-
Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.
Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...
Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα
-
αυτό που δεν πάει ..... είναι τουλάχιστον ότι με τα 70-100kg της δεξαμενής με το γκάζι, σε τέτοια αυτοκίνητα χαλάς το σπορ ζύγισμα τους.
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
need4speed πόσο κάνει ένα καλό σύστημα για Μ3. Με ενδιαφέρει.
Δυστυχώς δεν γνωρίζω με ακρίβεια
Προσωπικα στο αουντι που είναι οκτακυλινδρο μου στοίχισε 3000 ευρώ
Ενώ στο σουμπα μου πήγε 2000Απόσβεση εχω κάνει ήδη και στα δύο
Επίσης εχω περάσει το υγραέριο στην άδεια (θέλει κτεο πρώτα) και κυκλοφορώ δακτύλιο καθημερινά
νομίζω 99.9999999% , ότι δεν μπορείς να κυκλοφορείς ... δακτύλιο καθημερινά.
-
Ο χρήστης johnkyr έγραψε:
need4speed πόσο κάνει ένα καλό σύστημα για Μ3. Με ενδιαφέρει.
Δυστυχώς δεν γνωρίζω με ακρίβεια
Προσωπικα στο αουντι που είναι οκτακυλινδρο μου στοίχισε 3000 ευρώ
Ενώ στο σουμπα μου πήγε 2000Απόσβεση εχω κάνει ήδη και στα δύο
Επίσης εχω περάσει το υγραέριο στην άδεια (θέλει κτεο πρώτα) και κυκλοφορώ δακτύλιο καθημερινά
νομίζω 99.9999999% , ότι δεν μπορείς να κυκλοφορείς ... δακτύλιο καθημερινά.
Aυτος μπορει,οταν εχει διπλωμα.
-
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...
Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα
Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.
Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.
Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.
Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.
Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.
Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
need4speed πόσο κάνει ένα καλό σύστημα για Μ3. Με ενδιαφέρει.
Δυστυχώς δεν γνωρίζω με ακρίβεια
Προσωπικα στο αουντι που είναι οκτακυλινδρο μου στοίχισε 3000 ευρώ
Ενώ στο σουμπα μου πήγε 2000Απόσβεση εχω κάνει ήδη και στα δύο
Επίσης εχω περάσει το υγραέριο στην άδεια (θέλει κτεο πρώτα) και κυκλοφορώ δακτύλιο καθημερινά
νομίζω 99.9999999% , ότι δεν μπορείς να κυκλοφορείς ... δακτύλιο καθημερινά.
Aυτος μπορει,οταν εχει διπλωμα.
ξέχασες και τον τσάκ νόρρις
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.
Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...
Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα
Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.
Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.
Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.
Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.
Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.
Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Το να υποβαθμίζεις κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις δεν σου προσφέρει κάποιο κέρδος αντίθετα σε ζημιώνει.
Πληροφοριακα σου λέω ότι ο κάθε εγκατάστατης στην ικομ δεν επιτρέπεται να κάνει καμία πατέντα και ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του εργοστασίου.
Επίσης κάθε φορά που έρχεται ένα ειδικό αυτοκίνητο για υγραέριο ερωτάται το εργοστάσιό αναφορικά με την συμβατότητα.
Για παράδειγμα το Μ3 είναι πλήρως συμβατό με ικομ και δουλεύει ρόλοι ακριβώς όπως και με την βενζίνη. Αν αυτό σου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα η αδυναμία αντίληψης, το γεγονός αυτό καθεαυτό δεν αλλαζει.
-
Άντε και είναι συμβατό και δουλεύει ρολοι, δεν θα πάρει αρκετά κιλά με όλη αυτη τη μετατροπή?
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.
Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...
Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα
Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.
Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.
Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.
Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.
Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.
Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Το να υποβαθμίζεις κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις δεν σου προσφέρει κάποιο κέρδος αντίθετα σε ζημιώνει.
Πληροφοριακα σου λέω ότι ο κάθε εγκατάστατης στην ικομ δεν επιτρέπεται να κάνει καμία πατέντα και ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του εργοστασίου.
Επίσης κάθε φορά που έρχεται ένα ειδικό αυτοκίνητο για υγραέριο ερωτάται το εργοστάσιό αναφορικά με την συμβατότητα.
Για παράδειγμα το Μ3 είναι πλήρως συμβατό με ικομ και δουλεύει ρόλοι ακριβώς όπως και με την βενζίνη. Αν αυτό σου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα η αδυναμία αντίληψης, το γεγονός αυτό καθεαυτό δεν αλλαζει.
Ποιες είναι οι οδηγίες του εργοστασίου? Θες να μου πεις ότι η έχει ασχοληθεί το M division της BMW με την 'ικομ' να της δώσει οδηγίες στο πως να τοποθετήσει υγραεριο στο Μ μοτέρ της ο μάστορας στην Ελλάδα? κι εσυ το πίστεψες?
Το ότι δουλεύει τώρα, δε παει να πει ότι θα δουλεύει και εφ´ορου ζωής
Δεν έχει γίνει καμία δοκιμή επισημα απο το εργοστάσιο όπου το μοτερ αυτο καίει υγραεριο.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Άντε και είναι συμβατό και δουλεύει ρολοι, δεν θα πάρει αρκετά κιλά με όλη αυτη τη μετατροπή?Ναι αυτό δεν το ανέφερα, όλα το σύστημα κομπλέ ζυγίζει περίπου 40 κιλά με την μπουκάλα άδεια
Σε μπουκαλα που γεμίζει με 50 λίτρα, αν την γεμίσεις βαλε αλλά 25 οπότε σύνολο 65 κιλά
Προσωπικα κυκλοφορώ με την βενζίνη στο 1/5 για να είμαι περίπου στο ίδιο βάρος
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.
Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...
Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα
Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.
Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.
Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.
Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.
Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.
Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Το να υποβαθμίζεις κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις δεν σου προσφέρει κάποιο κέρδος αντίθετα σε ζημιώνει.
Πληροφοριακα σου λέω ότι ο κάθε εγκατάστατης στην ικομ δεν επιτρέπεται να κάνει καμία πατέντα και ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του εργοστασίου.
Επίσης κάθε φορά που έρχεται ένα ειδικό αυτοκίνητο για υγραέριο ερωτάται το εργοστάσιό αναφορικά με την συμβατότητα.
Για παράδειγμα το Μ3 είναι πλήρως συμβατό με ικομ και δουλεύει ρόλοι ακριβώς όπως και με την βενζίνη. Αν αυτό σου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα η αδυναμία αντίληψης, το γεγονός αυτό καθεαυτό δεν αλλαζει.
Ποιες είναι οι οδηγίες του εργοστασίου? Θες να μου πεις ότι η έχει ασχοληθεί το M division της BMW με την 'ικομ' να της δώσει οδηγίες στο πως να τοποθετήσει υγραεριο στο Μ μοτέρ της ο μάστορας στην Ελλάδα? κι εσυ το πίστεψες?
Το ότι δουλεύει τώρα, δε παει να πει ότι θα δουλεύει και εφ´ορου ζωής
Δεν έχει γίνει καμία δοκιμή επισημα απο το εργοστάσιο όπου το μοτερ αυτο καίει υγραεριο.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Όταν λέω εργοστάσιό εννοώ την ικομ και όχι το Μ ντιβίζιον της μπε εμ βε
Η ικομ δεν είναι μαγαζάκι γωνία ούτε ανήκει σε κανέναν ελληνα μάστορα, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εφαρμογών υγραερίου στις ηπα και μάλλον ο μεγαλύτερος γενικά σε ότι αφορά το υγραέριο.
Υπάρχει και γκουγκλ , για δοκίμασε το ικομ νορθ αμέρικα ή το ικομ τζέι τι τζι εϊτζ πι
Η ενημερωση πότε δεν κάνει κακό, και εκτός των άλλων ανεβάζει και το επίπεδο των συζητήσεων:-)
-
Η μαύρη διαφήμιση καλά κέι αρ έι τι ι άι.
-
Ζηλευετε γιατι ο αλλος την βγαζει με καταναλωση smart
-
Από τη μια αν σε 3-4 χρόνια η BMW βγάλει τα μοντέλα της με υγραέριο που επι της ουσίας μπορεί να μην έχουν σημαντικές διαφορές από το κιτ που διαφημίζει ο φίλος και να λέμε 'ΓΟΥΑΟΥ! Υγραέριο engineered by M Division και τ' αρχίδια μου κουνιούνται' και να γουστάρουμε τη φοβερή γερμανική τεχνολογία, αλλά από την άλλη πόσο λογικό είναι να πειραματιστείς (επειδή καλώς ή κακώς πειραματίζεσαι όταν βάζεις κάτι εκτός εργοστασίου) με ένα πανάκριβο αυτοκίνητο για να κερδίσεις όχι σε επιδόσεις αλλά σε οικονομία; (Απάντηση: καθόλου)
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.
Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...
Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα
Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.
Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.
Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.
Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.
Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.
Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Το να υποβαθμίζεις κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις δεν σου προσφέρει κάποιο κέρδος αντίθετα σε ζημιώνει.
Πληροφοριακα σου λέω ότι ο κάθε εγκατάστατης στην ικομ δεν επιτρέπεται να κάνει καμία πατέντα και ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του εργοστασίου.
Επίσης κάθε φορά που έρχεται ένα ειδικό αυτοκίνητο για υγραέριο ερωτάται το εργοστάσιό αναφορικά με την συμβατότητα.
Για παράδειγμα το Μ3 είναι πλήρως συμβατό με ικομ και δουλεύει ρόλοι ακριβώς όπως και με την βενζίνη. Αν αυτό σου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα η αδυναμία αντίληψης, το γεγονός αυτό καθεαυτό δεν αλλαζει.
Ποιες είναι οι οδηγίες του εργοστασίου? Θες να μου πεις ότι η έχει ασχοληθεί το M division της BMW με την 'ικομ' να της δώσει οδηγίες στο πως να τοποθετήσει υγραεριο στο Μ μοτέρ της ο μάστορας στην Ελλάδα? κι εσυ το πίστεψες?
Το ότι δουλεύει τώρα, δε παει να πει ότι θα δουλεύει και εφ´ορου ζωής
Δεν έχει γίνει καμία δοκιμή επισημα απο το εργοστάσιο όπου το μοτερ αυτο καίει υγραεριο.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Όταν λέω εργοστάσιό εννοώ την ικομ και όχι το Μ ντιβίζιον της μπε εμ βε
Η ικομ δεν είναι μαγαζάκι γωνία ούτε ανήκει σε κανέναν ελληνα μάστορα, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εφαρμογών υγραερίου στις ηπα και μάλλον ο μεγαλύτερος γενικά σε ότι αφορά το υγραέριο.
Υπάρχει και γκουγκλ , για δοκίμασε το ικομ νορθ αμέρικα ή το ικομ τζέι τι τζι εϊτζ πι
Η ενημερωση πότε δεν κάνει κακό, και εκτός των άλλων ανεβάζει και το επίπεδο των συζητήσεων:-)
Τι σχέση έχει η νορθ αμερικα μαι φρεντ?
Ιταλική εταιρία είναι: http://www.icomitalia.it/lang1/index.html
Βαρέθηκα να λέω τα ίδια και τα ίδια.
Βάλε εσυ ιταλικό σύστημα υγραεριου σε πολυστροφο Μ μοτέρ. Μη σε δω μετα εδω να γκρινιαζεις...
Εδδιε...πολυ πιθανόν να βγάλει μοτέρ που να κινείται με υγραεριο ( για M αμφιβάλλω) αλλα τουλάχιστον θα έχει την έγκριση του κατασκευαστή και δε θα είναι πατέντα της ικομ ες πε α
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Δεν ξέρω αν υπάρχει αξιοπιστία, αλλά αφού το βάρος δεν είναι τραγικό δεν το βρίσκω παράλογο να γίνει μετατροπή έστω και σε Μ3. Το ότι είναι ακριβό αυτοκίνητο δε σημαίνει πως πρέπει να πληρώνεις 1.70€ το λίτρο, μπορεί να υπάρχει άνεση αλλά είναι γελοίο. Εξάλλου αν δεν κάνω λάθος μπορείς να το γυρνάς οποιδήποτε στιγμή θες στη βενζίνη, κυρίως για επιδόσεις.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.
Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...
Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα
Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.
Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.
Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.
Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.
Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.
Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Το να υποβαθμίζεις κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις δεν σου προσφέρει κάποιο κέρδος αντίθετα σε ζημιώνει.
Πληροφοριακα σου λέω ότι ο κάθε εγκατάστατης στην ικομ δεν επιτρέπεται να κάνει καμία πατέντα και ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του εργοστασίου.
Επίσης κάθε φορά που έρχεται ένα ειδικό αυτοκίνητο για υγραέριο ερωτάται το εργοστάσιό αναφορικά με την συμβατότητα.
Για παράδειγμα το Μ3 είναι πλήρως συμβατό με ικομ και δουλεύει ρόλοι ακριβώς όπως και με την βενζίνη. Αν αυτό σου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα η αδυναμία αντίληψης, το γεγονός αυτό καθεαυτό δεν αλλαζει.
Ποιες είναι οι οδηγίες του εργοστασίου? Θες να μου πεις ότι η έχει ασχοληθεί το M division της BMW με την 'ικομ' να της δώσει οδηγίες στο πως να τοποθετήσει υγραεριο στο Μ μοτέρ της ο μάστορας στην Ελλάδα? κι εσυ το πίστεψες?
Το ότι δουλεύει τώρα, δε παει να πει ότι θα δουλεύει και εφ´ορου ζωής
Δεν έχει γίνει καμία δοκιμή επισημα απο το εργοστάσιο όπου το μοτερ αυτο καίει υγραεριο.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Όταν λέω εργοστάσιό εννοώ την ικομ και όχι το Μ ντιβίζιον της μπε εμ βε
Η ικομ δεν είναι μαγαζάκι γωνία ούτε ανήκει σε κανέναν ελληνα μάστορα, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εφαρμογών υγραερίου στις ηπα και μάλλον ο μεγαλύτερος γενικά σε ότι αφορά το υγραέριο.
Υπάρχει και γκουγκλ , για δοκίμασε το ικομ νορθ αμέρικα ή το ικομ τζέι τι τζι εϊτζ πι
Η ενημερωση πότε δεν κάνει κακό, και εκτός των άλλων ανεβάζει και το επίπεδο των συζητήσεων:-)
Τι σχέση έχει η νορθ αμερικα μαι φρεντ?
Ιταλική εταιρία είναι: http://www.icomitalia.it/lang1/index.html
Βαρέθηκα να λέω τα ίδια και τα ίδια.
Βάλε εσυ ιταλικό σύστημα υγραεριου σε πολυστροφο Μ μοτέρ. Μη σε δω μετα εδω να γκρινιαζεις...
Εδδιε...πολυ πιθανόν να βγάλει μοτέρ που να κινείται με υγραεριο ( για M αμφιβάλλω) αλλα τουλάχιστον θα έχει την έγκριση του κατασκευαστή και δε θα είναι πατέντα της ικομ ες πε α
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Need4Speed έγραψε:
Παρακολουθώντας τη συζήτηση χωρίς να έχω/σκοπεύω να αγοράσω BMW αλλά και καμία σχέση με την τεχνολογία του υγραερίου, πολλές τοποθετήσεις παραπέμπουν καθαρά στο 'πίστευε και μη ερεύνα'. Απουσία επιχειρημάτων με απλή αναφορά στο ότι 'Μ κι υγραέριο δεν πάνε μαζί'. Τι έχουν τα //Μ - S - κτλ δηλαδή; Κάτι αντίστοιχο του αλάθητου του Πάπα; Είναι ιεροσυλία να προσπαθεί κάποιος κάτι καινούργιο σε αυτά; Ή η τεχνολογία τους είναι πυρηνική φυσική και μόνο στα σουπερ-ντούπερ ουάου εργαστήρια της BMW και της Audi μπορούν οι επιστήμονες να πειραματίζονται με αυτά.
Η πλάκα είναι ότι πολλοί είναι δηλωμένοι πολέμιοι της οποιασδήποτε κλασικής θρησκείας αλλά έχουν αναγάγει την M-class ή τα Sx σε θρησκεία κι απαγορεύεται κάποιος να παρεκκλίνει από τα 'ορθώς ισχσύοντα'. Τι; Υγραέριο σε σπορ αυτοκίνητο; Φωτιά να μας κάψει, κτλ...
Υ.Γ.: Πάω να καθήσω στη γωνία μου τώρα για να τα ακούσω μαζεμένα
Μιλάμε για μοτέρ πιεσμένα απο το εργοστάσιο όσο δε παει για να βγάζουν περισσότερο απο 100 άλογα στο λίτρο και να στροφαρουν στις 8.000 στροφές. Είναι το τελευταίο μοτέρ που θα έπρεπε να ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΣΤΕΙ κάποιος για το αν Μ και υγραεριο πανε μαζι.
Τα μοτέρ αυτα έχουν κατασκευαστεί για να καίνε ένα μόνο καύσιμο σύμφωνα με τις προδιαγραφές τους. Παρομοίως έχουν οριστεί και τα διαστήματα συντήρησης τους.
Ερχόμαστε λοιπόν εμείς εδω τώρα στο Ελλαντα και αναιρούμε όλα αυτα και βάζουμε υγραεριο σε Μ μοτέρ.
Δεν είναι λοιπόν πυρηνική φυσική το μοτέρ της Μ, αλλα δεν είναι και το καθημερινό 1600αρι μοτέρ στο οποίο σε παίρνει να πειραματιστεις.
Όταν η BMW με την ομάδα μηχανικών το εξελίξει σε τέτοιο βαθμό και πιστεύει ότι αξίζει να βγει στην αγορα θα το βγάλει.
Το να πειραματιζεται ο κάθε ελληναρας μάστορας δεν είναι ιεροσυλία, αλλα ηλιθιότητα.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Το να υποβαθμίζεις κάτι για το οποίο δεν γνωρίζεις δεν σου προσφέρει κάποιο κέρδος αντίθετα σε ζημιώνει.
Πληροφοριακα σου λέω ότι ο κάθε εγκατάστατης στην ικομ δεν επιτρέπεται να κάνει καμία πατέντα και ακολουθεί κατά γράμμα τις οδηγίες του εργοστασίου.
Επίσης κάθε φορά που έρχεται ένα ειδικό αυτοκίνητο για υγραέριο ερωτάται το εργοστάσιό αναφορικά με την συμβατότητα.
Για παράδειγμα το Μ3 είναι πλήρως συμβατό με ικομ και δουλεύει ρόλοι ακριβώς όπως και με την βενζίνη. Αν αυτό σου προκαλεί αρνητικά συναισθήματα η αδυναμία αντίληψης, το γεγονός αυτό καθεαυτό δεν αλλαζει.
Ποιες είναι οι οδηγίες του εργοστασίου? Θες να μου πεις ότι η έχει ασχοληθεί το M division της BMW με την 'ικομ' να της δώσει οδηγίες στο πως να τοποθετήσει υγραεριο στο Μ μοτέρ της ο μάστορας στην Ελλάδα? κι εσυ το πίστεψες?
Το ότι δουλεύει τώρα, δε παει να πει ότι θα δουλεύει και εφ´ορου ζωής
Δεν έχει γίνει καμία δοκιμή επισημα απο το εργοστάσιο όπου το μοτερ αυτο καίει υγραεριο.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Όταν λέω εργοστάσιό εννοώ την ικομ και όχι το Μ ντιβίζιον της μπε εμ βε
Η ικομ δεν είναι μαγαζάκι γωνία ούτε ανήκει σε κανέναν ελληνα μάστορα, είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής εφαρμογών υγραερίου στις ηπα και μάλλον ο μεγαλύτερος γενικά σε ότι αφορά το υγραέριο.
Υπάρχει και γκουγκλ , για δοκίμασε το ικομ νορθ αμέρικα ή το ικομ τζέι τι τζι εϊτζ πι
Η ενημερωση πότε δεν κάνει κακό, και εκτός των άλλων ανεβάζει και το επίπεδο των συζητήσεων:-)
Τι σχέση έχει η νορθ αμερικα μαι φρεντ?
Ιταλική εταιρία είναι: http://www.icomitalia.it/lang1/index.html
Βαρέθηκα να λέω τα ίδια και τα ίδια.
Βάλε εσυ ιταλικό σύστημα υγραεριου σε πολυστροφο Μ μοτέρ. Μη σε δω μετα εδω να γκρινιαζεις...
Εδδιε...πολυ πιθανόν να βγάλει μοτέρ που να κινείται με υγραεριο ( για M αμφιβάλλω) αλλα τουλάχιστον θα έχει την έγκριση του κατασκευαστή και δε θα είναι πατέντα της ικομ ες πε α
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
Τι σχέση να έχει άραγε η ικομ νορθ αμέρικα με την ικομ ιταλία; προφανώς για εσένα καμία, αλλά για όλο τον υπόλοιπο κόσμο είναι ο ίδιος όμιλος.
Τέλος πάντων, προφανώς δεν υπάρχει τίποτε κοινό στην λεγόμενη κοινή λογική
Γενικά τα στάδια αντιμετώπισης σε κάθε καινοτομία είναι τα εξής τρία.
- Αποκλείεται να δουλέψει
- Θα μπορούσε να δουλέψει αλλά δεν έχει κανένα νόημα
- Απότην αρχή σας το έλεγα εγώ ότι ήταν καλή ιδέα!
Απλά επειδή είναι ακόμα αρχή εσυ είσαι στο 1:-)
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δεν ξέρω αν υπάρχει αξιοπιστία, αλλά αφού το βάρος δεν είναι τραγικό δεν το βρίσκω παράλογο να γίνει μετατροπή έστω και σε Μ3. Το ότι είναι ακριβό αυτοκίνητο δε σημαίνει πως πρέπει να πληρώνεις 1.70€ το λίτρο, μπορεί να υπάρχει άνεση αλλά είναι γελοίο. Εξάλλου αν δεν κάνω λάθος μπορείς να το γυρνάς οποιδήποτε στιγμή θες στη βενζίνη, κυρίως για επιδόσεις.Η αλλαγή από υγραέριο σε βενζίνη γίνεται άμεσα με το πάτημα ενός κουμπιού ακόμα και όταν κινείσαι με την τελική ταχύτητα του αυτοκίνητου.
Η αλλαγή από βενζίνη σε υγραέριο θέλει περίπου 50 δευτερόλεπτα για να ξεκινήσει, καθώς οι αισθητηρες του υγραερίου πρέπει πρώτα να διαγνώσουν επαρκή πίεση στα μπεκ για αδιάκοπη παροχή υγρού καυσίμου. Και η αλλαγή αυτή μπορεί να γίνει ασχέτως ταχύτητας.Προσωπικα το πιο ακραίο που εχω κάνει είναι να αλλάξω καύσιμο με ταχύτητα 260 χλμ/ώρα στην κορίνθου-τριπόλεως και δεν κατάλαβα κιχ.
-
260...στη κορινθου-τριπολεως...και αλλαξες καυσιμο...
Κανονικα πρεπει να σου παρουν το διπλωμα μια και καλη...
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
BMW FORUM