-
Αυτό είναι σασμάν 7G-TRONIC
Ολα τα άλλα είναι να παιχνίδια,να ασχολούνται χρήστες play station.....
-
Ναι, αυτό είναι για χρήστες X-Box.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Ναι, αυτό είναι για χρήστες X-Box.Ωραία,πληρώντε σπασμένα σασμάν τότε πάρτε και από κανά δυό τρία να έχετε εφεδρικά για μετά το πέρας της εγγύησης κι όταν δε θα έχετε 5χίλιαρα να σκάτε για επισκευές και το x box με σιμουλατορ dsg χρίσημο θα σας φανεί.
ΥΓ.Οποιος κατασκευαστής έχει τα @@@@@@@ να εξελίξει αυτόματο κι όχι να πλασάρει φθηνές απομιμήσεις.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ε το ίδιο ας κάνει και στο αυτόματο , ας αφήσει λίγο γκαζι πριν μπει στον κόφτη.Δεν διαφωνω, εγω απλα λεω οτι σε περιπτωση που ξεχαστεις, και δεν κοιτας στροφομετρο πχ, αλλα εισαι με τα ματια στο δρομο, (συμβαινει υπο πιεση και στους καλυτερους...) την στιγμη που πας να 'ζυγιστεις' για την στροφη, με το manual το 'λαθος' να μπεις στον κοφτη, συγχωρειται, στο DSG, απο την στιγμη που βαζει αυτοματως επομενη σχεση, οχι...
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Ναι, αυτό είναι για χρήστες X-Box.
Ωραία,πληρώντε σπασμένα σασμάν τότε πάρτε και από κανά δυό τρία να έχετε εφεδρικά για μετά το πέρας της εγγύησης κι όταν δε θα έχετε 5χίλιαρα να σκάτε για επισκευές και το x box με σιμουλατορ dsg χρίσημο θα σας φανεί.
ΥΓ.Οποιος κατασκευαστής έχει τα @@@@@@@ να εξελίξει αυτόματο κι όχι να πλασάρει φθηνές απομιμήσεις.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
αν τώρα εσύ στο δικό σου αμαξι προσπαθείς με το χειροκίνητο να κάνεις τις αλλαγές που κάνουν τα περιοδικά, τα οποια δεν μετράνε μόνο μία φορά βεβαια ώστε να πετύχουν τις 'τελειες' αλλαγές, θα το διαλύσεις πολύ σύντομα το σασμάν να είσαι σίγουροςΤο κάνω τακτικά και δεν έχει πάθει τίποτα το τωρινό μου κιβώτιο. Άλλο κιβώτιο το έχω διαλύσει βέβαια σε κόντρα πάνω, αλλά τότε μάθαινα ακόμα και εκείνο δεν ήταν για τέτοια έτσι κι αλλιώς. Υπάρχουν όμως σαζμάν που δέχονται καρφωτές, χωρίς να σηκώσεις καν γκάζι, αρκεί να συμπλεκτάρεις στιγμιαία.
Αυτό είναι σασμάν 7G-TRONIC
Ολα τα άλλα είναι να παιχνίδια,να ασχολούνται χρήστες play station.....
Ναι ε; Η ακριβότερη και ταχύτερη Merc τότε γιατί φοράει διπλοσύμπλεκτο; Μήπως επειδή το 7gtronic είναι καλό για βόλτες μόνο;
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
ΥΓ.Οποιος κατασκευαστής έχει τα @@@@@@@ να εξελίξει αυτόματο κι όχι να πλασάρει φθηνές απομιμήσεις.Δηλαδή Ferrari, Porsche, BMW και Buggatti που εξέλιξαν διπλοσύμπλεκτα και όχι αυτόματα δεν έχουν @@ ?
Τέλος, το DSG στην χειρότερη περίπτωση (που το 'μπερδέψεις' επίτηδες) κάνει αλλαγή σε 120msec (1,2sec) σύμφωνα με τεχνικό άρθρο (θες να στο σκανάρω? ). Ένας μέσος οδηγός κάνει μία γρήγορη αλλαγή με κατά μέσο όρο 150msec* (από πλήρως συμπλεγμένη πχ 4η σε πλήρως συμπλεγμένη 3η).
Σε βέλτιστες συνθήκες κάνει 30msec το DSG και ο οδηγός με το manual κάνει πάλι 150msec.
Με απλά μαθηματικά βγαίνει. Τώρα ένας οδηγός αγώνων μπορεί να καταφέρει να κάνει αλλαγή και σε 50msec με αλλαγές δίχως αύριο για το σασμάν (πάλι όμως πιο αργός από το DSG).Διαφωνώ στο ότι τα 1.2s (δηλαδή 1200ms όπως είπε και ο dr) το DSG τα βλέπει μόνο αν το μπερδέψεις επίτηδες... far from it...
Όπως επίσης τα 1500ms για γρήγορη χειροκίνητη αλλαγή (aka 1.5sec) είναι αυθαίρετο νούμερο... υπολόγιζε τουλάχιστον το μισό για τις διαγώνιες και κάτω απο 0,5sec για τις κάθετες, απο αποσύμπλεξη σε σύμπλεξη...Δηλαδή μας λες ότι ένα διπλοσύμπλεκτο κάνει πρακτικά το διπλάσιο χρόνο αλλαγής σε σχέση με ένα χειροκίνητο ? Με τίποτα... Αν δεν 'την πατήσει' να έχει προεπιλέξει λάθος ταχύτητα (που συνήθως ΔΕΝ την έχει πατήσει διότι συνήθως κάνουμε το αναμενόμενο πχ. πατάμε γκάζι --> ανεβάζουμε, φρενάρουμε --> κατεβάζουμε) τότε οι χρόνοι αλλαγής, επειδή ακριβώς πρόκειται μόνο για μία αποσύμπλεξη-σύμπλεξη, είναι μία τάξη μεγέθους κάτω από το χειροκίνητο.
Απλά το χειροκίνητο στα χέρια ενός έμπειρου οδηγού έχει πιο μικρό εύρος κατανομής των χρόνων, δηλ. κάνει 0.5-0.75 sec (αισιόδοξα τα νούμερά σου αν περιλάβεις και το χειρισμό του συμπλέκτη, ιδίως μάλιστα αν εμπλέκεται και heel & toe) ενώ το διπλοσύμπλεκτο κάνει 0.07-1.2 sec (συχνότερα όμως προς το πρώτο παρά προς το δεύτερο). -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Δεν διαφωνω, εγω απλα λεω οτι σε περιπτωση που ξεχαστεις, και δεν κοιτας στροφομετρο πχ, αλλα εισαι με τα ματια στο δρομο, (συμβαινει υπο πιεση και στους καλυτερους...) την στιγμη που πας να 'ζυγιστεις' για την στροφη, με το manual το 'λαθος' να μπεις στον κοφτη, συγχωρειται, στο DSG, απο την στιγμη που βαζει αυτοματως επομενη σχεση, οχι...
έχεις παρατηρήσει ότι οι αλλαγές των διπλοσύμπλεκτων με δυσκολία φαίνονται στα διαγράμματα επιταχυνσης των vbox αφού γίνονται γρήγορα κ 'ομαλά'? οπότε κ πάνω σε καμπή που επιταχυνεις χτυπώντας κόφτη να σου αλλάξει δεν θα γίνει κάτι τρομερό
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Δεν διαφωνω, εγω απλα λεω οτι σε περιπτωση που ξεχαστεις, και δεν κοιτας στροφομετρο πχ, αλλα εισαι με τα ματια στο δρομο, (συμβαινει υπο πιεση και στους καλυτερους...) την στιγμη που πας να 'ζυγιστεις' για την στροφη, με το manual το 'λαθος' να μπεις στον κοφτη, συγχωρειται, στο DSG, απο την στιγμη που βαζει αυτοματως επομενη σχεση, οχι...
έχεις παρατηρήσει ότι οι αλλαγές των διπλοσύμπλεκτων με δυσκολία φαίνονται στα διαγράμματα επιταχυνσης των vbox αφού γίνονται γρήγορα κ 'ομαλά'? οπότε κ πάνω σε καμπή που επιταχυνεις χτυπώντας κόφτη να σου αλλάξει δεν θα γίνει κάτι τρομερό
Πραγματικά!
Μερικοί κολλάτε στη θεωρία ενώ στη πράξη τα πράγματα είναι εντελώς διαφορετικά.
Στη θεωρία θα μπορούσε και το φούσκωμα του turbo να κάνει την ίδια ζημιά. Όχι?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Στη θεωρία θα μπορούσε και το φούσκωμα του turbo να κάνει την ίδια ζημιά. Όχι?
πάμε για offtopic και εδώ*? Ε όχι...δε θα το αντέξω...
*μεταφερόμενοι από άλλο topic γιατί του σκίσαμε το κέρατο στα offtopic
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Στη θεωρία θα μπορούσε και το φούσκωμα του turbo να κάνει την ίδια ζημιά. Όχι?
πάμε για offtopic και εδώ*? Ε όχι...δε θα το αντέξω...
*μεταφερόμενοι από άλλο topic γιατί του σκίσαμε το κέρατο στα offtopic
δε το σκέφτηκα. Δεν είναι αυτός ο σκοπός μου.
Υ.Γ. Το off-topic πάντως όπως έχει αποδειχθεί είναι πιο fun. Ενώ το off-topic θέμα στο off-topic νήμα συνεχίζει να παράγει ατέλειωτα σεντόνια...μόλις διασπαστεί πέφτει σιγή ασυρμάτου. ...laaame
-
Σιγά με το τούρμπο.
Τι οδηγάτε; πολύ παλιά Φ1 που έβγαζε 100 άλογα πριν το τούρμπο και μόλις έμπαινε τα άλογα ξεπερνούσαν τα 1000;Γράψτε για σασμάν.
Πως ανεβαίνει πεζοδρόμιο;
Έχετε κολλήσει σε χιόνι/άμμο;
Αν δεν μπορείς να πατήσεις γκάζι και φρένο μαζί τι γίνεται; πηδάει το αμάξι; -
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Σιγά με το τούρμπο.
Τι οδηγάτε; πολύ παλιά Φ1 που έβγαζε 100 άλογα πριν το τούρμπο και μόλις έμπαινε τα άλογα ξεπερνούσαν τα 1000;Προφανώς αστειεύομαι.
-
Μια και το θιξες leonp, το left foot braking πρέπει να είναι ό,τι πιο μπερδευτικό για τα σύγχρονα διπλοσύμπλεκτα και δεν ξέρω αν υπάρχει κάποιο που το αντιμετωπίζει σωστά. Αντικρουόμενες εντολές (γκάζι=ανέβασε, φρένο=κατέβασε) είναι σίγουρα μπλέξιμο. Και είναι κρίμα να έχεις αυτό το τεράστιο πεντάλ να στέκεται εκεί και να μην μπορείς να βάλεις πάνω του το αριστερό πόδι
(Και αυτός πρέπει να είναι ένας βασικός λόγος που δεν περπάτησαν τα διπλοσύμπλεκτα στα ράλι)
-
Είναι καθαρά θέμα προγράμματος.
Κόβει το ηλεκτρόγκαζο όταν πατάς φρένο.Αν αποσυνδέσεις το διακόπτη του φρένου θα φρενάρει μια χαρά - μόνο δεν θα ανάβουν τα στοπ.
Το κάνουν για να προστατεύσουν τους συμπλέκτες από κακή χρήση.
Θα μπορούσαν να δώσουν ένα περιθώριο 5-10 δευτ. και μετά να κόβει το ηλεκτρόγκαζο. Και ένα αισθητήρα θερμοκρασίας στον συμπλέκτη αν παραζεσταθεί να μη σου δίνει αυτά τα 5-10 δευτ.Για τους κατόχους DSG: πως ανεβαίνει σε πεζοδρόμιο;
-
Μμμμ, δεν είναι τόσο απλά, αυτά με το ηλεκτρόγκαζο ισχύουν για το ESP.
Αλλά τα κιβώτια όταν φρενάρεις (ανάλογα και με το πρόγραμμα, πχ. στο δικό μου δεν το κάνει στο Normal αλλά το κάνει στο Sport και φυσικά στο S-Sport) κατεβάζουν και ταχύτητα. Οπότε αν κάνεις και LFB μπερδεύει το πράγμα. Βέβαια έχεις δίκιο στο ό,τι είναι θέμα προγραμματισμού, πχ. να δίνει προτεραιότητα στο γκάζι αν έχει και τα δύο input ταυτόχρονα.
(Βασικά στο δικό μου δε χρειάζεται LFB αλλά έτσι σε κουβέντα να βρισκόμαστε ) -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Δεν διαφωνω, εγω απλα λεω οτι σε περιπτωση που ξεχαστεις, και δεν κοιτας στροφομετρο πχ, αλλα εισαι με τα ματια στο δρομο, (συμβαινει υπο πιεση και στους καλυτερους...) την στιγμη που πας να 'ζυγιστεις' για την στροφη, με το manual το 'λαθος' να μπεις στον κοφτη, συγχωρειται, στο DSG, απο την στιγμη που βαζει αυτοματως επομενη σχεση, οχι...
έχεις παρατηρήσει ότι οι αλλαγές των διπλοσύμπλεκτων με δυσκολία φαίνονται στα διαγράμματα επιταχυνσης των vbox αφού γίνονται γρήγορα κ 'ομαλά'? οπότε κ πάνω σε καμπή που επιταχυνεις χτυπώντας κόφτη να σου αλλάξει δεν θα γίνει κάτι τρομερό
Noμιζω εδω οτι μπερδευεις την ομαλοτητα αλλαγης με το απαιτουμενο απο την αλλη 'μπρουμουτισμα' ή αν θες οχι επιπλεον ταχυτητα, λιγο πριν το μπασιμο σε στροφη. Δηλαδη κοντολογοις η ομαλοτητα αλλαγης στο διαγραμμα, την χρονικη στιγμη, και στο σημειο που θελουμε μειωση ταχυτητας και 'ζυγισμα' για τοποθετηση στην στροφη, εσυ μου λες οτι δεν αποσταθεροποιει το αυτοκινητο, γιατι η επιταχυνση θα ειναι συνεχης και σταθερη...Ε, με αυτο τον τροπο ομως θα πας ευθεια με στριμμενους τροχους...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Μμμμ, δεν είναι τόσο απλά, αυτά με το ηλεκτρόγκαζο ισχύουν για το ESP.
Αλλά τα κιβώτια όταν φρενάρεις (ανάλογα και με το πρόγραμμα, πχ. στο δικό μου δεν το κάνει στο Normal αλλά το κάνει στο Sport και φυσικά στο S-Sport) κατεβάζουν και ταχύτητα. Οπότε αν κάνεις και LFB μπερδεύει το πράγμα. Βέβαια έχεις δίκιο στο ό,τι είναι θέμα προγραμματισμού, πχ. να δίνει προτεραιότητα στο γκάζι αν έχει και τα δύο input ταυτόχρονα.
(Βασικά στο δικό μου δε χρειάζεται LFB αλλά έτσι σε κουβέντα να βρισκόμαστε )Mα και στα περισσοτερα DSG, στο κατεβασμα γινεται rev maching οποτε δεν υπαρχει λογος για LFB...
-
Heel & toe κάνεις για rev matching, όχι Left Foot Braking
LFB κάνεις για:
- Ταχύτερο φρενάρισμα για να μην αλλάζεις θέση στο δεξί πόδι, εφ΄όσον το αριστερό πλέον είναι ελεύθερο (αλλά υποθέτοντας ότι αφήνεις γκάζι για να φρενάρεις τότε το κιβώτιο δεν μπερδεύεται). Οπως καρτ και F1.
- Κράτημα του κινητήρα (ιδίως αν είναι turbo) εντός του ωφέλιμου φάσματος λειτουργίας
- Αποσταθεροποίηση του πίσω μέρους μέσω τσιμπίματος του φρένου μέσα στη στροφή
- Ελεγχο της υποστροφής (poor man's LSD)
-
τί σχέση έχει το LFB με το rev matching?
Κιβώτια διπλού συμπλέκτη [Διάσπαση]