-
Νομίζω ότι φοβάστε να τα σπινάρετε τα Q5 σας
Γιατί το δοκίμασα και με δυο στον αέρα και να δεις πως σε βγάζει
Γκάζι θέλει και ανοχή στη μυρωδιά από τα φερμουητ και το συμπλέκτη από το διαφορικό
Μη το φοβάστε -
Στο χειροκίνητο όντως δεν θα το φοβόμουν. Θα πάταγα γκάζι μέχρι να με βγάλει. Με το προβληματικό και ευαίσθητο s-tronic όμως δεν είναι για να ρισκάρεις γιατί πάει ζημιά και 3χιλιαρο και δεν είμαστε για να γίνουμε σπόνσορες της Audi ούτε να μένουμε χωρίς αμάξι μέχρι να έρθει κάνα ανταλλακτικό από Γερμανία.
-
s-tronic έχω και εγώ και δεν με έχει προβληματίσει ποτέ, ΙΣΑ-ΙΣΑ που πολλές φορές το Έχω βγάλει το καπέλο για το πια σχέση θα
κρατήσει και πότε θα την αλλάξει, για παράδειγμα είσαι σε μια ράμπα σε λιμάνι που βάζουν και βγάζουν τα σκάφη τα φουσκωτά τις βάρκες κτλ.... Εκεί όταν τραβά μια βάρκα θα δεις να κρατάει την 1η μέχρι να βγει και ας είσαι στο στροφόμετρο στις αρχές των κόκκινων που σε άλλες συνθήκες θα την είχε αλλάξει πιο νωρίς
Τώρα μάλλον δεν θα έχετε κουραδόρο και δεν θα κάνετε Τάτιος δουλειές για να το διαπιστώσετε μπορείτε όμως να το δείτε σε μια απότομη ανηφόρα η λοφίσκο και θα διαπιστώσετε ένα πλατύ χαμόγελο στο πρόσωπο σας από το πως σας έβγαλε
Για να δείτε το τι μ@λ@κιες το έχω κάνει μέχρι και σε πιστά μότο Cros το έβαλα η λοφίσκοι που είναι για τα μηχανάκια είναι βούτυρο στο ψωμί του και αν σταματήσεις στη μέση του λόφου και οι τέσσερεις ρόδες σπινάρουν για να βγει.
Ωχ πολλά έγραψα ...... και θα το διαβάσουν τα άτομα της λέσχης και θα βάζουν πινακίδες (ΑΠΑΓΟΡΕΎΕΤΕ Η ΧΡΉΣΗ ΤΗΣ ΠΙΣΤΑΣ ΑΠΟ ΤΣΙΠ) αλλά ξέχασα εμείς ήμαστε SUV .
Σε καμιά ρετσίνα θα τα πούμε για τα χαζά που το βάζω να κάνει -
χαμελαιων αυτο το αμαξι ....
ειχα καιρο να το οδηγησω .... καλο και το smart αλλα ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ !
-
Βάσεις μηχανής στα 60.000χλμ γαμώ τη Γερμανία σας κουβάδες??
Ευτυχώς έχω βρει δίαυλο επικοινωνίας με Καρέντα και θα πληρώσω μόνο τα εργατικά για τις βάσεις (140€ αντί για 600+€ ) αλλιώς θα είχαμε θεάματα το πρωί στο Αμαρούσιο. Ενημερωτικά και επειδή από το τηλέφωνο λένε μαλακίες, κόστος service 60k με καθαρισμό a/c (προσφορά καλοκαιριού 35€+ΦΠΑ), καθαρισμό-συντήρηση ηλιοροφής (100€+ΦΠΑ ), αντικατάσταση υαλοκαθαριστήρων, λάδια-φίλτρο s-tronic (200€), υγρά φρένων και τα υπόλοιπα λαδόξυδα, περί τα 1100€. Αναλυτικές χρεώσεις αύριο.
Και μέσα σε όλα να έχω να ανεχτώ και το 3μπούρδελο το Α1 με το αναμμένο check engine! Τους πήρα τηλ 5 λεπτά αφότου αναχώρησα από την αντιπροσωπεία και τους λέω 'είστε ενήμεροι για το check?', μου λένε 'αν δεν παρατηρείτε κάτι περίεργο στη συμπεριφορά του αυτοκινήτου συνεχίστε ως έχετε!'
-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
και για τα 2 αυτοκίνητα.... (βάση μηχανής σε Q5? E-Λ-Ε-Ο-Σ!,θα έπρεπε όταν τα πουλάνε τα αυτοκίνητά τους να έχει και μια επιγραφή:'Προσοχή Εύθραυστο '
Μα καλά,πόσο είναι στην αντιπροσωπεία?
Για τις βάσεις την είχα ψιλιαστεί τη δουλειά γιατί όταν είναι κρύο και το βάΝεις μπροστά ακούγεται το τρίξιμο και αισθάνεσαι και το τράνταγμα. Είχα βέβαια μια κρυφή ελπίδα ότι είναι τίποτα άλλο αλλά που τέτοια τύχη. Το άλλο το ριμάδι το Α1 1.4Τ s-tronic των 27.000+€ έχει 22.000χλμ και check engine! Ντάξει μπορεί να έχει φάει το σκίσιμο του αιώνα ως test drive και αυτοκίνητο αντικατάστασης αλλά και πάλι αυτό δεν είναι δικαιολογία.
Στην συγκεκριμένη αντιπροσωπεία πάντως υπάρχει καλή οργάνωση και (θα κάνω και λίγο διαφήμιση γιατί τα σωστά να λέγονται) ο κος Ξερικός είναι γνώστης και πολύ σωστός στη δουλειά του. Έχει ανταμειφθεί βέβαια και με προσωπικό ευχαριστήριο email στον HR manager της Καρέντα (γνωστός του γέρου μου) και αύριο θα του ξηγηθώ και χαρτζιλίκι. 3000€ μου έχει γλιτώσει ο άνθρωπος its the least i can do...
-
Καλησπέρα σε όλους. Άναψε η ένδειξη για service. Είμαι στα 20.000 Km (τρία χρόνια-το σκίζω χε χε). Μπορεί κάποιος να μου πει τι περιλαμβάνει και πόσο θα κοστίσει? (2.0, βενζίνη, manual).
Δεν μπορώ να δω το manual διότι απουσιάζω στο εξωτερικό εδώ και 2 μήνες (γυρίζω σε 2 εβδομάδες οπότε και θα πάω για το service).
Ευχαριστώ προκαταβολικά!! -
Σε αντιπροσωπεία να υπολογίζεις γύρω στα 400€. Θα αλλάξουν σίγουρα λάδια, φίλτρο λαδιού, φίλτρο αέρα, φίλτρο καμπίνας και υγρά φρένων, ενώ θα τσεκάρουν και τα διάφορα αναλώσιμα που λόγω χλμ δεν θα χρίζουν αλλαγής φαντάζομαι. Λόγω 3ετιας καλό θα ήταν να γίνει και ένας καθαρισμός κλιματιστικού και συντήρηση ηλιοροφής (εάν υπάρχει).
Στα 3 χρόνια δεν έχει επισκεφθεί ποτέ το συνεργείο για service ή απλά άναψε το λαμπάκι που υπενθυμίζει το ετήσιο service?
-
Stefan, κατ' αρχάς σε ευχαριστώ γιά την άμεση απάντηση. Εννοείται πως έχω κάνει όλα τα service by the book, απλά πρώτη φορά μου άναψε λαμπάκι για κάτι τέτοιο. Τις προηγούμενες φορές πήγαινα προγραμματισμένα.
Σκέφτομαι να αγοράσω το λάδι από το γνωστό μέρος http://www.trade-wind.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=25&Itemid=57&lang=el . Τι λάδι βάζουμε;; -
Ο χρήστης christav έγραψε:
Stefan, κατ' αρχάς σε ευχαριστώ γιά την άμεση απάντηση. Εννοείται πως έχω κάνει όλα τα service by the book, απλά πρώτη φορά μου άναψε λαμπάκι για κάτι τέτοιο. Τις προηγούμενες φορές πήγαινα προγραμματισμένα.
Σκέφτομαι να αγοράσω το λάδι από το γνωστό μέρος http://www.trade-wind.gr/index.php?option=com_virtuemart&page=shop.browse&category_id=25&Itemid=57&lang=el . Τι λάδι βάζουμε;;Εδώ είσαι. Και σου μένει και μισό λίτρο για τυχόν συμπλήρωμα. Επίσης πιθανόν να θες και μπουζί που είναι στα 60.000χλμ ή στην 3ετία, αλλά θα πρέπει να δω το manual για να είμαι σίγουρος.
-
Ερωτηση κρισεως: Επειδη υπαρχει επεκταση εγγυησης, ειναι υποχρεωτικο να αλλαξεις τακακιαμονο σε εξουσιοδοτημενο η;Κι αν δεν ειναι τι παιζει σε δοκιμασμενα after market και σε τι τιμες; Αξιζει τον κοπο η μπλεκουμε με ακαταλληλες λυσεις ;Θα ηθελα τη γνωμη οσων εχουν κανει τετοια κινηση(stefan και λοιποι). Ευχαριστω.
-
Τα τακάκια είναι αναλώσιμα οπότε θεωρώ δύσκολο να βρίσκονται μέσα στο συμβόλαιο της επέκτασης της εγγύησης. Προσωπικά ενώ το αμάξι το πάω μόνο Καρέντα Αμαρουσίου, τα τακάκια τα άλλαξα σε εξειδικευμένο και με τακάκια Mintex αγορασμένα από ebay. Μιλάμε για σχεδόν τα μισά χρήματα και είμαι μάλιστα και πολύ ικανοποιημένος, πολύ περισσότερο από ότι με τα ντεμέκ ακριβά EBC που είχα βάλει στην πρώτη αλλαγή.
Προσωπική εκτίμηση ότι μαζί με τα τακάκια πρέπει τελικά να αλλάζονται και τα υγρά των φρένων.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τα τακάκια είναι αναλώσιμα οπότε θεωρώ δύσκολο να βρίσκονται μέσα στο συμβόλαιο της επέκτασης της εγγύησης. Προσωπικά ενώ το αμάξι το πάω μόνο Καρέντα Αμαρουσίου, τα τακάκια τα άλλαξα σε εξειδικευμένο και με τακάκια Mintex αγορασμένα από ebay. Μιλάμε για σχεδόν τα μισά χρήματα και είμαι μάλιστα και πολύ ικανοποιημένος, πολύ περισσότερο από ότι με τα ντεμέκ ακριβά EBC που είχα βάλει στην πρώτη αλλαγή.Προσωπική εκτίμηση ότι μαζί με τα τακάκια πρέπει τελικά να αλλάζονται και τα υγρά των φρένων.
@stefan147. Μηπως ξερεις τι τακακια φοραει απο το εργοστασιο , και ποσο παει το μαλλι για αλλαγη σε εξουσιοδοτημενο ; Επισης ποσο σου πηγε η εργασια στο εξειδικευμενο;
-
Δεν φοράει μία μάρκα από το εργοστάσιο. Ανάλογα την παρτίδα πάει (έχω δει και Ferodo και Lucas) και πιθανόν να πετύχεις και 2 διαφορετικές μάρκες ανά άξονα. Εμένα τουλάχιστον έτσι ήταν. Στην Καρέντα τα μπροστά πάνε 250€ και τα πίσω 180€, πάντα με τοποθέτηση οι τιμές. Εμένα για την εργασία o εξειδικευμένος μου πήρε 40€ προς-πίσω.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν φοράει μία μάρκα από το εργοστάσιο. Ανάλογα την παρτίδα πάει (έχω δει και Ferodo και Lucas) και πιθανόν να πετύχεις και 2 διαφορετικές μάρκες ανά άξονα. Εμένα τουλάχιστον έτσι ήταν. Στην Καρέντα τα μπροστά πάνε 250€ και τα πίσω 180€, πάντα με τοποθέτηση οι τιμές. Εμένα για την εργασία o εξειδικευμένος μου πήρε 40€ προς-πίσω.Στεφανε σ΄ευχαριστω για την αμεση απαντηση. Σχετικα με τα EBC που προανεφερες , μιλας για τα πρασινα φανταζομαι. Επειδη θεωρουνται πολυ ποιοτικα τακακια, εσυ τι προβλημα αντιμετωπισες οταν τα φορεσες;
-
Τα κόκκινα είχα πάρει που υποτίθεται ήταν η κορυφαία σειρά και κεραμικά και μπλα μπλα μπλα. Στην πράξη δεν έκαναν για το χαρακτήρα του αυτοκινήτου. Είχα χάσει αρκετά σε αίσθηση και ίσως και σε αποτελεσματικότητα. Κράτησαν πάντως 30.000χλμ όσο και τα πρώτης τοποθέτησης.
-
Για δείτε αυτο το video : http://www.youtube.com/watch?v=IMfUrS98Kbk&feature=related
και πείτε εντυπώσεις απο αυτο http://www.youtube.com/watch?v=IMfUrS98Kbk&feature=related
τι στο καλό συμβαίνει -
lol ο κακός και ο χειρότερος διαγωνίζονται
-
Ο χρήστης azor έγραψε:
Για δείτε αυτο το video : http://www.youtube.com/watch?v=IMfUrS98Kbk&feature=related
και πείτε εντυπώσεις απο αυτο http://www.youtube.com/watch?v=IMfUrS98Kbk&feature=related
τι στο καλό συμβαίνειΤο Q3 πάντως έχει Haldex. Καμία σχέση με την 4κίνηση που έχουν τα δικά μας.
-
Ωραια το Q3 ειναι διαφορετικο απο το Q5
το Χ1 τη διαφορα έχει με το Χ3 που δεν μπορει
να βγει
AUDI Q5