Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Renault Clio IV
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Renault Clio IV
    • 1
    • 2
    • 34
    • 35
    • 36
    • 37
    • 38
    • 219
    • 220
    • 36 / 220
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    64
    4381
    97123
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      billopoulos last edited by

      Το συγκεκριμενο που λεει ο Ορεστης δεν του το βρηκανε για να την σπασουν στην Renault, ειναι οντως βλακεια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        chemic last edited by

        Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
        Το συγκεκριμενο που λεει ο Ορεστης δεν του το βρηκανε για να την σπασουν στην Renault, ειναι οντως βλακεια.

        ποιο?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          billopoulos last edited by

          Τα κουμπακια του CC και το κουμπι ECO που βρισκονται κατω απο το χειροφρενο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            chemic last edited by

            Ο χρήστης Billopoulos έγραψε:
            Τα κουμπακια του CC και το κουμπι ECO που βρισκονται κατω απο το χειροφρενο.

            το cc είναι όντως μαλακία να πρέπει να πέρνεις τα χερια από το τιμόνι για να το ενεργοποιείς. αλλά μπορείς να το έχεις στο ον μόνιμα κ να το ενργοποιείς θέτοντας την ταχύτητα που θες από το τιμόνι. οπότε μικρό το πρόβλημα. σωστά?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestisren last edited by

              Ο χρήστης chemic έγραψε:

              Τα κουμπακια του CC και το κουμπι ECO που βρισκονται κατω απο το χειροφρενο.

              το cc είναι όντως μαλακία να πρέπει να πέρνεις τα χερια από το τιμόνι για να το ενεργοποιείς. αλλά μπορείς να το έχεις στο ον μόνιμα κ να το ενργοποιείς θέτοντας την ταχύτητα που θες από το τιμόνι. οπότε μικρό το πρόβλημα. σωστά?

              Ναι γίνεται κι αυτό
              Νταξ θα μπορούσαν να το έχουν διορθώσει
              Τεσπα ας είναι μόνο αυτό το θέμα στο αμάξι.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                cosneo last edited by

                Ε τοτε δικιο έχουν. Στο Duster f/l το cc το έχουν στο ταμπλό.
                Καποια στιγμή ... θα φτασει στο τιμόνι!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  mirage last edited by

                  Κλασσική Renault. Πρέπει να υπάρχει διαγωνισμός για το ποιός θα βρεί το πιο άκυρο σημείο για το κουμπι του cc

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    stormold last edited by

                    ECO & CC. Άχρηστα κουμπιά.
                    Και σε πολύ καλό σημείο τα έβαλαν. Και πολύ τους είναι.

                    Αν ήμουν εγώ ο σχεδιαστής θα τα έβαζα μέσα στο ντουλαπάκι του συνοδηγού για να μη λένε ότι κάνω 'εκπτώσεις' στον εξοπλισμό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Eιδικά το CC απο τα πιο άχρηστα (not)

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestisren last edited by

                        Ο χρήστης mirage έγραψε:
                        Eιδικά το CC απο τα πιο άχρηστα (not)

                        Βασικα χωρίς θα θέλω να υπερασπιστώ αυτό το εργονομικο λάθος πιστεύω πως εξαρτάται τον οδηγό
                        Εμένα πχ και να μην υπήρχε στο αμάξι μου δεν θα είχα θέμα (και δεν πιστεύω ότι είμαι μόνο εγώ ) καθώς δεν το.χρησιμοποιώ σχεδόν πότε και ακόμα και σε ταξίδια το αποφεύγω

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stormold last edited by

                          Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                          Βασικα χωρίς θα θέλω να υπερασπιστώ αυτό το εργονομικο λάθος ...

                          Εγώ δεν το βρίσκω εργονομικά λάθος. Βρίσκω ότι είναι σε πολύ σωστό σημείο!...
                          Οδηγώ με το αριστερό (είμαι αριστερόχειρας) και το δεξί μου χέρι είναι στο υποβραχιόνιο.
                          Για μένα είναι ιδανική θέση εκεί που τα έβαλαν.

                          Θυμάμαι και στο 206 που είχε τα κουμπιά των παραθύρων κάτω από το χειρόφρενο, με είχαν βολέψει αφάνταστα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            chemic last edited by

                            Ο χρήστης Storm έγραψε:

                            Βασικα χωρίς θα θέλω να υπερασπιστώ αυτό το εργονομικο λάθος ...

                            Εγώ δεν το βρίσκω εργονομικά λάθος. Βρίσκω ότι είναι σε πολύ σωστό σημείο!...
                            Οδηγώ με το αριστερό (είμαι αριστερόχειρας) και το δεξί μου χέρι είναι στο υποβραχιόνιο.
                            Για μένα είναι ιδανική θέση εκεί που τα έβαλαν.

                            Θυμάμαι και στο 206 που είχε τα κουμπιά των παραθύρων κάτω από το χειρόφρενο, με είχαν βολέψει αφάνταστα.

                            τί λετε μωρε
                            μια χαρά είναι εκεί αφού εγώ δε το χρησιμοποιώ κ βολεύει γιατί οδηγώ με το ένα χέρι?
                            οι πλειοψηφία των ανθρώπων χρησιμοποιούν το cc κ τη στιγμή που το χρησιμοποιεί οδηγεί με τα δυο χέρια κ δεν θέλει να πέρνει το χέρι από το τιμόνι κ να το 'ψάχνει'.
                            από την άλλη, όπως είπα αν είναι σα τα γερμανικά που το μπορείς να το έχεις συνέχεια on κ να το ενεργοποιείς με τα πλήκτρα 'set' ή 'res' που νομίζω κ στα ρενώ είναι στο τιμόνι, σώζεται η κατάσταση

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stormold last edited by

                              ε και τι να κάνουμε τώρα ρε συ Chemic δηλαδής;
                              Δεν είμαστε όλοι ίδιοι, ούτε όλοι οδηγούμε σαν και εσένα, ούτε είμαστε υποχρεωμένοι να οδηγούμε σύμφωνα με την δική σου φιλοσοφία.
                              Με το ζόρι θα πρέπει να πω και εγώ ότι τα συγκεκριμένα κουμπιά είναι σε λάθος θέση;

                              Δεν ξέρω τι κάνει η πλειοψηφία και ούτε έχω στατιστικά στοιχεία που να δείχνουν τι κάνει η πλειοψηφία.
                              Και μεταξύ μας, λίγο με απασχολεί.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης chemic έγραψε:

                                από την άλλη, όπως είπα αν είναι σα τα γερμανικά που το μπορείς να το έχεις συνέχεια on κ να το ενεργοποιείς με τα πλήκτρα 'set' ή 'res' που νομίζω κ στα ρενώ είναι στο τιμόνι, σώζεται η κατάσταση

                                99% ετσι θα ειναι.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  orestisren last edited by

                                  @chemic εγώ τόνισα ότι είναι λάθος
                                  Απλά δεν το χρησιμοποιώ αυτό το συστημα.
                                  Αν το χρησιμοποιουσα θα με ενοχλούσε και πολύ μάλιστα γιατί.η τοποθέτηση του διακόπτη είναι ηλιθιωδης
                                  Κατά τα λοιπά γίνεται αυτό που λέτε με τα πλήκτρα στο τιμόνι αλλά θα μπορούσε όπως είπα και πριν ο διακόπτης επιλογής λειτουργίας να έχει μετακινηθει σε άλλη θεση

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
                                    θα μπορούσε όπως είπα και πριν ο διακόπτης επιλογής λειτουργίας να έχει μετακινηθει σε άλλη θεση

                                    Όχι δεν θα μπορούσε! Είναι Γάλλοι λέμε!

                                    Ευτυχώς είναι Γάλλοι και στο στήσιμο στα γρήγορά τους!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      orestisren last edited by

                                      Youtube Video

                                      Youtube Video

                                      Youtube Video

                                      Youtube Video

                                      Κι ένα Video απο τον νεο μικρο Energy που σαν της Ford (σε κραδασμους και θόρυβο) δεν παίζει να είναι αλλα είδωμεν

                                      Youtube Video

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        govus last edited by

                                        Αναμενόμενο 5αράκι στο πιο πρόσφατο κρατς-τεστ ( ) ...
                                        Βέβαια, στην πλαϊνή στούκα με κολώνα η επίδοση ήταν οριακή...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • O
                                          orestisren last edited by

                                          Βλεπω εννιαίους κεφαλης θώρακα?
                                          Μα τι τσιπιές ειναι αυτες?
                                          Τεσπα αν εξαιρεσουμε το θωρακα στο pole test πολυ ικανοποιητικα τα αποτελέσματα

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            govus last edited by

                                            Το υποτιθέμενο Gordini GT (με τους 140 ίππους από τον 1.2 TCE),

                                            καθώς και το υποτιθέμενο RS

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 36
                                            • 37
                                            • 38
                                            • 219
                                            • 220
                                            • 36 / 220
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr