-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
σαν τα σωβρακα δηλαδη!!!
[spoiler:1f9qw07z]κατρουλιάρη[/spoiler:1f9qw07z] μου εσυ!
Γι αυτό το πήρε ποντικί !!!
Γιαννάκηηηη, πότε θα μας πεις πως πάει το γκαζάκι ?? Φαντάζομαι οτι τώρα ισχύει το: ** 'είναι ένα βρωμόγκαζο!!'**
Που φτάσαμε να σκεφτόμαστε γκάζι αντί για γκάζια!!!
http://www.squadra-tuning.nl/autos/categorie/182/auto/161.html
-
Θα περιμένω τον dickdick , να κάνουμε μια συγκριτική δοκιμή κατανάλωσης βενζίνη vs υγραέριο , σ αυτή τη διαδρομή http://goo.gl/maps/GQh8.
*Κατανάλωση ανόδου *
22,2l/100km , δεν διακρίνεται καλά
Κατανάλωση καθόδου
2,4l/100km -
Αυτο ξεχνα το Κωστη.Το υγραεριο δεν ειναι για να κανεις αναβασεις.Ειναι για να πηγαινεις χαλαρα και οιονομικα.Αλλωστε δεν το εβαλα για να κανω οικονομικες αναβασεις.
Οποτε παλι βενζινη vs βενζινη θα ειναι.Και εχω αποδειξει πολλες φορες την ανωτεροτητα μου.Τα μεγεθη που διαπιστωθηκαν στις προηγουμενες συναντησεις μας καταδυκνειουν τη τεραστια διαφορα.
ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!!!!ΤΗΝ ΕΧΩ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ..............................τη καταναλωση
-
Update πληροφόρηση για τον Αθηναίο απο την Θεσσαλονίκη (βλ. Dickdick).
Που μόνο Αθηναίος δεν είναι πλέον αφου χρειάζεται gps για να κατέβει στο κέντρο....
Έχει πάθει πολιτισμικό σοκ!! Δεν έχει internet και θα αργήσουμε να διαβάσουμε τα κατορθώματά του, αλλά νομίζω οτι θα κάνει καιρό να ξανακατέβει!
Πόσο λέτε να τον χρεώσω για κλειστό (σταθερής θερμοκρασίας και υγρασίας ) χώρο στάθμευσής ? Μέχρι κουκούλα του έχω !
Δεν αξίζουν αυτές οι παροχές (ειδικά για τον Dick) 100€ την μέρα, τουλάχιστον?? εδώ πάει για καφέ και βγάζει την κεραία !!!Άσε που λεφτά υπάρχουν... πηγαίνει ΚΑΙ διακοπές !
Θα τον δω αύριο οπότε θα τσεκάρω και το γκαζάδικο.... για να δούμε τι έκανε....
-
100€/ημέρα είναι λίγα για τον dickdick , την ώρα καλά είναι.
-
έχω 59000 χλμ και το αυτοκίνητο κλείνει πλέον 4 χρόνια από τότε που το πήρα
έχω κάνει το service στα 30.000 χλμ,του άλλαξα βαλβολίνες στο κιβώτιο και του αλλάζω λάδια κάθε 10.000 χλμ.Δεν έχω αλλάξει ακόμα λάστιχα και μπαταρία και έρχεται και το service των 60.000χλμο λαστιχάς μου είπε πως πρέπει να δρομολογήσω τα λάστιχα τα οποία κρατήσανε αρκετά γιατί τα πιο πολλά χλμ έχουνε γίνει σε ταξίδια και το αμάξι είναι σε κλειστό πάρκινγκ χωρίς καθημερινή χρήση αλλά πλεόν ειδικά τα πλαϊνά των ελαστικών έχουνε εμφανή φθορά.Έχει τα conti sport contact 3 από τη μάνα του,πολύ καλό λάστιχο,δεν θέλει ιδιαίτερο 'ζέσταμα',καλή συμπεριφορά στη βροχή,καλή ποιότητα κύλισης χωρίς θόρυβο,καλό σε φρεναρίσματα και κρατήματα με μόνο αρνητικό τα μαλακά πλαϊνά.Πάλι σε continental θα πάω και κοιτάζω τα conti sport contact 5
κανένα απολύτως πρόβλημα στα μηχανικά,κάτι θόρυβοι που είχα εξαφανίστηκαν μόνοι τους και το αμάξι δόξα το θεό αποδεικνύεται κάτι παραπάνω από τίμιο,ούτε σταγόνα λάδι δεν καίει και ξεχνάς να ασχοληθείς με οτιδήποτε άλλο εκτός από τη βενζίνη που του βάζεις
η μπαταρία δεν έχει δείξει κανένα σημάδι να τα φτύνει αλλά θα την αλλάξω γιατί 4 χρόνια είναι αρκετά και δεν θέλω να με αφήσει ξαφνικά στη μέση του πουθενά
στο service των 60000χλμ τι έξοδα να περιμένω?τι αλλάζουνε?παίζει να αλλαχθούνε και ιμάντες?
από φρένα έχω αλλάξει μόνο τακάκια μπροστά,με 'νορμάλ' χρήση οι δίσκοι και τα πίσω τακάκια για πότε περίπου να περιμένω ότι θα θέλουνε αλλαγή?
πέσανε όλα μαζί και ρωτάω για να δω τι θα κάνω με τα λεφτά που θα χρειαστούνε
-
Swing49 , καλώς ήρθες
Ελαστικά θα αλλάξεις και σίγουρα τα conti sport contact 5 συγκαταλέγονται μεταξύ των κορυφαίων , καλή επιλογή.
Επίσης φαίνεται πως κινείσαι με κριτήριο την πρόληψη , οπότε και η αντικατάσταση της μπαταρίας μοιάζει και είναι σωστή κίνηση.
Οι αλλαγές των λαδιών που κάνεις είναι επίσης μέσα στα όρια (στο χαμηλό όριο μάλιστα) , αναλόγως των συνθηκών κίνησης εκεί που κινείσαι ίσως να μπορείς να μεταθέσεις την αλλαγή από 10 σε 15000 χλμ.
Σχετικά με τους ιμάντες ζήτησε να γίνει ένας οπτικός έλεγχος της κατάστασής τους στο service των 60000χλμ και αναλόγως αυτής πράττεις (προσωπικά τους άλλαξα στα 70000χλμ). Υπολόγιζε πως αν αλλάξεις ιμάντα χρονισμού καλό θα είναι να αλλάξεις και ιμάντα δυναμό.
Επίσης , τακάκια ανάλογα της κατάστασής τους. Δίσκους μάλλον θα χρειαστεί να περιμένεις αρκετά ακόμη.Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα να έχεις.
-
κων/νε 215/45/17 δεν φοράς?
αν ναι πες καμία γνώμη για λάστιχα αφου του δίνεις και καταλαβαίνει
-
Λοιπόν... για να ξέρετε: ΜΗΝ χάσετε τα κλειδιά του αυτοκινήτου σας.
**Το βάρος τους σε χρυσάφι **
Πρόσφατα τα κλειδιά του Bravo μου απωλέσθησαν σε κάποια ωραία παραλία... Το κοστούμι νέου κλειδιού (τηλεχειριζόμενο) έφτασε τα 275€!!!!! Πολύ μακριά από τα 100-120€ που υπολόγιζα. (μιλάμε απλά αντιγραφή, ούτε αλλαγή κλειδαριών, ούτε immobiliser η κάτι άλλο)
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Λοιπόν... για να ξέρετε: ΜΗΝ χάσετε τα κλειδιά του αυτοκινήτου σας.**Το βάρος τους σε χρυσάφι **
Πρόσφατα τα κλειδιά του Bravo μου απωλέσθησαν σε κάποια ωραία παραλία... Το κοστούμι νέου κλειδιού (τηλεχειριζόμενο) έφτασε τα 275€!!!!! Πολύ μακριά από τα 100-120€ που υπολόγιζα. (μιλάμε απλά αντιγραφή, ούτε αλλαγή κλειδαριών, ούτε immobiliser η κάτι άλλο)
Μήπως σου έκαναν και σέρβις μαζί ? αλλαγή λαδιών, τακάκια, μπουζί, ιμάντες??
-
Ο χρήστης velissarios έγραψε:
Μήπως σου έκαναν και σέρβις μαζί ? αλλαγή λαδιών, τακάκια, μπουζί, ιμάντες??
Τσου, σκέτο κλειδί.... Τι να πω... τέλος βδομάδας που θα ξαναπάω για να προγραμματίσουμε το κλειδί και να το παραλάβω θα ξαναρωτήσω μηπως κάνουν κάποιο λάθος στην τιμή.
edit: και fiatforum.co.uk που είδα, μια απο τα ίδια στα κόστη... μαλλον δεν υπάρχει λάθος!
-
Ρε αυτο είναι πιο ακριβο κι απο την handsfree καρτούλα μου
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Ρε αυτο είναι πιο ακριβο κι απο την handsfree καρτούλα μουναι αλλα αυτό ειναι φτιαγμένο απο premium πλαστικά, με πολυτελες σηματάκι Fiat το οποίο με ενα ελαφρύ πάτημα απελευθερώνει το κλειδί το οποίο βρίσκετε κρυμμένο εσωτερικά (wow) και bonus... εχει 3 ακόμα κουμπάκια rubberised (σπεσιαλ ποικιλία καουτσουκ) με διάφορες λειτουργίες. Ααα και ειναι ασύρματο! Ναι ναι... πιάνει στα 10 μέτρα! Και μάλιστα οταν πατάς κάτι σαν εξτρα bonus αναβοσβήνουν τα φλας!
Μετα απο ολα αυτά εσυ το κόβεις να κοστίζει λιγότερο?
-
Αμα τα κάνει όλα αυτα πάσο
-
290,07 ε λιανική αυτό με τον τηλεχειρισμό.
144,17 ε χωρίς τηλεχειρισμό. -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
κων/νε 215/45/17 δεν φοράς?αν ναι πες καμία γνώμη για λάστιχα αφου του δίνεις και καταλαβαίνει
225/45/17
Goodyear Eagle F1 Asymmetric 2 (καθώς είχα μείνει πολύ ικανοποιημένος από τον προκάτοχό τους που ακόμη και στα 40000χλμ. είχε να επιδείξει ικανοποιητική συμπεριφορά σε οριακές καταστάσεις -πλην του βρεγμένου- ) τοποθετημένα στα 60000χλμ.Προσωπικά η συμπεριφορά τους στο στεγνό αλλά και στο βρεγμένο οδόστρωμα είναι από τις καλύτερες που μπορεί να βρει κανείς σ αυτή τη διάσταση. Πολύ ψηλά όρια πρόσφυσης και στις δυο συνθήκες.
Δεν μπορώ να τα χαρακτηρίσω ούτε ως σκληρά ( όπως τα Bridge RE050A) αλλά ούτε και ως μαλακά (σίγουρα πολύ λιγότερο μαλακά από τα αντίστοιχα Conti) ενώ ταυτόχρονα είναι και σχετικά αθόρυβα στην κύλιση.
Επίσης έκανα και χρήση της εγγύησης που δίνει η Goodyear αντικαθιστώντας το εμπρος δεξί ελαστικό που πέταξε 'βυζί' ( μετά από αλλεπάλληλες πτώσεις μου στον ίδιο κρατήρα-λακούβα με 90-100 χλμ/ωρα πάνω σε στροφή ) με κόστος 25,00€. -
Ο χρήστης Sakaflias έγραψε:
290,07 ε λιανική αυτό με τον τηλεχειρισμό.
144,17 ε χωρίς τηλεχειρισμό.Πολλά είναι! Τι ζητάνε άλλες εταιρίες? Πάνω κάτω όλες το ίδιο κλειδί δίνουν....
Για να δούμε....
Λίγο ψάξιμο ακόμα και πάω στοίχημα οτι το ρίχνω σε διψήφιο νούμερο...
-
Τα συγκεκριμένα κλειδιά είναι code2 και παραγγέλνονται με αριθμό πλαισίου. Ερχονται έτοιμα κομμενα και απλα χρειαζεται ενας προγραμματισμος με το διαγνωστικό της εταιρίας.
Απ όσο ξέρω , δεν αντιγράφει κανένας ακόμη τέτοια κλειδιά. -
corsair, η fiat εκτος απο το κλειδι με τον τηλεχειρισμο, δεν σου εδωσε και ενα δευτερο το οποιο δεν εχει τηλεχειρισμο?
αν το εχεις γιατι να βγαλεις καινουργιο με τηλεχειρισμο?εμενα οταν παρελαβα το punto μου εδωσε ενα κλειδι με τηλεχειρισμο σαν αυτο που περιγραφεις και ενα απλο! και μαζι ειχε μια καρτα που ειχε τα codes!
-
Δεν το έχασε ο vel , αυτός άνετα φτιάχνει ένα σε 3dprototyping
Fiat Bravο 2007