-
Παιδια ανοιγω ενα πολυ επικαιρο θεμα στις μερες μας οσον αφορα την αυτοκινηση και θα ηθελα τις γνωμες ολων για το θεμα αυτο.
Ποια θεωρειται οτι ειναι τα πλεονεκτηματα του καινουργιου σε σχεση με ενα μεταχειρισμενο?και το αντιθετο..
Γιατι να μην αγορασω το μοντελο που θελω ως μεταχειρισμενο αντι να το πληρωσω διπλα η και τριπλα ως καινουργιο?
Μηπως αγοραζοντας το σαν μεταχειρισμενο εχω και κερδος στην τιμη μεταπωλησης του αυτοκινητου μου?αφου ηδη θα εχω πληρωσει τα μισα λεφτα..
Θα αγοραζατε ποτε ομως ενα πανακριβο αυτοκινητο μεταχειρισμενο?Π.χ μια ferrari...
Συγκρινεται ομως η μυρωδια της καινουργιλας σε ενα αυτοκινητο του κουτιου?
Μηπως πολλοι φοβουνται την αγορα μεταχειρισμενου για να μην πεσουν θυματα εξαπατησης?
Μηπως θα ηταν καλυτερα αυτο το αυτοκινητο να το αγοραζατε μεταχειρισμενο?http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2644837/
Η μηπως οχι?
Ολα αυτα τα ερωτηματα περιμενουν απαντησεις απο μελη του καλυτερου φορουμ στην Ελλαδα..¨Υ.Γ Επειδη ειμαι καινουργιος στο forum,αν το θεμα αυτο εχει ξανασυζητηθει η κουραζει τους forumites παρακαλω να μπαναριστω αμεσα..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
-
Παιδια ανοιγω ενα πολυ επικαιρο θεμα στις μερες μας οσον αφορα την αυτοκινηση και θα ηθελα τις γνωμες ολων για το θεμα αυτο.
Ποια θεωρειται οτι ειναι τα πλεονεκτηματα του καινουργιου σε σχεση με ενα μεταχειρισμενο?και το αντιθετο..
Γιατι να μην αγορασω το μοντελο που θελω ως μεταχειρισμενο αντι να το πληρωσω διπλα η και τριπλα ως καινουργιο?
Μηπως αγοραζοντας το σαν μεταχειρισμενο εχω και κερδος στην τιμη μεταπωλησης του αυτοκινητου μου?αφου ηδη θα εχω πληρωσει τα μισα λεφτα..
Θα αγοραζατε ποτε ομως ενα πανακριβο αυτοκινητο μεταχειρισμενο?Π.χ μια ferrari...
Συγκρινεται ομως η μυρωδια της καινουργιλας σε ενα αυτοκινητο του κουτιου?
Μηπως πολλοι φοβουνται την αγορα μεταχειρισμενου για να μην πεσουν θυματα εξαπατησης?
Μηπως θα ηταν καλυτερα αυτο το αυτοκινητο να το αγοραζατε μεταχειρισμενο?http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2644837/
Η μηπως οχι?
Ολα αυτα τα ερωτηματα περιμενουν απαντησεις απο μελη του καλυτερου φορουμ στην Ελλαδα..¨Υ.Γ Επειδη ειμαι καινουργιος στο forum,αν το θεμα αυτο εχει ξανασυζητηθει η κουραζει τους forumites παρακαλω να μπαναριστω αμεσα..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
-
Παιδια ανοιγω ενα πολυ επικαιρο θεμα στις μερες μας οσον αφορα την αυτοκινηση και θα ηθελα τις γνωμες ολων για το θεμα αυτο.
Ποια θεωρειται οτι ειναι τα πλεονεκτηματα του καινουργιου σε σχεση με ενα μεταχειρισμενο?και το αντιθετο..
Γιατι να μην αγορασω το μοντελο που θελω ως μεταχειρισμενο αντι να το πληρωσω διπλα η και τριπλα ως καινουργιο?
Μηπως αγοραζοντας το σαν μεταχειρισμενο εχω και κερδος στην τιμη μεταπωλησης του αυτοκινητου μου?αφου ηδη θα εχω πληρωσει τα μισα λεφτα..
Θα αγοραζατε ποτε ομως ενα πανακριβο αυτοκινητο μεταχειρισμενο?Π.χ μια ferrari...
Συγκρινεται ομως η μυρωδια της καινουργιλας σε ενα αυτοκινητο του κουτιου?
Μηπως πολλοι φοβουνται την αγορα μεταχειρισμενου για να μην πεσουν θυματα εξαπατησης?
Μηπως θα ηταν καλυτερα αυτο το αυτοκινητο να το αγοραζατε μεταχειρισμενο?http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2644837/
Η μηπως οχι?
Ολα αυτα τα ερωτηματα περιμενουν απαντησεις απο μελη του καλυτερου φορουμ στην Ελλαδα..¨Υ.Γ Επειδη ειμαι καινουργιος στο forum,αν το θεμα αυτο εχει ξανασυζητηθει η κουραζει τους forumites παρακαλω να μπαναριστω αμεσα..ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.
-
εγω μονο μεταχ πλεον, 2-πλοελεγμενα και ολα καλα....
-
Νομιζω ELTASSOS οτι και εγω ειμαι αυτης της αποψης πλεον καθως στους χαλεπους καιρους που ζουμε δεν υπαρχουν καν χρηματα για καινουργιο αυτοκινητο...δυστυχως...
-
Το έχουμε συζητήσει πολλές φορές αυτό το θέμα. Αν δεν μπορείς καινούριο, αναγκάζεσαι να πάρεις μεταχειρισμένο. Τίποτα δε συγκρίνεται όμως με την αίσθηση του ολοκαίνουριου, να του κάνεις εσύ την χρήση που θέλεις και να ξέρεις πως πέρασε το κάθε το χιλιόμετρο (εκτός από εκείνα πριν την παράδοση). Όπως επίσης και η εγγύηση αλλά και οι φθορές/βλάβες. Το ιδανικό θα ήταν κάθε 3-5 χρόνια/60.000-100.000 χλμ να αλλάζαμε αυτοκίνητο αλλά αυτά μόνο σε άλλες χώρες γίνονται σήμερα πια.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το έχουμε συζητήσει πολλές φορές αυτό το θέμα. Αν δεν μπορείς καινούριο, αναγκάζεσαι να πάρεις μεταχειρισμένο. Τίποτα δε συγκρίνεται όμως με την αίσθηση του ολοκαίνουριου, να του κάνεις εσύ την χρήση που θέλεις και να ξέρεις πως πέρασε το κάθε το χιλιόμετρο (εκτός από εκείνα πριν την παράδοση). Όπως επίσης και η εγγύηση αλλά και οι φθορές/βλάβες. Το ιδανικό θα ήταν κάθε 3-5 χρόνια/60.000-100.000 χλμ να αλλάζαμε αυτοκίνητο αλλά αυτά μόνο σε άλλες χώρες γίνονται σήμερα πια.+1
-
Τα πλεονεκτήματα του καινούργιου νομίζω δε χρειάζεται να τα αναφέρω. Πάντως στο μεταχειρισμένο, εκτός από χρήματα, γλυτώνεις το στρώσιμο (απίστευτη βαρεμέρα) και την αγωνία μην ακουμπίσει κάπου, μη γρατζουνιστεί, μην ανέβω το πεζοδρόμιο βιαστικά, μη το ένα, μη το άλλο.....Δεν ενοοώ υπερβολές βέβαια αλλά γενικά είσαι πιο χαλαρός!
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Το έχουμε συζητήσει πολλές φορές αυτό το θέμα. Αν δεν μπορείς καινούριο, αναγκάζεσαι να πάρεις μεταχειρισμένο. Τίποτα δε συγκρίνεται όμως με την αίσθηση του ολοκαίνουριου, να του κάνεις εσύ την χρήση που θέλεις και να ξέρεις πως πέρασε το κάθε το χιλιόμετρο (εκτός από εκείνα πριν την παράδοση). Όπως επίσης και η εγγύηση αλλά και οι φθορές/βλάβες. Το ιδανικό θα ήταν κάθε 3-5 χρόνια/60.000-100.000 χλμ να αλλάζαμε αυτοκίνητο αλλά αυτά μόνο σε άλλες χώρες γίνονται σήμερα πια.Νομιζω οτι ενα απο τα πιο σημαντικα προτερηματα των καινουργιων ειναι η εγγυηση η οποια σε καλυπτει για τα επομενα 3-5 χρονια και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.Πως νιωθεις ομως οταν το καινουργιο σου αυτοκινητο για το οποιο ξοδεψες ,ας πουμε ενα ποσο, π.χ 20 χιλιαρικα να παθαινει ζημια ακομα και εντος εγγυησης(για να μην πουμε πως θα ενιωθες αν ησουν εκτος εγγυησης)?
Και πως θα ενιωθες αν το ιδιο αμαξι,το ιδιο μοντελο που το πληρωσες 8 χιλιαρικα σαν μεταχειρισμενο σου παθαινε την ιδια ζημια?
νομιζω πως τα 20 χιλιαρικα τα πονας περισσοτερο απο τα 8 χιλιαρικα... -
Με τις εξαιρέσεις της αγοράς μετάχειρου για χρήση ως αυτοκίνητο ανάγκης, π.χ. στο εξοχικό για λίγους μήνες τον χρόνο, ή για το πρώτο, και πρόσκαιρο, αυτοκίνητο ενός νέου οδηγού χωρίς ιδιαίτερες απαιτήσεις αλλά ακόμη ολίγον ατζαμή, κ.ο.κ., το καινούργιο έχει προβάδισμα γενικώς.
'Αμα τα έχεις τα χώνεις, άμα σου λείπουνε και τα μετράς μέχρι δίφραγκου παίρνεις το μετάχειρο. Μην ψάχνεις άδικα, την τσέπη σου ρώτα, το θέμα έχει εξαντληθεί μέχρι τελικής πτώσεως. -
Ισα ισα, σήμερα είναι ευκαιρία να βρείς ' premium' μτχ κοψωχρονια, απο εκπτωτους νεοπλουτους
-
Ο χρήστης maniatis87 έγραψε:
Και πως θα ενιωθες αν το ιδιο αμαξι,το ιδιο μοντελο που το πληρωσες 8 χιλιαρικα σαν μεταχειρισμενο σου παθαινε την ιδια ζημια?Θα έλεγα ότι μεταχειρισμένο πήρα, ας το λουστώ τώρα...
-
Άλλη η χάρη του καινούργιου αλλά αλλιώς είναι να πάρεις κάτι ανώτερο σε μεταχειρισμένο. Πχ με 15000€ περίπου πέρνεις το απλό 207 ενώ με τα μισά το rallye ενώ επίσης με αυτά τα 15000€ μπορείς να πάρεις και μια μεταχειρισμένη Giuletta.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και πως θα ενιωθες αν το ιδιο αμαξι,το ιδιο μοντελο που το πληρωσες 8 χιλιαρικα σαν μεταχειρισμενο σου παθαινε την ιδια ζημια?
Θα έλεγα ότι μεταχειρισμένο πήρα, ας το λουστώ τώρα...
Kαι αν ηταν seat ibiza cupra και ακομα δεν το πηρες και σου καιει 1 λιτρο λαδι στα 100 χλμ?τι θα λες τοτε?Κσινουργιο το πηρα,εδωσα και 20 χιλιαρικα και ας τρεχω τωρα να βγαλω ακρη με την αντιπροσωπεια και τι λενε τα manual...Ε?
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Άλλη η χάρη του καινούργιου αλλά αλλιώς είναι να πάρεις κάτι ανώτερο σε μεταχειρισμένο. Πχ με 15000€ περίπου πέρνεις το απλό 207 ενώ με τα μισά το rallye ενώ επίσης με αυτά τα 15000€ μπορείς να πάρεις και μια μεταχειρισμένη Giuletta.+1
Ειναι αναλογα του τι ψαχνεις στα χρηματα που διαθετεις και τι προτεραιοτητες εχεις.. Εγω δε σκεφτομαι κατι αλλο εκτος απο μεταχειρο. Αν επισης συνειδητοποιημενα πας για μεχρι 5ετιας ,διαστημα στο οποιο χανεται και το μεγαλυτερο κομματι της αξιας ,και ιδιως μεγαλο αυτοκινητο οχι απαραιτητα λογω κυβικων αλλα κατηγοριας υπαρχουν τρομερες ευκαιριες.. Υπαρχουν επισης εξαιρετικα αμαξια με κακη μεταπωλητικη.
Φυσικα υπαρχουν ανθρωποι που δε μπορουν να δεχτουν με τιποτα οτι εχει κατσει αλλος μεσα...(προσωπικα ποτε δε μπορεσα να το καταλαβω...) Χαρακτηριστικα καπου διαβαζα οτι 'αν δε σκισω ρε φιλε τις ζελατινες απο τα καθισματα δε λεει' -
Ο χρήστης maniatis87 έγραψε:
Και πως θα ενιωθες αν το ιδιο αμαξι,το ιδιο μοντελο που το πληρωσες 8 χιλιαρικα σαν μεταχειρισμενο σου παθαινε την ιδια ζημια?
Θα έλεγα ότι μεταχειρισμένο πήρα, ας το λουστώ τώρα...
Kαι αν ηταν seat ibiza cupra και ακομα δεν το πηρες και σου καιει 1 λιτρο λαδι στα 100 χλμ?τι θα λες τοτε?Κσινουργιο το πηρα,εδωσα και 20 χιλιαρικα και ας τρεχω τωρα να βγαλω ακρη με την αντιπροσωπεια και τι λενε τα manual...Ε?
Εχεις εγγυηση τουλαχιστον. Στο μεταχειρισμενο τι κανεις;
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ok , αλλα δές το και αλλιώς. Καινούργιο μπορεί να έχεις εγγύηση αλλά σκάς κάθε μήνα μια 200άρα 300άρα για το δάνειο δόση για τα επόμενα 3-4 χρόνια. Με αυτά τα λεφτά , **Α****Ν **θες , κάνεις ότι σέρβις χρειάζεται και το κάνεις σαν καινούργιο. Ένα το κρατούμενο.
Συνήθως στα μεταχειρισμένα έχουν και 4-5 εξτρά παραπάνω που τα έχει βάλει ο καυλωμένος πρώτος ιδιοκτήτης που αν τα έβαζες εσύ σαν καινούργια θα κόστιζαν τα τριπλά. Είτε είναι audio , είτε ζάντες , ζελατίνες δέρματα , χενον κλπ κλπ.
Επίσης , ακόμα και στην απευχθέα περίπτωση που εμφανιστεί βλάβη ή ακόμα χειρότερα προκαλέσεις ζημιά , το ανταλλακτικό μπορεί να είναι μεταχειρισμένο χωρίς να σε πειράξει εν αντιθέσει με καινούργιο που το λυπάσαι και θα σκάσεις όσα ζητάει η αντιπροσωπείας για πχ βάψιμο πόρτας ή αντικατάσταση καθρέπτη. Και φυσικά ανάλογα την περιοχή έχουμε και τα χτυπηματάκια μας , τις γρατζουνιτσες μας , το κακό το μάτι από το γείτονα που μας φθονεί για το καινούργιο τουτου κτλπ.....
-
Επισης και ο χρονος που εχει κανεις στη διαθεση του ειναι καθοριστικης σημασιας.
Αν θες αμαξι 'αυριο' τοτε παιζει να πας για ετοιμοπαραδοτο καινουργιο πιο ευκολα.
Αν εχεις χρονικη ανεση να ψαξεις για μηνες, ισως και6 και 12 μηνες μεχρι να βρεις κατι καλο, συνηθως αξιζει την αναμονη. -
Δεν είναι μαύρο-άσπρο η περίπτωση αυτή καθώς σε μερικούς αγοραστές ταιριάζει το καινούργιο και σε άλλους το μεταχειρισμένο. Ωστόσο εγώ προτιμώ το μεταχειρισμένο επειδή:
-κάνω λίγα χιλιόμετρα με το καινούργιο θα πλήρωνα την απαξίωση χωρίς να χρησιμοποιώ στο έπακρο το ΙΧ
-με τα χρήματα που έδωσα τότε για μτχ θα έπαιρνα κάτι αρκετά πιο κουβοειδές
-μπορεί να φαίνεται σε κάποιους εξαιρετικά περίεργο αλλά προτιμώ να αγοράζω κάτι φτηνότερα και να μην έχω κάποιου είδους εγγύηση. Κάθε είδους εγγύηση ή ασφάλεια λειτουργεί χοντρά πυκνά με τη λογική 'πόσο πιθανό είναι να χαλάσει κάτι και πόσο θα κοστίσει, εγώ θα βάλω τον πελάτη να πληρώσει κατιτίς παραπάνω για να βγάλω το χαρτζηλίκι μου' οπότε μιλάμε για ένα επιπλέον ποσοστό κέρδους. Επίσης μπορώ να αποφεύγω τις αντιπροσωπείες.
-είναι ετοιμοπαράδοτο-στρωμένο
-για τα χιλιόμετρα που κάνω είναι πολύ πιο οικολογικό! Η σοφή και διόλου εξαρτημένη από τα συμφέροντα των ευρωπαϊκών αυτοκινητοβιομηχανιών κυβέρνηση, προμοτάρει την αγορά καινούργιων ΙΧ ως οικολογικά και μέσω των τελών κυκλοφορίας, προωθώντας επίσης τα ντίζελ μέσω αυτού του μέτρου και της δυνατότητας κίνησης στις πόλης, των οποίων τις θετικές επιπτώσεις βλέπετε στο λίνκ της υπογραφής μου. Βέβαια αυτό που δεν λέει κανείς είναι ότι η διαδικασία παραγωγής και μεταφοράς πρώτων υλών, εξαρτημάτων και του τελικού προϊοντος επιφέρει μία περιβαλλοντική επιβάρυνση η οποία περνάει στο ντούκου.Από την άλλη το καινούργιο έχει νόημα έχει νόημα εάν κάποιος κάνει πολλά χιλιόμετρα ανά έτος, οπότε είναι σχεδόν μονόδρομος...
-
- 1000 @ travelman το εφαρμωζω οταν χρειαζεται.. ακομα και στο εξωτερικο...οπουτο μτχ ειναι ισως και πιο φτηνο απο Ελλαδα... ισως οχι πλεον....αλλα Ο.Κ.
ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ VS ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ