Απίθανο!
Latest posts made by thanosk
-
RE: Αναπαλαίωση - Συντήρηση - Επισκευή παλαιών αυτοκινήτων
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Κανεναν καλο φαναρτζη με εμπειρια απο Σιτροεν Βατραχους ξερει κανεις? Το αλλο με τον Τοτο το ξερετε?Βαγγέλης Κάκαρης, 210 6015316.
Μου τον συστήσανε φέτος ανεπιφύλακτα και έκανε πολύ καλή και οικονομική δουλειά σε τρία αυτοκίνητα, ΚΑΙ τα παρέδωσε στην ώρα τους.
-
RE: Αναπαλαίωση peugeot 304
Εγω θα το πηγαινα στο ρεκτιφιε να του ριξει μια ματια και να σου πει αν θελει πλανισμα η φρεζαρισμα.
-
RE: Classic Volkswagen Forum
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Ακούω γνώμες - σχολιάστε ελεύθερα!Δυσκολη η επιλογη, Δημητρη. Τωρα φανταζει πιο κακο και ετοιμοπολεμο, αλλα το οτι οι ροδες ειναι σχεδον εξω απο τα φτερα με χαλαει ελαχιστα. Με δυο ποντους πιο εξω φτερο θα ελεγα σαφως καλυτερο τωρα, αλλα οπως ειναι τωρα πιστευω οτι στανταρ ειναι πιο κομψο. Για τους λασπωτηρες συμφωνω με ολους.
Το βασικο ερωτημα ομως ειναι, πως στριβει καλυτερα? Εχεις και καποιο ιματζ να προστατεψεις! -
RE: Αναπαλαίωση peugeot 304
Καλη τυχη, λοιπον, φιλε Πεζακια. Υποθετω οτι στα 55 ευρω πλανιζει καπακι ΚΑΙ φρεζαρει βαλβιδες το ρεκτιφιε, αν οχι ειναι ακριβουτσικο.
Το παρακατω λινκ μπορει να ειναι χρησιμο στον φιλο σου μηχανικο οσο αφορα σειρα σφιξιματος, ρυθμιση βαλβιδων κλπ.
http://vintage.mitchell1.com/PClubData/ ... 735330.pdf
Για να πας απο ft.lbs σε m.kg, πολλαπλασιαζεις επι 0.14, το καπακι δηλ. σφιγγεται στα (43.5 χ 0.14) 6.1 κιλα.
Επισης, το καπακι να βγει περιστροφικα ωστε να μην μετακινηθουν τα χιτωνια και να βεβαιωθειτε οτι τα χιτωνια προεξεχουν τουλαχιστον 0.04 χιλιοστα απο το μπλοκ πριν μπει το καπακι.
Στο τελευταιο 24ΩΡΟ του ΣΙΣΑ ηταν ενα κουκλι 304 που πηγαινε αεροπορια σε ασφαλτο και χωμα. Αν θυμαμαι καλα, εφυγε και με τσιγκακι. Ελπιζω να σε δουμε και σενα στο εγγυς μελλον.
-
RE: Αναπαλαίωση peugeot 304
Μιλαω παντα για το 304 και το παρον προβλημα, και τα μοτερ αυτα εχουν οριμενες ιδιαιτεροτητες. Ο διαγνωστικος ελεγχος που ειχα προτεινει θα εδινε μια καθαρη εικονα το μοτερ με ελαχιστο κοπο και εξοδα. (Δανεικο συμπιεσομετρο και ενα ευρω για συριγγα).Οσο αφορα τις συμπιεσεις δινουν σαφη διαγνωση της καταστασης των ελατηριων και των βαλβιδων σε καθε κυλινδρο/θαλαμο.
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Αν έχει πετσικάρει μπορεί να το δεί μόνος του με μια ρίγα ακριβείας και ένα φίλερ. Ο κατασκευαστής δίνει οδηγίες για κάθε κινητήρα.Και να μην εχει πετσικαρει, υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα νεροφαγωματος (συνηθες στα Πεζο εποχης) το οποιο αφηνει φλογα να περασει και καιει φλαντζα. Οποτε ενα καθαρισμα καλου κακου πρεπει να γινει.
Για την ογκομέτρηση θα χρειαστεί να έχει βαθμονομημένο όργανο περίπου 50cc αλλά δεν είναι τόσο απλή η διαδικασία (όποιος την έχει κάνει ξέρει τι μανίκι είναι η εξαέρωση της φυσαλίδας )
Μια πλαστικη συριγγα 50κ.ε. απο το φαρμακειο (περιπου ενα ευρω) αρκει για πρωτη προσεγγιση. Η φυσαλιδα φευγει ευκολα απο το πλαστικο, ακομη πιο ευκολα χρησιμοποιωντας παραφλου αντι για νερο. Δυο ειναι οι σημαντικες πληροφοριες απο αυτη την μετρηση. Ποσο εχει (αν εχει) πλανιστει το καπακι? (Το αρχικο παχος δεν ειναι παντα γνωστο, ο λογοσ συμπιεσης ειναι 8.8 προς 1). Αν εχει πλανιστει ειναι ισιο? Αν οι θαλαμοι ειναι διαδοχικα μικροτεροι τοτε εχει πλανιστει λοξα (εχει παρατηρηθει ουκ ολιγες φορες) και πρεπει να διορθωθει.
...αν δε βρεί και διαφορές μεταξύ των θαλάμων καύσης θα χρειαστεί Dremel, ειδικές γνώσεις για να μην καταστρέψει τους θαλάμους καύσης με την αφαίρεση υλικού και τεράστια υπομονή μαζί με άφθονες ώρες, μη του βάζεται ιδέες για βελτιώσεις επιπέδου αγώνων με ροϊκές κλπ, μια απλή ανακατασκευή θέλει να κάνει να δουλεύει το μοτεράκι του σωστά...
Δηλαδη αν βρει διαφορες, φλαντζα, το κλεινει και οτι προκυψει? Η μαζευει τα λεφτα του και το επισκευαζει οποτε μπορεσει?
Οσο για τις που προτεινα, μιλαμε για απλα καθαρισματα για τα οποια ο ρεκτιφιατζης μας χρεωνει κανενα τριανταρι. Το καπακι το 304 εχει απο το χυτηριο ορισμενα καρουμπαλακια που μειωνουν την ροη και οξειες γωνιες που προκαλουν προαναφλεξη. Για αυτα τα πραγματα μιλαμε, οχι για flow bench σε τετοιο καπακι.... όσο για το κάψιμο της φλάτζας γίνεται εύκολα και χωρίς ιδιαίτερο λόγο αν η μηχανή έχει περάσει τα 150.000 χλμ, γιατί τα καπάκια περπατάνε επάνω στα μπλόκ, όσοι ξέρουν και δεν θέλουν προβλήματα μετά τις 100.000 χλμ τα επανασφίγγουν λύνοντας και σφίγγοντας μία-μία τις βίδες του καπακιού κατά την ανάποδη φορά, ειδικά αν είναι αλουμινένιο το μπλόκ του κινητήρα....
Το μπλοκ ΔΕΝ ειναι αλουμινενιο. Το 304 εχει εμβολοχιτωνια και τα χιτωνια πατανε πανω σε χαρτακια ωστε να εξεχουν 0.05 με 0.1 χιλιοστα απο το μπλοκ. Αν τα χαρτακια εχουν συμπιεστει με τα χρονια, τοτε το καπακι περπαταει και καιει φλαντζα. Σε αυτη την περιπτωση, σφιγγοντας το καπακι η φλαντζα θα καει ακομη πιο γρηγορα.
Οπως και να εχει το θεμα, η γνωμη ειναι οτι η αιτια της ζημιας θα πρεπει να ερευνηθει μεθοδικα και επι τη ευκαρια να γινει και ενα τσεκ απ του κινητηρα (π.χ. ποσο προεξεχουν τα χιτωνια απο το μπλοκ?)
-
RE: Αναπαλαίωση peugeot 304
Ο χρήστης navarxos έγραψε:
Μπραβο Θανο...Μηπως εισαι μηχανικος ?Οχι, Λεωνιδα, χημικος ειμαι. Ναυαρχος ηθελα να γινω αλλα δεν μου εκοβε αρκετα.
-
RE: Αναπαλαίωση peugeot 304
Δεν ειναι κατι το πολυπλοκο, Μιχαλη, η επισκευη του καπακιου του 304. Ελπιζω να υπαρχει ενα τοπικο ρεκτιφιε που κανει καλη δουλεια. Αν οχι, στελνει το καπακι με το ΚΤΕΛ στον Σκαλπετζη στην Αθηνα (κανενα τριανταρι μετ' επιστροφης) και του το επιστρεφει επισκευασμενο.
-
RE: Αναπαλαίωση peugeot 304
Πλανισμα καπακιου και φρεζαρισμα βαλβιδων κοστιζουν περιπου 55 ευρω. Τα υπολοιπα (μετρηση συμπιεσης, ελεγχο οργανου, ακομη και ογκομετρηση καπακιου) τα κανεις μονος σου πανευκολα και με δανεικα οργανα. Το μεγαλυτερο εξοδο για αλλαγη φλαντζας ειναι τα εργατικα, περιπου 120 ευρω μαζι με την φλαντζα. Δεν εχει νοημα λοιπον να πας να γλυτωσεις 55 ευρω και να μην κανεις την δουλεια σωστα.
-
RE: Αναπαλαίωση peugeot 304
Τα μοτερ αυτα ειναι πολυ ανθεκτικα, η κυρια αδυναμια τους ειναι η φλαντζα. Τα περι αυξημενης συμπιεσης ειναι υπερβολες. Ξεκινα μεθοδικα. Ρυθμισε βαλβιδες, παρε συμπιεσεις σε καθε κυλινδρο, ψεκασε λιγο λαδι και παρε συμπιεσεις ξανα. Αυτο θα σου δωσει μια ιδεα για την κατασταση των ελατηριων και για το ποσο μπορει να πλανιστει το καπακι. Παρε το καπακι σε ενα καλο ρεκτιφιε (υπαρχουν αρκετα) για επισκευη (πλαναρισμα, φρεζαρισμα βαλβιδων). Τα καπακια αυτα δεν εχουν πολυ καλη ροη και ενα οικονομικο ψιλοκαθαρισμα στις εισαγωγες και εδρες και γυαλισμα στις εξαγωγες θα βελτιωσει πολυ την αποδοση.
Αν αντεχεις οικονομικα, φτιαξε χαλκοφλαντζα για να μην την ξανακαψει ποτε.Καλο θα ηταν να βρεθει ο λογος που εκαψε φλαντζα. Ηταν πολυκαιρισμενη και ηταν η ωρα της, η παιζει κατι αλλο? Αν ηταν πολυκαιρισμενη θα το δεις στη αλλαγη, θα μπορουσε ομως π.χ. να εχει γινει απο υπερθερμανση η φτωχο μειγμα, οποτε υπαρχει κινδυνος να ξαναγινει. Μετα την επισκευη, πηγαινε στον μοτορμαν να τσεκαρει παροχη και να ρυθμισει το καρμπυρατερ, οτι πληρωσεις θα το γλυτωσεις σε καυσιμα και το αυτοκινητο θα πεταει. Σιγουρεψου οτι ο δεικτης θερμοκρασιας δουλευει σωστα, τσεκαρε το παραφλου στο ψυγειο με ενα θερμομετρο και δες αν συμβαδιζει με τον δεικτη.
Καλη επιτυχια, τα 304 ειναι καταπληκτικα αυτοκινητα και με λιγη φροντιδα θα το χαρεις για χρονια.