Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναπαλαίωση peugeot 304
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. Αναπαλαίωση peugeot 304
    • 1
    • 2
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 19
    • 18 / 19
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    46
    378
    1137
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kp61 last edited by

      αρα πρεπει να σας σηκωνεται ευκολα, μεχρι καποια ηλικια, και σ ολη την διαρκεια της χρησης να μενει στο σωστο υψος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        gabyy7 last edited by

        αρα λογικα θελει αλλαγη καποια στιγμη ο συμπλεκτης ε?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          a-110-alpine last edited by

          Youtube Video

          η λύση στο πρόβλημα του σηκώματος του συμπλέκτη.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 7
            7pas100 last edited by

            Υδραυλικός είναι ο συμπλέκτης και όπως είπε και ο καπαπής

            Ο χρήστης KP61 έγραψε:
            αρα πρεπει να σας σηκωνεται ευκολα, μεχρι καποια ηλικια, και σ ολη την διαρκεια της χρησης να μενει στο σωστο υψος.

              όταν λοιπόν φτάσουμε στην ηλικία που δεν σηκώνεται το πεντάλ, κοιτάμε τί το εμποδίζει (πείρος πεντάλ σκουριασμένος/κολλημένος, λαστιχάκια αντλίας συμπλέκτη).
            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              gabyy7 last edited by

              χαιρετώ όλο το forum! μετά από τόσο καιρό απουσίας μου επιστρέφω με αρνητικά νέα το 304 εχει κάψει σιγουρα φλάντζα όλος ο δεικτης είναι γεμάτο νερό και το ψυγείο θέλει συνεχώς συμπλήρωμα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                polthan last edited by

                Κριμα!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tsargy last edited by

                  Μάλλον σε περιμένει, για να έχεις να ασχοληθείς στις διακοπές σου...
                  Πάντως δεν είναι καμμιά τρομερή ζημιά...εύκολα επισκευάζεται...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gabyy7 last edited by

                    μου ειπαν κατι φιλαρακια μηχανικοι οτι αμα κάνω μπλανισμα μπορει να χτυπησει γιατι θα σηκωσει πιεση και απλα να αλλάξω φλάντζα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      drdino last edited by

                      Θα δεις σε τι κατάσταση είναι η κεφαλή όταν το ανοίξεις. Εμένα δεν είχε θέμα.πάντως, παρόλο πού την φάγαμε επιφανειακά για να καθαρίσει.

                      Sent from my GNex using smoke signals.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fiat127 last edited by

                        Το πλανισμα μπορει οντως να δημιουργησει προβλημα,αν η μηχανη ειναι 'πεσμενη'(γιατι ουσιαστικα ανεβαζει τη συμπιεση).Αλλα αν το καπακι εχει στραβωσει-πιτσικαρει απο την υπερθερμανση(πραγμα αναμενομενο σε μηχανη που εχει καψει φλατζα),πρεπει να πλανιστει για να γινει παλι ισιο.Αλλιως μπορει να μην παταει καλα και να ξανακαψει φλατζα.Παντως δεν νομιζω να εχεις ιδιαιτερο προβλημα,εφοσον απ οτι καταλαβαινω η υπολοιπη μηχανη ειναι σε καλη κατασταση.

                        Αν παντως υπαρξει αναγκη,ξερω δυο παρατημενα 305 και αλλα δυο 304,σε περιπτωση που χρειαστουν μηχανικα ανταλλακτικα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          greek last edited by

                          Γενικά πάντως , αν ειναι το πρώτο πλάνισμα και αν δεν ειναι πολύ στραβο τότε δεν θα έχει πρόβλημα. Προβλημα θα ειχε αν έχει ήδη πλανιστεί 2-3 φορές και τότε ναι ια ανεβαζε την συμπιεση αλλα και πάλι με πιο χοντρή φλάντζα μπορούσες να το διορθώσεις . Χώρια που πλέον θα το έχεις για Σκ βολτες και οχι καθημερινη χρηση για να πεις οτι θα το ζορίζεις.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gabyy7 last edited by

                            το αυτοκινητο θελω να το φερω και στην αθηνα θα αντεξει ενα τετοιο ταξιδι? αν δεν πλανιστει σε ποσο καιρο περιπου μπορει να μου την καψει την αλλη την φλαντζα? υπαρχει περιπτωση να δημιουργηθει και αλλο προβλημα αν δεν το πλανισω?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • 7
                              7pas100 last edited by

                              Είναι εντελώς απίθανο να έχει γίνει ζημιά στη φλάντζα και το καπάκι να μην έχει πετσικάρει. Μην κάνεις επισκευή χωρίς να το πλανίσεις, αυτά που σου λένε περι συμπίεσης είναι μπούρδες.
                              Ταξίδι, με το μοτέρ ήδη να έχει πρόβλημα και με τέτοιον καιρό ίσον αυτοκτονία. Το τί μπορεί να πάθει δεν έχει και τόση σημασία, το βασικό είναι να το σώσεις τώρα που είναι σχετικά νωρις.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                thanosk last edited by

                                Τα μοτερ αυτα ειναι πολυ ανθεκτικα, η κυρια αδυναμια τους ειναι η φλαντζα. Τα περι αυξημενης συμπιεσης ειναι υπερβολες. Ξεκινα μεθοδικα. Ρυθμισε βαλβιδες, παρε συμπιεσεις σε καθε κυλινδρο, ψεκασε λιγο λαδι και παρε συμπιεσεις ξανα. Αυτο θα σου δωσει μια ιδεα για την κατασταση των ελατηριων και για το ποσο μπορει να πλανιστει το καπακι. Παρε το καπακι σε ενα καλο ρεκτιφιε (υπαρχουν αρκετα) για επισκευη (πλαναρισμα, φρεζαρισμα βαλβιδων). Τα καπακια αυτα δεν εχουν πολυ καλη ροη και ενα οικονομικο ψιλοκαθαρισμα στις εισαγωγες και εδρες και γυαλισμα στις εξαγωγες θα βελτιωσει πολυ την αποδοση.
                                Αν αντεχεις οικονομικα, φτιαξε χαλκοφλαντζα για να μην την ξανακαψει ποτε.

                                Καλο θα ηταν να βρεθει ο λογος που εκαψε φλαντζα. Ηταν πολυκαιρισμενη και ηταν η ωρα της, η παιζει κατι αλλο? Αν ηταν πολυκαιρισμενη θα το δεις στη αλλαγη, θα μπορουσε ομως π.χ. να εχει γινει απο υπερθερμανση η φτωχο μειγμα, οποτε υπαρχει κινδυνος να ξαναγινει. Μετα την επισκευη, πηγαινε στον μοτορμαν να τσεκαρει παροχη και να ρυθμισει το καρμπυρατερ, οτι πληρωσεις θα το γλυτωσεις σε καυσιμα και το αυτοκινητο θα πεταει. Σιγουρεψου οτι ο δεικτης θερμοκρασιας δουλευει σωστα, τσεκαρε το παραφλου στο ψυγειο με ενα θερμομετρο και δες αν συμβαδιζει με τον δεικτη.

                                Καλη επιτυχια, τα 304 ειναι καταπληκτικα αυτοκινητα και με λιγη φροντιδα θα το χαρεις για χρονια.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  navarxos last edited by

                                  Μπραβο Θανο.Εισαι πληρης και κατατοπιστικος.
                                  Μηπως εισαι μηχανικος ?
                                  Οσο για τον motorman πρεπει σιγουρα να παει ,αφου και αυτος εχει 'και' ενα 304 για ανταλλακτικα.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • F
                                    fiat127 last edited by

                                    Αν εχεις καποιον που εμπιστευεσαι,καλυτερα να το φτιαξεις εκει.
                                    Και μονο τα διοδια που θα πληρωσεις για να το φερεις Αθηνα,καθιστουν το εγχειρημα ασυμφορο..

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      gabyy7 last edited by

                                      φοβερες οι συμβουλες σας και πραγματικα πιστευω 'οτι αυτο είναι το ποιο σωστο! ομως τωρα δεν υπαρχει η οικονομικη δυνατοτητα για τετοια εξοδα και για αυτο ρωτησα αν γινεται απλα να αλλαξω μια φλατζα και να μην κανω μπλανισμα! αργοτερα βεβαια θα γινει ολοκληρωμενα και σωστα ολη η επισκευη.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        nonos last edited by

                                        Γιαννη απλα θα δωσεις λεφτα που θα τα ξαναδωσεις αμεσα, αν δε κανεις σωστα την επισκευη.
                                        Δεν εχει νοημα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          thanosk last edited by

                                          Πλανισμα καπακιου και φρεζαρισμα βαλβιδων κοστιζουν περιπου 55 ευρω. Τα υπολοιπα (μετρηση συμπιεσης, ελεγχο οργανου, ακομη και ογκομετρηση καπακιου) τα κανεις μονος σου πανευκολα και με δανεικα οργανα. Το μεγαλυτερο εξοδο για αλλαγη φλαντζας ειναι τα εργατικα, περιπου 120 ευρω μαζι με την φλαντζα. Δεν εχει νοημα λοιπον να πας να γλυτωσεις 55 ευρω και να μην κανεις την δουλεια σωστα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            cosmo-mike last edited by

                                            Θανο το 304 ειναι στην Καλαμπακα... Αρα οτι επισκευη γινει μονο εκει. Αλλιως πρεπει να πληρωσει γερανους κλπ...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 19
                                            • 18 / 19
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr