-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Αυτό είναι σασμάν 7G-TRONIC
Ολα τα άλλα είναι να παιχνίδια,να ασχολούνται χρήστες play station.....
Ναι ε; Η ακριβότερη και ταχύτερη Merc τότε γιατί φοράει διπλοσύμπλεκτο; Μήπως επειδή το 7gtronic είναι καλό για βόλτες μόνο;
To amg να υποθέσω είναι για βολτίτσες?
-
Τι κιβώτιο φοράει η SLS είπαμε;;;
-
Μήπως μπορείς να μας και πόσο στοιχίζει η SLS AMG,έτσι για να έχουμε μια βάση και να ξέρουμε τι συζητάμε.
-
Όλα γίνονται για μείωση της κατανάλωσης.
Κι εμένα μου αρέσουν οι μανούβρες στο αμάξι με μετατροπέα ροπής αλλά καίει περισσότερο από συμπλέκτες.
Ιδίως στα πολύ παλιά αμάξια με σφιχτό μετατροπέα ροπής είναι απόλαυση αλλά τότε καίει ακόμα περισσότερο καύσιμο.Το ίδιο και για τα DSG, καταναλώνουν λιγότερο καύσιμο από αυτόματα κιβώτια με πλανητικά συστήματα γραναζιών (δεν συμπεριλαμβάνεται ο μετατροπέας ροπής, αντλία κλπ - τότε θα ήταν πολύ χειρότερα).
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Μήπως μπορείς να μας και πόσο στοιχίζει η SLS AMG,έτσι για να έχουμε μια βάση και να ξέρουμε τι συζητάμε.Εσύ δεν έλεγες πριν ότι οι Ferrari, Porsche, Lamborghini κλπ δεν βγάζουν αυτόματα γιατί δεν έχουν @@; Τώρα τι έγινε; Ξαφνικά η MB δεν έχει κι αυτή @@ που στο πιο ακριβό της μοντέλο έχει διπλοσύμπλεκτο και δεν του φόρεσε το κιβώτιο του C200? :
314.00 Ευρώ έχει η SLS εδώ. 340.000 η Gallardo και 420.000 η 458. Μήπως αυτές φοράνε ημιαυτόματα επειδή είναι ταχύτερα και πιο σπορ από τα αυτόματα;
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Όλα γίνονται για μείωση της κατανάλωσης.Oλα γίνονται για μείωση του κόστους κατασκευής Λεωνίδα με τρίπλα και πρόσχημα την εξέλιξη,γι αυτό δεν βλέπουμε πλέον ουσιαστική μηχανολογική εξέλιξη και καινοτομίες αλλά 2CV,η ηλεκτρονική τους έλυσε τα χέρια απο πολλούς μπελάδες αλλά το σημαντικότερο και ποιό θλιβερό είναι ότι εκτόπισε κουλτούρες και νοοτροπίες.
Αν βλέπω προσωπικά μια τεχνολογία αιχμής στους κινητήρες εσωτιρικής καύσης είναι ο diesotto,ένας κινητήρας που αν τελικά δουλέψει πραγματικά χωρίς προβλήματα θα πρέπει να βάλουν τα οχτατούρμπινα(που ξαναανακάλυψαν τον τροχό οι μάγκες και πλασάρουν φίδια στους αδαής και νηστικούς από γκάζια) ξέρεις που φαντάζομαι!
Μήπως μπορείς να μας και πόσο στοιχίζει η SLS AMG,έτσι για να έχουμε μια βάση και να ξέρουμε τι συζητάμε.
Εσύ δεν έλεγες πριν ότι οι Ferrari, Porsche, Lamborghini κλπ δεν βγάζουν αυτόματα γιατί δεν έχουν @@; Τώρα τι έγινε; Ξαφνικά η MB δεν έχει κι αυτή @@ που στο πιο ακριβό της μοντέλο έχει διπλοσύμπλεκτο και δεν του φόρεσε το κιβώτιο του C200? :
314.00 Ευρώ έχει η SLS εδώ. 340.000 η Gallardo και 420.000 η 458. Μήπως αυτές φοράνε ημιαυτόματα επειδή είναι ταχύτερα και πιο σπορ από τα αυτόματα;
Aσε τον πρόλογο και πάμε στο δια ταύτα.
Η ποιότητα κατασκευής στο συγκεκριμένο αμάξι ακόμα και στο θέμα του κιβωτίου δεν έχω την εντύπωση ότι μπορείς να τη συγκρίνεις με ένα DSG.
Εκεί ναι τα ms έχουν σημασία.Στο polo ποια ms ψάχνεις βρε καμένε που νομίζεις ότι πήρες το όχημα της nasa.....
Κι αν βεβαια χαλάσει,στα παπάρια του ιδιοκτήτη έχει χρήμα θα το φτιάξει.
Η ψόφια ψείρα που πήρε dsg με δανεικά και στην τριετία έσπασε με τι θα το κάνει?
Με κάστανα,ή ας δανιστεί κι άλλα να το φτιάξει γιατί μπροστά στα ms των αλλαγών τι είναι τα πεντοχίλιαρα ρε συ,χαλάλι τους.
Ναι μεν αλλά το ρημάδι να δουλέψει και πρακτικά δεν δουλεύει,αν το πας νορμαλ ΟΚ αλλά και ποιός ο λόγος να το εχεις,για να λες ότι εχεις dsg?
Αν το πας όπως σε προδιαθέτει να έχεις και το χέρι στην τσέπη.
Ας τα φτιάξουν με ανάλογα υλικά κι έλα πες μου πόσο θα εκτοξευτεί το κόστος.
Αλλά είπαμε οι εταιρίες βγάζουν το δόλωμα τα μυρμήγκια τσιμπάνε και μετά κλαίγονται και ψάχνουν λύσεις.
Να δεις που σε λίγο μετά το πέρας των εγγυήσεων πως θα βρίσκουν μαστόρουν που ξέρουν να τα φτιάχνουν(θα τους ανακαλύψουν εν μια νυκτί) και θα παζαρεύουν στο 50ευρω! -
Βρε G60, άλλα τα κριτήρια του Polo και άλλα της Ferrari.
Στο Polo ο ένας δεν παίρνει msec αλλά αυτόματο κιβώτιο με κάπως πιο σπορ χαρακτήρα από τα κλασσικά ράθυμα αυτόματα και κανονική, όχι βάστα Τούρκο να γεμίσω, χειροκίνητη λειτουργία. Δεν είναι τυχαίο ότι στα περισσότερα κιβώτια αυτής της κλάσης τα '+' και '-' στο λεβιέ είναι ανάποδα...
Στη Ferrari ο άλλος παίρνει msec, paddles αλλά και ομαλότερη λειτουργία και μεγαλύτερη αξιοπιστία (λόγω 2 συμπλεκτών που μοιράζονται το ίδιο έργο κατά τη διάρκεια ζωής του αυτοκινήτου, το οποίο έχεις ξεχάσει να αναφέρεις, τα διπλοσύμπλεκτά έχουν εκατοντάδες χιλιάδες χλμ. διάρκεια ζωής συμπλεκτών) σε σχέση με το αγωνιστικού τύπου προηγούμενο κιβώτιο.Πάντως από τη συζήτηση δε βλέπω σε καμία περίπτωση να επαληθεύεται η προηγούμενη τοποθέτησή σου, ότι δεν έχουν @@...
(Και δε βλέπω να πειράζεται κανείς που η Mercedes εξελίσσει το δικό της αυτόματο, πως σου ΄ρθε αυτό ? Και η Mitsubishi έχει δικά της Turbo και η PSA δικά της αμορτισέρ ε ΟΚ...)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Πάντως από τη συζήτηση δε βλέπω σε καμία περίπτωση να επαληθεύεται η προηγούμενη τοποθέτησή σου, ότι δεν έχουν @@...Ναι μωρέ, η εταιρεία που το 2004 είχε V10 να στροφάρουν στις 20000+ ΣΑΛ και να βγάζουν 1000 ατμο άλογα από 3000 κυβικά, που έχει το ρεκόρ ειδικής απόδοσης για ατμοσφαιρικό μοτέρ παραγωγής και έχει την μεγαλύτερη και πιο επιτυχημένη αγωνιστική ιστορία σε όλη την αυτοκίνηση, μάλλον δεν μπορεί να βγάλει ένα αυτόματο που μπορεί να βγάλει ακόμα και η Tata.
Ο αγαπητός G60, στην προσπάθεια να πει την άποψή του, χάνει το δίκιο του λέγοντας υπερβολές. Αυτό που θέλει να πει είναι ότι το κλασικό αυτόματο με μετατροπέα είναι καλύτερο για κάθε μέρα, πιο ομαλό και πιο αξιόπιστο. Σε αυτά έχει δίκιο. Αλλά τα απόλυτα αυτοκίνητα έχουν απόλυτα κιβώτια και αυτά είναι τα ημιαυτόματα, είτε μονού, είτε διπλού συμπλέκτη. Ο λόγος είναι απλός. Αυτά τα κιβώτια είναι πιο γρήγορα, πιο σπορ, πιο άμεσα και πιο ελαφριά από τα κλασικά αυτόματα. Η Ferrari και οι άλλοι γρήγοροι, δεν βάζουν πάνω στα κοσμήματά τους κάτι που θα κάνει το αυτοκίνητο πιο αργό. Υπήρξε βέβαια και η 456 με το αυτόματο 4άρι αλλά ήταν για τα αμερικανά που αν δουν περισσότερα από 2 πεντάλ παθαίνουν εμπλοκή. Ήταν βέβαια πολύ πιο αργή από την χειροκίνητη αδερφούλα της. Αντιθέτως τα ημιαυτόματα supercars είναι ταχύτερα από τα χειροκίνητα αδέρφια τους (όσα χειροκίνητα έμειναν... μόνο μερικές Lambo και Porsche πια).
-
Στα περι @@..., οτι εχει μονο η Merc για τα κιβωτια, και οχι Porsche, Ferrari κτλ, δεν θα συμφωνησω...
Οκ, αξιζουν πραγματι ευσημα στην Merc, σε επιπεδο μηχανολογικο, και εξελιξης σε αυτον τον τομεα, αλλα μεχρι εκει...
Αντιστοιχα ευσημα αξιζουν στην Ferrari για επιμερους τεχνολογιες που περνουν απο την F1 κατευθειαν στα υπερ-αυτοκινητα παραγωγης, αλλα και στην Porsche που προσφερει συνολικα, εδω και τεσσερις δεκαετιες ισως το πιο ενδιαφερον οδηγικα σπορ αυτοκινητο στην κατηγορια χρηματων.Κατα τα αλλα, για τα Ελληνικα δεδομενα και την Ελληνικη πραγματικοτητα τουλαχιστον, και σε οτι αφορα την προσιτη κατηγορια κιβωτιων-αυτοκινητων, τεινω να συμφωνω λιγο περισσοτερο με τον G60, ειδικα και στα θεματα των DSG...
Πολυς κοσμος εχει ταλαιπωρηθει ως beta tester με αυτα τα κιβωτια, κυριως με ευθυνη της VAG, αλλα και των τοπικων αντιπ/σωπειων-συνεργειων, που μεχρι να μαθουν-ενημερωθουν για τον σωστο τροπο αντιμετωπισης προβληματων τους, απο την μητρικη, αλλα και να εφαρμοζουν τις αντιστοιχες λυσεις αποτελεσματικα, αναγκαζαν πολλους κατοχους, να αλλαζουν συνεργεια σαν τα...σωβρακα, εαν δεν ειχαν φτασει σε σημειο ακομα και να πουλησουν τα αυτοκινητα τους, απο την ολη ταλαιπωρια.Γινονται ολα αυτα και για μειωση της καταναλωσης-ρυπων, αλλα ΚΥΡΙΩΣ, γιατι υπαρχει τροπος και επιτυγχανεται μειωση κοστους παραγωγης. Εαν δεν υπηρχε τροπος, δεν θα υπηρχε και αυτη η...εξαρση-μοδα με τα συγκεκριμενα κιβωτια, στην συγκεκριμενη κατηγορια, μην ειμαστε αφελεις...
-
Μείωση κόστους παραγωγής σε σχέση με ένα συμβατικό χειροκίνητο, προφανώς και όχι.
Μείωση κόστους παραγωγής σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο με μετατροπέα, φυσικά.
Αρα ο καταναλωτής κάτι κερδίζει: αυτόματο κιβώτιο με λογικότερο κόστος. -
Ο χρήστης nass έγραψε:
**Μείωση κόστους παραγωγής σε σχέση με ένα συμβατικό χειροκίνητο, προφανώς και όχι.**Μείωση κόστους παραγωγής σε σχέση με ένα συμβατικό αυτόματο με μετατροπέα, φυσικά.
Αρα ο καταναλωτής κάτι κερδίζει: αυτόματο κιβώτιο με λογικότερο κόστος.Εισαι απολυτως σιγουρος για αυτο? Γνωριζεις ποσος χρονος/ τι κοστος απαιτειται για την κατασκευη-συναρμολογηση του
Manual vs διπλοσυμπλεκτου?
Επιπλεον, μονο και μονο που σε καποιες περιπτωσεις παρεχεται (αναγκαστικα) σε αποκλειστικοτητα το DSG (Ibiza FR/cupra, polo GTI, Fabia RS, RS5 ) αυτο εξοικονομει χρονο στην γραμμη παραγωγης, αρα και χρημα...
Για το δευτερο που λες, οι τιμες ειναι περισσοτερο κοντινες, παρα μακρινες...Πχ το (καλυτερο, αυτοματο) 8αρι ΖF, στην σειρα 1, εχει γυρω στα 2,5κ ευρω σε σχεση με το 7αρι διπλοσυμπλεκτο της Merc που στην Α-class θα εχει 2,2κ ευρω. -
Ελάτε ρε παιδιά τώρα. Ένα συμβατικό αυτόματο είναι στα ίδια με ένα φτηνό διπλοσύμπλεκτο ή ημιαυτόματο ή CVT από άποψη κόστους. Η κάθε περίπτωση είναι ξεχωριστή. Η Giulietta με το χειροκίνητο είναι ταχύτερη, αυτή θα έπαιρνα. Το Scirocco R όμως είναι ταχύτερο με το DSG, αυτό θα έπαιρνα. Απλά πράγματα.
-
Πάντως όλα τα διπλοσύμπλεκτα δείχνουν να είναι χρόνια πίσω από το 8άρι με μετατροπέα της BMW. Και δεν αναφέρομαι στο DSG αλλά στα διπλοσύμπλεκτα της Ferrari , της Porsche και της SLS .Ολα αυτά είναι εξαιρετικά μόνο τπό πίεση.Σε καθημερινή χρήση τα ηλεκτρονικά δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το ανθρώπινο αριστερό πόδι με αποτέλεσμα σκορτσαρίματα και ανατριχιαστικούς θορύβους.Δοκιμάστε να παρκάρετε σε μεγάλη ανηφόρα ή να βγείτε από ένα υπόγειο πάρκιγκ με την όπισθεν.Ο μισός συμπλέκτης θα μείνει εκεί και θα καπνίζει μισή ώρα.Και όταν λέμε όλα εννοούμε όλα. Σκέφτομαι πόσα χιλιόμετρα έχω κάνει υπό πίεση με την 430 και δεν πρέπει να είναι περισσότερα από 1%....
Ακόμα και το tiptronic S που φοράω στο Cayenne δουλεύει άψογα σε κάθε περίπτωση....ομοίως και σε 911 turbo.
Σε καμμία περίπτωση δεν θα 'έπαιρνα 911 με PDK αλλά μία με τελευταίας γενιάς tiptronic. -
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Πάντως όλα τα διπλοσύμπλεκτα δείχνουν να είναι χρόνια πίσω από το 8άρι με μετατροπέα της BMW. Και δεν αναφέρομαι στο DSG αλλά στα διπλοσύμπλεκτα της Ferrari , της Porsche και της SLS .Ολα αυτά είναι εξαιρετικά μόνο τπό πίεση.Σε καθημερινή χρήση τα ηλεκτρονικά δεν μπορούν να αντικαταστήσουν το ανθρώπινο αριστερό πόδι με αποτέλεσμα σκορτσαρίματα και ανατριχιαστικούς θορύβους.Δοκιμάστε να παρκάρετε σε μεγάλη ανηφόρα ή να βγείτε από ένα υπόγειο πάρκιγκ με την όπισθεν.Ο μισός συμπλέκτης θα μείνει εκεί και θα καπνίζει μισή ώρα.Και όταν λέμε όλα εννοούμε όλα. Σκέφτομαι πόσα χιλιόμετρα έχω κάνει υπό πίεση με την 430 και δεν πρέπει να είναι περισσότερα από 1%....
Ακόμα και το tiptronic S που φοράω στο Cayenne δουλεύει άψογα σε κάθε περίπτωση....ομοίως και σε 911 turbo.
Σε καμμία περίπτωση δεν θα 'έπαιρνα 911 με PDK αλλά μία με τελευταίας γενιάς tiptronic.Με άλλα λόγια τα γρήγορα κιβώτια είναι για γρήγορη οδήγηση... Ανακαλύψαμε την Αμερική!
-
Ασχετο, αλλα τωρα το θυμηθηκα.
Γιατι ρωτανε καθε τοσο καποιοι τι κανει το DSG οταν πας να ανεβεις πεζοδρομιο ή κατι τετοιο; -
Γιατί δεν αμπραγιαρει όπως το πόδι σου και αν δώσεις πολύ γκάζι τότε μπορεί να κολήσεις στον μπροστά ή στο πίσω....
-
Απαγορεύεται το παρκάρισμα στο πεζοδρόμιο.
-
ποια η διαφορα του R-TRONIC, S-TRONIC kai DSG της Αουντι?
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
ποια η διαφορα του R-TRONIC, S-TRONIC kai DSG της Αουντι?R-tronic = 'Συμβατικό' κιβώτιο που αλλάζει ρομποτικά τις ταχύτητες. Αυτό που γλιτώνεις είναι 'απλώς' το πάτημα-άφημα του συμπλέκτη. Έχει έναν συμπλέκτη (όχι δύο) και νομίζω δεν έχει και μετατροπέα ροπής (όπως τα κλασσικά αυτόματα κιβώτια που υπήρχαν παλαιότερα)
Το φοράει μόνο το R8 (γι' αυτό ίσως και το 'R' και τυχαία 'κόλλησε' και το robot ).S-tronic + DSG = στην ουσία είναι διαφοροποίηση απλώς και μόνο για λόγους marketing. Ανάλογα με τον τύπο του κινητήρα τοποθετούν είτε 7άρι (7+1) σασμάν διπλού συμπλέκτη ξηρού τύπου, είτε 6άρι (6+1) σασμάν διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου είτε 7άρι (7+1) σασμάν διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου (αυτά μπαίνουν μόνο σε αμάξια 'RS' από όσο γνωρίζω).
Τώρα...η ονομασία DSG βγήκε από τα αρτικόλεξα της φράσης Direct shift gearbox ενώ το S-tronic χρησιμοποιήθηκε για να συνδεθεί το σασμάν με τις γρήγορες σειρές της audi (τα...'S', όπως S3, S4, S5, S8, S-line πακέτα κτλ, τα οποία προδίδουν πιο σπορ χαρακτήρα από τα αντίστοιχα συμβατικά αδερφάκια τους).
Αργότερα μπήκαν και σε πιο 'ταπεινά' μοντέλα. Το όνομα παρέμεινε (κατά τη γνώμη μου) απλώς και μόνο για να μην υπάρχει και σύνδεση μεταξύ VW-Audi (η μεν το λένε DSG και οι δε Stronic). Κοινώς τι Γιάννης, τι Γιαννάκης, τι...John. -
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
7άρι (7+1) σασμάν διπλού συμπλέκτη υγρού τύπου (αυτά μπαίνουν μόνο σε αμάξια 'RS' από όσο γνωρίζω).Αυτό μπαίνει σε όλα τα Audi με τον κινητήρα στο διαμήκη και με ροπή άνω των 25κ. Κι εγώ στο Q5 αυτό έχω.
Κιβώτια διπλού συμπλέκτη [Διάσπαση]