-
sado
H saab ζηταει καινουργειο διευθυντη, δεν κανεις τα χαρτια σου, ετσι ισως μπορεσεις να αγορασεις την 8C!
Σπυρος
ΥΓ: Ποτε θα βαλεις ADSL?
Ετσι θα μπορεις να σουρφαρεις και να μιλας στο τηλ με εναν απο τον Βορειο Πολο! -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Την θέλω!!!
γιατί ποιος δεν την θέλει???
edit: ο Kid δεν την θέλει, περάστε έξω κύριε!
Οκ, φεύγω..
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
α πα πα! σαν Ίμπιζα είναιΕλα ρε συ,αυτα δεν τα λενε ουτε για αστειο!Μα ειναι δυνατον αυτο το αριστουργημα να μοιαζει με ibiza........και θα επρεπε να λες οτι η seat προσπαθουσε να αντιγραψει την αλφα οχι το αντιθετο?Μερικοι το λενε σοβαρα και το εννοουνε παναθεμα σε...με συγχυσες
-
εγώ προφανώς δεν το εννοώ ρε Σάκη!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
εγώ προφανώς δεν το εννοώ ρε Σάκη!Οχι οχι προδοτη...το σπαθι των visconti θα σε αποκεφαλισει...
Ανακαλεσε τωρα η δεξου την μοιρα σου!
-
Ο χρήστης alfasud έγραψε:
sado
H saab ζηταει καινουργειο διευθυντη, δεν κανεις τα χαρτια σου, ετσι ισως μπορεσεις να αγορασεις την 8C!
Σπυρος
ΥΓ: Ποτε θα βαλεις ADSL?
Ετσι θα μπορεις να σουρφαρεις και να μιλας στο τηλ με εναν απο τον Βορειο Πολο!χαχα! Ναι θα είμαι διευθυντής της Saab με Alfa Romeo!
ADSL θα βάλω οταν καταφέρω και βρω χρόνο και ασχοληθώ με το θέμα!
Τι έκανες με την Sprint;;;;;;
Ξέρει κανείς πότε θα βγει αυτό το κουπέ και αν θα βγει έτσι;;
-
Ο χρήστης ** sakiss* έγραψε:*
ÊëáóóéêÞ Ïíåéñïðáãßäá ...
áð'áõôÜ ðïõ âëÝðåéò êáé óå ôõñáííÜíå óôïí ýðíï óïõ (ãõñíÜò ãýñù -ãýñù óáí ðáó÷áëÜôéêï áñíÜêé óôçí óïýâëá) êáé ìåôÜ áöïý îõðíÞóåéò áíáñùôéÝóáé áí ïé Áëöá Üñ÷ïíôåò ðÜíå êáëÜ ç èÝëïõí Ýíá êáëü ìáóôßãùìá ãéá íá Ýñèïõí óôá ßóéá ôïõò.(áíôÝ÷ù íá ôïõò ìáóôéãþíù ãéá êáíá 3ùñï ìåôÜ ìðïñåß êáé Üëëïò)Åãþ ðÜíôùò Üìá ìïõ ôçí ÷Üñéæáí äåí èá ôçí êñáôïýóá èá ôçí áíôÜëëáóá ìå 8C
-
Το σχήμα του (και μόνο) από πλάγια θυμίζει ένα πρωτότυπο που έβγαλε πρόσφατα η Peugeot με 500 άλογα αν θυμάμαι καλά!
Μεγάλο καπό μπροστά, κοφτός ποπός πίσω...
-
-
ωχ μάνα μου!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
ωχ μάνα μου!To σημαντικο απ'ολα ξερεις ποιο ειναι???????????
The Q4 will have central and rear TORSEN-C differentials, for permanent rear-biased all-wheel drive. !!!!!!!!!!!!!Aντε γειαααααααααααααα
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
ωχ μάνα μου!
To σημαντικο απ'ολα ξερεις ποιο ειναι???????????
The Q4 will have central and rear TORSEN-C differentials, for permanent rear-biased all-wheel drive. !!!!!!!!!!!!!Aντε γειαααααααααααααα
Δεν είναι άσχημη.Το καλό είναι οτί διαφέρει σε σχέση με ανταγωνισμό.Όχι τόσο όσο η προηγούμενη GTV-Spider που είναι ακόμα κούκλες.Θα προτιμούσα το πρωτότυπο 8c και ας μην είχε V8 4.2 (λόγω Ferrari-Maserati...)
Πιστεύω στους κινητήρες δε θα έχει μεγάλες διαφορές από GT. Μόνο το νέο V6.
Λέτε να χει κι αυτή ESP?γιατί έτσι δε την παίρνω!!!! -
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
ωχ μάνα μου!
To σημαντικο απ'ολα ξερεις ποιο ειναι???????????
The Q4 will have central and rear TORSEN-C differentials, for permanent rear-biased all-wheel drive. !!!!!!!!!!!!!Aντε γειαααααααααααααα
Δεν είναι άσχημη.Το καλό είναι οτί διαφέρει σε σχέση με ανταγωνισμό.Όχι τόσο όσο η προηγούμενη GTV-Spider που είναι ακόμα κούκλες.Θα προτιμούσα το πρωτότυπο 8c και ας μην είχε V8 4.2 (λόγω Ferrari-Maserati...)
Πιστεύω στους κινητήρες δε θα έχει μεγάλες διαφορές από GT. Μόνο το νέο V6.
Λέτε να χει κι αυτή ESP?γιατί έτσι δε την παίρνω!!!!Ikarizeissssssssss
Mε τοσα διαφορικα.................................... -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Ikarizeissssssssss
Mε τοσα διαφορικα....................................Διαφορικά; δηλαδή θα αντιγράψει quattro & Ιάπωνες;
-
Μακάρι ρε παιδιά!να μη χαλάσουν τη συνταγή όπως κάνουν τελευταία...Οδήγησα για 2 ώρες την 147 120 PS και απογοητεύτηκα.Μην αρχίσετε να ουρλιάζετε αλλά μου φάνηκε αποστειρωμένη. Από αίσθηση δε μ άρεσε.Νομίζεις ότι το αυτοκίνητο πάει μόνο του.Μέχρι και χοντράδες πάνω στη στροφή έκανα (Φρένα, απότομες τιμονιές κτλ) να το τσεκάρω και τίποτα.Κρατούσε αλλά ένιωθες οτι δε συμμετείχες. ΟΚ άλλαξα θέμα απλά το θυμήθηκα...
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Μακάρι ρε παιδιά!να μη χαλάσουν τη συνταγή όπως κάνουν τελευταία...Οδήγησα για 2 ώρες την 147 120 PS και απογοητεύτηκα.Μην αρχίσετε να ουρλιάζετε αλλά μου φάνηκε αποστειρωμένη. Από αίσθηση δε μ άρεσε.Νομίζεις ότι το αυτοκίνητο πάει μόνο του.Μέχρι και χοντράδες πάνω στη στροφή έκανα (Φρένα, απότομες τιμονιές κτλ) να το τσεκάρω και τίποτα.Κρατούσε αλλά ένιωθες οτι δε συμμετείχες. ΟΚ άλλαξα θέμα απλά το θυμήθηκα...Μα αυτό ήταν που ήθελαν να φτιάξουν οι Ιταλοί μηχανικοί...
Τα καλά όμως είναι ότι σε άισθηση υπερέχει του ανταγωνισμού και ότι αγοράζεις ένα έτοιμο αυτοκίνητο για 'στρίψιμο', χωρίς να χρειάζεται να καταφύγεις σε αλλαγές όπως για παράδειγμα στο δικό μου, που ναι μεν είναι αρκετά καλό πια, αλλά και πάλι πιστεύω ότι υστερεί έστω και λίγο... -
http://www.repubblica.it/2005/b/motori/ ... era05.html
το ξέρω ότι δεν μιλούν πολλοί ιταλικά, αλλά άλλη χάρη έχει στην μητρική της γλώσσα...
-
Μα αυτό ήταν που ήθελαν να φτιάξουν οι Ιταλοί μηχανικοί...
Τα καλά όμως είναι ότι σε άισθηση υπερέχει του ανταγωνισμού και ότι αγοράζεις ένα έτοιμο αυτοκίνητο για 'στρίψιμο', χωρίς να χρειάζεται να καταφύγεις σε αλλαγές όπως για παράδειγμα στο δικό μου, που ναι μεν είναι αρκετά καλό πια, αλλά και πάλι πιστεύω ότι υστερεί έστω και λίγο...[/quote]Έχεις δίκιο φόλε μου. Αλλά δε νομίζεις οτι η 147 είναι λίγο αποστειρωμένη για Αλφα; Περίμενα κάτι καλύτερο. Δε περίμενα κανένα 106 Rallye αλλά κάτι που να δημιουργεί επικοινωνία! έχω το Clio I 1.4 (η μέρα με την άλλη νύχτα...) και μπορεί στη στροφή να μπαίνω με πολύ λιγότερα αλλά νιώθω οτι το ελέγχω ο ίδιος. Ότι αν κρατήσει θα το χω καταφέρει εγώ και αν βγω θα ναι δική μου βλακεία...Και πιστεύω αυτή είναι τελικά η ουσία. Πάντως το Clio μέχρι Αύγουστο θα ναι 1.8 16v πλήρες...
-
Ο χρήστης cavalino gr έγραψε:
Έχεις δίκιο φίλε μου. Αλλά δε νομίζεις οτι η 147 είναι λίγο αποστειρωμένη για Αλφα; Περίμενα κάτι καλύτερο. Δε περίμενα κανένα 106 Rallye αλλά κάτι που να δημιουργεί επικοινωνία! έχω το Clio I 1.4 (η μέρα με την άλλη νύχτα...) και μπορεί στη στροφή να μπαίνω με πολύ λιγότερα αλλά νιώθω οτι το ελέγχω ο ίδιος. Ότι αν κρατήσει θα το χω καταφέρει εγώ και αν βγω θα ναι δική μου βλακεία...Και πιστεύω αυτή είναι τελικά η ουσία. Πάντως το Clio μέχρι Αύγουστο θα ναι 1.8 16v πλήρες...
Aχ clio I. Έχω οδηγήσει 1.4 με 80άλογα. Πάρα πάρα πολύ καλό!!! Πολύ ωραίο τιμόνι και πολύ ευχάριστο, σε στριφτερή διαδρομή... Οι Γάλλοι κάποτε έφτιαχναν αυτοκίνητα. Δυστυχώς όμως τα αυτοκίνητα από δω και πέρα, πρέπει να είναι ασφαλή (για όλους) και να έχουν χαμηλή κατανάλωση. Οπότε bye bye ψαγμένες γεωμετρίες-στησίματα και bye bye τιμονάκια και κινητήρες με αίσθηση...
-
Μήπως να μέναμε στο θέμα μας.
Αlfa Romeo Brera/Spider