-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τα δε προγράμματα στους λοιπούς TFSI πάντα έδιναν άλογα αλλά όχι με τη γραμμικότητα του μαμά μοτέρ. Απ' όσο έχω δει διαγράμματα δυναμομέτρησης.
Ορθά λες και μάλιστα είναι το πρώτο πράγμα που θυσιάζεται εκτός κι αν δώσεις ένα μεγάλο ποσό (πχ 4000€) και αλλάξεις πολλά πράγματα κι έτσι ναι όντως θα πάρεις την ίδια γραμμικότητα (που κανείς δεν το κάνει γιατί αν τα είχε, ήδη θα είχε πάρει το επόμενο μοντέλο από το εργοστάσιο )
Το νούμερο σαν ιπποδύναμη μπορεί να έρχεται αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το ακριβότερο εργοστασιακό, είτε μηχανολογικά είτε σε θέμα συμπεριφοράς κινητήρα.
Προφανώς. Με το δυνατότερο μοντέλο δεν παίρνεις μόνο δυνατότερο μοτέρ, αλλά και άλλα φρένα μπρος-πίσω και σε κάποιες περιπτώσεις άλλα ψαλίδια, άλλα άκρα, άλλη ανάρτηση κτλ.
Όποιος νομίζει ότι έκανε την 'εξυπνάδα' που πήρε το μικρότερο μοντέλο, του έβαλε πρόγραμμα και αμέσως εξισώθηκε με το δυνατότερο 'αδερφάκι του', μάλλον πρέπει να αλλάξει πλευρό.Μη μου πεις μόνο πάλι ότι όσοι έβαλαν πρόγραμμα είδαν το φως του Κυρίου γιατί δεν σχολιάζω αυτό.
Δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο ένα 'χιλιαρικάκι' στον βελτιωτή μπορεί να εξισώσει δυο μοντέλα σε θέματα γραμμικότητας-κατανάλωσης για να μην μπούμε σε θέματα αξιοπιστίας.Εγώ το έβαλα το πρόγραμμα, το είδα , αλλά μετά 'ανακάλυψα' ότι έπρεπε να βάλω και (τουλάχιστον) μεγαλύτερα φρένα ώστε το αμάξι να είναι το ίδιο ασφαλές με το εργοστασιακό (σε ενεργητική ασφάλεια τουλάχιστον ). Δεν ξέρω αν θυμάσαι που είχα γράψει ότι τα εργοστασιακά φρένα ήταν πλέον ανεπαρκή και ζεσταίνονταν μετά από 2-3 'καλά' φρεναρίσματα.
Η γραμμικότητα φυσικά και έχει πάει περίπατο με το που βάζεις πρόγραμμα (σε σχέση με το εργοστασιακό). Αυτό σημαίνει ότι το αμάξι πλέον (τουλάχιστον στο δικό μου) κάνει πιο έντονα 'φουσκώματα' από χαμηλά. Αυτό έχει πλάκα στο δρόμο, όμως αν θες να ξεζουμίσεις και το τελευταίο msec από το αμάξι είναι πρόβλημα.
Επίσης...τουλάχιστον με βάση το δικό μου στυλ οδήγησης, η κατανάλωση αυξήθηκε αμεληταία (από 10,55lt/100km ->10,72lt/100km).
Το πρόβλημα εμφανίζεται (τουλάχιστον κατά τη γνώμη μου), όταν δεν γίνεται συνειδητά η επιλογή αυτή (της βελτίωσης).Κι εγώ δεν είχα σκοπό να βάλω ούτε πρόγραμμα, αφού μεταπήδησα από τα 75ps στα 160ps. Μετά από 2,5 χρόνια όμως θεώρησα ότι το αμάξι ήθελε αυτό το 'λίιγο' παραπάνω όσο αναφορά την ροπή-ιπποδύναμη και έβαλα πρόγραμμα (και ελεύθερη εισαγωγή).
Προσωπικά κάθε επιπλέον βελτίωση είναι πεταμένα λεφτά (για πολλούς λόγους) και ακόμα κι αν και θα ήθελα περισσότερη δύναμη, έχω σταματήσει να 'ρίχνω' λεφτά στο αμάξι μου.ΥΓ: για να το ξεκαθαρίσω, δεν μετανιώνω που έβαλα πρόγραμμα (κάγκουρας?? )
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Mιλησα εγω για Ε90? Για να καταλαβω εαν μπορουμε να επικοινωνησουμε...
Εχεις καποια πηγη, καποιο δελτιο, κατι που να αναφερει το βαρος των δυο συγκεκριμενων κινητηρων? Του 136αρη Turbo vs 2λιτρου 184αρη?Απο αυτα που εγραψα πριν, ΤΙ δεν καταλαβαινεις, και θελεις καποιου ειδους μεταφραση?
'κατα την ιδια εννοια, ενας ελαφρυτερος 1600αρης απο τον 2λιτρο που μπαινουν στο ιδο αμαξωμα (f30) μπορει να βελτιωσει ελαφρως την ευελιξια του μπροστινου συτηματος'.
ΕΑΝ δηλαδη, ΕΑΝ ξαναλεω, ο συγκεκριμενος 1600αρης ειναι ελαφρυτερος (που πιστευω οτι ειναι, και οχι μονο 5κιλα...)
απο τον 2λιτρο 184αρη, τοτε, ΜΠΟΡΕΙ να ειναι βελτιωμενη ΕΛΑΦΡΩΣ την ευελιξια του μπροστινου συστηματος...(other things equal)
Πιο απλα και Ελληνικα, δεν μπορω να το πω...Tι σε κάνει να πιστεύεις πως στην F το 16 μοτερ είναι το λιγότερο πέντε κιλά ελαφρύτερο από το 2λιτρο?? Που στην τελική και 10 κιλά να είναι που δεν, πως θα καταλάβεις τη διαφορά βάρους??
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
(...)πως θα καταλάβεις τη διαφορά βάρους??Το μέτρησε.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Mιλησα εγω για Ε90? Για να καταλαβω εαν μπορουμε να επικοινωνησουμε...
Εχεις καποια πηγη, καποιο δελτιο, κατι που να αναφερει το βαρος των δυο συγκεκριμενων κινητηρων? Του 136αρη Turbo vs 2λιτρου 184αρη?Απο αυτα που εγραψα πριν, ΤΙ δεν καταλαβαινεις, και θελεις καποιου ειδους μεταφραση?
'κατα την ιδια εννοια, ενας ελαφρυτερος 1600αρης απο τον 2λιτρο που μπαινουν στο ιδο αμαξωμα (f30) μπορει να βελτιωσει ελαφρως την ευελιξια του μπροστινου συτηματος'.
ΕΑΝ δηλαδη, ΕΑΝ ξαναλεω, ο συγκεκριμενος 1600αρης ειναι ελαφρυτερος (που πιστευω οτι ειναι, και οχι μονο 5κιλα...)
απο τον 2λιτρο 184αρη, τοτε, ΜΠΟΡΕΙ να ειναι βελτιωμενη ΕΛΑΦΡΩΣ την ευελιξια του μπροστινου συστηματος...(other things equal)
Πιο απλα και Ελληνικα, δεν μπορω να το πω...Tι σε κάνει να πιστεύεις πως στην F το 16 μοτερ είναι το λιγότερο πέντε κιλά ελαφρύτερο από το 2λιτρο?? Που στην τελική και 10 κιλά να είναι που δεν, πως θα καταλάβεις τη διαφορά βάρους??
Ύβρις!
Τολμάς και λες κάτι τέτοιο σε άνθρωπο που καταλαβαίνει διαφορά στο αυτοκίνητό του αν έχει γεμάτο ρεζερβουάρ ή μέχρι την μέση (σύμφωνα με παλαιότερη δήλωσή του πάντα, δεν έχω λινκ έτοιμο φοβάμαι... ). -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Έχει βγει ποτέ κατασκευαστής να πει ότι 'ορίστε ο τρόπος να πάρετε αυτό που πουλάω 5.000 παραπάνω, μόνο με 1.000 ευρώ';
Το νούμερο σαν ιπποδύναμη μπορεί να έρχεται αλλά δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο είναι το ίδιο αυτοκίνητο με το ακριβότερο εργοστασιακό, είτε μηχανολογικά είτε σε θέμα συμπεριφοράς κινητήρα.Eιναι δυνατον να θεωρεις τοσο μ@λακα τον εκαστοτε κατασκευαστη να κατσει να παραδεχτει οτι αυτο που πουλαει με υπεραξια 5κ ευρω, το φτιαχνει και προσφερει αντιστοιχα ενας σοβαρος βελτιωτης με 1κ ευρω?
Δεν είμαι σίγουρος κατά πόσο ένα 'χιλιαρικάκι' στον βελτιωτή μπορεί να εξισώσει δυο μοντέλα σε θέματα γραμμικότητας-κατανάλωσης για να μην μπούμε σε θέματα αξιοπιστίας.
Δεν ειναι λιγες οι φορες που ο καλος βελτιωτης επιτυγχανει καλυτερες, 'γραμμικοτερες' καμπυλες ισχυος ροπης, απο τον stock προγραμματισμο του κατασκευαστη, ακομα και στο θεμα της καταναλωσης μαλιστα, ειδικα οταν οι δυνατοτητες ενος κινητηρα 'ξε-φιμωνονται'...Ολα αυτα χωρις μαλιστα να ειναι καποιο customized προγραμμα...
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Αν και θεωρώ ανούσια την όλη συζήτηση, να πώ ότι ένας σοβαρός βελτιωτής προσφέρει Ο ΙΔΙΟΣ εγγύηση για τυχόν ζημιά που προκύψει στο αυτοκίνητο, εάν δεν καλυφθεί από το εργοστάσιο. Πάρτε παράδειγμα τον Schnitzer (αφού μιλάμε για BMW), ο οποίος καλύπτει ΟΛΑ τα μέρη του αυτοκινήτου, εφόσον ΔΕΝ καλυφθούν από την BMW: *''AC Schnitzer warranty: 2 years from date of first registration up to 100.000 km (M-Models 2 years up to 60.000 km) on all components excluded by BMW AG.'' *Δείτε και στο λινκ αναλυτικά τι καλύπτει (συμπεριλαμβάνεται το κιβώτιο, φρένα κλπ.) http://preisliste.ac-schnitzer.de/acs_k ... s_engl.pdf. Ίσως για αυτό το πρόγραμμα του Schnitzer δεν έχει 1.000 Ευρώ αλλά κοντά στα 3.000....ό,τι πληρώνεις παίρνεις. Φυσικά μετά την 2ετία (ή 3ετία), όποια περίπτωση να καλυφθεί κάτι με goodwill, επαφίεται στον αντιπρόσωπο και στην μητρική εταιρία.Τα εχω γραψει και εγω καποια ποστ πριν, αλλα αμα καποιοι ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ να καταλαβουν με τιποτα, απλως απο το ενα αυτι μπαινει, και απο το αλλο βγαινει...Λες και μιλαμε για κανενα βελτιωτη του κ@λου...
-
Nαι αλλά δεν είπες πουθενά ότι η βελτίωση θα κοστίσει 3000+€, με 500€ είπες ότι μπορεί να γίνει δουλειά (από σοβαρό βελτιωτή).
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν ειναι λιγες οι φορες που** ο καλος βελτιωτης επιτυγχανει καλυτερες, 'γραμμικοτερες' καμπυλες ισχυος ροπης, απο τον stock προγραμματισμο του κατασκευαστη**, ακομα και στο θεμα της καταναλωσης μαλιστα, ειδικα οταν οι δυνατοτητες ενος κινητηρα 'ξε-φιμωνονται'...Ολα αυτα χωρις μαλιστα να ειναι καποιο customized προγραμμα...
μπορώ να έχω ένα χειροπιαστό παράδειγμα για το bold?
δεν εννοώ link. θέλω απλά όνομα βελτιωτή και κωδικό κινητήρα που πέτυχε αυτό που λες.
Επίσης ιδανικά θα ήθελα και ένα κοστολόγιο γι' αυτό το επίτευγμα.ΥΓ: εγώ δεν ξέρω κανέναν, αλλά δεν είμαι και παντογνώστης σε όλες τις μάρκες και μοντέλα
-
Φάνη αν ειναι να δωσεις 3.000 ευρω για να κανεις πχ μια 320i --> 328i ...δίνεις 4000 εξ´αρχης και τη παιρνεις απ´το εργοστασιο.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Mιλησα εγω για Ε90? Για να καταλαβω εαν μπορουμε να επικοινωνησουμε...
Εχεις καποια πηγη, καποιο δελτιο, κατι που να αναφερει το βαρος των δυο συγκεκριμενων κινητηρων? Του 136αρη Turbo vs 2λιτρου 184αρη?Απο αυτα που εγραψα πριν, ΤΙ δεν καταλαβαινεις, και θελεις καποιου ειδους μεταφραση?
'κατα την ιδια εννοια, ενας ελαφρυτερος 1600αρης απο τον 2λιτρο που μπαινουν στο ιδο αμαξωμα (f30) μπορει να βελτιωσει ελαφρως την ευελιξια του μπροστινου συτηματος'.
ΕΑΝ δηλαδη, ΕΑΝ ξαναλεω, ο συγκεκριμενος 1600αρης ειναι ελαφρυτερος (που πιστευω οτι ειναι, και οχι μονο 5κιλα...)
απο τον 2λιτρο 184αρη, τοτε, ΜΠΟΡΕΙ να ειναι βελτιωμενη ΕΛΑΦΡΩΣ την ευελιξια του μπροστινου συστηματος...(other things equal)
Πιο απλα και Ελληνικα, δεν μπορω να το πω...Tι σε κάνει να πιστεύεις πως στην F το 16 μοτερ είναι το λιγότερο πέντε κιλά ελαφρύτερο από το 2λιτρο?? Που στην τελική και 10 κιλά να είναι που δεν, πως θα καταλάβεις τη διαφορά βάρους??
Ύβρις!
Τολμάς και λες κάτι τέτοιο σε άνθρωπο που καταλαβαίνει διαφορά στο αυτοκίνητό του αν έχει γεμάτο ρεζερβουάρ ή μέχρι την μέση (σύμφωνα με παλαιότερη δήλωσή του πάντα, δεν έχω λινκ έτοιμο φοβάμαι... ).Βρήκα ΚΑΙ λινκ: viewtopic.php?p=1628055#p1628055
Συμφωνω σχεδον απολυτως ειδικα στο θεωρητικο επιπεδο, αλλα καλως ή κακως για εμενα
τουλαχιστον, καποιες φορες ισχυει και 'το διχως αυριο',
οπως επισης και η διαφορα που καταλαβαινω σε αισθηση-ταχυτητα-αποκριση τουλαχιστον στο δικο μου ταπεινο με 100 αλογα αυτοκινητο, αναμεσα σε γεματο, και σχεδον αδειο
ρεζερβουαρ...Δεν είμαστε όλοι ίδιοι γατάκια!
Κάποιοι καταλαβαίνουν αυτές τις διαφορές! -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Φάνη αν ειναι να δωσεις 3.000 ευρω για να κανεις πχ μια 320i --> 328i ...δίνεις 4000 εξ´αρχης και τη παιρνεις απ´το εργοστασιο.Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
+1
ό,τι και να κάνεις, η 320 δε θα γίνει ποτέ 328. μπορεί να αποκτήσει την ιπποδύναμη και ροπή (σε απόλυτα νούμερα), ίσως και τα φρένα της, αλλά ποτέ δε θα γίνει όπως η εργοστασιακή 328.ΥΓ: το ίδιο ισχύει για οποιοδήποτε μοντέλο.
-
O 150άρης THP είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα φιμώμενου μοτέρ.
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
O 150άρης THP είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα φιμώμενου μοτέρ.Sent from my GNex using smoke signals.
Παντως for the record το μοναδικό κοινό που έχουν τα 1.6Τ μοτερ της 1 και της 3αρας με τον ΤΗΡ ειναι το μπλοκ.
Ολα τ´αλλα ειναι διαφορετικα. Δεν πηραν δλδ το μοτερ του μινι κ το εβαλαν στην 1. Ειναι ιδιο μπλοκ, αλλα με διαφορετικα περιφερειακα.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Tι σε κάνει να πιστεύεις πως στην F το 16 μοτερ είναι το λιγότερο πέντε κιλά ελαφρύτερο από το 2λιτρο?? Που στην τελική και 10 κιλά να είναι που δεν, πως θα καταλάβεις τη διαφορά βάρους??
Η διαφορετικη εξελιξη τους απο λευκο χαρτι κατα πρωτον, και η σημαντικη διαφορα κ.εκ.
Εσενα απο την αλλη τι σε κανει να πιστευεις οτι δεν ειναι 5-10-15-20κιλα ελαφρυτερο απο το 2λιτρο?
Στην τελικη, εκανα απλως μια αναφορα, μια προσωπικη εκτιμηση. Ουτε μιλησα με απολυτο υφος, ουτε εστιαζω εκει την κουβεντα. Ενα παραδειγμα εθεσα στην συνεχεια της συζητησης περι αναβαθμισης του νεου 1600αρη Turbo...Κλασσικα βεβαια, καποιος κολλαει σε κατι δευτερευον, για το οποιο ΔΕΝ επιμενω (σε αντιθεση με το θεμα συγκεριμενης αναβαθμισης) και η συζητηση πηγαινει αλλου, με αποτελεσμα να χανεται η ουσια του αρχικου διαλογου στο θεμα της αναβαθμισης στους νεους Turbo κινητηρες της Bmw...
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Δεν ειναι λιγες οι φορες που** ο καλος βελτιωτης επιτυγχανει καλυτερες, 'γραμμικοτερες' καμπυλες ισχυος ροπης, απο τον stock προγραμματισμο του κατασκευαστη**, ακομα και στο θεμα της καταναλωσης μαλιστα, ειδικα οταν οι δυνατοτητες ενος κινητηρα 'ξε-φιμωνονται'...Ολα αυτα χωρις μαλιστα να ειναι καποιο customized προγραμμα...
μπορώ να έχω ένα χειροπιαστό παράδειγμα για το bold?
δεν εννοώ link. θέλω απλά όνομα βελτιωτή και κωδικό κινητήρα που πέτυχε αυτό που λες.
Επίσης ιδανικά θα ήθελα και ένα κοστολόγιο γι' αυτό το επίτευγμα.ΥΓ: εγώ δεν ξέρω κανέναν, αλλά δεν είμαι και παντογνώστης σε όλες τις μάρκες και μοντέλα
Bελτιωση 1ου σταδιου απο oettinger σε twincharger. Oμαλοτερες καμπυλες, χωρις 'κενα' , 'σκαλοπατια' της stock μορφης...
Κοστος 1200ευρω -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Nαι αλλά δεν είπες πουθενά ότι η βελτίωση θα κοστίσει 3000+€, με 500€ είπες ότι μπορεί να γίνει δουλειά (από σοβαρό βελτιωτή).Οχι , δεν διαβασες προσεκτικα. Ειχα πει απο πριν οτι το κοστος κυμαινεται απο 470-1200ευρω περιπου, σε υπαρχοντα προγραμματα. Προσωπικα δεν εκανα αναφορα για 3κ ευρω. O Fanis75 το ειπε.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Οχι , δεν διαβασες προσεκτικα. Ειχα πει απο πριν οτι το κοστος κυμαινεται απο 470-1200ευρω περιπου, σε υπαρχοντα προγραμματα. Προσωπικα δεν εκανα αναφορα για 3κ ευρω. O Fanis75 το ειπε.
Σωστά 1200€ λες αλλά και πάλι είναι μεγάλη η διαφορά σύμφωνα με αυτό που λέει ο Φάνης και τις εγγυήσεις που δίνονται.
Η διαφορετικη εξελιξη τους απο λευκο χαρτι κατα πρωτον, και η σημαντικη διαφορα κ.εκ.
Εσενα απο την αλλη τι σε κανει να πιστευεις οτι δεν ειναι 5-10-15-20κιλα ελαφρυτερο απο το 2λιτρο?
Στην τελικη, εκανα απλως μια αναφορα, μια προσωπικη εκτιμηση. Ουτε μιλησα με απολυτο υφος, ουτε εστιαζω εκει την κουβεντα. Ενα παραδειγμα εθεσα στην συνεχεια της συζητησης περι αναβαθμισης του νεου 1600αρη Turbo...Κλασσικα βεβαια, καποιος κολλαει σε κατι δευτερευον, για το οποιο ΔΕΝ επιμενω (σε αντιθεση με το θεμα συγκεριμενης αναβαθμισης) και η συζητηση πηγαινει αλλου, με αποτελεσμα να χανεται η ουσια του αρχικου διαλογου στο θεμα της αναβαθμισης στους νεους Turbo κινητηρες της Bmw...
Oύτε εγώ μίλησα με ύφος και επιμονή, απλά εξέφρασα μια απορία και υποθέτω πως αφού τα προηγούμενα μοτερ είχαν 1 κιλό διαφορά γιατί τώρα η διαφορά να αυξηθεί το λιγότερο 5 κιλά. Στοιχεία δεν έχω για το αν θα είναι βαρύτερο ή ελαφρύτερο και γω μια προσωπική εκτίμηση κάνω.
Από την άλλη όμως δεν γίνεται να λες πως το 16αρι αν έχει ελαφρύτερο μοτέρ θαμπορει να δωσει μια ευχαριστη, μικρη μεν αλλα υπαρκτη διαφοροποιηση, στην ευελιξια του μπροστινου συστηματος γενικοτερα.
όταν
Το κοστος της 316i χοντρικα το υπολογιζω στα 29-30κ.
Βαζεις και τα αντιστοιχα εξτρα που ειχες στην δικη σου πχ (αφαιρεσα το αυτοματο κιβωτιο)
και προσθετεις αλλα 10,700ευρω εξτρα εξοπλισμο.Δηλαδή ξέχασες ότι θα του βάλεις της Παναγιάς τα μάτια από έξτρα με ότι αυτό συνεπάγεται σε βάρος?? Αυτό το βάρος δεν θα δράσει αρνητικά??
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Θεωρείς ανούσια τη συζήτηση αλλά το σχόλιο σου ήταν από τα πιο κατατοπιστικά.Εσύ θα έβαζες πρόγραμμα στη φάση που είσαι ή θα περίμενες να λήξει η εργοστασιακή εγγύηση;
Την θεωρώ ανούσια, γιατί μιλάμε τελείως υποθετικά με ''εάν'', ''ισως'' κλπ. Απλά κοιτάμε την εγγύηση που δίνει ο κάθε βελτιωτής και τι αυτή καλύπτει και τελειώνει η υπόθεση, χωρίς να το συζητάμε για καμια 10αρα σελίδες τώρα.
Δεν θα έβαζα όσο είμαι στην εγγύηση, γιατί τα φτηνά δεν τα εμπιστεύομαι και τα ακριβά...είναι πολύ ακριβά για εμένα!Επίσης, η διαφορά δεν είναι τόσο μεγάλη για εμένα και για αυτά που θέλω από το αυτοκίνητό μου, που να αξίζει το κόστος. Για αυτό εξάλλου δεν πήρα και την 118i...εάν ήθελα περισσότερη δύναμη, θα είχα πάρει την 118i (γα αυτήν πήγαινα στην αρχή).
Φάνη αν ειναι να δωσεις 3.000 ευρω για να κανεις πχ μια 320i --> 328i ...δίνεις 4000 εξ´αρχης και τη παιρνεις απ´το εργοστασιο.
Δεν θα διαφωνήσω! Βέβαια, υπάρχουν και φτηνότερες λύσεις και εξίσου καλές (π.χ. Hartge), όπως επίσης μπορεί κάποιος να μην έχει σήμερα τα χρήματα, αλλά να τα έχει μετά από 1 χρόνο...οπότε με αυτή τη λογική, επίσης μπορεί να αξίζει η βελτίωση.
Προσωπικά, είμαι γενικά κατά των βελτιώσεων (όπως λέει και ο Νίκος, εάν θές κάτι πιο δυνατό, πάρτο από την αρχή)...υπό συνθήκες τις συζητάω όμως.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Oύτε εγώ μίλησα με ύφος και επιμονή, απλά εξέφρασα μια απορία και υποθέτω πως αφού τα προηγούμενα μοτερ είχαν 1 κιλό διαφορά γιατί τώρα η διαφορά να αυξηθεί το λιγότερο 5 κιλά. Στοιχεία δεν έχω για το αν θα είναι βαρύτερο ή ελαφρύτερο και γω μια προσωπική εκτίμηση κάνω.
Από την άλλη όμως δεν γίνεται να λες πως το 16αρι αν έχει ελαφρύτερο μοτέρ θαμπορει να δωσει μια ευχαριστη, μικρη μεν αλλα υπαρκτη διαφοροποιηση, στην ευελιξια του μπροστινου συστηματος γενικοτερα.
όταν
Το κοστος της 316i χοντρικα το υπολογιζω στα 29-30κ.
Βαζεις και τα αντιστοιχα εξτρα που ειχες στην δικη σου πχ (αφαιρεσα το αυτοματο κιβωτιο)
και προσθετεις αλλα 10,700ευρω εξτρα εξοπλισμο.Δηλαδή ξέχασες ότι θα του βάλεις της Παναγιάς τα μάτια από έξτρα με ότι αυτό συνεπάγεται σε βάρος?? Αυτό το βάρος δεν θα δράσει αρνητικά??
Καταρχας τα εξτρα ως φορτιο θα τα παρει ομοιομορφα, δεν θα τα παρει ολα μπροστα, δεν θα κανει 'στομαχι'.
Κατα δευτερον αναφερομαι σε εξτρα, κυριως σπορ προσεγγισης και θα σου πω αναλυτικα εαν θες.
Σπορ πακετο (σπορ καθισματα ουσιαστικα) Σπορ αναρτηση, σπορ κοντη κρεμαγιερα (αυξανουν σημαντικα το βαρος αυτα?) τις σφυρηλατες 18αρες με 5 διπλες ακτινες του σπορ πακετου, μεταλλικο χρωμα και xenon. Α, και με την μια, τραμπα τα RFT με συμβατικα...
Ποσο παραπανω βαρος θα παει στον εμπροσθιο αξονα? (βγαλε και 4κιλα απο τον μπροστινο αξονα, απο τα RFT που θα εχουν φυγει... ) Και κατι ακομα σημαντικο. Ειχα πει οτι στην συγκριση, 'other things equal', δηλαδη οσο φορτωμενη θα ηταν η 316i, το ΙΔΙΟ ακριβως φορτωμενη θα ηταν και η 320i
Ελπιζω να ημουν κατανοητος... -
Μπα...
BMW 3-Series 2012 - F30/F32