα καλό σύστημα για Μ3. Με ενδιαφέρει.

                Δυστυχώς δεν γνωρίζω με ακρίβεια

                Προσωπικα στο αουντι που είναι οκτακυλινδρο μου στοίχισε 3000 ευρώ
                Ενώ στο σουμπα μου πήγε 2000

                Απόσβεση εχω κάνει ήδη και στα δύο

                Επίσης εχω περάσει το υγραέριο στην άδεια (θέλει κτεο πρώτα) και κυκλοφορώ δακτύλιο καθημερινά

                νομίζω 99.9999999% , ότι δεν μπορείς να κυκλοφορείς ... δακτύλιο καθημερινά.

                Aυτος μπορει,οταν εχει διπλωμα.

                ξέχασες και τον τσάκ νόρρις

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  need4speed last edited by

                  Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                  Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.

                  Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...

                  Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα

                  Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.

                  Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.

                  Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.

                  Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.

                  Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.

                  Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.

                  Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                  Το να υποβαθμίζεις κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις δεν σου προσφέρει κάποιο κέρδος αντίθετα σε ζημιώνει.

                  Πληροφοριακα σου λέω ότι ο κάθε εγκατάστατης στην ικομ δεν επιτρέπεται να κάνει καμία πατέντα και ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του εργοστασίου.

                  Επίσης κάθε φορά που έρχεται ένα ειδικό αυτοκίνητο για υγραέριο ερωτάται το εργοστάσιό αναφορικά με την συμβατότητα.

                  Για παράδειγμα το Μ3 είναι πλήρως συμβατό με ικομ και δουλεύει ρόλοι ακριβώς όπως και με την βενζίνη. Αν αυτό σου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα η αδυναμία αντίληψης, το γεγονός αυτό καθεαυτό δεν αλλαζει.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Άντε και είναι συμβατό και δουλεύει ρολοι, δεν θα πάρει αρκετά κιλά με όλη αυτη τη μετατροπή?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • N
                      nikos last edited by

                      Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:

                      Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.

                      Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...

                      Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα

                      Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.

                      Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.

                      Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.

                      Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.

                      Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.

                      Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.

                      Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                      Το να υποβαθμίζεις κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις δεν σου προσφέρει κάποιο κέρδος αντίθετα σε ζημιώνει.

                      Πληροφοριακα σου λέω ότι ο κάθε εγκατάστατης στην ικομ δεν επιτρέπεται να κάνει καμία πατέντα και ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του εργοστασίου.

                      Επίσης κάθε φορά που έρχεται ένα ειδικό αυτοκίνητο για υγραέριο ερωτάται το εργοστάσιό αναφορικά με την συμβατότητα.

                      Για παράδειγμα το Μ3 είναι πλήρως συμβατό με ικομ και δουλεύει ρόλοι ακριβώς όπως και με την βενζίνη. Αν αυτό σου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα η αδυναμία αντίληψης, το γεγονός αυτό καθεαυτό δεν αλλαζει.

                      Ποιες είναι οι οδηγίες του εργοστασίου? Θες να μου πεις ότι η έχει ασχοληθεί το M division της BMW με την 'ικομ' να της δώσει οδηγίες στο πως να τοποθετήσει υγραεριο στο Μ μοτέρ της ο μάστορας στην Ελλάδα? κι εσυ το πίστεψες?

                      Το ότι δουλεύει τώρα, δε παει να πει ότι θα δουλεύει και εφ´ορου ζωής

                      Δεν έχει γίνει καμία δοκιμή επισημα απο το εργοστάσιο όπου το μοτερ αυτο καίει υγραεριο.

                      Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                      Nikos @ YouTube

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        need4speed last edited by

                        Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                        Άντε και είναι συμβατό και δουλεύει ρολοι, δεν θα πάρει αρκετά κιλά με όλη αυτη τη μετατροπή?

                        Ναι αυτό δεν το ανέφερα, όλα το σύστημα κομπλέ ζυγίζει περίπου 40 κιλά με την μπουκάλα άδεια

                        Σε μπουκαλα που γεμίζει με 50 λίτρα, αν την γεμίσεις βαλε αλλά 25 οπότε σύνολο 65 κιλά

                        Προσωπικα κυκλοφορώ με την βενζίνη στο 1/5 για να είμαι περίπου στο ίδιο βάρος

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • N
                          need4speed last edited by

                          Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                          Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.

                          Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...

                          Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα

                          Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.

                          Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.

                          Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.

                          Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.

                          Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.

                          Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.

                          Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                          Το να υποβαθμίζεις κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις δεν σου προσφέρει κάποιο κέρδος αντίθετα σε ζημιώνει.

                          Πληροφοριακα σου λέω ότι ο κάθε εγκατάστατης στην ικομ δεν επιτρέπεται να κάνει καμία πατέντα και ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του εργοστασίου.

                          Επίσης κάθε φορά που έρχεται ένα ειδικό αυτοκίνητο για υγραέριο ερωτάται το εργοστάσιό αναφορικά με την συμβατότητα.

                          Για παράδειγμα το Μ3 είναι πλήρως συμβατό με ικομ και δουλεύει ρόλοι ακριβώς όπως και με την βενζίνη. Αν αυτό σου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα η αδυναμία αντίληψης, το γεγονός αυτό καθεαυτό δεν αλλαζει.

                          Ποιες είναι οι οδηγίες του εργοστασίου? Θες να μου πεις ότι η έχει ασχοληθεί το M division της BMW με την 'ικομ' να της δώσει οδηγίες στο πως να τοποθετήσει υγραεριο στο Μ μοτέρ της ο μάστορας στην Ελλάδα? κι εσυ το πίστεψες?

                          Το ότι δουλεύει τώρα, δε παει να πει ότι θα δουλεύει και εφ´ορου ζωής

                          Δεν έχει γίνει καμία δοκιμή επισημα απο το εργοστάσιο όπου το μοτερ αυτο καίει υγραεριο.

                          Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                          Όταν λέω εργοστάσιό εννοώ την ικομ και όχι το Μ ντιβίζιον της μπε εμ βε

                          Η ικομ δεν είναι μαγαζάκι γωνία ούτε ανήκει σε κανέναν ελληνα μάστορα, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εφαρμογών υγραερίου στις ηπα και μάλλον ο μεγαλύτερος γενικά σε ότι αφορά το υγραέριο.

                          Υπάρχει και γκουγκλ , για δοκίμασε το ικομ νορθ αμέρικα ή το ικομ τζέι τι τζι εϊτζ πι

                          Η ενημερωση πότε δεν κάνει κακό, και εκτός των άλλων ανεβάζει και το επίπεδο των συζητήσεων:-)

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cavallino last edited by

                            Η μαύρη διαφήμιση καλά κέι αρ έι τι ι άι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spiros last edited by

                              Ζηλευετε γιατι ο αλλος την βγαζει με καταναλωση smart

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • E
                                eddie_147 last edited by

                                Από τη μια αν σε 3-4 χρόνια η BMW βγάλει τα μοντέλα της με υγραέριο που επι της ουσίας μπορεί να μην έχουν σημαντικές διαφορές από το κιτ που διαφημίζει ο φίλος και να λέμε 'ΓΟΥΑΟΥ! Υγραέριο engineered by M Division και τ' αρχίδια μου κουνιούνται' και να γουστάρουμε τη φοβερή γερμανική τεχνολογία, αλλά από την άλλη πόσο λογικό είναι να πειραματιστείς (επειδή καλώς ή κακώς πειραματίζεσαι όταν βάζεις κάτι εκτός εργοστασίου) με ένα πανάκριβο αυτοκίνητο για να κερδίσεις όχι σε επιδόσεις αλλά σε οικονομία; (Απάντηση: καθόλου)

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nikos last edited by

                                  Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:

                                  Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.

                                  Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...

                                  Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα

                                  Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.

                                  Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.

                                  Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.

                                  Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.

                                  Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.

                                  Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.

                                  Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                  Το να υποβαθμίζεις κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις δεν σου προσφέρει κάποιο κέρδος αντίθετα σε ζημιώνει.

                                  Πληροφοριακα σου λέω ότι ο κάθε εγκατάστατης στην ικομ δεν επιτρέπεται να κάνει καμία πατέντα και ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του εργοστασίου.

                                  Επίσης κάθε φορά που έρχεται ένα ειδικό αυτοκίνητο για υγραέριο ερωτάται το εργοστάσιό αναφορικά με την συμβατότητα.

                                  Για παράδειγμα το Μ3 είναι πλήρως συμβατό με ικομ και δουλεύει ρόλοι ακριβώς όπως και με την βενζίνη. Αν αυτό σου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα η αδυναμία αντίληψης, το γεγονός αυτό καθεαυτό δεν αλλαζει.

                                  Ποιες είναι οι οδηγίες του εργοστασίου? Θες να μου πεις ότι η έχει ασχοληθεί το M division της BMW με την 'ικομ' να της δώσει οδηγίες στο πως να τοποθετήσει υγραεριο στο Μ μοτέρ της ο μάστορας στην Ελλάδα? κι εσυ το πίστεψες?

                                  Το ότι δουλεύει τώρα, δε παει να πει ότι θα δουλεύει και εφ´ορου ζωής

                                  Δεν έχει γίνει καμία δοκιμή επισημα απο το εργοστάσιο όπου το μοτερ αυτο καίει υγραεριο.

                                  Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                  Όταν λέω εργοστάσιό εννοώ την ικομ και όχι το Μ ντιβίζιον της μπε εμ βε

                                  Η ικομ δεν είναι μαγαζάκι γωνία ούτε ανήκει σε κανέναν ελληνα μάστορα, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εφαρμογών υγραερίου στις ηπα και μάλλον ο μεγαλύτερος γενικά σε ότι αφορά το υγραέριο.

                                  Υπάρχει και γκουγκλ , για δοκίμασε το ικομ νορθ αμέρικα ή το ικομ τζέι τι τζι εϊτζ πι

                                  Η ενημερωση πότε δεν κάνει κακό, και εκτός των άλλων ανεβάζει και το επίπεδο των συζητήσεων:-)

                                  Τι σχέση έχει η νορθ αμερικα μαι φρεντ?

                                  Ιταλική εταιρία είναι: http://www.icomitalia.it/lang1/index.html

                                  Βαρέθηκα να λέω τα ίδια και τα ίδια.

                                  Βάλε εσυ ιταλικό σύστημα υγραεριου σε πολυστροφο Μ μοτέρ. Μη σε δω μετα εδω να γκρινιαζεις...

                                  Εδδιε...πολυ πιθανόν να βγάλει μοτέρ που να κινείται με υγραεριο ( για M αμφιβάλλω) αλλα τουλάχιστον θα έχει την έγκριση του κατασκευαστή και δε θα είναι πατέντα της ικομ ες πε α

                                  Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                  Nikos @ YouTube

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • panos2171
                                    panos2171 last edited by

                                    Δεν ξέρω αν υπάρχει αξιοπιστία, αλλά αφού το βάρος δεν είναι τραγικό δεν το βρίσκω παράλογο να γίνει μετατροπή έστω και σε Μ3. Το ότι είναι ακριβό αυτοκίνητο δε σημαίνει πως πρέπει να πληρώνεις 1.70€ το λίτρο, μπορεί να υπάρχει άνεση αλλά είναι γελοίο. Εξάλλου αν δεν κάνω λάθος μπορείς να το γυρνάς οποιδήποτε στιγμή θες στη βενζίνη, κυρίως για επιδόσεις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      need4speed last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                      Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.

                                      Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...

                                      Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα

                                      Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.

                                      Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.

                                      Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.

                                      Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.

                                      Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.

                                      Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.

                                      Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                      Το να υποβαθμίζεις κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις δεν σου προσφέρει κάποιο κέρδος αντίθετα σε ζημιώνει.

                                      Πληροφοριακα σου λέω ότι ο κάθε εγκατάστατης στην ικομ δεν επιτρέπεται να κάνει καμία πατέντα και ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του εργοστασίου.

                                      Επίσης κάθε φορά που έρχεται ένα ειδικό αυτοκίνητο για υγραέριο ερωτάται το εργοστάσιό αναφορικά με την συμβατότητα.

                                      Για παράδειγμα το Μ3 είναι πλήρως συμβατό με ικομ και δουλεύει ρόλοι ακριβώς όπως και με την βενζίνη. Αν αυτό σου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα η αδυναμία αντίληψης, το γεγονός αυτό καθεαυτό δεν αλλαζει.

                                      Ποιες είναι οι οδηγίες του εργοστασίου? Θες να μου πεις ότι η έχει ασχοληθεί το M division της BMW με την 'ικομ' να της δώσει οδηγίες στο πως να τοποθετήσει υγραεριο στο Μ μοτέρ της ο μάστορας στην Ελλάδα? κι εσυ το πίστεψες?

                                      Το ότι δουλεύει τώρα, δε παει να πει ότι θα δουλεύει και εφ´ορου ζωής

                                      Δεν έχει γίνει καμία δοκιμή επισημα απο το εργοστάσιο όπου το μοτερ αυτο καίει υγραεριο.

                                      Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                      Όταν λέω εργοστάσιό εννοώ την ικομ και όχι το Μ ντιβίζιον της μπε εμ βε

                                      Η ικομ δεν είναι μαγαζάκι γωνία ούτε ανήκει σε κανέναν ελληνα μάστορα, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εφαρμογών υγραερίου στις ηπα και μάλλον ο μεγαλύτερος γενικά σε ότι αφορά το υγραέριο.

                                      Υπάρχει και γκουγκλ , για δοκίμασε το ικομ νορθ αμέρικα ή το ικομ τζέι τι τζι εϊτζ πι

                                      Η ενημερωση πότε δεν κάνει κακό, και εκτός των άλλων ανεβάζει και το επίπεδο των συζητήσεων:-)

                                      Τι σχέση έχει η νορθ αμερικα μαι φρεντ?

                                      Ιταλική εταιρία είναι: http://www.icomitalia.it/lang1/index.html

                                      Βαρέθηκα να λέω τα ίδια και τα ίδια.

                                      Βάλε εσυ ιταλικό σύστημα υγραεριου σε πολυστροφο Μ μοτέρ. Μη σε δω μετα εδω να γκρινιαζεις...

                                      Εδδιε...πολυ πιθανόν να βγάλει μοτέρ που να κινείται με υγραεριο ( για M αμφιβάλλω) αλλα τουλάχιστον θα έχει την έγκριση του κατασκευαστή και δε θα είναι πατέντα της ικομ ες πε α

                                      Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        need4speed last edited by

                                        Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:

                                        Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.

                                        Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...

                                        Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα

                                        Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.

                                        Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.

                                        Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.

                                        Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.

                                        Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.

                                        Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.

                                        Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                        Το να υποβαθμίζεις κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις δεν σου προσφέρει κάποιο κέρδος αντίθετα σε ζημιώνει.

                                        Πληροφοριακα σου λέω ότι ο κάθε εγκατάστατης στην ικομ δεν επιτρέπεται να κάνει καμία πατέντα και ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του εργοστασίου.

                                        Επίσης κάθε φορά που έρχεται ένα ειδικό αυτοκίνητο για υγραέριο ερωτάται το εργοστάσιό αναφορικά με την συμβατότητα.

                                        Για παράδειγμα το Μ3 είναι πλήρως συμβατό με ικομ και δουλεύει ρόλοι ακριβώς όπως και με την βενζίνη. Αν αυτό σου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα η αδυναμία αντίληψης, το γεγονός αυτό καθεαυτό δεν αλλαζει.

                                        Ποιες είναι οι οδηγίες του εργοστασίου? Θες να μου πεις ότι η έχει ασχοληθεί το M division της BMW με την 'ικομ' να της δώσει οδηγίες στο πως να τοποθετήσει υγραεριο στο Μ μοτέρ της ο μάστορας στην Ελλάδα? κι εσυ το πίστεψες?

                                        Το ότι δουλεύει τώρα, δε παει να πει ότι θα δουλεύει και εφ´ορου ζωής

                                        Δεν έχει γίνει καμία δοκιμή επισημα απο το εργοστάσιο όπου το μοτερ αυτο καίει υγραεριο.

                                        Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                        Όταν λέω εργοστάσιό εννοώ την ικομ και όχι το Μ ντιβίζιον της μπε εμ βε

                                        Η ικομ δεν είναι μαγαζάκι γωνία ούτε ανήκει σε κανέναν ελληνα μάστορα, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εφαρμογών υγραερίου στις ηπα και μάλλον ο μεγαλύτερος γενικά σε ότι αφορά το υγραέριο.

                                        Υπάρχει και γκουγκλ , για δοκίμασε το ικομ νορθ αμέρικα ή το ικομ τζέι τι τζι εϊτζ πι

                                        Η ενημερωση πότε δεν κάνει κακό, και εκτός των άλλων ανεβάζει και το επίπεδο των συζητήσεων:-)

                                        Τι σχέση έχει η νορθ αμερικα μαι φρεντ?

                                        Ιταλική εταιρία είναι: http://www.icomitalia.it/lang1/index.html

                                        Βαρέθηκα να λέω τα ίδια και τα ίδια.

                                        Βάλε εσυ ιταλικό σύστημα υγραεριου σε πολυστροφο Μ μοτέρ. Μη σε δω μετα εδω να γκρινιαζεις...

                                        Εδδιε...πολυ πιθανόν να βγάλει μοτέρ που να κινείται με υγραεριο ( για M αμφιβάλλω) αλλα τουλάχιστον θα έχει την έγκριση του κατασκευαστή και δε θα είναι πατέντα της ικομ ες πε α

                                        Sent from my iPad 2 using Tapatalk

                                        Τι σχέση να έχει άραγε η ικομ νορθ αμέρικα με την ικομ ιταλία; προφανώς για εσένα καμία, αλλά για όλο τον υπόλοιπο κόσμο είναι ο ίδιος όμιλος.

                                        Τέλος πάντων, προφανώς δεν υπάρχει τίποτε κοινό στην λεγόμενη κοινή λογική

                                        Γενικά τα στάδια αντιμετώπισης σε κάθε καινοτομία είναι τα εξής τρία.

                                        1. Αποκλείεται να δουλέψει
                                        2. Θα μπορούσε να δουλέψει αλλά δεν έχει κανένα νόημα
                                        3. Απότην αρχή σας το έλεγα εγώ ότι ήταν καλή ιδέα!

                                        Απλά επειδή είναι ακόμα αρχή εσυ είσαι στο 1:-)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          need4speed last edited by

                                          Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                          Δεν ξέρω αν υπάρχει αξιοπιστία, αλλά αφού το βάρος δεν είναι τραγικό δεν το βρίσκω παράλογο να γίνει μετατροπή έστω και σε Μ3. Το ότι είναι ακριβό αυτοκίνητο δε σημαίνει πως πρέπει να πληρώνεις 1.70€ το λίτρο, μπορεί να υπάρχει άνεση αλλά είναι γελοίο. Εξάλλου αν δεν κάνω λάθος μπορείς να το γυρνάς οποιδήποτε στιγμή θες στη βενζίνη, κυρίως για επιδόσεις.

                                          Η αλλαγή από υγραέριο σε βενζίνη γίνεται άμεσα με το πάτημα ενός κουμπιού ακόμα και όταν κινείσαι με την τελική ταχύτητα του αυτοκίνητου.
                                          Η αλλαγή από βενζίνη σε υγραέριο θέλει περίπου 50 δευτερόλεπτα για να ξεκινήσει, καθώς οι αισθητηρες του υγραερίου πρέπει πρώτα να διαγνώσουν επαρκή πίεση στα μπεκ για αδιάκοπη παροχή υγρού καυσίμου. Και η αλλαγή αυτή μπορεί να γίνει ασχέτως ταχύτητας.

                                          Προσωπικα το πιο ακραίο που εχω κάνει είναι να αλλάξω καύσιμο με ταχύτητα 260 χλμ/ώρα στην κορίνθου-τριπόλεως και δεν κατάλαβα κιχ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nikos last edited by

                                            260...στη κορινθου-τριπολεως...και αλλαξες καυσιμο...

                                            Κανονικα πρεπει να σου παρουν το διπλωμα μια και καλη...

                                            Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

                                            Nikos @ YouTube

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 959
                                            • 960
                                            • 961
                                            • 962
                                            • 963
                                            • 1330
                                            • 1331
                                            • 961 / 1331
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr