-
Γράφε με πεζούς χαρακτήρες παρακαλώ, τα κεφαλαία δείχνουν ότι φωνάζεις αφενός, αφετέρου είναι κουραστικά.[mod]
-
Κοίτα , αν θες πραγματικα να το ψάξεις , πήγαινε μια φορά σε αντπροσωπεία ρενώ και πες να δουν από τον αριθμό τα σερβις που έχει κάνει μέσα στην εγγύηση. Θεωρητικά , όσο ειναι στην εγγύηση όλοι τα πάνε αντιπροσωπεία οπότε υπάρχει ιστορικό. Τώρα για να δεις αν εχει τρακάρει μια καλή πηγή ειναι ο ασφαλιστής σου , αν θέλει , όπου μπορεί αν ψάξει αν έχει γίνει συμβάν με τις πινακίδες του οχήματος σου στο σύστημα των ασφαλιστικών. Ενναλακτικά πας σε ενα φαναρτζίδικό να δεις αν εχει κόλλες σε αρμούς ή εχει αλλάξει ανταλακτικά.
Γενικά όμως , αν το αμάξι σου δουλευει καλά , δεν τραβάει δεξιά αριστερά , έχει κάνει σερβις ή εχει νέους ιμάντες οπότε γλιτώνεις έξοδα και εκανες και συμφέρουσα ανταλλαγή τότε χαμένος δεν βγήκες και μην στεναχωριέσαι... Απλά βεββαιώσου ότι τώρα ειναι σωστό και οχι επικύνδυνο για την ασφάλεια της οικογενειάς σου και τίποτα άλλο...
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εσύ κάνε τα σέρβις για 150.000 χιλιόμετρα που (μάλλον) έχει το αμάξι για να μη πάθει ζημιά και άλλη φορά να προσέχεις. SOSTOΟι μαντράδες ποτέ δεν πειράζουν κοντέρ για να γράφει λίγα χιλιόμετρα και πάντα το αμάξι το είχε γιατρός, δασκάλα κλπ.
ΑΣΕ που βαζουν ετσι και καλα οτι μεσα στα χαρτια του αυτοκινητου ξεχαστηκε δηθεν το σημα του Ιατρικου Συλλογου (μαιμου) η το κολλανε στο παρμπρυζ...η τραβανε το καθισμα μπροστα μπροστα να φαινεται στις φωτο οτι ηταν ρυθμισμενο για μικροσωμη κυρια...
Εμενα παντως ηταν απο αυθεντικη γιατρινα (ψυχιατρος) διοτι το εγραφε στα χαρτια (επαγγελμα) και μιλησα μαζι της για διευκρινησεις...ολα οκ. -
Και τι σημαίνει ότι το είχε γιατρός;;
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Και τι σημαίνει ότι το είχε γιατρός;;Oτι του συμπεριφερόταν με την ίδια προσοχή, όπως και σε ένα 'ασθενή'.
Και ανάλογα με την ειδικότητα, με 'χειρουργική ακρίβεια' ! -
Ναυτικος,γιατρος,πιλοτος,καθηγητης, δικαστικος ειναι απο τα στανταρακια των μαντραδων οτι δεν ταλαιπωρουν τα αμαξια τους και δικαιολογουν τα 'λιγα' χλμ.Οσους παντως γνωριζω απο τις απο πανω κατηγοριες παιζει να ειναι και οι χειροτεροι οδηγοι που υπαρχουν.
-
Ε, ναι.
Αν πήγαινα ποτέ σε μαντρά, και μου έλεγε αυτή τη μ@λ@κία, θα έφευγα άκόμα και αν με ενδιέφερε ένα αυτοκίνητο. -
Παρακάτω βλέπουμε ιμάντα εκκεντροφόρου από focus ii 1.6 μοντέλο 2007 με 102.000χλμ. Όπως παρατηρούμε παρουσιάζει σπασίματα. Η φορντ στο επίσημο πρόγραμμα συντήρησης (etis) συνιστά αλλαγή κάθε 8 χρόνια/160.000 χλμ, ωστόσο με λιγότερα χρόνια και χλμ βλέπουμε ότι η κατάσταση δεν είναι καλή. Οι φωτογραφίες δημοσιευτηκαν στο clubford.gr από το χρήστη FORD_PA
-
Να προσθεσω 2 ακομη παραμετρους που δεν εχουν αναφερθει.
Ειμαστε σιγουροι οτι οτι ειναι μοντελο του 2006;Γιατι ειναι καπως παραξενο να εκανε τοσα χλμ σε 1 μονο χρονο.Μηπως ειναι παλαιοτερο μοντελο;(πχ εισαγωγης του 2006 ως μεταχειρισμενο)
Αν ειναι πραγματικα του 2006 μηπως 'επαιξε' το 2007 καμια ανακληση για τον ιμαντα χρονισμου στο συγκεκριμενο μοντελο και αλλαχτηκε τοτε; -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ναυτικος,γιατρος,πιλοτος,καθηγητης, δικαστικος ειναι απο τα στανταρακια των μαντραδων οτι δεν ταλαιπωρουν τα αμαξια τους και δικαιολογουν τα 'λιγα' χλμ.Οσους παντως γνωριζω απο τις απο πανω κατηγοριες παιζει να ειναι και οι χειροτεροι οδηγοι που υπαρχουν.Απλα το αν συντηρει σωστα καποιος το αυτοκινητο εχει να κανει με την 'αγαπη' του προς αυτο και με την αντιληψη του γενικα για την αυτοκινηση.
Θειος μου καρδιολογος εχει αλλαξει 3 discovery τα 2 πρωτα τα κρατησε για 5 και 8 χρονια αν δεν κανω λαθος και τωρα εχει του 2009,
λοιπον θεωρητικα καλες περιπτωσεις ε?χειροτερη συντηρηση δεν γινοταν ασε που πολλες φορες ετρεχε μες την νυχτα σαν τρελος για περιστατικα με τον κινητηρα κρυο.Αρα γιατρος και καλο αυτοκινητο εμενα δεν μου κολλαει. -
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Ναυτικος,γιατρος,πιλοτος,καθηγητης, δικαστικος ειναι απο τα στανταρακια των μαντραδων οτι δεν ταλαιπωρουν τα αμαξια τους και δικαιολογουν τα 'λιγα' χλμ.Οσους παντως γνωριζω απο τις απο πανω κατηγοριες παιζει να ειναι και οι χειροτεροι οδηγοι που υπαρχουν.ΑΜΗΝ, +1000
Να προσθεσω και τα εξης:
Ναυτικοί: Τα αυτοκινητά τους εχουν λιγα χιλιομετρα για τα χρόνια τους αλλα εχουν περασει και ΠΟΛυ καιρο ακινητα... αν ειναι καλο αυτο το αφηνω στην κρίση σας. Και σιγά μην κάθονται να αλλαξουν λαδια και να κανουν σερβις στην ώρα τους αμα καθονται 2-3 μηνες μονο στο σπιτι...
Πιλότοι: Γενικά, ότι και να έχουν, τους φαινεται αργό και το ΛΙΩΝΟΥΝ μπας και παει γρηγορα... ειδικα αν μιλαμε για Πολεμικη Αεροπορια...
Γιατροί - Δικηγόροι (δικαστικοί): Λογω δουλειάς ερχομουν σε επαφη με τετοιο κόσμο για αρκετό καιρό. Αν η άγνοιά τους (σε συνύπαρξη με την σχεδον πλήρη αδυναμία εκμάθησης) για απλά θεματα σχετικα με Η/Υ, την φανταστώ μεταφερμένη (εστω και ελαττωμενη κατα 50%) στα αυτοκινητα, τότε άστο καλύτερα, ΜΑΚΡΙΑ.... Στην τελική, ο γιατρός φερεται καλά στον ασθενή του, όχι στα εργαλεια του...
Για καθηγητες δεν ξερω... ίσως οι πιο κοντά στον 'μέσο άνθρωπο' απο όλους τους παραπάνω.
-
Ιμαντες: ενα πολυ ζωτικο και σοβαρο σημειο επανω στην μηχανη του αυτοκηνιτου μας.
Δεν νομηζω να εχει ανοιχθει ενα τετοιο θεμα και θα ηταν καλο να συζητιθει ,με αφορμη λοιπον περιστατικο δικομου οπου στα καλα καθουμενα ο ιμαντας δυναμου ή ο γνωστος Poly-V με μονο 5 μηνες λυτουργιας 9,000 χλμ.και κενουρια ολα τα ρουλεμαν του μου ξευτησε απο το εξωτερικο πλαινο (οχι απο την μερια της μηχανης)με αποτελεσμα να κοπουν και να ξηλοθουν κοματια χτυποντας (σαν μαστιγια ) στον χωρο της μηχανης , ευτηχος δεν εγινε καποια αλλη ζημια .ποιας ετεριας κατασκευης ιμαντων ή ποιες , πιστευεται οτι ειναι καλητερη οπου δεν θα μας προβληματιζουν πριν τα αναλογα χιλιομετρα αντικαταστασης τους;;
και ποιες ειναι αυτες που κατασκευαζουν μονο ιμαντες ;; πχ. το σετ χρονισμου της SKF ή της INA εχουν μεσα και ιμαντα αλλα δεν νομηζω να τους φτιαχνουν αυτοι καθωτη ειναι ρουλεμαναδες (διορθοστεμε αν κανω λαθος )
-
Οποτε εχω ακουσει ζημιες σε ιμαντες ειναι κυριως μετα απο αντικατασταση...οποτε μαλλον κατι γινεται λαθος..
-
-
Ο χρήστης cson έγραψε:
Οποτε εχω ακουσει ζημιες σε ιμαντες ειναι κυριως μετα απο αντικατασταση...οποτε μαλλον κατι γινεται λαθος..Λάθη σιγουρα γινονται αλλα ακομα και σε κιτ της SKF ιμαντα που εβαλε φιλος, ειχε μεσα λεπτομερεις οδηγιες για το πως θα το κανεις. Τον έβαζε ο μηχανικός λοιπον και εγω ήμουν παραπερα και χαζευα το μηχανικο ΚΑΙ τις οδηγιες, χωρις να του τα ζαλιζω. Εκανε ότι έλεγαν οι όδηγιες, με λιγο διαφορετικο τρόπο, χωρις να τις διαβάσει (αυτό ελειπε, συνεργείο ειχε ο ανθρωπος)
Παντα βεβαια κανεις το σταυρό σου την πρώτη φορά που το βάζει μπρος μετα -
γεια σε ολους σας.. θέλω να αλλάξω τον ιμάντα χρονισμού για να χω το κεφάλι μου ήσυχο μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς πρέπει να αλλαχτεί? θέλω να αγοράσω τα ανταλλακτικά μεσω internet και να πληρώσω εργασία ΜΟΝΟ σε τεχνικό.ξέρω πως το σετ περιλαμβάνει έναν οδοντωτό ιμάντα βίδες και ενα τεντωτήρα που είναι κρυμένοι στο εσωτερικό του κινητήρα. μαζι θελω να αλλάξω και την αντλία νερού. υπάρχει ο ιμάντας air codition που τον ζητας με το ονομα του, τον ΤΡΙΤΟ ιμάντα πως το λένε πώς θα τον ζητήσω? τέλος και ελπίζω να μην κούρασα ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ που έχω αναφέρει στο συγκεκριμένο κομμάτι του κινητήρα ώστε να γίνει αντικατάσταση? ευχαριστω πολύ
-
Ο χρήστης lary1821 έγραψε:
γεια σε ολους σας.. θέλω να αλλάξω τον ιμάντα χρονισμού για να χω το κεφάλι μου ήσυχο μπορεί κάποιος να μου εξηγήσει τι ακριβώς πρέπει να αλλαχτεί? θέλω να αγοράσω τα ανταλλακτικά μεσω internet και να πληρώσω εργασία ΜΟΝΟ σε τεχνικό.ξέρω πως το σετ περιλαμβάνει έναν οδοντωτό ιμάντα βίδες και ενα τεντωτήρα που είναι κρυμένοι στο εσωτερικό του κινητήρα. μαζι θελω να αλλάξω και την αντλία νερού. υπάρχει ο ιμάντας air codition που τον ζητας με το ονομα του, τον ΤΡΙΤΟ ιμάντα πως το λένε πώς θα τον ζητήσω? τέλος και ελπίζω να μην κούρασα ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΑΥΤΑ που έχω αναφέρει στο συγκεκριμένο κομμάτι του κινητήρα ώστε να γίνει αντικατάσταση? ευχαριστω πολύτι αμάξι είναι?
-
ford focus 1.4 mod 2005 με 70χιλ χλμ
-
Ο χρήστης lary1821 έγραψε:
ford focus 1.4 mod 2005 με 70χιλ χλμνα σου δώσω τιμή για το σετ κομπλέ μαζί με τα περαστικά?
-
ευχαριστως ειμαι επαρχια ομως Βολο
Ιμάντας χρονισμού εκκεντροφόρων: Απόψεις & εμπειρίες