-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Alfa Romeo Alfasud Giardinetta Series 3
Δεν υπάρχει τέτοιο μοντέλο που περιγράφεις στην επικεφαλίδα.Πρόκειται για αλχημεία Ελληνα μάστορα και ιδιοκτήτη.Κάποιες πληροφορίες για την Giardinetta εδώ.
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Peugeot 403 4door sedan
Στη Ν. Ιωνία.
Το έχω πετύχει / φωτογραφήσει στον Λυκαβητό με το συμπαθέστατο ηλικιωμένο ζευγάρι - ιδιοκτήτες του (οδηγός η σύζυγος)! Ευγενέστατοι άνθρωποι δεν σκοπεύουν να το πουλήσουν αν και τους έχουν γίνει (λογικό!) πολλές προτάσεις...
Εγώ καλού κακού τους έδωσα μια κάρτα μου!!!
-
..και πινακίδα 5ψήφια πιο σπάνια κι απ'το 403
-
Κλασική φιγούρα... Τους έχω πετύχει και εγώ ουκ ολίγες φορές στην Κηφισίας να ρολάρουν και τους χαζεύω κάθε φορά....
-
-
Uploaded with ImageShack.us
μιας και πιασαμε τα Peugeot.....
Το 504 cabriolet που βρίσκεται?
-
Αυτό δε ξέρω σε πιο ανακυκλωτήριο ακριβώς είναι τώρα, αλλά ξέρω από που ξεκίνησε. Ήταν να ανεβάσω φωτογραφίες του εχτές που πέρασα τα Peugeot, αλλά αποφάσισα να το αφήσω και να το ανεβάσω αργότερα στο blog μου. Οπότε μάλλον θα το επισπεύσω. Αν μπορεί το μέλος ck037 να μου δώσει στοιχεία που βρίσκεται τώρα, μαζί με την άδεια να χρησιμοποιήσω τη φωτογραφία του θα το εκτιμούσα.
Για την ιστορία να σας πω ότι αυτό το αμάξι πήγε εντελώς άδικα. Πριν από 5 χρόνια, σε βόλτα με την κοπέλα μου προς Μικρολίμανο (μόλις είχαμε ξεκινήσει, και μόλις καταλάβαινε την 'ψύχωση' μου... ), αφού περάσεις τις καφετέριες και τη περίεργη διασταύρωση, μπαίνεις στο δρόμο που πάει για Πειραιά (πριν από τον ακτοπλοϊκό, όπως αλλιώς λέγεται). Σε αυτόν τον δρόμο λοιπόν, απέναντι από μία ταβέρνα ήταν αυτό το αμάξι, σε ΑΨΟΓΗ κατάσταση. Μερικές λεπτομέρειες ήθελε και κυκλοφορούσε άνετα. Ασημί εξωτερικό χρώμα, μαύρη οροφή (ολοκαίνουργια τότε) και ένα πανέμορφο μπορντώ εσωτερικό (και αυτό έμοιαζε για καινούργιο). Μπροστά του ήταν και ένα Α112. Σταματάμε, και ξεκινάω να ρωτάω στη γειτονιά για το αμάξι. Τελικά με τα πολλά μαθαίνω ότι άνηκε σε αυτόν που είχε την ψαροταβέρνα απέναντι. Μιλάω με έναν υπάλληλο του, ο οποίος και μου ανοίγει το αυτοκίνητο να το δω. Δυστυχώς φωτογραφίες παρότι τράβηξα, είναι από τις ελάχιστες που έχω χάσει. Αφού τελειώσαμε την περιήγηση, παίρνει τηλέφωνο το αφεντικό. Το συζητάμε λίγο, και μου είπε μία τιμή, νομίζω στα 5000Ε αν θυμάμαι καλά (ίσως να κάνω και λάθος, τόσα χρόνια περάσανε). Το σίγουρο είναι ότι μου άφησε την εντύπωση ότι το αμάξι τα άξιζε, αλλά εγώ δεν τα είχα (δεν είχα πιάσει ακόμα δουλειά, είχα μόνο το Triumph ακόμα). Το αφήσαμε ανοιχτό, και ξεκίνησα να δω αν μπορούσα να συγκεντρώσω μέρος των χρημμάτων, ή αν ενδιαφέρεται κανένας φίλος μου. Παρόλα αυτά κάθε τόσο πέρναγα και το τσέκαρα. Κάποια στιγμή, λίγο καιρό μετά, εξαφανίστηκε από εκεί. Την ίδια περίοδο είχε μπει και αγγελεία στη ΧΕ με περιγραφή που ταίριαζε, οπότε θεώρησα ότι πουλήθηκε. Πριν από έναν χρόνο, πηγαίνοντας με το αμάξι Μικρολίμανο μετά από καιρό, αναγκάστηκα να παρκάρω στο πάρκινγκ που δημιουργήθηκε στα γήπεδα του μπάσκετ. Ήταν βράδυ, αλλά παρόλα αυτά πίσω από τις φυλλωσιές, το είδα. Παρατημένο στο διπλανό πάρκνγκ που μοιάζει με λιμανάκι. Με σπασμένο παμπρίζ, τζάμια, χτυπημένο παντού, σκουριές και σαπίλες να έχουν κάνει την εμφάνιση τους παντού, το αρχικό άσπρο χρώμα να έχει εμφανιστεί στο πίσω φτερό, και το κάποτε καινούργιο μπορντώ σαλόνι να είναι στην κυριολεξία γεμάτο σκουπίδια. Σε όλα αυτά βάλτε και τα σπασμένα φανάρια κτλ.
Ειλικρινά εκείνο το βράδυ στεναχωρήθηκα πάρα πολύ. Ναι μεν το είχα ξαναβρεί, αλλά πλέον σε άθλια κατάσταση. Και δεν φτάνουν όλα αυτά, αλλά το αμάξι είχε ακόμα τις πινακίδες πάνω του, που σημαίνει ότι θα χρώσταγε και τέλη. Δεν έκανα καν προσπάθεια να ξαναεπικοινωνήσω με τον ιδιοκτήτη. Απλά θα τον έβριζα. Επειδή ήταν βράδυ, επέστρεψα μετά από λίγε μέρες, οπότε και τράβηξα μερικές φωτογραφίες για το αρχείο μου. Έκτοτε όσες φορές ξαναπέρασα από την περιοχή, πάντα το τσέκαρα. Πλέον, με τα οικονομικά μου στον πάτο, οι έξοδοι για καφέδες και ποτά έχουν σχεδόν κοπεί, και σίγουρα επιλέγουμε πιο φυηνά μέρη. Οπότε είχα πολύ καιρό να το δω. Και τώρα βλέπω ότι κατέληξε σε ανακυκλωτήριο.
Κρίμα, πολύ κρίμα για αυτό το αυτοκινητάκι. Μέσα σε μία 5ετία, από καλονή κατέληξε σκουπίδι...
-
Ο χρήστης Junk-Dealer έγραψε:
Δεν υπάρχει τέτοιο μοντέλο που περιγράφεις στην επικεφαλίδα.Πρόκειται για αλχημεία Ελληνα μάστορα και ιδιοκτήτη.Κάποιες πληροφορίες για την Giardinetta εδώ.
Άρα δεν κατασκευάστηκε ποτέ station στην τρίτη σειρά της Alfasud.
Σε ευχαριστω για την πληροφορία. -
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Peugeot 403 4door sedan
Στη Ν. Ιωνία.
Το έχω πετύχει / φωτογραφήσει στον Λυκαβητό με το συμπαθέστατο ηλικιωμένο ζευγάρι - ιδιοκτήτες του (οδηγός η σύζυγος)! Ευγενέστατοι άνθρωποι δεν σκοπεύουν να το πουλήσουν αν και τους έχουν γίνει (λογικό!) πολλές προτάσεις...
Εγώ καλού κακού τους έδωσα μια κάρτα μου!!!
Ευτυχως δεν το πουλανε,γιατι με την............κατρακυλα που εχεις παρει εσυ Δημητρη μου,πολυ φοβαμαι οτι θα το ...........χτυπουσες..και αυτο
κωστης -
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Αυτό δε ξέρω σε πιο ανακυκλωτήριο ακριβώς είναι τώρα, αλλά ξέρω από που ξεκίνησε. Ήταν να ανεβάσω φωτογραφίες του εχτές που πέρασα τα Peugeot, αλλά αποφάσισα να το αφήσω και να το ανεβάσω αργότερα στο blog μου. Οπότε μάλλον θα το επισπεύσω. Αν μπορεί το μέλος ck037 να μου δώσει στοιχεία που βρίσκεται τώρα, μαζί με την άδεια να χρησιμοποιήσω τη φωτογραφία του θα το εκτιμούσα.Για την ιστορία να σας πω ότι αυτό το αμάξι πήγε εντελώς άδικα. Πριν από 5 χρόνια, σε βόλτα με την κοπέλα μου προς Μικρολίμανο (μόλις είχαμε ξεκινήσει, και μόλις καταλάβαινε την 'ψύχωση' μου... ), αφού περάσεις τις καφετέριες και τη περίεργη διασταύρωση, μπαίνεις στο δρόμο που πάει για Πειραιά (πριν από τον ακτοπλοϊκό, όπως αλλιώς λέγεται). Σε αυτόν τον δρόμο λοιπόν, απέναντι από μία ταβέρνα ήταν αυτό το αμάξι, σε ΑΨΟΓΗ κατάσταση. Μερικές λεπτομέρειες ήθελε και κυκλοφορούσε άνετα. Ασημί εξωτερικό χρώμα, μαύρη οροφή (ολοκαίνουργια τότε) και ένα πανέμορφο μπορντώ εσωτερικό (και αυτό έμοιαζε για καινούργιο). Μπροστά του ήταν και ένα Α112. Σταματάμε, και ξεκινάω να ρωτάω στη γειτονιά για το αμάξι. Τελικά με τα πολλά μαθαίνω ότι άνηκε σε αυτόν που είχε την ψαροταβέρνα απέναντι. Μιλάω με έναν υπάλληλο του, ο οποίος και μου ανοίγει το αυτοκίνητο να το δω. Δυστυχώς φωτογραφίες παρότι τράβηξα, είναι από τις ελάχιστες που έχω χάσει. Αφού τελειώσαμε την περιήγηση, παίρνει τηλέφωνο το αφεντικό. Το συζητάμε λίγο, και μου είπε μία τιμή, νομίζω στα 5000Ε αν θυμάμαι καλά (ίσως να κάνω και λάθος, τόσα χρόνια περάσανε). Το σίγουρο είναι ότι μου άφησε την εντύπωση ότι το αμάξι τα άξιζε, αλλά εγώ δεν τα είχα (δεν είχα πιάσει ακόμα δουλειά, είχα μόνο το Triumph ακόμα). Το αφήσαμε ανοιχτό, και ξεκίνησα να δω αν μπορούσα να συγκεντρώσω μέρος των χρημμάτων, ή αν ενδιαφέρεται κανένας φίλος μου. Παρόλα αυτά κάθε τόσο πέρναγα και το τσέκαρα. Κάποια στιγμή, λίγο καιρό μετά, εξαφανίστηκε από εκεί. Την ίδια περίοδο είχε μπει και αγγελεία στη ΧΕ με περιγραφή που ταίριαζε, οπότε θεώρησα ότι πουλήθηκε. Πριν από έναν χρόνο, πηγαίνοντας με το αμάξι Μικρολίμανο μετά από καιρό, αναγκάστηκα να παρκάρω στο πάρκινγκ που δημιουργήθηκε στα γήπεδα του μπάσκετ. Ήταν βράδυ, αλλά παρόλα αυτά πίσω από τις φυλλωσιές, το είδα. Παρατημένο στο διπλανό πάρκνγκ που μοιάζει με λιμανάκι. Με σπασμένο παμπρίζ, τζάμια, χτυπημένο παντού, σκουριές και σαπίλες να έχουν κάνει την εμφάνιση τους παντού, το αρχικό άσπρο χρώμα να έχει εμφανιστεί στο πίσω φτερό, και το κάποτε καινούργιο μπορντώ σαλόνι να είναι στην κυριολεξία γεμάτο σκουπίδια. Σε όλα αυτά βάλτε και τα σπασμένα φανάρια κτλ.
Ειλικρινά εκείνο το βράδυ στεναχωρήθηκα πάρα πολύ. Ναι μεν το είχα ξαναβρεί, αλλά πλέον σε άθλια κατάσταση. Και δεν φτάνουν όλα αυτά, αλλά το αμάξι είχε ακόμα τις πινακίδες πάνω του, που σημαίνει ότι θα χρώσταγε και τέλη. Δεν έκανα καν προσπάθεια να ξαναεπικοινωνήσω με τον ιδιοκτήτη. Απλά θα τον έβριζα. Επειδή ήταν βράδυ, επέστρεψα μετά από λίγε μέρες, οπότε και τράβηξα μερικές φωτογραφίες για το αρχείο μου. Έκτοτε όσες φορές ξαναπέρασα από την περιοχή, πάντα το τσέκαρα. Πλέον, με τα οικονομικά μου στον πάτο, οι έξοδοι για καφέδες και ποτά έχουν σχεδόν κοπεί, και σίγουρα επιλέγουμε πιο φυηνά μέρη. Οπότε είχα πολύ καιρό να το δω. Και τώρα βλέπω ότι κατέληξε σε ανακυκλωτήριο.
Κρίμα, πολύ κρίμα για αυτό το αυτοκινητάκι. Μέσα σε μία 5ετία, από καλονή κατέληξε σκουπίδι...
Μολις εκανες την αναφορα για τον ιστιοπλοικο ομιλο το θυμηθηκα και εγω....
Το αυτοκινητο τωρα βρισκεται σε ανακυκλωτηριο στην Νατο και Αγ. Γεωργιου! .....δε θυμαμαι ονομα .....Στο ρευμα προς Αιγαλεω!!!!
Περασα χτες μια βολτα και πικραθηκα!!! ασε που ο τυπος εκει ειναι ενας σκατοφλωρος με Prada γυαλι μυωπιας που νομιζει οτι επιασε τον Παπα απο τα @ρχιδια....δεν τολμησα καν να τον ρωτησω τιμη!
Ασε που τα πιο πολλα απο εκει μεσα τα εχουνε σουφρωσει!!!! -
Το 504 cabrio κατέληξε έτσι μέσα σε σχετικά λίγο χρονικό διάστημα γιατί κάτι άσχημο συνέβη με έναν από τους ιδιοκτήτες του εστιατορίου. Μου την είχαν πει την ιστορία πριν από χρόνια αλλά δεν θέλω να γράψω γιατί θυμάμαι ελάχιστα. Επίσης έχω την εντύπωση ότι την ζώη του την ξεκίνησε σαν λευκό 2000 με τα πλαγιαστά τριπλά φαναράκια πίσω και τα διπλά τετάγωνα μπροστά και μετά άλλαξε στο νεώτερο look του 2.7.
-
Ο χρήστης ck037 έγραψε:
..........ασε που ο τυπος εκει ειναι ενας σκατοφλωρος με Prada γυαλι μυωπιας που νομιζει οτι επιασε τον Παπα απο τα @ρχιδια....!!!!μακραν η καλυτερη περιγραφη.....
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Δεν υπάρχει τέτοιο μοντέλο που περιγράφεις στην επικεφαλίδα.Πρόκειται για αλχημεία Ελληνα μάστορα και ιδιοκτήτη.Κάποιες πληροφορίες για την Giardinetta εδώ.
Άρα δεν κατασκευάστηκε ποτέ station στην τρίτη σειρά της Alfasud.
Σε ευχαριστω για την πληροφορία.φιλεjunk-dealer τον **scuderia monofaro **μηπως τον ξερεις?
Σε ρωταω γιατι ψαχουλευοντας και παλαιοτερες δημοσιευσεις σου, διαπιστωνω οτι εχετε πολυ ομοιο τροπο γραφης και αλλα κοινα.
εγραφε παλια εδω.συγνωμη για το
-
Ο χρήστης peugeot 404 safari έγραψε:
Ευτυχως δεν το πουλανε,γιατι με την............κατρακυλα που εχεις παρει εσυ Δημητρη μου,πολυ φοβαμαι οτι θα το ...........χτυπουσες..και αυτο
κωστηςUploaded with ImageShack.us
-
-
33 ειναι προχωρημενη κατασταση.
Οι 75 ειναι καλη περιπτωση αυτη τη περιοδο με δικαιολογια του στυλ 'το βρηκα σε καλη τιμη' κλπ κλπ .
Κυριε Ραζη ο Ντατσουνέας δεν ειναι κατηφορος!Υγ βρε αυτος ο junk dealer να μην μου απανταει...
-
-
βρίσκεται στα Αμπελάκια Τεμπών στην αυλή ενός ξενώνα...
-
Φίλε μου καλησπέρα. Το αυτοκίνητο που πόσταρες μου είναι ιδιαίτερα αγαπητό και είναι μάρκας Opel.
Συγκεκριμένα είναι ένα Opel Olympia sedan notchback (sedan) πιθανότατα του 1950. Δυστυχώς η φωτό δε βοηθάει για να το σιγουρέψω, όμως για την ιστορία το μοντέλο του 1950 ήταν ένα 'μεταβατικό' μοντέλο, που είχε το αμάξωμα του προηγούμενου (που με τη σειρά του βασίζονταν στο προπολεμικό OL38), αλλά είχε τα νεώτερα μούτρα. Αυτό σήμαινε ότι ενώ από μπροστά ήταν ίδια, καθώς και σχεδόν μέχρι τα πίσω φτερά, στο πίσω μέρος αντί για πόρτα πορτμπαγκάζ αντίκρυζες τη ρεζέρβα.
Για να χρησιμοποιήσεις το πορτμπαγκάζ, έπρεπε να 'ρίχνεις' το πίσω κάθισμα. Επειδή ήταν της μόδας να κάνουν facelifting στα παλιότερα μοντέλα και να βάζουν τα νεώτερα μούτρα οι ιδιοκτήτες και τα μαστόρια της εποχής, εκεί είναι και ένα από τα ελάχιστα σημεία που μπορείς άνετα να τα ξεχωρίσεις. Τα OL38 από το 1937 μέχρι και τα μεταπολεμικά του 1949 στο χώρο που δημιουργούνταν το πορτμπαγκάζ είχε trim, το οποίο δεν μπορούσες απλά να το αφαιρέσεις. Οπότε εκεί μπορείς να τσεκάρεις στα γρήγορα αν είναι μοντέλο του 1950 ή παλιότερο.http://www.philseed.com/images/opoly50.jpg
http://needthatcar.files.wordpress.com/ ... .jpg?w=640Το 1951 επιτέλους το Olympia απέκτησε πόρτα πορτμπαγκάζ (να σημειώσω ότι είναι το μόνο μοντέλο της Opel που δεν είχε, εκτός από το αρχικό Kadett που δεν πρόλαβε να αποκτήσει, αφού μεταπολεμικά το τσουρνέψανε οι Ρώσοι και δημιούργησαν την Moskvitch.) και η ρεζάρβα μπήκε μέσα. Το αυτό και για το 1952 που συνέχισε σχεδόν χωρίς αλλαγές. Το 1953 παρουσιάστηκε η επόμενη γενιά που ήταν και η πρώτη ουσιαστικά καινούργια μετά τον πόλεμο. Βέβαια πάλι να σημειώσω ότι το Olympia είχε ξεφορτωθεί το ξεχωριστό σασί από το 1937 με το OL38, οπότε ακόμα και μέχρι το 1953 δεν ήταν ουσιαστικά πίσω από τον αρχαίο ανταγωνισμό του.
http://www.hochzeitstouren.de/img/opel_olympia_big.jpg
http://farm2.static.flickr.com/1319/472 ... 0f2506.jpgΤο συγκεκριμένο που πόσταρες πιστεύω ότι είναι μοντέλος 1950, γιατί το πίσω παράθυρο μοιάζει να είναι αρκετά ψηλότερα από τα πλαϊνά, οπότε ταιριάζει με την περιγραφή του 1950. Βέβαια με τη γωνία λήψης που το πήρες, μπορεί απλά να μοιάζει έτσι και να είναι το μεταγενέστερο. Αυτό μόνο εσύ που το είδες από κοντά μπορείς να μας το επιβεβαιώσεις.
-
Roll bar καθισμα πυροσβεση και φυγαμε
Classic Safari