Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κιβώτια διπλού συμπλέκτη [Διάσπαση]
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Κιβώτια διπλού συμπλέκτη [Διάσπαση]
    • 1
    • 2
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 12
    • 16
    • 17
    • 10 / 17
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    46
    333
    732
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nass last edited by

      Η ουσία της τοποθέτησής μου -αν είναι δύσκολο να γίνει κατανοητή- δεν είναι το τεχνικό κομμάτι αλλά η υπεροπτική και αγενής στάση σου απέναντι σε ανθρώπους που, στο κάτω-κάτω, μπορεί να κάνουν κανα-δυο δευτερόλεπτα καλύτερο χρόνο από σένα σε πίστα (δεν το ξέρεις και δεν μπορείς να το κρίνεις από τα γραπτά τους). Το 'περί ορέξεως κολοκυθόπιτα' είναι απόλυτα σεβαστό και κατανοητό, το 'είστε άσχετοι που δεν μπορείτε να κουμαντάρετε ένα χειροκίνητο και να σας πάει βόλτα ένας γνώστης' είναι προσβλητικό (και δε μετράει ως επιχείρημα ούτε στις ΗΠΑ των αυτόματων)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kikizas-grigoris last edited by

        Ο χρήστης spiros έγραψε:

        εχεις 2 ερωτησεις που 'πηδηξες'

        δηλαδη εισαι με σκασμενη 4η στα 170(?) και φρεναρεις για 3η στα 120(?), και το dsg δεν προλαβαινει να κατεβασει 2 ταχυτητες; Τι λες βρε Γρηγορη;

        Οχι, εχεις περασει την 5η γιατι ξερεις ηδη οτι στις τελευταιες 1,000-1,500σαλ η 4η δεν εχει κατι να προσφερει περα απο θορυβο. Με το κουμπωσεις την 5η, πεφτεις αμεσως στα φρενα, ξανακατεβαζοντας δυο σχεσεις απανωτα.
        Το DSG δεν προλαβαινει στο χρονικο διαστημα που θελεις, για να μπεις πχ με την 3η στην στροφη...
        Στην εχει αλλαξει πανω στην στροφη, αφου ηδη εχεις μπει, προκαλοντας στιγμιαια αποσταθεροποιηση σε σχεση με την προδιαγεγραμμενη τροχια.

        επισης οταν λες οτι σε κατσαρο οδοστρωμα δεν κατεβαζει, μηπως εκεινη τη στιγμη λειτουργει το ABS?

        Προφανως και στιγμιαια μπορει να μπει σε λειτουργια...

        τωρα για το αν μας εχει παει βολτα καποιος που ξερει τον λεβιε...

        Εμενα με εχει παει ο Ιαβερης, και πρωην αγωνιζομενος της Porsche σε Les mans, απο το Porsche world roadshow, και καταλαβα καλα...Εσενα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          morpheus last edited by

          Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
          Από όλα αυτά που διαβάζω, αυτό που εγώ καταλαβαίνω (και δεν έχω κάποια προσωπική επαφή με τους περισσότερους από εσάς) είναι ότι ο λόγος που σας ενοχλεί είναι γιατί δεν θέλετε να προσαρμοστείτε στο αμάξι (ίσως εγωιστικά?), δεν θέλετε πραγματικά να αξιοποιήσετε στο έπακρο στο σύνολο που έχετε στα χέρια σας.

          Σε πολλά πράγματα μπορεί να προσαρμοστεί ο άνθρωπος, είτε του αρέσουν είτε όχι...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

            εχεις 2 ερωτησεις που 'πηδηξες'

            δηλαδη εισαι με σκασμενη 4η στα 170(?) και φρεναρεις για 3η στα 120(?), και το dsg δεν προλαβαινει να κατεβασει 2 ταχυτητες; Τι λες βρε Γρηγορη;

            Οχι, εχεις περασει την 5η γιατι ξερεις ηδη οτι στις τελευταιες 1,000-1,500σαλ η 4η δεν εχει κατι να προσφερει περα απο θορυβο. Με το κουμπωσεις την 5η, πεφτεις αμεσως στα φρενα, ξανακατεβαζοντας δυο σχεσεις απανωτα.
            Το DSG δεν προλαβαινει στο χρονικο διαστημα που θελεις, για να μπεις πχ με την 3η στην στροφη...
            Στην εχει αλλαξει πανω στην στροφη, αφου ηδη εχεις μπει, προκαλοντας στιγμιαια αποσταθεροποιηση σε σχεση με την προδιαγεγραμμενη τροχια.

            επισης οταν λες οτι σε κατσαρο οδοστρωμα δεν κατεβαζει, μηπως εκεινη τη στιγμη λειτουργει το ABS?

            Προφανως και στιγμιαια μπορει να μπει σε λειτουργια...

            τωρα για το αν μας εχει παει βολτα καποιος που ξερει τον λεβιε...

            Εμενα με εχει παει ο Ιαβερης, και πρωην αγωνιζομενος της Porsche σε Les mans, απο το Porsche world roadshow, και καταλαβα καλα...Εσενα?

            Φρεναρωντας δηλ κατα 50-70χαω το dsg δεν προλαβαινει...
            Μαλιστα, σε τοιχο φρεναρεις η με τα φρενα;;;

            Εισαι μεγαλο ψωνιο ειναι προφανες.... αφου σε πηγαν βολτα μπορεις να μας κανεις μαθηματα, ελεος;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • eddie_147
              eddie_147 last edited by

              Αν και χέστηκα για το σιροκοφόρουμ έχω να δηλώσω ότι αυτό που γίνεται το τελευταίο διάστημα είναι άθλιο.
              Μια συγκεκριμένη θεματολογία από συγκεκριμένα άτομα αναπτύσσεται σε άσχετα τοπικά σαν να ήταν κοριοί.

              Εγώ κουράστηκα να σας διαβάζω να λέτε τα ίδια.
              Εσείς δεν κουραστήκατε να γράφετε τα ίδια κάθε 2 εβδομάδες σε άλλο τοπικό;

              Φιλικά.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                stefan147 last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                Εμενα με εχει παει ο Ιαβερης, και πρωην αγωνιζομενος της Porsche σε Les mans, απο το Porsche world roadshow, και καταλαβα καλα...Εσενα?

                Σε φάση 'εμένα ο ξάδερφός μου ξέρει καράτε και μπορεί να σε πλακώσει'. Ντάξει ούτε 12χρονα...

                Βόλτα ποιος σε πήγε ο Κωνσταντίνος ή ο Άρης? Να πάρω κάνα τηλ να μάθω πως έκανες...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                  Η ουσία της τοποθέτησής μου -αν είναι δύσκολο να γίνει κατανοητή- δεν είναι το τεχνικό κομμάτι αλλά η υπεροπτική και αγενής στάση σου απέναντι σε ανθρώπους που, στο κάτω-κάτω, μπορεί να κάνουν κανα-δυο δευτερόλεπτα καλύτερο χρόνο από σένα σε πίστα (δεν το ξέρεις και δεν μπορείς να το κρίνεις από τα γραπτά τους). Το 'περί ορέξεως κολοκυθόπιτα' είναι απόλυτα σεβαστό και κατανοητό, το 'είστε άσχετοι που δεν μπορείτε να κουμαντάρετε ένα χειροκίνητο και να σας πάει βόλτα ένας γνώστης' είναι προσβλητικό (και δε μετράει ως επιχείρημα ούτε στις ΗΠΑ των αυτόματων)

                  Η δικη σου τοποθετηση καθολου δυσκολο δεν ειναι να γινει κατανοητη...Ξεχνας ομως κατι. Αφου εχει μαλλιασει η γλωσσα μου και εχω ξεκαθαρισει οτι ΔΕΝ μιλαω γενικα για ολα τα διπλοσυμπλεκτα/αυτοματα vs manual, ερχεσαι και εσυ (περαν υπολοιπων, που μπαινουν απλα για να κανουν σούσουρο, να κοροιδεψουν ΠΡΩΤΟΙ, να ειρωνευτουν, και να ακυρωσουν ΠΡΩΤΟΙ, μη εχοντας αντιστοιχη ξεκαθαρη θεση για το συγκεκριμενο θεμα που λεμε...), στο καπακι και με επιβεβαιωνεις, αφου μου λες να οδηγησω και κανα διπλοσυμπλεκτο εκτος των DSG...Μα αφου το ειπα πιο πριν σε δικη μας κουβεντα, οτι φυσικα και δεν συγκρινω το DSG με το PDK πχ, ειτε το φανταστικο 8αρι της Bmw. Και φυσικα υπαρχουν διπλοσυμπλεκτα/αυτοματα που ειναι κορυφαια, και παρεχουν την ιδια δυνατοτητα ελεγχου, αν οχι και καλυτερη απο αντιστοιχα manual. ΟΧΙ ομως το DSG.

                  Oλοι αυτοι που υπεραμυνονται των δυνατοτητων του DSG ειναι προφανες δυστυχως οτι ΔΕΝ τους εχει παει εστω βολτα καποιος ειτε οδηγος αγωνων, ειτε πολυ εξοικειωμενος με τα manual κιβωτια.
                  Το ανεφερα πιο πανω, προσωπικα ειχα την τυχη, απο δυο -οχι τυχαιους- ανθρωπους του χωρου, και τουλαχιστον καταλαβα, ΤΙ ισχυει για τα manual και τι για τα DSG. ΤΙ δυνατοτητες ελεγχου εχεις με το manual και τι δυνατοτητες με το DSG.

                  Tωρα στα περι χρονων, φυσικα και υπαρχουν και μεσα στο Forum καλυτεροι οδηγοι απο μενα, και μπορει να μου ριχνουν και γυρο σε πιστα. Εγω απλα ξεκαθαριζω καποια πραγματα τα οποια εχω ΖΗΣΕΙ, δεν αναπαραγω ουτε κατι που φανταζομαι, ουτε απο καποιο περιοδικο, ουτε προσπαθω να αναπτυξω καποια θεωρια, βασιζομενη σε ΜΙΑ απο τις δυο διαφορετικες εμπειριες, DSG vs manual. Μιλαω συγκεκριμενα.
                  Εαν καποιοι δεν θελουν, δεν μπορουν, ή αρνουνται να καταλαβουν, ειναι δικο τους προβλημα.
                  Απο την στιγμη ομως που εχω προσωπικα ΔΕΙ σχεδον στο επακρο, τι δυνατοτητες εχει η μια και η αλλη λυση, δεν προκειται
                  να κατσω να δεχομαι αποψεις περι ανωτεροτητας ή παρομοιων δυνατοτητων ελεγχου ενος DSG vs manual, γιατι πολυ απλα
                  δεν υπαρχουν. Για αυτο και ανεφερα τα περι βολτας με καποιον που να ειναι εξοικειωμενος σε manual. Δεν ανεφερα τον εαυτο μου, ξερω ομως και απο συναντησεις και εχω δει τι σημαινει 'γρηγορα' για αρκετους απο εδω μεσα, οποτε δεν ειναι και τυχαια ολα αυτα που καποιους τους ενοχλουν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sv2 last edited by

                    Η δικιά μου στην ρύθμιση sport αλλάζει σχέση πρίν τον κόφτη και στην ρύθμιση race μπαίνει στον κόφτη και μένει εκεί.....Σαφώς και προτιμώ την θέση sport αφού όταν μπει ο κόφτης (και το έχω πάθει συχνά μέσα στις Σέρρες) μένεις κρεμασμένος.....Και την πατάω συνέχεια αφού το μοτερ είναι ιδιαίτερα εύστροφο.....

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης spiros έγραψε:

                      Φρεναρωντας δηλ κατα 50-70χαω το dsg δεν προλαβαινει...
                      Μαλιστα, σε τοιχο φρεναρεις η με τα φρενα;;;

                      Προλαβαινει...Οταν εισαι μεσα στην στροφη

                      Εισαι μεγαλο ψωνιο ειναι προφανες.... αφου σε πηγαν βολτα μπορεις να μας κανεις μαθηματα, ελεος;

                      Ετσι ειναι, οταν εξηγεις, αναλυεις με το καλο, τοτε 'δεν ξερεις εσυ', και ξερουν οι υπολοιποι που εχουν κανει 1,000χλμ με ΕΝΑ αυτοκινητο, και that's it, ενω τους λες οτι εχεις κανει με 5-6 διαφορετικα αυτοκινητα με DSG και αντιστοιχα με manual και εξηγεις επακριβως γιατι...

                      Μετα λοιπον εξηγεις με το κακο -τροπο- πρεπει να 'δειξεις' τι ξερεις και απο ποιους τελοσπαντων ειδες καποια πραγματα.
                      Οχι οτι τα καταφερνω και εγω σαν αυτους. Ουτε καν. Τουλαχιστον ομως ΒΛΕΠΩ την διαφορα...
                      Τοτε θεωρεισαι 'μεγαλο ψωνιο'...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                        Η δικιά μου στην ρύθμιση sport αλλάζει σχέση πρίν τον κόφτη και στην ρύθμιση race μπαίνει στον κόφτη και μένει εκεί.....Σαφώς και προτιμώ την θέση sport αφού όταν μπει ο κόφτης (και το έχω πάθει συχνά μέσα στις Σέρρες) μένεις κρεμασμένος.....Και την πατάω συνέχεια αφού το μοτερ είναι ιδιαίτερα εύστροφο.....

                        Γιωργο το κιβωτιο αυτο της 430 συγκριτικα με το DSG, σε επιπεδο δυνατοτητων/αποτελεσματικοτητας, εχει οση σχεση εχει αυτο ενος smart, με ενα σειριακο καποιου WRC.
                        To oτι εσυ για λογους ευκολιας-συνηθειας-γουστου, προτιμας την θεση sport, ειναι αλλη κουβεντα...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spiros last edited by

                          Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                          Φρεναρωντας δηλ κατα 50-70χαω το dsg δεν προλαβαινει...
                          Μαλιστα, σε τοιχο φρεναρεις η με τα φρενα;;;

                          Προλαβαινει...Οταν εισαι μεσα στην στροφη

                          Εισαι μεγαλο ψωνιο ειναι προφανες.... αφου σε πηγαν βολτα μπορεις να μας κανεις μαθηματα, ελεος;

                          Ετσι ειναι, οταν εξηγεις, αναλυεις με το καλο, τοτε 'δεν ξερεις εσυ', και ξερουν οι υπολοιποι που εχουν κανει 1,000χλμ με ΕΝΑ αυτοκινητο, και that's it, ενω τους λες οτι εχεις κανει με 5-6 διαφορετικα αυτοκινητα με DSG και αντιστοιχα με manual και εξηγεις επακριβως γιατι...

                          Μετα λοιπον εξηγεις με το κακο -τροπο- πρεπει να 'δειξεις' τι ξερεις και απο ποιους τελοσπαντων ειδες καποια πραγματα.
                          Οχι οτι τα καταφερνω και εγω σαν αυτους. Ουτε καν. Τουλαχιστον ομως ΒΛΕΠΩ την διαφορα...
                          Τοτε θεωρεισαι 'μεγαλο ψωνιο'...

                          μαλλον φαντασιωνεσαι οτι αφου τα κανει ο Ιαβερης, ε δεν μπορει καπου εκει κοντα εισαι και συ!
                          αν τον εχεις προχειρο, πες του να σε παει καμια βολτα με dsg να δεις που υστερει και να του κανεις και παρατηρησεις αμα λαχει.

                          και μονο απο αυτο:>Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                          Φρεναρωντας δηλ κατα 50-70χαω το dsg δεν προλαβαινει...
                          Μαλιστα, σε τοιχο φρεναρεις η με τα φρενα;;;

                          Προλαβαινει...Οταν εισαι μεσα στην στροφη

                          καταλαβαινεις οτι αυτα που λες μπαζουν απο παντου ή οντως δεν το εχεις κανει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • giuseppe-busso
                            giuseppe-busso last edited by

                            Off topic
                            Το κιβώτιο της F430 έχει πολύ μεγάλη σχέση με αυτό ενός Smart
                            Εnd

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sv2 last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                              Η δικιά μου στην ρύθμιση sport αλλάζει σχέση πρίν τον κόφτη και στην ρύθμιση race μπαίνει στον κόφτη και μένει εκεί.....Σαφώς και προτιμώ την θέση sport αφού όταν μπει ο κόφτης (και το έχω πάθει συχνά μέσα στις Σέρρες) μένεις κρεμασμένος.....Και την πατάω συνέχεια αφού το μοτερ είναι ιδιαίτερα εύστροφο.....

                              Γιωργο το κιβωτιο αυτο της 430 συγκριτικα με το DSG, σε επιπεδο δυνατοτητων/αποτελεσματικοτητας, εχει οση σχεση εχει αυτο ενος smart, με ενα σειριακο καποιου WRC.
                              To oτι εσυ για λογους ευκολιας-συνηθειας-γουστου, προτιμας την θεση sport, ειναι αλλη κουβεντα...

                              Μα αυτό που λέω είναι ότι χάνεις όταν μπει ο κόφτης.......

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                                Off topic
                                Το κιβώτιο της F430 έχει πολύ μεγάλη σχέση με αυτό ενός Smart
                                Εnd

                                Ναι, όπως και οι κινητήρες τους. Καίνε βενζίνη και είναι παλινδρομικοί και οι δύο!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                  μαλλον φαντασιωνεσαι οτι αφου τα κανει ο Ιαβερης, ε δεν μπορει καπου εκει κοντα εισαι και συ!
                                  αν τον εχεις προχειρο, πες του να σε παει καμια βολτα με dsg να δεις που υστερει και να του κανεις και παρατηρησεις αμα λαχει.

                                  Δεν φαντασιωνομαι τιποτα. Το ποσο κοντα ή μακρια ειμαι, αν θελεις να το κρινεις απο κοντα...Απο μακρια ολοι 'χορευουν', απο κοντα ομως οχι...
                                  Σε ολο τον κοσμο εχουν αποφανθει γνωστοι οδηγοι αγωνων και μη για τις δυνατοτητες των DSG vs manual.
                                  Εδω φυσικα υπαρχει ενα πρωτοποριακο ρευμα του forum που πιστευει το αντιθετο, με οσα λογικα και αδιαμφισβητητα επιχειρηματα και αν αναπτυσσονται. Ε, δικαιωμα καποιων ειναι να το υποστηριζουν, και αλλο τοσο εμενα να το καταρριπτει...

                                  και μονο απο αυτο:>>

                                  Φρεναρωντας δηλ κατα 50-70χαω το dsg δεν προλαβαινει...
                                  Μαλιστα, σε τοιχο φρεναρεις η με τα φρενα;;;

                                  Προλαβαινει...Οταν εισαι μεσα στην στροφη

                                  καταλαβαινεις οτι αυτα που λες μπαζουν απο παντου ή οντως δεν το εχεις κανει...

                                  Μπαζουν απο παντου για εσενα...Το τι εχω κανει και τι οχι, μπορουν να το πουν αυτοι που με εχουν δει απο κοντα.
                                  Ειπαμε, απο μακρια παει η μαγκια συννεφο, απο κοντα ομως σιγη ιχθυος.

                                  ...και για να εξηγουμαι, δεν ξεκινησα εγω ολο αυτο το σούσουρο, ουτε προκαλεσα πρωτος. Αναλυω επιχειρηματα τα οποια
                                  δεν μπορουν ουτε καν να αντικρουσουν καποιοι, και κατα συνεπεια το γυριζουν στο 'τσιφτετελι' αφου ειτε δεν θελουν, ειτε δεν μπορουν να κατανοησουν καποια πραγματα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    καλα, θα ρωτησω τον Μανο να μου πει τις εντυπωσεις του απο τη βολτα σας

                                    (δεν θα τις γραψω εδω ομως γιατι ετσι ειναι το σωστο)

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • N
                                      nass last edited by

                                      Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
                                      Αν και χέστηκα για το σιροκοφόρουμ έχω να δηλώσω ότι αυτό που γίνεται το τελευταίο διάστημα είναι άθλιο.
                                      Μια συγκεκριμένη θεματολογία από συγκεκριμένα άτομα αναπτύσσεται σε άσχετα τοπικά σαν να ήταν κοριοί.

                                      Εγώ κουράστηκα να σας διαβάζω να λέτε τα ίδια.
                                      Εσείς δεν κουραστήκατε να γράφετε τα ίδια κάθε 2 εβδομάδες σε άλλο τοπικό;

                                      Φιλικά.

                                      Εχεις δίκιο EDDIE_147 και πρώτος εγώ ζητώ συγνώμη Να το κλείσουμε λοιπόν εδώ και ας προσπαθήσουμε για αυτοσυγκράτηση, ό,τι συμπεράσματα ήταν να βγουν βγήκαν [Mod]

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • V
                                        vellerefontis last edited by

                                        Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
                                        Off topic
                                        Το κιβώτιο της F430 έχει πολύ μεγάλη σχέση με αυτό ενός Smart
                                        Εnd

                                        συμφνωνώ! κατουσία τεχνική, δηλαδή ένα automated manual, είναι πανομοιότυπο... τώρα ρυθμίσεις λογισμικού, υλικά και επιδόσεις είναι διαφορετικά...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vellerefontis last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                          Ρε παιδιά...σοβαρά τώρα...τι κόλλημα είναι αυτό που έχετε φάει με το αν κρατάει τη σχέση στο κόφτη ή αν την αλλάζει μόνο του?

                                          Πραγματικά δηλαδή θέλω να μου πείτε ΜΙΑ περίπτωση όπου θέλει κάποιος οδηγός με Scirocco να έχει το αυτοκίνητο να βαράει συνεχώς κόφτες και να μην αλλάζει ταχύτητα κι όλα αυτά πάνω σε στροφή!

                                          Μια χαρά ΓΑΜΑΤΟ είναι το DSG. Αν κάποιος θέλει το εξάσφαιρο είναι ενδεχομένως επειδή του αρέσει η αίσθηση του κουμπώματος και ίσως βλέπει το άλλο σαν playstation. Αλλά δε μπορώ να διαβάζω ότι είναι λιγότερο συμμετοχικό επειδή δεν κρατάει τη ταχύτητα στο κόφτη.

                                          Το έχουμε πει πολλές φορές. Το πρόβλημα είναι σε στροφές που δεν θες να ανεβάσει (π.χ. στην Κ13 των Σερρών που δαγκώνεις ταυτότητα και στρίβεις με 120, γιατί μετά σε βλέπω έτσι: ) ή στην είσοδο στροφών που εκεί που έχεις υπολογίσει το ζύγισμα του αυτοκίνήτου με την παρούσα δυναμική του κατάσταση, ξαφνικα σου αμολάει την επόμενη, επειδή μπήκες στον κόφτη. Κι εσύ είσαι έτοιμος να φρενάρεις, χάνεις μέτρα και 'μπερδεύει' το μπροστινό. Δεν είναι τυχαίο ότι τα σοβαρα ημιαυτόματα (Ferrari F1, Lamborghini E-Gear, Audi R-Tronic, Porsche PDK, BMW DSG, Nissan GTR) ΔΕΝ ΑΝΕΒΑΖΟΥΝ στην σπορ/αγωνιστική τους ρύθμιση από μόνα τους!!!

                                          προφανώς λοιπόνβ στις περιπτώσεις που τοποθετήθηκε DSG και δεν μένει στον κόφτη μάλλον το αυτοκίνητο δεν είναι για αγωνιστική οδήγηση σε πίστες, πράγμα καθόλα λογικό για πολλά αυτοκίνητα του δρόμου... τώρα θα μπορούσε η κ@λο εταιρία να επιτρέψει αυτό το κράτημα στον κόφτη στην επιλογή MANUAL μιας και το λέει η λέξη αλλά πάλι κύκλους κάνουμε αφού στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο που δεν το κάνει δεν έχει ρυθμιστεί γενικότερα για αγωνιστική συμπεριφορά πόσο μάλλον στο κιβότιο ταχυτήτων του...

                                          άντε, κατέθεσα κι εγώ την άποψή μου τελευταίος και καταιδρωμένος///

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            c-l-a-b last edited by

                                            πως εχασα αυτο το παρτυ γαμωτο?

                                            λοιπον,ως κατοχος δσγ ροκκο με την δψψ αναρτηση,να πω κ εγω την αποψη μου.
                                            πρωτον,απο που κ ως που γρηγορη η αναρτηση αυτη με τα 17ρια δεν κανει δουλεια?ισα ισα που τη μεγαλυτερη δουλεια την κανει με τα 17ρια.σιγουρα δεν μετανιωσα στιγμη που την προτιμησα.σε εθνικες στο μαλακο,σε επαρχιακους στο σκληρο κ εντος πολεως στο νορμαλ που αυτορυθμιζεται συνεχως..ενα ροκκο με την απλη αναρτηση δεν θα μου προσφερει ουτε την ανεση του μαλακου,ουτε το ''σφιξιμο'' του σκληρου..θα εχει συνεχως την ιδια αντιδραση,που ειναι η μεση.οποτε σε αυτο εισαι απλως..fail..
                                            αν δεν πιστευεις εμενα,μπορεις να πιστεψεις δοκιμαστες πολλων περιοδικων κτλ,που την συνιστουν ανεπιφυλακτα.μη ζητησεις λινκς..δεν καθομαι μετα απο 3 χρονια να ψαχνω ακομα λινκς για το πως συμπεριφερεται το αυτοκινητο μου..

                                            δευτερον..προς τον φιλο που θελει να παρει ροκκο η κουπερ η 116-118..δεν εχω οδηγησει την 116-118,αλλα κουπερ κ ροκκο ειναι διαφορετικα αυτοκινητα.ΕΝΤΕΛΩΣ.αλλα μεγεθη,αλλοι χωροι,αλλη ανεση,αλλη πληροφορηση,αλλη φαση γενικοτερα.το ροκκο ειναι χιλιομετροφαγος.ΔΕΝ ειναι σπορ κατασκευη.αν θελεις οτι πιο σπορ,αναμεσα στα 3 ειμαι σιγουρος οτι αυτο ειναι το κουπερ..ακομα κ χωρις να εχω οδηγησει την 116-118..αν θελεις κυριλα,παρε την μπεμπα..αν θελεις χιλιομετροφαγο,ροκκο.

                                            τριτον,γρηγορη,λες κ λες κ λες οτι δεν εχουμε παει βολτα με καποιον που να ξερει απο χειροκινητα..ΠΩΣ μπορεις να το γνωριζεις αυτο? εχεις εγκαταστησει μαυρο κουτι στον εγκεφαλο μας κ ξερεις τις εμπειριες μας?

                                            τεταρτον,για ποιο λογο να κρατησει το ροκκο η οποιοδηποτε αλλο βαγκ,την ταχυτητα στον κοφτη?εχει δυναμη εκει?η εχει ''ψοφησει'' αρκετα νωριτερα?για πες?θα σε κρεμασει?οταν απο τις 2,5κ στρ/λ εχει σεδον ολη την ροπη του?ειμαστε σοβαροι τωρα?

                                            πεμπτον.εχω πει απειρες φορες,οτι ΔΕΝ μπορουμε να συγκρινουμε το δσγ του ροκκο με τα αυτοματα απο ανωτερης κατηγοριας αυτοκινητα..οπως δεν μπορουμε να συγκρινουμε κ τα χειροκινητα τους..οπως δεν μπορουμε να συγκρινουμε κ το στησιμο τους κτα φρενα τους κ τις κατανομες βαρους κτλ κτλ κτλ

                                            εκτον,εχω κοντα 55κ χλμ με το αυτοκινητο μου.ΠΟΤΕ δεν μου ετυχε να μην αλλαξει ταχυτητα οταν το ζητησα.ειτε σε κακοτραχαλο ειτε σε σαπουναδα ειτε οπου θες.ΠΟΤΕ.το ιδιο λεει κ ο γουινερ.το ιδιο κ ο καβουρας.οτι στερουμαι αντικειμενικοτητας ειδικα πανω στο ροκκο,δεν νομιζω να μπορεις να μου το προσαψεις γρηγορη..οποτε?ασε,ξερω,κανουμε ολοι λαθος..κ εχεις δικιο..

                                            αυτα,συγνωμη αν κουρασα,απλως ελειπα απο το παρτυ κ ειπα κ εγω να πω τη μαλακια μου..

                                            υ.γ.
                                            νικος συμφωνω με τα λεγομενα σου περι στροφων κ κοφτη κ λαθος εισοδου(απο προηγουμενες παραθεσεις σου..)
                                            καβουρας,συμφωνω απολυτως στα περι ροκκο,οτι δεν ειναι καμια ιδιαιτερη κ απολυτη κατασκευη κ δεν πρεπει να το θεοποιουμε..
                                            νασσ,ρισπεκτ..

                                            υ.γ.2
                                            επειδη καπου ο ενδιαφερομενος ειπε οτι προτιμα ροκκο αντι για μπεμπα-μινι ελεω αξιοπιστιας..μη ξεχασω..

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 10 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr