-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μικρο μπορει να θεωρηθει μονο σε χωρους αποσκευων,γιατι σε χωρους επιβατων για το μεγεθος του ειναι απιθανο νονε...οσον αφορα τα οδηγικα του χαρακτηριστικα ειναι επισης παρα πολυ καλο και στα μισα λεφτα απο αυτα που θελει να διαθεσει το παιδι..σε καμια περιπτωση δεν μπορει να χαρακτηριστει το coltaki κακο αμαξι οταν με 12000 καινουργιο και καπου στα 8000 μετχειρο σου δινει 95 αλογατα στα 1300 κυβικα με απαιχτη αξιοπιστια και πολυ καλους χωρους...ααα και απ οτι διαβασα σε αρθρο του auto triti πηρε και βραβειο αξιοπιστιας και ικανοποιησης πελατων η mistubishi..;)
Y.Γ Και οταν χαρακτηριζεις κατι ως κακο να το αιτιολογεις κιολας...ενα 'κακο ειναι' δεν φτανει..
Adios!
Τι σχέση έχει το Κολτ με αυτά που ζητάει το παλικάρι; Επειδή το πήρατε εσείς πρέπει να το πάρει κι εκείνος;
Ακριβως!
Και επειδη θες και διευκρινησεις..
Ελεεινη πισω αναρτηση
Χαλια σχεδιαστικα πισω το 5θυρο
Νταραβερια με το Σαρακακη
Κακη απτη ποιοτητα εσωτερικου
Οχι τιποτα το ιδιαιτερο πανω στο δρομοΚαλο μοτερ εχει αλλα απο εκει και περα οτι εκθειζεις το ειχαν και τ ανταγωνιστικα του αμαξια.
Απο τη συντομη επαφη μου μ ενα ,αυτοματο μαλιστα, του '08. -
Ο χρήστης Clockwork21R έγραψε:
Το νεο C4 εξωτερικα τουλαχιστον μου ταιριαζει στα γουστα μου και δεν ειναι τραβηγμενο οπως οι προηγουμενες εκδοσεις. Εσωτερικα επισης μου φανηκε αναβαθμισμενο αν και παρολο που του ζητησα τεστ ντραιβ η σιτροεν με εχει γραμμενο και ετσι δεν το εχω δει απο κοντα ουτε του μετρησα πραγματικες καταναλωσεις (εστω και για λιγα χλμ). Παντως θα ηθελα feedback απο φιλους που το εχουν οδηγησει ή και γενικοτερα για την αξιοπιστια του μοντελου σε προβληματα και κοστος συντηρησης-σερβις (ανεξαρτητως βενζινης-πετρελαιου). Ακριβο πολυ το ds4.
Εντυπωσεις απο κατοχους της c4 diesel στο gcc.
http://www.greekcitroenclub.gr/viewtopi ... =34&t=9410
Για test drive κανονισε με Ωμεγα στον Κηφισο.. Εξαιρετικη αντιπροσωπεια απο αυτα που διαβαζω απο ανθρωπους που αγοραζουν και συντηρουν εκει καινουργια citroen. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Συμφέρει γιατί τα ψυχοφάρμακα που θα χρειαζόμουν αν είχα λαδιέρα είναι πιο ακριβά.από αυτά που σε διαβάζω να γράφεις πρέπει να έχεις οδηγήσει πολύ τραγικά πετρέλαια
δεν εξηγείται αλλιώς
-
Απλά δεν αντέχω τον ήχο τράτας, το νεκρό μοτέρ πριν μπει το τούρμπο και την έλλειψη ευστροφίας και δύναμης ψηλά. Επίσης δεν με ενδιαφέρουν οι ροπές και άλλα τέτοια φορτηγατζίδικα.
-
δε σου αρέσουν τα πετρέλαια αν κ ήσουν τεθωρακισμένος...
θα σε μαλώσω
όταν ήμουν παιδί το πιο ωραίο πράγμα ήταν η βόλτα με το κλασικό τζιπάκι mercedes του στρατού... κ ας κροτάλιζε...
θυμάμαι πως όταν ερχόταν ο πατέρας μου με τον οδηγό του το απόγευμα σπίτι, τον καταλάβαινα από τον ήχο του τζιπ καθώς έστριβε στο τετράγωνο...ωραίες εποχές τότε
-
Για να τελειωνει η συζητηση για πετρελαιο και βενζινη εχω μονο ενα επειχηρημα να αντιπαραταξω που ειναι ακραδαντο......το λαδι ειναι τοσο υπεροχο που ηταν απαγορευμενο στο Γκρεγκισταν ολα αυτα τα χρονια επρεπε να γραφτει σε μνημονιο η εισοδος του για τους δουλοπαροικους που ειχαν την ατυχια να ζουν παραλληλα σε αυτη την πανεμορφη χωρα με αυτο το κατα συρροην παρανομο σε ολα τα επιπεδα κρατος
-
Ο χρήστης PeterPan έγραψε:
όταν ήμουν παιδί το πιο ωραίο πράγμα ήταν η βόλτα με το κλασικό τζιπάκι mercedes του στρατού... κ ας κροτάλιζε...
θυμάμαι πως όταν ερχόταν ο πατέρας μου με τον οδηγό του το απόγευμα σπίτι, τον καταλάβαινα από τον ήχο του τζιπ καθώς έστριβε στο τετράγωνο...Δεν πρόλαβες τις βενζινοκίνητες Dodge? Εκεί να δεις ήχος και 'δούλεμα'.
Για να τελειωνει η συζητηση για πετρελαιο και βενζινη εχω μονο ενα επειχηρημα να αντιπαραταξω που ειναι ακραδαντο......το λαδι ειναι τοσο υπεροχο που ηταν απαγορευμενο στο Γκρεγκισταν ολα αυτα τα χρονια επρεπε να γραφτει σε μνημονιο η εισοδος του για τους δουλοπαροικους που ειχαν την ατυχια να ζουν παραλληλα σε αυτη την πανεμορφη χωρα με αυτο το κατα συρροην παρανομο σε ολα τα επιπεδα κρατος
Προφανώς και κάνεις πλάκα! Το μνημόνιο άλλωστε ως γνωστό μόνο καλά έφερε σε αυτή τη χώρα! Η απαγόρευση ήταν σωστότατη! Ρώτα όποιον ειδικό* θέλεις.
*αρκεί να μην έχει συμφέροντα
-
οπως ας πουμε το να εχει διυλυστηριο ?
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Προφανώς και κάνεις πλάκα! Το μνημόνιο άλλωστε ως γνωστό μόνο καλά έφερε σε αυτή τη χώρα! Η απαγόρευση ήταν σωστότατη! Ρώτα όποιον ειδικό* θέλεις.
*αρκεί να μην έχει συμφέροντα
Αμάν πια με αυτή την απαγόρευση...
Μιλούμε πλέον για κινητήρες με νέες προδιαγραφές, με DPF κτλ. Δε μιλούμε για το 1990...
Απορώ πόσο πιο άσχετοι είναι οι Ευρωπαίοι που τόοοοοσα χρόνια κυκλοφορούν με πετρέλαιο...Θέλω στατιστικές με νέους κινητήρες με DPF
-
Τα έχουμε πει τόσες φορές ρε Πέτρο. Όλοι οι μηχανολόγοι του φόρουμ στο έχουν πει! Είναι αρκετά καλύτερα τα πράγματα σε σχέση με παλιά αλλά πάλι οι πετρελαιοκινητήρες είναι πιο επικίνδυνοι και ειδικά στο μικροκλίμα Αθήνας και Θεσσαλονίκης είναι ! Θα μου πεις για τα φορτηγά και δεν θα διαφωνήσω. Εκεί όμως δεν έχουμε εναλλακτική. Όπως και να έχει και στο εξωτερικό σκέφτονται τον περιορισμό του. Στις ΗΠΑ που σε αυτό το θέμα είναι πολύ μπροστά, επιτρέπονται μόνο Euro 5-6 με ουρία.
-
παντως οδηγωντας Α3 2.0 tdi στο εξωτερικο, εμεινα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα έχουμε πει τόσες φορές ρε Πέτρο. Όλοι οι μηχανολόγοι του φόρουμ στο έχουν πει!εδώ κ μερικά χρόνια έχει μπει το DPF στα πετρέλαια κ βοηθά ακόμη περισσότερο. Δεν ξέρω αν οι μετρήσεις έχουν γίνει με αυτό πχ...
-
Ο χρήστης S3 έγραψε:
παντως οδηγωντας Α3 2.0 tdi στο εξωτερικο, εμειναοι νέοι 2λιτροι πετρελαιοκινητήρες όλων των εταιρειών είναι πολύ καλοί. προσωπικά γνωρίζω κ έψαξα για αυτούς της BMW, VW Group. Και των 2 είναι διαμάντια κινητήρες για ένα αυτοκίνητο βάρους 1-1,5 τόνου.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τα έχουμε πει τόσες φορές ρε Πέτρο. Όλοι οι μηχανολόγοι του φόρουμ στο έχουν πει! Είναι αρκετά καλύτερα τα πράγματα σε σχέση με παλιά αλλά πάλι οι πετρελαιοκινητήρες είναι πιο επικίνδυνοι και ειδικά στο μικροκλίμα Αθήνας και Θεσσαλονίκης είναι ! Θα μου πεις για τα φορτηγά και δεν θα διαφωνήσω. Εκεί όμως δεν έχουμε εναλλακτική. Όπως και να έχει και στο εξωτερικό σκέφτονται τον περιορισμό του. Στις ΗΠΑ που σε αυτό το θέμα είναι πολύ μπροστά, επιτρέπονται μόνο Euro 5-6 με ουρία.Και εδω η Merc ειναι μπροστα μιας και κυκλοφορουν κανονικα αυτοκινητα της που παιρνουν AdBlue και ειναι προδιαγραφων Euro6
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Απλά δεν αντέχω τον ήχο τράτας, το νεκρό μοτέρ πριν μπει το τούρμπο και την έλλειψη ευστροφίας και δύναμης ψηλά. Επίσης δεν με ενδιαφέρουν οι ροπές και άλλα τέτοια φορτηγατζίδικα.Οταν ησουν στα Leo δεν σ'αρεσε εεε?? Καλαααα
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Απλά δεν αντέχω τον ήχο τράτας, το νεκρό μοτέρ πριν μπει το τούρμπο και την έλλειψη ευστροφίας και δύναμης ψηλά. Επίσης δεν με ενδιαφέρουν οι ροπές και άλλα τέτοια φορτηγατζίδικα.
Οταν ησουν στα Leo δεν σ'αρεσε εεε?? Καλαααα
Εκεί δεν έχεις επιλογή.
-
Μετά από οσα διάβασα και είδα μέχρι στιγμή απο κοντά είμαι μεταξύ:
- Focus Ecoboost 1.6 150hp Titanium (μεταχειρισμένο, 15χιλ χλμ με 13000€ τελική)
- Focus Ecoboost 1.0 125hp Sport (καινούριο με 17000€ τελική)
- Renault Megane 1.2 115 Progressive (καινουριο με 16500€ τελική)
Απέρριψα Astra (τιμή, κατανάλωση, οδηγική αίσθηση και κιβωτίου), Leon (εγγύηση, εσωτερικό και επιδόσεις σε σύγκριση με τα άλλα), Lancer (εσωτερικό, επιδόσεις, Σαρακάκης...) και όλα τα μικρότερα και μεγαλύτερα.
Κρατάω ακόμα μια επιφύλαξη για το C4-πετρέλαιο-110hp, μέχρι να το οδηγήσω και να δώ τελική τιμή (αν είναι πάνω απο 18κ πολύ δύσκολα).
Κλείνω περισσότερο στο 1000αρι το Focus, μετά και τα τελευταία reviews που διάβασα περί επιταχύνσεων και ρεπρίζ (καλύτερο από megane 1.2, leon 1.2, ισάξιο με Astra 1.4T) και κατανάλωσης (ΜΟ 6,5) που απλά επιβεβαίωσαν πάνω κάτω αυτά που είδα και στο test drive. Αλλά αυτή η ρημαδοτιμή του 1.6 με τρώει πολύ άσχημα... Φοβερά λεφτά για τέτοιο αμάξι, σε τέτοια κατάσταση και με τόσα χλμ (Ελπίζω να μην καταπίνει λίτρα σαν μουλάρι). ΚΩΛΟΚΡΑΤΟΣ με τα τεκμηριά σου...
-
Σίγουρα το 1000άρι Focus είναι πολύ οικονομικότερο του 1600. Επίσης τα πάγια του είναι μικρότερα και βοηθάει πολύ και στο τεκμήριο αν έχεις τέτοιο θέμα. Σίγουρα επίσης οι επιδόσεις του 1600 είναι πολύ καλύτερες αλλά και το 1000άρι είναι ικανοποιητικότατο αν δεν είσαι γκαζιάρης. Με άλλα λόγια, αν ονειρέυεσαι επιδόσεις, τότε 1600. Αν θέλεις να κάνεις τη δουλειά σου σβέλτα, 1000 και με εργοστασιακή εγγύηση και καινουργίλα.
-
το φαντάζομαι ότι καίει λιγότερα, αλλά παίζει ρόλο και το πόσο. Δλδ αν το ένα καίει ΜΟ 6.5-7 και το άλλο 7.5-8, οκ είναι ανεχτό. Αλλά αν πάει στα 8.5-9 μιλάμε για μια ετήσια διαφορά (στα 15χιλ χλμ) γύρω στα 1000€...
Οδηγικά παντως με καλύπτει απόλυτα το 1000αρι που παρόλο που δεν καίει τον δρόμο, είναι στα επίπεδα μια κλασσικής 1600αρας ατμόσφαιρας ή και ενός σημερινού 1.2-1.4 τούρμπο. Η διαφορά πλέον είναι στην τιμή (4000€ πάνω το 1000αρι) που όμως μέσω κατανάλωσης, τελών, ασφαλίστρων και τεκμηρίων κάνεις απόσβεση (με τα σημερινά δεδομένα) σε 4-5 χρόνια (όχι και πάρα πολύ γρήγορα δλδ).
Αυτό με την εγγύση πάλι είναι λίγο κουλό, αν σκεφτείς ότι η ford έκοψε την εγγύηση των 5 ετών που έχει το 1600αρι (3.5 περίπου υπολοιπόμενα δλδ) και για το 1000αρι πρέπει να δώσω 400€ για να την επεκτείνω στα 5...
-
Ο χρήστης loubas έγραψε:
οταν θα πηγαινεις βενζιναδικο μια φορα το μηνα και αν, να δεις τι καλα προσαρμοζεις το στυλ οδηγησης σου..
Θα συ συνιστουσα να οδηγησεις ενα πετρελαιο με ροπη πανω ςπο τριαντα κιλα πριν αποφασισειςναι αλλα για ποσα χιλιομετρα μιλαμε να βγαζεις το μηνα με ενα ντεποζιτο?
Επιλογή μικρομεσαίου με χαμηλά πάγια