Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πρόβλημα με toyota yaris '04
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πρόβλημα με toyota yaris '04
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    10
    12
    32
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • O
      opelcorsa12 last edited by

      Καλησπερα σε όλους,

      Έχω ένα toyota yaris 2004 model 1300cc.Πριν λίγο καιρο ξεκίνησε να ακούγεται ενας ήχος από τη μηχανή.Συγκεκριμένα κάπου στις 2800-3000σαλ ακούγεται ένα τρίξιμο σαν συντονισμός.Κατα την επίσκεψή μου σρην αντιπροσωπεία μου είπαν πως είναι φυσιολογικό και ακούγεται σχεδον σε όλα τα yaris,ενώ προέρχεται από το φιλτροκούτι(παπα).
      Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα με yaris ή με παραμύθιαζαν?Εμένα μου ακούγεται περισσότερο σαν ξεκολλημένη εξάτμιση αλλά μου είπαν πως είναι ΟΚ.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • O
        opelcorsa12 last edited by

        Καλησπερα σε όλους,

        Έχω ένα toyota yaris 2004 model 1300cc.Πριν λίγο καιρο ξεκίνησε να ακούγεται ενας ήχος από τη μηχανή.Συγκεκριμένα κάπου στις 2800-3000σαλ ακούγεται ένα τρίξιμο σαν συντονισμός.Κατα την επίσκεψή μου σρην αντιπροσωπεία μου είπαν πως είναι φυσιολογικό και ακούγεται σχεδον σε όλα τα yaris,ενώ προέρχεται από το φιλτροκούτι(παπα).
        Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα με yaris ή με παραμύθιαζαν?Εμένα μου ακούγεται περισσότερο σαν ξεκολλημένη εξάτμιση αλλά μου είπαν πως είναι ΟΚ.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • O
          opelcorsa12 last edited by

          Καλησπερα σε όλους,

          Έχω ένα toyota yaris 2004 model 1300cc.Πριν λίγο καιρο ξεκίνησε να ακούγεται ενας ήχος από τη μηχανή.Συγκεκριμένα κάπου στις 2800-3000σαλ ακούγεται ένα τρίξιμο σαν συντονισμός.Κατα την επίσκεψή μου σρην αντιπροσωπεία μου είπαν πως είναι φυσιολογικό και ακούγεται σχεδον σε όλα τα yaris,ενώ προέρχεται από το φιλτροκούτι(παπα).
          Έχει αντιμετωπίσει κανείς παρόμοιο πρόβλημα με yaris ή με παραμύθιαζαν?Εμένα μου ακούγεται περισσότερο σαν ξεκολλημένη εξάτμιση αλλά μου είπαν πως είναι ΟΚ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • N
            nik16v last edited by

            Εγώ είχα ένα παρόμοιο πρόβλημα με Nissan Primera P12 1.6 (το τελευταίο) κατά το οποίο ο συγκεκριμένος θόρυβος ακούγονταν αφού είχε κινηθεί για 1-2 χιλιόμετρα το αυτοκίνητο. Η πλάκα ήταν ότι μόλις σταματούσα και άνοιγα το καπό ενώ κάποιος άλλος μάρσαρε το όχημα δεν άκουγα τίποτα ή το άκουγα ελάχιστα στην αρχή χωρίς να μπορώ να προσδιορίσω από που προέρχεται. Όπως ήταν καλοκαίρι απλώνω ψάθα και μπαίνω από κάτω. Εντόπισα μία μεταλλική θερμομόνωνση η οποία ξεκινούσε μετά τον καταλύτη κάτω από την πολλαπλή πριν την κούρμπα για να πάρει την ευθεία η εξάτμιση ως προς το οριζόντιο επίπεδο για πίσω. Την είδα όμως ότι ίσα που κουνιώταν. Πάω στον Θεοχαράκη (Καλοκαίρι, Αύγουστος, όλοι με άδεια γινόταν ο χαμός) και του λέω ενός τι συμβαίνει. Μου λέει δεν έχεις πρόβλημα είναι μία θερμομόνωση που 'παίζει'. Πήγα και την 'πόνταρα' με Argon Tig σε ένα εξατμισά αλλά όπως είδα τώρα μετά από ενάμισυ χρόνο δεν ξεκόλλησε η κόλληση αλλά κόπηκε το κομματάκι που ήταν κολλημένο από το υπόλοιπο κομμάτι της θερμομόνωσης. Ο εξατμισάς μου είχε πει να το βγάλω τελείως. Αλλά τώρα για να το βάλει το εργοστάσιο κάτι παραπάνω θα ξέρει!

            Υ.Γ.1 Το κομμάτι αυτό δεν είναι βιδωμένο στο μπροστά σημείο κάπου αλλά είναι στραβωμένο σαν να περάσουμε ένα αλουμινένιο κουτάκι σε ένα σωλήνα και να το πιάσουμε και να το πιέσουμε με τα χέρια μας γύρω-γύρω για να το σταθεροποιήσουμε πάνω σ'αυτόν.

            Υ.Γ.2 Ακούγεται αφού ζεσταθεί και λόγω διαστολής χαλαρώσει και κατά συνέπεια 'παίζει' περισσότερο.

            Υ.Γ.3 Μπες από κάτω χτύπα το μπουνιά με το χέρι σου από κάτω για να πάει προς τα πάνω αν κινηθεί έστω και λίγο είσαι ομοιοπαθής.

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • E
              enginekiller last edited by

              Ακριβως το ιδιο προβλημα φιλε μου με το Primera του ξαδεερφου μου. Το πρωτοακουσαμε ενα βραδυ και κοντεψαμε να παθουμε(μολις το πρωτοειχε παρει). Ρωτησαμε πολλους αλλα οταν πηγαμε σε συνεργειο στην Καλαματα και το ειδαμε(εκει ειμασταν εκεινες τις μερες) παθαμε πλακα και τσαμπα ειχαμε αγχωθει. Τι εξατμισα και τριχες. 2 χτυπηματακια με το κατσαβιδι και σφηνωσε καλα . Ενα χρονο τωρα ουδεν προβλημα

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • E
                emmanoyhl last edited by

                Έτυχε λόγο αδυναμίας της εταιρίας ενοικίασης να μου εξασφαλίσει το αμάξι που είχα κλίσει για το προηγούμενο ΣΚ που ήμουν στην Αθήνα να μου δώσουν ένα Primera. Έπαθα και εγώ πλάκα όταν άκουσα το θόρυβο. Ομολογώ χωρίς να θέλω να γίνω κακός ότι δεν είναι το μόνο σημείο που το αμάξι έχει κάκιστη ποιότητα κατασκευής και συναρμολόγησης. Φτάνει να ακούσεις τον ήχο όταν κλείνεις το καπό και έχεις μια καλή εικόνα. Το καλό ήταν ότι με κλειστά τα παράθυρα και με τη βοήθεια από τον θόρυβο του δρόμου δεν ακουγόταν σχεδόν τίποτα γιατί ήταν ιδιαίτερα εκνευριστικός σε χροιά ο ήχος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • L
                  luck last edited by

                  Το ίδιο πρόβλημα και εγώ , σε yaris 998 c.c. μοντέλο 2003. Με τη διαφορά πως ακούω το θόρυβο στο ρελαντί και μόνο όταν το αυτοκίνητο έχει ζεσταθεί.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    spiros7 last edited by

                    Τον ίδιο ήχο και μάλιστα στις 2800-3000 σαλ είχαμε σε carina. Ο ήχος προερχόταν από ένα σπιράλ στην εξάτμηση (κάπου στη μέση νομίζω), που όπως μου είπαν στο συνεργείο το έχουν όλες οι εξατμήσεις στα toyota που έρχονται από αγγλία. Μια λύση είναι να αντικαταστήσεις το κομμάτι αυτό με το γιαπωνέζικο (μιας και είσαι στην εγγύηση), ή να σφηνώσεις το υπάρχον ώστε να μην κουνιέται. Αν βάλεις καινούργιο ίδιο θα στο ξανακάνει μετά από λίγο καιρό, οπότε δεν προτείνεται σαν λύση.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • M
                      myronas last edited by

                      Προφανώς έχει πρόβλημα η πολλαπλή.

                      Αφού ειναι ακόμα στη εγγύηση το αμάξι, πήγαινε το στην TOYOTA να το κοιτάξουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Το ίδιο πρόβλημα και εγώ , σε yaris 998 c.c. μοντέλο 2003. Με τη διαφορά πως ακούω το θόρυβο στο ρελαντί και μόνο όταν το αυτοκίνητο έχει ζεσταθεί

                        Mήπως αυτό που αναφέρεις είναι εντελώς διαφορετική περίπτωση; Μήπως εμφανίζεται εντονότερα όταν έχεις αναμένα και τα φώτα; Γιατί και το δικό μου Yaris 1.0 '01 κάνει αυτόν το θόρυβο που περιγράφεις,αλλά νομίζω ότι οφείλεται σε μικροσυντονισμό από μικρή πτώση του ρελαντί. Δες το και πες μου κι εμένα σε παρακαλώ...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • O
                          opelcorsa12 last edited by

                          οχι φίλε μου δεν έχει σχέση με τα φώτα και με τιποτα ηλεκτρικο.Είναι ήχος συντονισμου περίπου στις 2800 στροφες.Νομίζω πως ειναι από το αρχικο κομματι της εξατμισης ενω στην toyota λενε πως ειναι απο το φιλτρο και πως υπαρχει σχεδον σε ολα τα yaris 1,3lt που κατασκευάζονται στην Γαλλία και όχι στην Ιαπωνία

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • C
                            citastak last edited by

                            Φιλε το κανει και το κορσακι μου αυτο στις χαμηλες στροφες και το πηγα συνεργειο... ειναι θεμα συντονισμου μου ειπε ο μαστορας εκει που ενωνεται ο κινητηρας με την εξατμιση!
                            το εχεις ακουσει και στο δικο σου κορσα?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • Y
                              yianniswalker last edited by

                              Πιστεύω ότι αυτό που αναφέρετε είναι κοινό σε πολλά αμάξια.
                              Όντως προέρχεται από συντονισμό της εξάτμισης.

                              Δοκιμάστε να επιταχύνετε το αμάξι από χαμηλές στροφές με λίγο γκάζι.

                              Το πιο πιθανό είναι ότι θα παρατηρήσετε ότι το κάνει λιγότερο ή καθόλου.

                              Όταν πατάτε πολύ γκάζει από χαμηλές στροφές ο κινητήρας περιστρέφεται πάνω στις βάσεις του (αντίδραση στην αντίσταση των κινητήριων τροχών στη ροπή που παράγει ο κινητήρας) και 'τεντώνεται' η εξάτμιση.

                              Όταν λοιπόν πατάτε πολύ γκάζι από χαμηλά, ενώ είναι τεντωμένη η εξάτμιση περνάτε από το σημείο συντονισμού κάποιου σημείου της και ακούτε το θόρυβο.

                              Τα εργοστάσια έχουν κάνει μεγάλες προσπάθειες να μην συμβαίνουν τέτοια φαινόμενα (στο δικό μου παρουσιάστηκε αφού πείραξα την εξάτμιση).

                              Δύο είναι τα ενδεχόμενα. Να πάτε σε εξατμισά ή στην αντιπροσωπία και να βρεθεί μία λύση. Μπορεί όμως και να μην βρεθεί και να χάσετε το χρόνο σας.
                              Η δεύτερη λύση είναι να το αποθήσετε το υποσηνείδητο, όντας ήσυχοι ότι δεν ειναι κάποιο πρόβλημα.
                              Με την γύρανση της εξάτμισης μπορεί και να σταματήσει...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • First post
                                Last post
                              • 1 / 1
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΕΛΛΑΔΑ
                                • ΚΟΣΜΟΣ
                                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • TEST
                                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                              • VIDEO
                                • 4TTV
                                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CANDID CAMERA
                              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΛΕΞΙΚΟ
                              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                • FORMULA 1
                                • WRC
                                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4T CLASSIC
                                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                              • ΑΓΟΡΑ
                                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • CLASSIC
                              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                              • MENU
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • 4ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                              • ΚΟΚ

                              logo footer

                              coty











                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • CLASSIC
                              • ΤΙΜΕΣ
                              • VIDEO
                              • FORUM
                              4T FORUM
                              4T LIBRARY
                              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                              Powered by nxcode.gr