-
Καλησπερα σε όλους,
Έχω ένα toyota yaris 2004 model 1300cc.Πριν λίγο καιρο ξεκίνησε να ακούγεται ενας ήχος από τη μηχανή.Συγκεκριμένα κάπου στις 2800-3000σαλ ακούγεται ένα τρίξιμο σαν συντονισμός.Κατα την επίσκεψή μου σρην αντιπροσωπεία μου είπαν πως είναι φυσιολογικό και ακούγεται σχεδον σε όλα τα yaris,ενώ προέρχεται από το φιλτροκούτι(παπα).
Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα με yaris ή με παραμύθιαζαν?Εμένα μου ακούγεται περισσότερο σαν ξεκολλημένη εξάτμιση αλλά μου είπαν πως είναι ΟΚ. -
Καλησπερα σε όλους,
Έχω ένα toyota yaris 2004 model 1300cc.Πριν λίγο καιρο ξεκίνησε να ακούγεται ενας ήχος από τη μηχανή.Συγκεκριμένα κάπου στις 2800-3000σαλ ακούγεται ένα τρίξιμο σαν συντονισμός.Κατα την επίσκεψή μου σρην αντιπροσωπεία μου είπαν πως είναι φυσιολογικό και ακούγεται σχεδον σε όλα τα yaris,ενώ προέρχεται από το φιλτροκούτι(παπα).
Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα με yaris ή με παραμύθιαζαν?Εμένα μου ακούγεται περισσότερο σαν ξεκολλημένη εξάτμιση αλλά μου είπαν πως είναι ΟΚ. -
Καλησπερα σε όλους,
Έχω ένα toyota yaris 2004 model 1300cc.Πριν λίγο καιρο ξεκίνησε να ακούγεται ενας ήχος από τη μηχανή.Συγκεκριμένα κάπου στις 2800-3000σαλ ακούγεται ένα τρίξιμο σαν συντονισμός.Κατα την επίσκεψή μου σρην αντιπροσωπεία μου είπαν πως είναι φυσιολογικό και ακούγεται σχεδον σε όλα τα yaris,ενώ προέρχεται από το φιλτροκούτι(παπα).
Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα με yaris ή με παραμύθιαζαν?Εμένα μου ακούγεται περισσότερο σαν ξεκολλημένη εξάτμιση αλλά μου είπαν πως είναι ΟΚ. -
Εγώ είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα με Nissan Primera P12 1.6 (το τελευταίο) κατά το οποίο ο συγκεκριμένος θόρυβος ακούγονταν αφού είχε κινηθεί για 1-2 χιλιόμετρα το αυτοκίνητο. Η πλάκα ήταν ότι μόλις σταματούσα και άνοιγα το καπό ενώ κάποιος άλλος μάρσαρε το όχημα δεν άκουγα τίποτα ή το άκουγα ελάχιστα στην αρχή χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω από που προέρχεται. Όπως ήταν καλοκαίρι απλώνω ψάθα και μπαίνω από κάτω. Εντόπισα μία μεταλλική θερμομόνωνση η οποία ξεκινούσε μετά τον καταλύτη κάτω από την πολλαπλή πριν την κούρμπα για να πάρει την ευθεία η εξάτμιση ως προς το οριζόντιο επίπεδο για πίσω. Την είδα όμως ότι ίσα που κουνιώταν. Πάω στον Θεοχαράκη (Καλοκαίρι, Αύγουστος, όλοι με άδεια γινόταν ο χαμός) και του λέω ενός τι συμβαίνει. Μου λέει δεν έχεις πρόβλημα είναι μία θερμομόνωση που 'παίζει'. Πήγα και την 'πόνταρα' με Argon Tig σε ένα εξατμισά αλλά όπως είδα τώρα μετά από ενάμισυ χρόνο δεν ξεκόλλησε η κόλληση αλλά κόπηκε το κομματάκι που ήταν κολλημένο από το υπόλοιπο κομμάτι της θερμομόνωσης. Ο εξατμισάς μου είχε πει να το βγάλω τελείως. Αλλά τώρα για να το βάλει το εργοστάσιο κάτι παραπάνω θα ξέρει!
Υ.Γ.1 Το κομμάτι αυτό δεν είναι βιδωμένο στο μπροστά σημείο κάπου αλλά είναι στραβωμένο σαν να περάσουμε ένα αλουμινένιο κουτάκι σε ένα σωλήνα και να το πιάσουμε και να το πιέσουμε με τα χέρια μας γύρω-γύρω για να το σταθεροποιήσουμε πάνω σ'αυτόν.
Υ.Γ.2 Ακούγεται αφού ζεσταθεί και λόγω διαστολής χαλαρώσει και κατά συνέπεια 'παίζει' περισσότερο.
Υ.Γ.3 Μπες από κάτω χτύπα το μπουνιά με το χέρι σου από κάτω για να πάει προς τα πάνω αν κινηθεί έστω και λίγο είσαι ομοιοπαθής.
-
Ακριβως το ιδιο προβλημα φιλε μου με το Primera του ξαδεερφου μου. Το πρωτοακουσαμε ενα βραδυ και κοντεψαμε να παθουμε(μολις το πρωτοειχε παρει). Ρωτησαμε πολλους αλλα οταν πηγαμε σε συνεργειο στην Καλαματα και το ειδαμε(εκει ειμασταν εκεινες τις μερες) παθαμε πλακα και τσαμπα ειχαμε αγχωθει. Τι εξατμισα και τριχες. 2 χτυπηματακια με το κατσαβιδι και σφηνωσε καλα . Ενα χρονο τωρα ουδεν προβλημα
-
Έτυχε λόγο αδυναμίας της εταιρίας ενοικίασης να μου εξασφαλίσει το αμάξι που είχα κλίσει για το προηγούμενο ΣΚ που ήμουν στην Αθήνα να μου δώσουν ένα Primera. Έπαθα και εγώ πλάκα όταν άκουσα το θόρυβο. Ομολογώ χωρίς να θέλω να γίνω κακός ότι δεν είναι το μόνο σημείο που το αμάξι έχει κάκιστη ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης. Φτάνει να ακούσεις τον ήχο όταν κλείνεις το καπό και έχεις μια καλή εικόνα. Το καλό ήταν ότι με κλειστά τα παράθυρα και με τη βοήθεια από τον θόρυβο του δρόμου δεν ακουγόταν σχεδόν τίποτα γιατί ήταν ιδιαίτερα εκνευριστικός σε χροιά ο ήχος.
-
Το ίδιο πρόβλημα και εγώ , σε yaris 998 c.c. μοντέλο 2003. Με τη διαφορά πως ακούω το θόρυβο στο ρελαντί και μόνο όταν το αυτοκίνητο έχει ζεσταθεί.
-
Τον ίδιο ήχο και μάλιστα στις 2800-3000 σαλ είχαμε σε carina. Ο ήχος προερχόταν από ένα σπιράλ στην εξάτμηση (κάπου στη μέση νομίζω), που όπως μου είπαν στο συνεργείο το έχουν όλες οι εξατμήσεις στα toyota που έρχονται από αγγλία. Μια λύση είναι να αντικαταστήσεις το κομμάτι αυτό με το γιαπωνέζικο (μιας και είσαι στην εγγύηση), ή να σφηνώσεις το υπάρχον ώστε να μην κουνιέται. Αν βάλεις καινούργιο ίδιο θα στο ξανακάνει μετά από λίγο καιρό, οπότε δεν προτείνεται σαν λύση.
-
Προφανώς έχει πρόβλημα η πολλαπλή.
Αφού ειναι ακόμα στη εγγύηση το αμάξι, πήγαινε το στην TOYOTA να το κοιτάξουν.
-
Το ίδιο πρόβλημα και εγώ , σε yaris 998 c.c. μοντέλο 2003. Με τη διαφορά πως ακούω το θόρυβο στο ρελαντί και μόνο όταν το αυτοκίνητο έχει ζεσταθεί
Mήπως αυτό που αναφέρεις είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση; Μήπως εμφανίζεται εντονότερα όταν έχεις αναμένα και τα φώτα; Γιατί και το δικό μου Yaris 1.0 '01 κάνει αυτόν το θόρυβο που περιγράφεις,αλλά νομίζω ότι οφείλεται σε μικροσυντονισμό από μικρή πτώση του ρελαντί. Δες το και πες μου κι εμένα σε παρακαλώ...
-
οχι φίλε μου δεν έχει σχέση με τα φώτα και με τιποτα ηλεκτρικο.Είναι ήχος συντονισμου περίπου στις 2800 στροφες.Νομίζω πως ειναι από το αρχικο κομματι της εξατμισης ενω στην toyota λενε πως ειναι απο το φιλτρο και πως υπαρχει σχεδον σε ολα τα yaris 1,3lt που κατασκευάζονται στην Γαλλία και όχι στην Ιαπωνία
-
Φιλε το κανει και το κορσακι μου αυτο στις χαμηλες στροφες και το πηγα συνεργειο... ειναι θεμα συντονισμου μου ειπε ο μαστορας εκει που ενωνεται ο κινητηρας με την εξατμιση!
το εχεις ακουσει και στο δικο σου κορσα? -
Πιστεύω ότι αυτό που αναφέρετε είναι κοινό σε πολλά αμάξια.
Όντως προέρχεται από συντονισμό της εξάτμισης.Δοκιμάστε να επιταχύνετε το αμάξι από χαμηλές στροφές με λίγο γκάζι.
Το πιο πιθανό είναι ότι θα παρατηρήσετε ότι το κάνει λιγότερο ή καθόλου.
Όταν πατάτε πολύ γκάζει από χαμηλές στροφές ο κινητήρας περιστρέφεται πάνω στις βάσεις του (αντίδραση στην αντίσταση των κινητήριων τροχών στη ροπή που παράγει ο κινητήρας) και 'τεντώνεται' η εξάτμιση.
Όταν λοιπόν πατάτε πολύ γκάζι από χαμηλά, ενώ είναι τεντωμένη η εξάτμιση περνάτε από το σημείο συντονισμού κάποιου σημείου της και ακούτε το θόρυβο.
Τα εργοστάσια έχουν κάνει μεγάλες προσπάθειες να μην συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα (στο δικό μου παρουσιάστηκε αφού πείραξα την εξάτμιση).
Δύο είναι τα ενδεχόμενα. Να πάτε σε εξατμισά ή στην αντιπροσωπία και να βρεθεί μία λύση. Μπορεί όμως και να μην βρεθεί και να χάσετε το χρόνο σας.
Η δεύτερη λύση είναι να το αποθήσετε το υποσηνείδητο, όντας ήσυχοι ότι δεν ειναι κάποιο πρόβλημα.
Με την γύρανση της εξάτμισης μπορεί και να σταματήσει...
Πρόβλημα με toyota yaris '04