-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
To έχετε δει απο κοντά το ταμπλώ του 208 ή του 301;Προσωπικά από κοντά όχι....Αλλά και του 207 δεν είχα δει από κοντά και όταν το είδα απλά επιβεβαιώθηκε η θετική μου άποψη (εκτός ίσως από το μεγάλο τιμόνι).
-
κατά τη γνώμη μου, το ταμπλό των 207, 208, c3 είναι πολύ ποιοτικά κ χωρίς να είναι 'βαρετά' (δεν εχω δει του α1 απο κοντα).
οπότε κ του 301 θα είναι τουλάχιστον αξιοπρεπές
το μόνο που με χαλάει λίγο στο c3 είναι το βαμμένο κομμάτι μπροστά από τη θέση του συνοδηγού κ τα κουμπια του ac που φαίνονται φθηνά (λεπτομέρειες ). -
edit διπλο ποστ
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Το octavia5 βρηκε το δασκαλο του...
Αντίπαλος του θα είναι το νέο skoda rapid που έρχεται τέλος του 2012 (κάτι μεταξύ fabia-octavia) και όχι η octavia.Το 301 θα παίξει το ρόλο του φτηνού μικρομεσαίο σεντάν με τιμή μεταξύ 12000-16000€.Κάτι σαν τα fiat linea,seat cordoba,nissan almera της προηγούμενης 5ετίας-10ετίας.Τέτοιο θα είναι και το skoda rapid.Ισως και το μελλοντικό dacia logan.Aυτά τα αυτοκίνητα καθε άλλο παρά τυχαία βγαίνουνε ξανά τώρα με τις τωρινές και μελλοντικές δύσκολες οικονομικές καταστάσεις της Ελλάδας,του ευρωπαικού νότου,της Τουρκίας(αυτοί έχουν κόλλημα με τις μικρομεσαίες κούρσες,παρά με τα hatch ,αφού στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων είναι τα renault symbol,fiat linea,hyundai accent,toyota corolla,vw jetta,focus sedan,fluence) και των Βαλκανίων.Το σημαντικό ερώτημα είναι το πιο θα πουλάει περισσότερο τα επόμενα 5 τουλάχιστον χρόνια?Το rapid ή το octavia ?Eγώ λέω στον ευρωπαικό νότο και την Ελλάδα θα πουλάει πλέον πιο πολύ το rapid παρά η octavia.Και κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και με άλλες μάρκες.π.χ θα πουλάει περισσότερο το 301 από το 308,το νέο toledo(σαν το rapid) πιο πολύ από το leon.Εκεί οδηγούν οι οικονομικές συνθήκες .Αραγε μάρκες όπως η vw,opel,ford,toyota τι θα κάνουν .Θα φέρουν και αυτές φτηνές κούρσες στα μέρη μας?Η nissan θα βγάλει ένα νέο φτηνό new sunny ?
Δεν εχεις δικιο
Βαση μεταξονιου παιζει μπαλα μαζι με την octavia5. Επισης παλι βαση το μεταξονιο πρεπει ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ οτι η octavia δεν ειναι μεσαιο αλλα μικρομεσαιο με 3ο ογκο.Το μοτερ το 1.2 δε ξερω ποιος το σκεφτηκε γι αυτο το σασσι..
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Εγώ μυρίζομαι αντικαταστάτη του 206 sedan. Το 408 βασίζεται στο 308 άρα μήπως το 301 είναι επιμήκυνση του 208;
Για το μήκος 4,44 μοιάζει μικρό σχετικά αν δεί κάποιος άλλα σεντάν στο C cegment. Αλλά το μεταξόνιο του είναι αρκετά μεγάλο για να το πείς σεντάν εκδοχή του 208 και το πόρτ μπαγκάζ ξεπερνά σε χωρητικότητα τόσο του 508, όσο και της C5.
Χμμ, έχεις δίκιο. Τότε αντικαταστάτης του 307 sedan είναι. Αλλά γιατί άραγε δεν του έβαλαν το ταμπλό του 308;
-
Κόστος κατασκευής το πιθανότερο. Ένα ακόμα πιο πιθανό σενάριο είναι γιατι είναι Γάλλοι
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Το octavia5 βρηκε το δασκαλο του...
Αντίπαλος του θα είναι το νέο skoda rapid που έρχεται τέλος του 2012 (κάτι μεταξύ fabia-octavia) και όχι η octavia.Το 301 θα παίξει το ρόλο του φτηνού μικρομεσαίο σεντάν με τιμή μεταξύ 12000-16000€.Κάτι σαν τα fiat linea,seat cordoba,nissan almera της προηγούμενης 5ετίας-10ετίας.Τέτοιο θα είναι και το skoda rapid.Ισως και το μελλοντικό dacia logan.Aυτά τα αυτοκίνητα καθε άλλο παρά τυχαία βγαίνουνε ξανά τώρα με τις τωρινές και μελλοντικές δύσκολες οικονομικές καταστάσεις της Ελλάδας,του ευρωπαικού νότου,της Τουρκίας(αυτοί έχουν κόλλημα με τις μικρομεσαίες κούρσες,παρά με τα hatch ,αφού στις πρώτες θέσεις των πωλήσεων είναι τα renault symbol,fiat linea,hyundai accent,toyota corolla,vw jetta,focus sedan,fluence) και των Βαλκανίων.Το σημαντικό ερώτημα είναι το πιο θα πουλάει περισσότερο τα επόμενα 5 τουλάχιστον χρόνια?Το rapid ή το octavia ?Eγώ λέω στον ευρωπαικό νότο και την Ελλάδα θα πουλάει πλέον πιο πολύ το rapid παρά η octavia.Και κάτι αντίστοιχο θα γίνεται και με άλλες μάρκες.π.χ θα πουλάει περισσότερο το 301 από το 308,το νέο toledo(σαν το rapid) πιο πολύ από το leon.Εκεί οδηγούν οι οικονομικές συνθήκες .Αραγε μάρκες όπως η vw,opel,ford,toyota τι θα κάνουν .Θα φέρουν και αυτές φτηνές κούρσες στα μέρη μας?Η nissan θα βγάλει ένα νέο φτηνό new sunny ?
Δεν εχεις δικιο
Βαση μεταξονιου παιζει μπαλα μαζι με την octavia5. Επισης παλι βαση το μεταξονιο πρεπει ,ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ οτι η octavia δεν ειναι μεσαιο αλλα μικρομεσαιο με 3ο ογκο.Το μοτερ το 1.2 δε ξερω ποιος το σκεφτηκε γι αυτο το σασσι..
H νέα octavia(έρχεται το 2013),θα χρησιμοποιεί το νέο σασί του vw group που έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο από το παλιό και το βάρος του θα είναι μειωμένο.Στο autobild το σημερινό λέει για το νέο σασί που πρώτα θα μπει στο Α3(μάλιστα μιλάνε και για σημαντική εξοικωνόμηση βάρους,το 1.4 tsi A3 1175 κιλά,πάνω από 100 κιλά μείωση ).Επίσης έχω διαβάσει σε διαφορες πηγές πως η νέα octavia θα αναβαθμιστεί σημαντικά παντού,θα γίνει ακόμα πιο ποιοτική,θα φτάσει σε μήκος από τα τωρινά 4,57 στα 4,65 περίπου και θα βαδίσει σε πιο premium μονοπάτια,με τεχνολογικό εξοπλισμό αιχμής (στα επίπεδα golf). Θα ανέβει επίπεδο γενικά.Δεν ξέρω βέβαια τι θα γίνει με το superb ,αν θα κανιβαλιστεί από τη νέα πιο premium octavia.Αρα δεν συγκρίνεται με το φτηνό 301.Το 301 θα συγκρίνεται με το επερχόμενο skoda rapid,seat toledo,renault fluence.
-
Ειδες καπου απο την αρχη να μιλαω εγω για τη νεα octavia??
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
... ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ οτι η octavia δεν ειναι μεσαιο αλλα μικρομεσαιο με 3ο ογκο.Τωρα θα ξεκαθαρίσει με το Rapid αυτο το θεμα ... με την μεζούρα των Skoda!
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Μήκος 4.44 όσα ακριβώς και η Xantia.
Μικρά εμπρός φώτα για peugeot
Διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων σαν της bmw (ok των λίγο -οσο πατάει η γάτα- παλιών)Μου αρέσει
Την εταιρία που προμηθεύει πολλά από τα κομμάτια εσωτερικών κλπ σε γερμανούς την έχει η Pug
Πολύ καλό! Εντωμεταξύ το 301 υπήρχε σαν μοντέλο την δεκαετία του '30...
-
Ο αντικαταστατης του 308 ... 302 θα ειναι?
-
Ο χρήστης Zisis1992 έγραψε:
Μήκος 4.44 όσα ακριβώς και η Xantia.
Μικρά εμπρός φώτα για peugeot
Διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων σαν της bmw (ok των λίγο -οσο πατάει η γάτα- παλιών)Μου αρέσει
Την εταιρία που προμηθεύει πολλά από τα κομμάτια εσωτερικών κλπ σε γερμανούς την έχει η Pug
Πολύ καλό! Εντωμεταξύ το 301 υπήρχε σαν μοντέλο την δεκαετία του '30...
Αυτό γίνεται να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα; περίεργο δεν είναι αυτοί που θεωρούνται κορυφή σε θέματα ποιότητα και δικόσμου εσωτερικού να έχουν προμηθευτές εξαρτημάτων απο άλλη χώρα προέλευσης;
-
Τι σχέση έχει η χώρα προέλευσης με την ποιότητα? Ξηλώνω το εργοστάσιο από την Αλσατία και το πάω στην Β. Κορέα των πολυχρονεμένων μας Κιμ, τα ρομπότ θα τρελλαθούν και θα αρχίσουν να κάνουν λάθη?
Ή το ότι το Λαικό έχει έδρα Γερμανία σημαίνει ότι δεν πρέπει να αγοράζει από αλλού? Όλα τα εξαρτήματα από αλλού τα παίρνουν, δεν φτιάχνουν και τίποτα δικό τους οι συγκεκριμένοι, ε ειδικά στα ταμπλώ προτίμησαν την γαλλική Faurecia.
Η οποία είναι μακράν η μεγαλύτερη παγκοσμίως στον τομέα της, η μισή Ευρώπη, και που και που και κανένας ιάπων με αυτή δουλεύει.
Μήπως επειδή είναι γαλλικά δεν είναι καλά? Να σου φτιάξω δερμάτινο σαλόνι στα Κάτω Πετράλωνα που να ζηλέψει η Ρολς. Ότι θες φτιάχνεις οπουδήποτε, παραγγέλνεις, πλερώνεις και θέτεις τις προδιαγραφές και τους όρους. Αφεντικό είσαι και η κάθε Φορεσιά η ορντινάτσα σου. Αυτή κάνει τα ταμπλώ για τη Γκόλφω, αυτή και για το τρίδυμο ΠΣΑ-Τουότα και για ένα σωρό άλλα. Αυτά της ζήτησαν, αυτά τους δίνει, γι' αυτά την πληρώνουν. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Τι σχέση έχει η χώρα προέλευσης με την ποιότητα? Ξηλώνω το εργοστάσιο από την Αλσατία και το πάω στην Β. Κορέα των πολυχρονεμένων μας Κιμ, τα ρομπότ θα τρελλαθούν και θα αρχίσουν να κάνουν λάθη?
Ή το ότι το Λαικό έχει έδρα Γερμανία σημαίνει ότι δεν πρέπει να αγοράζει από αλλού? Όλα τα εξαρτήματα από αλλού τα παίρνουν, δεν φτιάχνουν και τίποτα δικό τους οι συγκεκριμένοι, ε ειδικά στα ταμπλώ προτίμησαν την γαλλική Faurecia.
Η οποία είναι μακράν η μεγαλύτερη παγκοσμίως στον τομέα της, η μισή Ευρώπη, και που και που και κανένας ιάπων με αυτή δουλεύει.
Μήπως επειδή είναι γαλλικά δεν είναι καλά? Να σου φτιάξω δερμάτινο σαλόνι στα Κάτω Πετράλωνα που να ζηλέψει η Ρολς. Ότι θες φτιάχνεις οπουδήποτε, παραγγέλνεις, πλερώνεις και θέτεις τις προδιαγραφές και τους όρους. Αφεντικό είσαι και η κάθε Φορεσιά η ορντινάτσα σου. Αυτή κάνει τα ταμπλώ για τη Γκόλφω, αυτή και για το τρίδυμο ΠΣΑ-Τουότα και για ένα σωρό άλλα. Αυτά της ζήτησαν, αυτά τους δίνει, γι' αυτά την πληρώνουν.Αυτό που μου γράφεις όντως δεν το γνώριζα. Νόμιζα ότι το εσωτερικό των αυτοκινήτων ήταν καθαρά υπόθεση της κάθε εταιρίας. Η Faurecia που αναφέρεις όμως είναι κάτω απο τον έλεγχο της PSA όπως γράφει και ο Ζήσης;
-
Νέι, και χώνουν σε όλους, από ΚΙΛ μέχρι Μερσεντέ.
Μάγκες?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Νέι, και χώνουν σε όλους, από ΚΙΛ μέχρι Μερσεντέ.Μάγκες?
Μάγκες σίγουρα. Αλλά όταν μιλάμε για το εσωτερικό εννοούμε τις επενδύσεις σε πόρτες και καθίσματα ή και άλλο μέρη του εσωτερικού;
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Μήκος 4.44 όσα ακριβώς και η Xantia.
Μικρά εμπρός φώτα για peugeot
Διακόπτες ηλεκτρικών παραθύρων σαν της bmw (ok των λίγο -οσο πατάει η γάτα- παλιών)Μου αρέσει
Την εταιρία που προμηθεύει πολλά από τα κομμάτια εσωτερικών κλπ σε γερμανούς την έχει η Pug
Πολύ καλό! Εντωμεταξύ το 301 υπήρχε σαν μοντέλο την δεκαετία του '30...
Αυτό γίνεται να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα; περίεργο δεν είναι αυτοί που θεωρούνται κορυφή σε θέματα ποιότητα και δικόσμου εσωτερικού να έχουν προμηθευτές εξαρτημάτων απο άλλη χώρα προέλευσης;
Ισχύει αυτό, από κει και πέρα γιατί να είναι απίθανο; Είναι απλά μια εταιρία που την έχει αγοράσει ο PSA και προμηθεύει πολλούς. Από κει και πέρα ο καθένας ανάλογα με το τι θέλει να φτιάξει βάζει και τα κατάλληλα.
-
Ο χρήστης jimdenin έγραψε:
Νέι, και χώνουν σε όλους, από ΚΙΛ μέχρι Μερσεντέ.
Μάγκες?
Μάγκες σίγουρα. Αλλά όταν μιλάμε για το εσωτερικό εννοούμε τις επενδύσεις σε πόρτες και καθίσματα ή και άλλο μέρη του εσωτερικού;
Εννοουμε επενδύσεις θυρών, διακόπτες, ολόκληρο το ταμπλώ, καθίσματα, ηλεκτρομηχανισμούς, μονώσεις, εξωτερικά πλαστικά μέρη, εξατμίσεις, καταλύτες, φίλτρα σωματιδίων και πολλά ακόμα.
Περισσότερα στο
http://www.faurecia.com -
Δεν έχει καμία σχέση η ποιότητα κατασκευής ενός αυτοκίνητου με την χώρα προέλευσης του. Η ποιότητα έχει να κάνει με τα standards που έχει η κάθε εταιρία, τα υλικά που χρησιμοποίει, το κόστος τους και τα robot (κυρίως) τα συναρμολογούν. Γιαυτο και αυτοκίνητα που ανήκουν στον ίδιο όμιλο έχουν κοινά σημεία στην ποιότητα τους και διαφοροποιούνται λίγο ανάλογα με το πόσο τα πουλάνε μετά. Βλέπε για παράδειγμα Passat με Octavia που ανήκουν στον ίδιο όμιλο.
Όλες οι εταιρίες όσο περνούν τα χρόνια ψάχνονται να βρουν τέτοιου είδους “συνεργασίες” έτσι ώστε να γλυτώσουν κόστη. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι κάποια συγκεκριμένα μοντέλα (όχι μάρκες) έχουν διάφορα θέματα στην ποιότητα και την αξιοπιστία λόγο μη καλού προϋπολογισμού και σχεδιασμού, οπότε μένουν στην ιστορία ως τα πιο άσχημα ή ζημιάρικα (βλέπε Fiat Multipla, προσωπική γνώμη αυτή!).
Επίσης μέχρι τώρα στα αυτοκίνητα που έχω αγοράσει (και είναι καθαρά προσωπική άποψη και εμπειρία αυτό) είδα ότι όταν έπαιρνα ιταλικό ή γαλλικό είχα εντελώς διαφορετικά προβλήματα με τα Γερμανικά. Και δυστυχώς τα περισσότερα προβλήματα ήταν στα Γαλλικά. Είχα και τις τρεις γαλλικές μάρκες και ήμουν από όλες απογοητευμένος. Περίεργα ηλεκτρικά θέματα, τριξίματα, πολύ κακή συναρμολόγηση κλπ. Στο μόνο το οποίο και από τα τρία είχα πολύ καλή εμπειρία είναι ο τρόπος με των οποίο συμπεριφέρεται η ανάρτηση στον δρόμο και αυτό το “γλυκό” πάτημα στον δρόμο. -
Το γλυκό πάτημα οφείλεται στις συγκολήσεις που στα Γαλλικά γίνονται με ζάχαρη απο ζαχαροκάλαμο απο τις DoM ToM
Peugeot 301/Citroen C-Elysse