-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Σε Κορινθία είδα σε πρατήριο την αμόλυβδη 1,93…
Α.Και γιατι δεν το γραφεις στο θεμα για την τιμη της βενζινης και το γραφεις εδω;
Το γράφω διότι εδώ που περιγράφετε συγκεκριμένη διεργασία, εξαρτάτε αυτή από την τιμή της βενζίνας. Εάν έκανε 1,1ε ποιος θα έβαζε κιτ αερίου?. Όπως και εάν η επιλογή του αυτοκινήτου, δεν ήταν αλόγιστη, μια από τα ίδια!. Και σίγουρα εάν έκαιγε 4 έως 5 λιτρα/100κμ και με κλιματισμό, και πάλη δεν θα έβαζε κιτ.
Φιλικά
Α.Εγραψες μια ξερη τιμη.Ασε που αυτη μαλλον θα ειναι και η μεγαλυτερη στην Ελλαδα, αν την ειδες σωστα γιατι εγω δεν την βρισκω στο http://www.fuelprices.gr/GetGeography?n ... C%E5%ED%EF ,μηπως ειδες 100αρα;
Το είδα καλά. Του έκανα παρατήρηση, και τον απείλησα. Την παρασκευή θα ξανά περάσω. Εάν εξακολουθεί, θα γεμίσω το διαδίκτυο με φωτώ….
Α.Για ποιο λογο τον απειλησες;
Ξέρει εκείνος...
-
Έχω ένα Peugeot 206, έκανα εγκατάσταση υγραερίου, το πέρασα σήμερα και ΚΤΕΟ αλλά δεν γνωρίζω που πρέπει να πίσω στηη Αθήνα για την αλλαγή της άδειας κυκλοφορίας. Μήπως γνωρίζει κάνεις;;
-
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Σε Κορινθία είδα σε πρατήριο την αμόλυβδη 1,93…
Α.Και γιατι δεν το γραφεις στο θεμα για την τιμη της βενζινης και το γραφεις εδω;
Το γράφω διότι εδώ που περιγράφετε συγκεκριμένη διεργασία, εξαρτάτε αυτή από την τιμή της βενζίνας. Εάν έκανε 1,1ε ποιος θα έβαζε κιτ αερίου?. Όπως και εάν η επιλογή του αυτοκινήτου, δεν ήταν αλόγιστη, μια από τα ίδια!. Και σίγουρα εάν έκαιγε 4 έως 5 λιτρα/100κμ και με κλιματισμό, και πάλη δεν θα έβαζε κιτ.
Φιλικά
Α.Εγραψες μια ξερη τιμη.Ασε που αυτη μαλλον θα ειναι και η μεγαλυτερη στην Ελλαδα, αν την ειδες σωστα γιατι εγω δεν την βρισκω στο http://www.fuelprices.gr/GetGeography?n ... C%E5%ED%EF ,μηπως ειδες 100αρα;
Το είδα καλά. Του έκανα παρατήρηση, και τον απείλησα. Την παρασκευή θα ξανά περάσω. Εάν εξακολουθεί, θα γεμίσω το διαδίκτυο με φωτώ….
Α.Για ποιο λογο τον απειλησες;
Ξέρει εκείνος...
Όλοι το ξέρουμε φιλέ, το νιώθουμε στο πετσί μας.
Άλλο να φουλάρεις με 81,5ε και άλλο με 96,5…..
Και μόνον τον απειλείς?. Μα και τον αναφέρεις μα και τον διασύρεις.
Με 15ε στα 50 λίτρα, γεμίζεις με λαχανικά το ψυγείο σου για μια εβδομάδα+ από την λαϊκή.
Α. -
Είναι δικαίωμά του να πουλάει όσο θέλει.
Και δικό μας δικαίωμα (και υποχρέωση) ως καταναλωτών να μην αγοράζουμε από αυτόν, αν μας φαίνεται ακριβός. -
Αν υπάρχουν άλλοι φτηνοί ας κάνει ότι θέλει.
Αν όλοι πουλάνε ακριβά είναι καρτέλ και σε άλλα κράτη (Ευρώπη) που υπάρχει επιτροπή ανταγωνισμού ρίχνει σκληρά πρόστιμα.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Αν υπάρχουν άλλοι φτηνοί ας κάνει ότι θέλει.Αν όλοι πουλάνε ακριβά είναι καρτέλ και σε άλλα κράτη (Ευρώπη) που υπάρχει επιτροπή ανταγωνισμού ρίχνει σκληρά πρόστιμα.
Συμφωνα με http://www.fuelprices.gr/ κανενας δεν πουλαει τοσο ακριβα στην Κορινθια.Η πιο ακριβη τιμη ειναι 1,845€ και ειναι 95 V-Power .
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Είναι δικαίωμά του να πουλάει όσο θέλει.
Και δικό μας δικαίωμα (και υποχρέωση) ως καταναλωτών να μην αγοράζουμε από αυτόν, αν μας φαίνεται ακριβός.
Αναμφίβολα και έτσι είναι από νομικής πλευράς, Νάσο μου. ο νόμος του ελευθέρου εμπορίου!. Όπως και η ενημέρωση των πολιτών με ακριβή στοιχεία που πρέπει να ενημερώνονται καθημερινά γράφετε από τον νόμο. Όπως και δεν έγραψα όνομα και διεύθυνση. Την παρασκευή θα αποδειχτεί εάν άκουσε τα λόγια μου….
Βλέπεις κάποιες φορές, λόγο κενών της εξουσίας, παίρνουν οι πολίτες τον νόμο στα χέρια τους. Παράνομο, μα λινούν πάγιες ανάγκες των πολιτών. Τώρα εάν μετά το εκμεταλλεύονται…….
Φιλικά.
Α. -
Άνοιξε στη Βούλα ( βουλας - βαρκιζας ) ΝΕΟ πρατήριο υγραεριου 300 μέτρα απο την παραλιακή REVOIL αριστερά μετα το τελοσ της βουλιαγμενης πριν τα βλαχικα !! 0,788
-
Τα αστικά τα πράσινα που γεμίζουν όντως σε δύο πρατήρια έχουν CNG συμπιεσμένο φυσικό αέριο που είναι άλλη μορφή του φυσικού αερίου που έχουμε στο οικιακό δίκτυο για κίνηση και μπορείς να βάλεις μετατροπέα στο καυστήρα στο σπίτι για να γεμίζεις το αυτοκίνητο σου με σχετική άδεια. Το Μεθάνιο είναι άλλο αέριο. Για το CNG είχε ακουστεί κάποια στιγμή οτι θα επιδοτήσει και η ίδια η ΔΕΠΑ τη μετατροπή μιας κρίσιμης μάζας για να δοθεί κίνητρο στους πρατηριούχους να φτιάξουν δίκτυο. Με πρώτη προτεραιότητα μεγάλους εταιρικούς στόλους.
-
To κιτ για φυσικό αέριο είναι παρόμοιο με αυτό για υγραέριο. Αλλάζει όμως η δεξαμενη - πανάκριβη (2,3 χιλιάρικα) και πρέπει να είναι τεράστια.
Βέβαια τό κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο είναι κι αυτό πολύ χαμηλότερο από βενζίνη ή υγραέριο.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
To κιτ για φυσικό αέριο είναι παρόμοιο με αυτό για υγραέριο. Αλλάζει όμως η δεξαμενη - πανάκριβη (2,3 χιλιάρικα) και πρέπει να είναι τεράστια.Βέβαια τό κόστος καυσίμου ανά χιλιόμετρο είναι κι αυτό πολύ χαμηλότερο από βενζίνη ή υγραέριο.
2,3 χιλιάρικα μόνον η μπουκάλα φίλε?. Και πόσα λίτρα?. Σε τι μορφές?.
Α. -
απο κραμα τιτανιου και γκοτζιλονιου ειναι?
-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
Μόνο για τα αστικά λεωφορεία στην Αθήνα νομίζω έχει, ή υπάρχει 1 ή 2 μέρη που μπορείς να βάλεις.
Γενικά δηλαδή όχι.Tα λεωφορεία στην Αθήνα καίνε φυσικό αέριο και όχι μεθάνιο.
Natural gas is a naturally occurring hydrocarbon gas mixture consisting primarily of methane, with other hydrocarbons, carbon dioxide, nitrogen and hydrogen sulfide.
Πίνακας: Χημική σύσταση του Φυσικού Αερίου
Συστατικά....................................% κατά όγκο σύσταση
Μεθάνιο (CH4)...............................70-90
Αιθάνιο (C2H6)..............................5-15
Προπάνιο (C3H8) και Βουτάνιο (C4H10)..< 5
CO2, N2, H2S, κτλ..........................μικρότερες ποσότητεςNαι αλλά δεν είναι το ίδιο πράγμα το μεθάνιο σκέτο με το φυσικό αέριο που είναι μείγμα αερίων.
-
γεια σας..ειμαι καινουργιος στις συζητησεις!ειμαι σε σκεψη για το αν θα βαλω στο huyndai atos 1.1 του 2005 υγραεριο!κανω περιπου 25000 χλμ τον χρονο με μεση καταναλωση σε μεικτη διαδρομη 6 με 6.5 λιτρα!διαβαζα πιο πριν για προβληματα στις βαλβιδες που μπορει να προκληθουν!κυνδυνευει το δικο μου αυτ/το απο αυτη τη ζημια αν το βαλω?εχεις καποιος καποιον γνωστο που να εχει τοποθετησει σε atos υγραεριο για να μου πει εντυπωσεις?
-
Σε Κορινθία είδα σε πρατήριο την αμόλυβδη 1,93…
Έγραψα αυτό…..
Μα έγραψα και αυτό… Του έκανα παρατήρηση, και τον απείλησα.Και μου έγραψαν αυτό….. «Για ποιο λόγο τον απείλησες;»
Μα ορθά μου έγραψαν και αυτό. « Είναι δικαίωμά του να πουλάει όσο θέλει.
Και δικό μας δικαίωμα (και υποχρέωση) ως καταναλωτών να μην αγοράζουμε από αυτόν, αν μας φαίνεται ακριβός.»
Μα δεν αρκέστηκα σε αυτά!. Μίλησα και σε ραδιοσταθμό τοπικό, (που έχω πρόσβαση) αναφέροντας το γεγονός!. Μα και έκανα ερώτηση στο υπουργείο εμπορίου, δίνοντας στοιχεία, πόσο έχει δικαίωμα μεσούσης της κρίσης, να εκτινάσσει της τιμές στα ύψη, μάλιστα και σε τουριστική περίοδο. Η απάντηση ήταν χρησμός της πυθίας!.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. 1,763.
Οπωσδήποτε μέρος του χαρακτήρα μου το γνωρίζετε!. Μα παθητικά αμυνόμενος δεν το ‘έπαιξα’ ποτέ. Μάλλον συνεχώς στην ‘τσίτα’ είμαι!.
Εάν όλοι, ποιος λίγο ποιος πολύ, και στο στιλ «βαλε μου 5ε για να φτάσω στον πάρα κάτω που είναι φτηνότερος»….. θα ρίχναμε της ‘μπάτσες’ που τους χρειάζονται. Ο προγραμματισμός, η απόταξη του οχαδερφισμού, καθώς και η απόταξη του ραγιαδισμού που έχει φωλιάσει μέσα μας, δίνει στα χέρια μας δύναμη που θα έπρεπε να έχουμε όλοι.
Μα μου έγραψαν και αυτό….. «Σύμφωνα με http://www.fuelprices.gr/ κανένας δεν πουλάει τόσο ακριβά στην Κορινθία. Η πιο ακριβή τιμή είναι 1,845€ και είναι 95 V- Power» .
Φίλε Βασίλη από το ωραίο ΝΑΥΠΛΙΟ, με προβλημάτισες. 53 χρόνια στο κουρμπέτι, έχω αρκετές προσβάσεις που ρώτησα.- Δεν είναι υποχρεωμένοι όλοι να είναι συνεργάτες με προσωπικούς κωδικούς. (δεν το βεβαίωσα).
- Υπάρχουν καταγγελίες, τουλάχιστον στο λεκανοπέδιο αττικής, για διαφοροποίηση της παράθεσης, με την τιμή πώλησης.
- Στην Κορινθία και σίγουρα στον δρόμο Κιάτο Ξυλόκαστρο, 1.7 +λίγο ακόμα. Αγοράζω για φουσκωτό + δίτροχο.
- Αθήνα, όπου και φουλάρω τα αυτοκίνητα μου, από Αχαρνών 340 ΑΙΓΑΙΟ, 1,688. Υπάρχει και φθηνότερος. μα οι συνεταίροι στο 340 είναι ‘μάλαμα’!. Όλες οι βάρδιες έλληνες, κανένας αλλοδαπός.
Α.
-
-
Ο χρήστης john600 έγραψε:
γεια σας..ειμαι καινουργιος στις συζητησεις!ειμαι σε σκεψη για το αν θα βαλω στο huyndai atos 1.1 του 2005 υγραεριο!κανω περιπου 25000 χλμ τον χρονο με μεση καταναλωση σε μεικτη διαδρομη 6 με 6.5 λιτρα!διαβαζα πιο πριν για προβληματα στις βαλβιδες που μπορει να προκληθουν!κυνδυνευει το δικο μου αυτ/το απο αυτη τη ζημια αν το βαλω?εχεις καποιος καποιον γνωστο που να εχει τοποθετησει σε atos υγραεριο για να μου πει εντυπωσεις?
Φιλέ Γιάννη με το Γatos σου!. καλωσόρισες στην ενότητα. Σίγουρα η αγορά σου, υποδηλώνει ότι δεν τσίμπησες να αγοράσεις 3700cc κάνοντας τον ‘δήθεν’, που σημαίνει προγραμματισμό.
Έτσι και εγώ πρέπει να σε βοηθήσω σοβαρά.
Σίγουρα τα 6 με 6,5 είναι αρκετά για σκέψεις και 25000/χρονο που κάνεις. Δουλεύεις το αυτοκίνητο, και αυτό σημαίνει ότι το εκμεταλλεύεστε και όχι το αντίθετο.
Θα διάβασες ότι με αέριο, ξεχνάμε τα γκάζια, και της τελίτσες. Όπως θα διάβασες και της συνέπιες της μη παραδοχής αυτού του γεγονότος. Όπως θα διάβασες και το κέρδος 20%+ - στην κατανάλωση, γιατί το 50% είναι παραμύθι της Χαλιμάς.
Οπωσδήποτε οι έδρες και οι οδηγοί σου είναι άριστοι, μα οι βαλβίδες σου διαπίστωσα ότι χωλαίνουν.
Κατά συνέπεια η ταχύτητα στης διαδρομές σου αλλάζει, και αναρτιέμαι εάν μπορείς. Μα εάν μπορείς τα 5l/100 θα τα πιάνεις εύκολα.
Και πάμε!. 25000 Χ 1,7 περίπου =42500 Χ 20% =8500 τον χρόνο. Οπωσδήποτε η ζωή του κινητήρα σου τίθεται υπό αίρεση. Και οπωσδήποτε στο πίσω του μυαλού σου θα πρέπει να υπάρχει +700ε επί πλέον του αρχικού κόστους (βαλβίδες).
Ομολογώ ότι δεν θα διακινδύνευα να σου δώσω συγκαταβατική η αρνητική συμβουλή!. Τα 25000χιλιομετρα με τον Γatos σου είναι συζητήσιμα. Σίγουρα αποσβήνεις. Μα κάνεις 69.5 χιλιόμετρα την μέρα?. Εάν κάνεις κάντο. Σε δυο χρόνια από το κέρδος αγοράζεις c1 diesel η ford η fiat και λύνεις οικονομικά το πρόβλημα της μετακίνησης σου. σου μένουν και τα χρήματα της μεταπώλησης!.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Σε Κορινθία είδα σε πρατήριο την αμόλυβδη 1,93…
Έγραψα αυτό…..
Μα έγραψα και αυτό… Του έκανα παρατήρηση, και τον απείλησα.Και μου έγραψαν αυτό….. «Για ποιο λόγο τον απείλησες;»
Μα ορθά μου έγραψαν και αυτό. « Είναι δικαίωμά του να πουλάει όσο θέλει.
Και δικό μας δικαίωμα (και υποχρέωση) ως καταναλωτών να μην αγοράζουμε από αυτόν, αν μας φαίνεται ακριβός.»
Μα δεν αρκέστηκα σε αυτά!. Μίλησα και σε ραδιοσταθμό τοπικό, (που έχω πρόσβαση) αναφέροντας το γεγονός!. Μα και έκανα ερώτηση στο υπουργείο εμπορίου, δίνοντας στοιχεία, πόσο έχει δικαίωμα μεσούσης της κρίσης, να εκτινάσσει της τιμές στα ύψη, μάλιστα και σε τουριστική περίοδο. Η απάντηση ήταν χρησμός της πυθίας!.
ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ. 1,763.
Οπωσδήποτε μέρος του χαρακτήρα μου το γνωρίζετε!. Μα παθητικά αμυνόμενος δεν το ‘έπαιξα’ ποτέ. Μάλλον συνεχώς στην ‘τσίτα’ είμαι!.
Εάν όλοι, ποιος λίγο ποιος πολύ, και στο στιλ «βαλε μου 5ε για να φτάσω στον πάρα κάτω που είναι φτηνότερος»….. θα ρίχναμε της ‘μπάτσες’ που τους χρειάζονται. Ο προγραμματισμός, η απόταξη του οχαδερφισμού, καθώς και η απόταξη του ραγιαδισμού που έχει φωλιάσει μέσα μας, δίνει στα χέρια μας δύναμη που θα έπρεπε να έχουμε όλοι.
Μα μου έγραψαν και αυτό….. «Σύμφωνα με http://www.fuelprices.gr/ κανένας δεν πουλάει τόσο ακριβά στην Κορινθία. Η πιο ακριβή τιμή είναι 1,845€ και είναι 95 V- Power» .
Φίλε Βασίλη από το ωραίο ΝΑΥΠΛΙΟ, με προβλημάτισες. 53 χρόνια στο κουρμπέτι, έχω αρκετές προσβάσεις που ρώτησα.- Δεν είναι υποχρεωμένοι όλοι να είναι συνεργάτες με προσωπικούς κωδικούς. (δεν το βεβαίωσα).
- Υπάρχουν καταγγελίες, τουλάχιστον στο λεκανοπέδιο αττικής, για διαφοροποίηση της παράθεσης, με την τιμή πώλησης.
- Στην Κορινθία και σίγουρα στον δρόμο Κιάτο Ξυλόκαστρο, 1.7 +λίγο ακόμα. Αγοράζω για φουσκωτό + δίτροχο.
- Αθήνα, όπου και φουλάρω τα αυτοκίνητα μου, από Αχαρνών 340 ΑΙΓΑΙΟ, 1,688. Υπάρχει και φθηνότερος. μα οι συνεταίροι στο 340 είναι ‘μάλαμα’!. Όλες οι βάρδιες έλληνες, κανένας αλλοδαπός.
Α.
Διαβασε το παρακατω:
Η παράγραφος 4 του άρθρου 82 της Αγορανομικής Διάταξης 7/2009 (ΦΕΚ 1388/Β/09),
όπως τροποποιήθηκε και συμπληρώθηκε με την Α.Δ. 5/2010 (ΦΕΚ 975/Β/10), αντικαθίσταται
ως εξής :
« 4. Γνωστοποίηση των λιανικών τιμών πώλησης των υγρών καυσίμων, του υγραερίου
κίνησης (AUTOGAS) και του πετρελαίου θέρμανσης.
4.1. Οι κάτοχοι άδειας :
α) λειτουργίας πρατηρίου υγρών καυσίμων,
β) λειτουργίας πρατηρίου πώλησης υγραερίου αποκλειστικά για κίνηση οχημάτων
( AUTOGAS ) μέσω αντλιών και
γ) πωλητή πετρελαίου θέρμανσης (για κατ’ οίκον παραδόσεις) προς καταναλωτές,
υποχρεούνται:
Α. Να γνωστοποιούν χωριστά, κατά μονάδα μέτρησης (ανά λίτρο), την τιμή λιανικής
πώλησης των προϊόντων που διαθέτουν βάσει της άδειάς τους, στη Δ/νση
Παρατηρητηρίου Τιμών - Τιμοληψιών της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, του
Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας και Ναυτιλίας.
Ειδικά για τις κατ’ οίκον πωλήσεις του πετρελαίου θέρμανσης, οι κάτοχοι άδειας, των
περιπτώσεων α και γ, υποχρεούνται να γνωστοποιούν χωριστά τις τιμές λιανικής
πώλησης:
για παραδόσεις μέχρι τα 499 λίτρα
για παραδόσεις από 500 μέχρι τα 999 λίτρα
για παραδόσεις από 1000 λίτρα και άνω.
Β. Να γνωστοποιούν κάθε αλλαγή των τιμών λιανικής πώλησης των προϊόντων που
διαθέτουν , ταυτόχρονα με την ισχύ τους.
Γ. Να επαναγνωστοποιούν εντός επτά (7) ημερών, από την τελευταία ενημέρωση, τις τιμές
τους ακόμη κι αν αυτές δεν έχουν αλλάξει.
Δ. Να γνωστοποιούν τις λιανικές τιμές πώλησης, μέσω διαδικτύου στον ιστιακό τόπο
http://www.fuelprices.gr επιλέγοντας εναλλακτικά μια από τις ακόλουθες διαδικασίες :....
Πηγη --> http://www.fuelprices.gr/files/AD1_2012.pdfΤο απο πανω ειναι απο το http://www.fuelprices.gr/ κατω κατω εκει που γραφει
Σχετικοί σύνδεσμοι:
Αγορανομική Διάταξη 1/2012
Αγορανομική Διάταξη 4/2009
Αγορανομική Διάταξη 13/2008
Συνοψιζοντας ειναι αγορανομικη παραβαση η μη αναρτηση τιμων στο παρατηρητηριο.
Η διαμορφωση των τιμων απο την στιγμη που δεν εχει οριστει πλαφον ειναι ελευθερη.
Εχεις βγαλει καμια φωτο απο την πινακιδα με τις τιμες; -
«Κι άλλο ένα ξέρω παραμύθι.
Τα μαύρα χρόνια ο δύσμοιρος Ρωμιός
Πως εγελάσθη αμέτρητες φορές
Κι ωσότου να του λείψει το φαΐ
Εκοιμάτω.»
Καθόλου παραμυθεί φίλε μου, μια μεγάλη αλήθεια….
Και τώρα που πρέπει, και ξυπνήσαμε πεινασμένοι, πρέπει να τους ‘φάμε’ παντί τρόπο…. Μα όλοι μαζί!.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
«Κι άλλο ένα ξέρω παραμύθι.
Τα μαύρα χρόνια ο δύσμοιρος Ρωμιός
Πως εγελάσθη αμέτρητες φορές
Κι ωσότου να του λείψει το φαΐ
Εκοιμάτω.»
Καθόλου παραμυθεί φίλε μου, μια μεγάλη αλήθεια….
Και τώρα που πρέπει, και ξυπνήσαμε πεινασμένοι, πρέπει να τους ‘φάμε’ παντί τρόπο…. Μα όλοι μαζί!.
Α.Aυτο ειναι απαντηση σε εμενα;
Υγραεριοκίνηση!