-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Υπάρχουν όμως πολλών ειδών προβλήματα, ειδικά όσο ανεβαίνουν οι κατηγορίες και έχουμε πολυπλοκότερα αυτοκίνητα, για οποία ο οποιοσδήποτε αντιπρόσωπος δεν μπορεί να κάνει ΤΙΠΟΤΑ.
για πες ένα (το σκίσαμε το topic ).
S-tronic τι άλλο? Απλά δεν το ακουμπάνε. Η διάγνωση και η επίλυση γίνεται από μακριά. Εδώ μόνο συναρμολόγηση γίνεται.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Επειδη ειχα εκτενη συζητηση με ανθρωπο της συγκεκριμενης αντιπ/σωπειας, η δεσμευση ουσιαστικα αφορα το εξαρτημα φυσικα που παρεχει την αναβαθμιση, και τον κινητηρα επισης.
Τα φρενα, αναρτηση, κιβωτιο, διαφορικο, μπιλιοφορους κτλ, καλυπτονται οπως ακριβως συμβαινει σε οποιοδηποτε νεο αυτοκινητο. Εκει που αναλαμβανει το προσθετο...εγχωριο ρισκο ο εκαστοτε αντιπ/σωπος, και που υπαρχει πιθανοτητα εμφανισης προβληματων ειδικα μετα απο τετοια αναβαθμιση ειναι στην καλυψη τυχον ζημιων στα του κινητηρα.
Ελπιζω να ημουν σαφης.Γρηγόρη, μην επιμένεις.
Απλά κάνουν 'τουμπεκί' ότι το αμάξι είναι βελτιωμένο, δεν το αναφέρουν στο εργοστάσιο (αν δεν φαίνεται στον εγκέφαλο) και περνάει κανονικά εγγύηση εργοστασίου.
Γνωστή 'πατέντα' και καλά 'εγώ θα σε καλύψω' (απλά δε σου λένε ότι είναι με αλλουνού λεφτά - του εργοστασίου δηλαδή)Έχω και κορυφαία παραδείγματα να σου πω από κοντά να 'γελάσεις'
Πεστα ολα αυτα σε κατοχους με αναβαθμισεις που διατηρουν την μηχανικη τους εγγυηση. Υπαρχουν μεταξυ αλλων και στο sciroccoforum.gr
Oτι ανεφερα πριν, δεν αποτελει ουτε υποθεσεις δικες μου, ουτε απλα και μονο ενημερωση σε forum.
Νομιζω ημουν ξεκαθαρος σε προηγουμενη τοποθετηση. -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Eφοσον το συγκεκριμενο προγραμμα ειναι συμβατο και ουσιαστικα customized (υπαρχει εσωτερικος κωδικος για προγραμματα σε DSG) για να μην ξεπερναει τα ορια ανοχων της μεγιστης επιτρεπομενης ροπης (250ΝΜ το 'ξηρο' 7αρι, 350ΝΜ το 6αρι), ναι το κιβωτιο θα αλλαχτει, οπως θα το αλλαζαν στην περιπτωση που ο κατοχος δεν ειχε κανει κανενος ειδους αναβαθμιση.
Ειτε εαν η αναβαθμιση 'τρελαθηκε' και 'ξεκλειδωσε' παραπανω ροπη, με αποτελεσμα να στειλει 'αδιαβαστο' το κιβωτιο, ειτε εαν το κιβωτιο για αλλους λογους -πχ αστοχια υλικου, προβλημα εγκεφαλου του DSG- εσπασε...
.Πως θα γίνει αυτό όταν σου λένε πως τα δεδομένα λογκάρονται?? Το κιβώτιο μπορεί να έσπασε από αστοχία, αλλά όταν σου λένε ότι εσύ έβαλες χέρι πως θα τους πείσεις να στο αλλάξουν??
Μαζι μιλαμε, αλλα χωρια καταλαβαινομαστε. Οπως ειπα και πριν αναφερομαι σε αντιπ/σωπους οι οποιοι συνεργαζονται με καποιους βελτιωτες, και αναλαμβανουν οι ιδιοι (ανθρωποι της αντιπ/σωπειας) , να τοποθετησουν την αντιστοιχη αναβαθμιση, παρεχοντας την ηδη ισχυουσα εγγυηση.
Ας το διαβασει αυτο αν θελει και ο stefan147, επειδη αλλα διαβαζει, και αλλα καταλαβαινει... -
Δηλαδή αν σου χαλάσει το DSG ο αντιπρόσωπος θα παραγγείλει από το εργοστάσιο καινούργιο με δικά του έξοδα για να στο αντικαταστήσει??
-
Δεν περιμένω να διαβάσω τις γνωστές αρλούμπες σου για να καταλάβω κάτι. Τα συμπεράσματά μου τα έχω βγάλει έχοντας υπάρξει εγώ ενδιαφερόμενος για αυτή τη δουλειά και με συζητήσεις με τους αρμοδίους. Τώρα εσύ σαφώς και μπορείς να συνεχίσεις να πιστεύεις ότι ισχύουν αυτά που φαντάζεσαι και που νομίζεις ότι κατάλαβες ότι σου είπαν ή διάβασες...
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δηλαδή αν σου χαλάσει το DSG ο αντιπρόσωπος θα παραγγείλει από το εργοστάσιο καινούργιο με δικά του έξοδα για να στο αντικαταστήσει??Ούτε όταν πεθάνει ο Χαϊλάντερ.
-
Πως γίνεται κάθε φορά που ο Γρηγόρης επιμένει, να βγαίνουμε off topic για καμιά 10αριά σελίδες.
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Αυτό με τα κλειδιά και τις διαφορετικές ρυθμίσεις είναι καλή φάση σε περίπτωση που το αυτοκίνητο οδηγείται εκ περιτροπής από δύο οδηγούς. Ιδιαίτερα αν υπάρχουν αυτοματισμοί όπως ηλεκτρικά καθίσματα, καθρέπτες και τιμόνι είναι μεγάλη ευκολία να μην κάθεσαι να τα ρυθμίσεις κάθε φορά που παίρνεις το αυτοκίνητο.Όντως...και αυτή είναι η ουσία.
Δεξί κλικ άνοιγμα σε νέα καρτέλα. Παίρνεις το url,πατάς εδώ το Img κουμπάκι κάνεις επικόλληση και BOOM
Keep posting
Ούτε κι αυτό χρειάζεται. Δεξί κλικ 'copy IMAGE location', το βάζεις ανάμεσα σε img tags και είσαι έτοιμος.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δηλαδή αν σου χαλάσει το DSG ο αντιπρόσωπος θα παραγγείλει από το εργοστάσιο καινούργιο με δικά του έξοδα για να στο αντικαταστήσει??Θα παει σταδιακα, στην επιλυση του προβληματος, και 'ικανοποιηση του πελατη', οπως ακριβως θα εκανε, εαν αυτος δεν ειχε κανενος ειδους αναβαθμιση. Εαν χρειαζοταν αντικατασταση ενα εξαρτημα ή ενα τμημα του κιβωτιου, θα αλλαζοταν αυτο με επιβαρυνση του αντιπ/σωπου.
Εαν οχι θα γινοταν πληρης αντικατασταση του κιβωτιου.
Τωρα το πως θα το 'περναγε στα βιβλια' η αντιπ/σωπια, εξαρταται απο το τυπο/χαρακτηριστικα του προβληματος.
Εαν ηταν στα προβλεπομενα/αναγνωρισμενα προβληματα που οδηγουν σε αντιστοιχη διαδικασια αντικατασταση, τα εξοδα θα επιβαρυναν την μητρικη. Εαν οχι, και ηταν καραμπινατη περιπτωση που κανει μπαμ οτι μπηκε 'δαχτυλος' (πχ αν το κιβωτιο εφαγε ζορια μεγαλυτερα της μεγιστης επιτρεπομενης ροπης, απο βραχυκυκλωμα της αναβαθμισης, και αυτο φαινεται στα γραναζια), ο αντιπ/σωπος απλα θα ζητησει και θα αγορασει κανονικα ενα DSG με δικα του εξοδα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
**Πεστα ολα αυτα σε κατοχους με αναβαθμισεις που διατηρουν την μηχανικη τους εγγυηση. Υπαρχουν μεταξυ αλλων και στο sciroccoforum.gr
**Oτι ανεφερα πριν, δεν αποτελει ουτε υποθεσεις δικες μου, ουτε απλα και μονο ενημερωση σε forum.
Νομιζω ημουν ξεκαθαρος σε προηγουμενη τοποθετηση.Γρηγόρη...Είναι δυνατόν τώρα να μου παραθέτεις τέτοιο επιχείρημα??? Μα το θεό δηλαδή...
Τέλοσπάντων...Δεν ξέρω πόσο πιο απλά να στο πω αλλά άντε να προσπαθήσω λίγο ακόμα:
ΕΣΤΩ ότι έχεις εσύ την bmw και έχεις χαλάσει πάνω από 100.000.000€ για να σχεδιάσεις όλο το αμάξι από την αρχή και να καταλήξεις στα χ-ψ υλικά που θα χρησιμοποιήσεις ώστε το αμάξι θα βγάζει με ασφάλεια πχ 300ps και να κινείται με ασφάλεια, να φρενάρει με ασφάλεια κτλ
Εμφανίζεται τύπος που έχει πάρει αυτό το αμάξι που έφτιαξες-σχεδίασες εσύ και το έχει κάνει 400ps.
Είναι ακόμα στην (θεωρητική) εγγύηση και του ανοίγει το καβούκι του πίσω διαφορικού (είμαστε και στο bmw φόρουμ ). Ή....κάνει 'κρακ' η τουρμπίνα.
Του καλύπτεις τη ζημιά ή όχι?Προφανώς και όχι. Και ξέρεις γιατί? Γιατί αν ήταν το αμάξι εξαρχής να είχεαυτά τα +100ps, θα του είχες βάλει άλλα εντόσθια στη μηχανή, θα είχες επιλέξει άλλη τουρμπίνα, η ανάρτηση, τα φρένα και το σασμάν ίσως και το διαφορικό και δεν ξέρω κι εγώ το άλλο.
Αλλά εσύ το σχεδιάσες για 300ps και όποιος πάει να κάνει τον έξυπνο (βάζοντας πρόγραμμα), θα του δώσεις τα @@ σου, γιατί εσύ το σχεδίασες το αμάξι για 300ps και έτσι το παρέδωσες ώστε να λειτουργεί με ασφάλεια και μακροζωία.Τέλος, αν δε με πιστεύεις (που μάλλον όχι γιατί προτιμάς να πιστέψεις αυτά που έγραψαν οι κάτοχοι στο scirocco forum που δεν τους ξέρεις καν ), μπορείς να πας να ρωτήσεις ο ίδιος τον τύπο στην αντιπροσωπεία που σου βάζει το πρόγραμμα:
μπορώ να ανακοινώσω στο εργοστάσιο ότι φοράω το Χ πρόγραμμα και να μου απαντήσει γραπτώς (το εργοστάσιο) ότι η βελτίωση αυτή είναι αποδεκτή και ότι το αμάξι συνεχίζει να χαίρει την εργοστασιακή εγγύηση?Για να δούμε τι θα σου πουν.
ΥΓ:Είναι σα να μου λες ότι έρχομαι εγώ (ο Χ-Ψ βελτιωτής) να δείξω στον σχεδιαστή πώς έχει σχεδιάσει το μοτέρ του και πόσα μπορεί να αποδώσει με ασφάλεια.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ούτε όταν πεθάνει ο Χαϊλάντερ.
και γ@μώ τις ατάκες...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Θα παει σταδιακα, στην επιλυση του προβληματος, και 'ικανοποιηση του πελατη', οπως ακριβως θα εκανε, εαν αυτος δεν ειχε κανενος ειδους αναβαθμιση. Εαν χρειαζοταν αντικατασταση ενα εξαρτημα ή ενα τμημα του κιβωτιου, θα αλλαζοταν αυτο με επιβαρυνση του αντιπ/σωπου.
Εαν οχι θα γινοταν πληρης αντικατασταση του κιβωτιου.
Τωρα το πως θα το 'περναγε στα βιβλια' η αντιπ/σωπια, εξαρταται απο το τυπο/χαρακτηριστικα του προβληματος.
Εαν ηταν στα προβλεπομενα/αναγνωρισμενα προβληματα που οδηγουν σε αντιστοιχη διαδικασια αντικατασταση, τα εξοδα θα επιβαρυναν την μητρικη. Εαν οχι, και ηταν καραμπινατη περιπτωση που κανει μπαμ οτι μπηκε 'δαχτυλος' (πχ αν το κιβωτιο εφαγε ζορια μεγαλυτερα της μεγιστης επιτρεπομενης ροπης, απο βραχυκυκλωμα της αναβαθμισης, και αυτο φαινεται στα γραναζια), ο αντιπ/σωπος απλα θα ζητησει και θα αγορασει κανονικα ενα DSG με δικα του εξοδα...Για άλλη μια φορά ....
Πάμε άλλη μία...Ο ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΖΗΜΙΑΣ ΕΝΤΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ. ΟΛΑ ΠΛΗΡΩΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ. ΚΑΝΕΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΗΚΩΣΕΙ ΤΑ ΚΟΣΤΗ ΤΩΝ ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ. ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΨΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ) ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Τέλος, αν δε με πιστεύεις (που μάλλον όχι γιατί προτιμάς να πιστέψεις αυτά που έγραψαν οι κάτοχοι στο scirocco forum που δεν τους ξέρεις καν ), μπορείς να πας να ρωτήσεις ο ίδιος τον τύπο στην αντιπροσωπεία που σου βάζει το πρόγραμμα:
μπορώ να ανακοινώσω στο εργοστάσιο ότι φοράω το Χ πρόγραμμα και να μου απαντήσει γραπτώς (το εργοστάσιο) ότι η βελτίωση αυτή είναι αποδεκτή και ότι το αμάξι συνεχίζει να χαίρει την εργοστασιακή εγγύηση?Εγώ λέω να τους πάρουμε πάλι τηλέφωνο στον Σπανό.
Ντίζα...revisited.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Εγώ λέω να τους πάρουμε πάλι τηλέφωνο στον Σπανό.
Ντίζα...revisited.
το τηλέφωνο το έχεις?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Εγώ λέω να τους πάρουμε πάλι τηλέφωνο στον Σπανό.
Ντίζα...revisited.
το τηλέφωνο το έχεις?
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Τέλος, αν δε με πιστεύεις (που μάλλον όχι γιατί προτιμάς να πιστέψεις αυτά που έγραψαν οι κάτοχοι στο scirocco forum που δεν τους ξέρεις καν ), μπορείς να πας να ρωτήσεις ο ίδιος τον τύπο στην αντιπροσωπεία που σου βάζει το πρόγραμμα:
μπορώ να ανακοινώσω στο εργοστάσιο ότι φοράω το Χ πρόγραμμα και να μου απαντήσει γραπτώς (το εργοστάσιο) ότι η βελτίωση αυτή είναι αποδεκτή και ότι το αμάξι συνεχίζει να χαίρει την εργοστασιακή εγγύηση?Ποσες φορες πρεπει να το ξαναπω...? Γραπτως παιρνεις εγγυηση απο τον τοπικο αντιπ/σωπο ο οποιος και συνεργαζεται με καποιον βελτιωτη. Το εργοστασιο, η μητρικη, ΔΕΝ γνωριζει φυσικα, και ο αντιπ/σωπος απλως παιρνει το ρισκο (με το αζημιωτο φυσικα...) να αναλαβει ευθυνη σε περιπτωση προβληματος του εξαρτηματος (μεσω του βελτιωτη) και σε περιπτωση προβληματος στον κινητηρα.
Δεν πιστεψα απλως καποιους κατοχους. Εχω μιλησει με ανθρωπο της συγκεκριμενης αντιπ/σωπειας που συνεργαζοταν -τοτε τουλαχιστον- με γνωστο βελτιωτικο οικο...
Αν θελει, οποιος θελει συνεχεια, ειτε με π.μ ειτε να μεταφερθουμε σε αναλογο τοπικο... -
Θα έχει ενδιαφέρον το κείμενο.αυτό της εγγύησης, το έχει αναρτήσει κάνεις κάπου;
Sent from my GNex using smoke signals.
-
Και μαρσιποφόρος εκτός των άλλων...
Καμιά τέντα θα βάλουμε;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΨΕΙ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ ΤΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ (ΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ) ΚΑΙ ΝΑ ΕΛΠΙΖΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΑ ΣΤΡΑΒΑ ΜΑΤΙΑ.Πράγμα το οποίο δεν είναι καθόλου σπάνιο...
Εδώ έχει τύχει περίπτωση να φύγει Γερμανία ο ίδιος ο επαναπρογραμματισμένος (ούτε καν με παράλληλο) εγκέφαλος με πρόβλημα για έλεγχο και να έρθει νέος μέσα στην εγγύηση...
Οπότε ψιλοτσάμπα τσακώνεστε... υπήρξαν κρα περιπτώσεις που τελικά την έβγαλαν λάδι και περιπτώσεις απείραχτων αυτοκινήτων που ακόμα προσπαθούν να πείσουν την αντιπροσωπεία πως το σασμάν δεν είναι αναλώσιμο... -
Εσκασαν και οι 'επιστημονες'...
Το τυμπανο το εβαλες να δουλευει...? Να δουμε τελικα πως μειωνεται η υποστροφη... -
Δεν αντιλέγω ότι μπορεί να έχουν συμβεί και αυτά. Σαν γεγονότα όμως και μόνο, απλά επιβεβαιώνουν όσους από εμάς λένε ότι τεραστιο ρίσκο να γίνει μια τέτοια κίνηση σε ολοκαίνουριο αμάξι. Να έχεις δώσει δηλ τα ωραία σου τα λεφτάκια και να εξαρτάσαι από το πως ξύπνησε εκείνο το πρωί ο Hans και ο Jurgen...
-
BMW 3-Series 2012 - F30/F32