-
Θα αγόραζες ποτέ αυτοκίνητο από κάποιον που φέρει το επώνυμο 'Πατσουρέας';
-
Λες να το έχει πάει και αυτό με το πλάι?
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
τελευταια προταση αλλιως διαβαζεις την επομενη παραγραφο. Lancia ypsilon 1.2 16v με το διακριτικο fl.. Αψογη μεσα,πολυτελης για την κατηγορια..κατεξοχην γυναικιο οχημα επισης..Και απο lupo σ αυτο αναβαθμιση το βλεπω..περισσοτερο απο το yaris 1.0.
Δε σε προσπέρασα, απλά δεν πρόλαβα να απαντήσω. Μιλάς για το τελευταιο Υ ή αυτό που είχε βγει και στην εκδοση elefantino rosso?
Χαμαλιτζίδικο πόλης + οικογένεια = 5 πόρτες !
Δεν έχεις άδικο, απλά έχω φάει ένα κόλλημα οτι για τέτοια χρήση είναι πιο ασφαλές το τρίπορτο. Και δεν μπορεί εύκολα να έχει κάποιος κακόβουλος πρόσβαση πίσω και για πλάγιες συγκρούσεις είναι πιο ασφαλές μου φαίνεται. Ή μήπως όχι?
Οχι. Και αν χρειαστει να μεταφερεις παιδι θα καταλαβεις το γιατι. Αν φυγει το λουπο πας σε 5θυρο
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Νταξ, έχουμε φίλους με παιδιά και τρίθυρο (πχ η κουμπάρα της ταυρίνας με Yaris) και δεν έχουν ζοριστεί ιδιαίτερα. Αν ειναι εύκολη η πρόσβαση πίσω, δεν πιστεύω οτι ειναι τόοοσο σοβαρό πρόβλημα...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Νταξ, έχουμε φίλους με παιδιά και τρίθυρο (πχ η κουμπάρα της ταυρίνας με Yaris) και δεν έχουν ζοριστεί ιδιαίτερα. Αν ειναι εύκολη η πρόσβαση πίσω, δεν πιστεύω οτι ειναι τόοοσο σοβαρό πρόβλημα...Ειναι κουραστικο το βαλε-βγαλε με μικρο παιδι σε 3θυρο αμαξι
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Νταξ, έχουμε φίλους με παιδιά και τρίθυρο (πχ η κουμπάρα της ταυρίνας με Yaris) και δεν έχουν ζοριστεί ιδιαίτερα. Αν ειναι εύκολη η πρόσβαση πίσω, δεν πιστεύω οτι ειναι τόοοσο σοβαρό πρόβλημα...Κανε οπως νομιζεις. Απο την στιγμη που αλλαζεις 3θυρο με προοπτικη οικογενειας κλπ ειναι μαζοχιστικο να ξαναπαρεις 3θυρο
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Μα το πρόβλημά μας με το Λουπο δεν είναι οι πόρτες του, αλλά οι χώροι του και κυρίως αυτός των αποσκευών.
-
Η πουτσα όπως μου έλεγε ο ξαδερφος μου ( εγώ δεν έχω ιδέα απο γάμους και παιδιά ) είναι το δέσιμο του πιτσιρικιου στο καθισματακι... Μετα απο λίγο σε κουράζει ΠΟΛΥ το 3θυρο...
Βέβαια αυτός έχει ακόμα κουπερ γουορκς και ακόμα και αν φτυσει αίμα δεν το δίνει
-
ορεξη για λουμπάγκο έχεις ρε μλκ?
επίσης γιατί έχει μεγαλύτερη ασφάλεια σε συγκρούσεις ή είναι πιο επίφοβο σε κακόβουλες επιθέσεις??
Μην κάνεις το λάθος, να θες να ξεσκατίσεις το μικρό και να κάνεις ακροβατικά, είναι χαζό
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Νταξ, έχουμε φίλους με παιδιά και τρίθυρο (πχ η κουμπάρα της ταυρίνας με Yaris) και δεν έχουν ζοριστεί ιδιαίτερα. Αν ειναι εύκολη η πρόσβαση πίσω, δεν πιστεύω οτι ειναι τόοοσο σοβαρό πρόβλημα...Είναι θέμα το τρίθυρο με παιδί ειδικά όταν είναι πολύ μικρό. Θα πρέπει να μπεις όλος σκυφτός μέσα στις πίσω θέσεις του αυτοκινήτου, να το τοποθετήσεις και να συνεχίζεις σκυφτός να το δέσεις.
Αυτό θα το κάνεις και σε βροχή.
Αφού αλλάζεις, πάρε 4/5-θυρο. Αν προϋπήρχε το 3θυρο παλεύεται, αλλά αφού αλλάζεις πάρε κάτι πιο εύκολο.
Και σου είπα...πάρε Panda.
-
Δε βλέπω καμία ομοιότητα στην ευκολία πρόσβασης πίσω μεταξύ ενός Cooper και ενός Yaris, αλλά τεσπα...
Νίκο το Panda είναι το μόνο από αυτά που έχουν πέσει στο τραπέζι που είναι 3άστερο αντί για 4άστερο.
-
Ταύρε όταν μιλαμε για παιδάκια κα πρόσβασή-δέσιμο σε καθισματάκι το πεντάθυρο είναι must για μένα
Εγώ θα σου πω το αλλο
Οκ είναι όντως πιο άκαμπτα τα τρίθυρα και πιθανον πιο ασφαλή σε πλευρικες συγκρούσεις
Σε πιθανο μπαμ όμως για πες μου πως θα βγάλεις το παιδάκι απο πίσω ειδικα αν είναι σε καθισματάκι με αντιθετη φορά τοποθέτησης (γιατι τέτοια είναι αυτά που έχουν οι εταιρείες για τους πρώτους μηνες ίσως μερικες και μέχρι το χρόνο)
Επίσης το ένα θέλει ολοκληρο ακροβατικο για να το βάλεις να κατσει ή να το βγάλεις ενώ στο άλλο ανοίγεις την πόρτα και τσουπ το δένεις-λυνεις κι όλα οκ
Πάντως εγώ για Clio 2 που είπες θα σε απέτρεπα.Ωραίο δε λέω αλλα πιθανα θα χαλαει όπως όλα τα Renault της γενιάς του
Κάτι σε γιαπωνέζο να έχεις το κεφαλι σου ήσυχο -
Θα βγαλεις το καθισμα του συνοδηγου!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Θα βγαλεις το καθισμα του συνοδηγου!Και μετα τα πίσω και να το TD car
Είπαμε για οικογενειακή χρήση το θέλει -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Θα βγαλεις το καθισμα του συνοδηγου!
Και μετα τα πίσω και να το TD car
Είπαμε για οικογενειακή χρήση το θέλειΗ συζυγος θα καθεται πισω μαζι με το μωρο
-
Παρε ενα Fluence που ειναι ευκολοδηγητο και μικρο , θα κανεις και κανα 2-3 παιδακια ακομη για να το αποσβεσεις
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Νίκο το Panda είναι το μόνο από αυτά που έχουν πέσει στο τραπέζι που είναι 3άστερο αντί για 4άστερο.Χμ...αυτό είναι όντως θέμα.
Όμως επειδή δε ξέρω ακριβώς τι παίζει με τα crash test, τσέκαρε λίγο εδώ:
-EURO NCAP - Fiesta
-EURO NCAP - PandaΒλέπω ότι οι διαφορές τους στον εξοπλισμό ασφαλείας είναι ότι το Panda υπολείπεται αερόσακο συνοδηγού, πράγμα που σε εμάς δεν ίσχυε και μου κάνει εντύπωση. Όλα τα Panda (basic) που είχαμε, ήταν εξοπλισμένα με αερόσακο συνοδηγού.
Μήπως γιαυτό πήρε ένα λιγότερο αστέρι?
Πάρε το Fiesta για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
Σε 5θυρο!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δεν έχεις άδικο, απλά έχω φάει ένα κόλλημα οτι για τέτοια χρήση είναι πιο ασφαλές το τρίπορτο. Και δεν μπορεί εύκολα να έχει κάποιος κακόβουλος πρόσβαση πίσω και για πλάγιες συγκρούσεις είναι πιο ασφαλές μου φαίνεται. Ή μήπως όχι?Αντώνη, πάρε 5θυρο θα το μετανιώνεις όταν θα πηγαίνεις για αξονική για τη μέση σου, οι ρακέτες με τον Λάτσιο δεν γυμνάζουν αρκετά τη συγκεκριμένη περιοχή.
Όσο για το quote, έχω να πω ότι ΟΧΙ.
-
Μωρό και 3θυρο;
Και να μην έχεις πρόβλημα με τη μέση σου, θα αποκτήσεις. Αυτοκτονία. -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Δε βλέπω καμία ομοιότητα στην ευκολία πρόσβασης πίσω μεταξύ ενός Cooper και ενός Yaris, αλλά τεσπα...Νίκο το Panda είναι το μόνο από αυτά που έχουν πέσει στο τραπέζι που είναι 3άστερο αντί για 4άστερο.
δεν με πιάνεις...
κατέληξα στο γεγονός οτι παρόλο που ξέρει (ο ξαδερφος μου ) οτι το 5θυρο είναι απείρως πιο ξεκούραστο , αυτός επιμένει μαζοχιστικά με το πιο στενο και από 500αρακι κούπερ
Αντικαθιστώντας τον... "ντολμά"!