Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Forum
    • 1
    • 2
    • 264
    • 265
    • 266
    • 267
    • 268
    • 355
    • 356
    • 266 / 356
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    7104
    80949
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης nass έγραψε:
      Μόνο τα χειροκίνητα είναι για Πραγματικούς Οδηγούς (ΤΜ)

      Δε λέγανε ότι το PDK δεν παντρεύεται με μπλοκέ διαφορικό, πως θα το βάλουν στη GT3 ?

      Νομιζω μπαινει, μαζι με το ηλεκτρονικο PTV (Porsche Torque Vectoring) ελεγχο μεσω ESP...

      Για τα manual vs semi-auto/double clutch τα εχουμε ξαναπει πολλακις...
      Καποια -σχετικα λιγα μεχρι στιγμης στην αγορα- διπλοσυμπλεκτα ειδικα οπως το PDK της Porsche, το διπλοσυμπλεκτο της Ferrari , του GT-R, το δικο σου στο Mitsu, αλλα και το νεο αυτοματο 8αρι ZF της Bmw, 'ραβουν' κανονικοτατα και ειναι και γ@μω τα κιβωτια.
      Δηλαδη σε αυτες τις κατηγοριες για εμενα τουλαχιστον το διλημμα ειναι μεγαλο, πραγματικα δεν ξερω τι θα επελεγα, σιγουρα θα εψαχνα να δοκιμασω και τα δυο πριν κατεληγα, εαν το Budget μου εφτανε μεχρι εκει.

      Για τις υπολοιπες περιπτωσεις, ενα καλο manual -για τα δικα μου δεδομενα ξαναλεω- ειναι μονοδρομος...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        http://www.speedhunters.com/2012/06/where-dreams-come-true-singer-vehicle-design/

        http://www.speedhunters.com/2012/06/when-less-meets-more-the-singer-911/

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Απιστευτα κοσμηματα...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

            Μόνο τα χειροκίνητα είναι για Πραγματικούς Οδηγούς (ΤΜ)

            Α-χα. Μάλιστα.

            Says who?

            Πάντως να τους πεις ότι τα περισσότερα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε διάφορες μορφές μηχανοκίνητου αθλητισμού έχουν αυτόματα σασμάν.

            Εκτός αν αυτοί δεν είναι Π.Ο. (tm)

            Διπλοσυμπλεκτα ειναι βρε Νικο, αγωνιστικα, που ουδεμια σχεση εχουν σε τεχνολογια και αισθηση, με τα 'ταπεινα' DSG (VAG)
            TCT (AR) των καθημερινων αυτοκινητων, -εκτος καποιων απο αυτα που προανεφερα σε προηγουμενο ποστ, τα οποια πλησιαζουν αρκετα σε αισθηση/αποτελεσματικοτητα-, και τα εχουν για ενα συγκεκριμενο σκοπο. Για να κερδισουν και το τελευταιο διαθεσιμο δευτερολεπτο σε καθενα αγωνα, (μαζι με την μεγιστη αυτοσυγκεντρωση στην ιδανικη χαραξη πορειας) οπου παιζονται εκατομμυρια...
            Τους εχεις ρωτησει/εχεις διαβασει συνεντευξεις/αφιερωματα παλαιοτερων αλλα και νεοτερων οδηγων αγωνων διεθνους φημης, και εχουν πει οτι προτιμουν αυτα τα κιβωτια, οταν βγαινουν απο τις πιστες και θελουν ενα εργαλειο για την κ@υλα τους?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

              Ένα λενε ότι θα περάσει, με μεγαλύτερη κλίση στο PDK. Τώρα αν οι παραγγελίες είναι εξ Αμερικής περισσότερο μάλλον θα υπερισχύσει το χειροκίνητο.

              Κυριακη κοντη γιορτη...Τις ιδιες π@παρολογιες εγραφαν καποια δημοσιευματα γενικα για την 991...
              Ασε που οπως προλαβε ο Εddie να σημειωσει, αλλα λεει ο τιτλος, αλλα το αρθρο, οτι να ναι, τα παντα ολα...

              Ακομα και να γινει ετσι, η ουσια ειναι οτι ως μοντελο η 991 προσφερεται στον βασικο εξοπλισμο με χειροκινητο, σε αντιθεση με αυτα που λεγονταν. Τωρα εαν ΜΙΑ απο τις 4-5-6 εκδοσεις που συνηθως βγαινουν προσφερεται ΜΟΝΟ με PDK, δεν ειναι και 'κωλοτουμπα' επιπεδου Ferrari που κατηργησε τα χειροκινητα...

              To ξαναλέω, αν η Porsche δει τα νούμερα των χειροκίνητων να πέφτουν σε επίπεδα Ferrari θα τα καταργήσει. Δεν το κρατάει επειδή και καλά άλλη είναι η αίσθηση κλπ ούτε η Ferrari είπε μια μέρα ''εντάξει φλώροι πέρνουν τα αυτοκίνητά μας ας βάλουμε παντού αυτόματα'', όλα γίνονται βάσει ''έρευνας αγοράς'' πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
              Αν η Porsche δεχτεί παραγγελίες 30% χειροκίνητο, 70% PDK ξέχνα το πρώτο, αν υπάρχει ισορροπία θα το χει σαν επιλογή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Το λάθος να συγκρίνεται μια Carrera S που κοστίζει το 1/3 μιας 458 και επίσης βγαίνει σε 1000πλάσιο αριθμό, βλέπω ότι συνεχίζεται.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kikizas-grigoris last edited by

                  Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                  To ξαναλέω, αν η Porsche δει τα νούμερα των χειροκίνητων να πέφτουν σε επίπεδα Ferrari θα τα καταργήσει. Δεν το κρατάει επειδή και καλά άλλη είναι η αίσθηση κλπ ούτε η Ferrari είπε μια μέρα ''εντάξει φλώροι πέρνουν τα αυτοκίνητά μας ας βάλουμε παντού αυτόματα'', όλα γίνονται βάσει ''έρευνας αγοράς'' πάνω στο συγκεκριμένο θέμα.
                  Αν η Porsche δεχτεί παραγγελίες 30% χειροκίνητο, 70% PDK ξέχνα το πρώτο, αν υπάρχει ισορροπία θα το χει σαν επιλογή.

                  E, ενταξει, ΕΣΥ το ξαναλες...

                  Γραφει κατι τετοιο ξεκαθαρο, ετσι οπως το λες ΕΣΥ, η Porsche? (δεν αναφερομαι στο συγκεκριμενο επερχομενο GT3, αλλα γενικοτερα στην φιλοσοφια ως προς την επιλογη μεταδοσης τα τελευταια χρονια...)

                  Εdit:
                  Επιπλεον, ΑΛΛΗ η φιλοσοφια, και η κατηγορια της Porsche, (sports car vs supercar για την δευτερη) και ΑΛΛΗ της Ferrari, oπως προλαβε να πει ο Realzeus (για την τιμη βεβαια υπολογισε το 1/2, οχι το 1/3, και λιγο μικροτερο απο το...1000πλασιο της παραγωγης...), απλα το εθεσα ως παραδειγμα για μια φιρμα της οποιας η μεταλλικη χτενα, με τις...γυμνες θυρες του χειροκινητου κιβωτιου, για πολλα χρονια ηταν και ενα σημα κατατεθεν της φιρμας.
                  Το οτι το μεγαλυτερο ποσοστο πελατων προτιμαει -απαιτει- την 'ευκολη' (a.k.a βαρετη για εμενα τουλαχιστον και καποιους αλλους...) λυση της αυτοματοποιημενης μετακινησης σε επιπεδο μεταδοσης, αυτο δεν το κανει ταυτοχρονα και ιδανικη λυση σε επιπεδο ευαχριστησης, απλως τηρειται το συμφωνο 'ο πελατης εχει παντα(?) δικιο'...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Εγώ μιλάω βάσει το πως σκέφτονται οι εταιρίες εμπορικά και όχι συναισθηματικά. Και για μένα όπως και για πολλούς άλλους τα old school γυμνά αυτοκίνητα δηλαδή χωρίς υδραυλικές υποβοηθήσεις, ABS κλπ μου φαίνονται πιο διασκεδαστικά αλλά σε καμία περίπτωση δεν θα τα επέλεγα έναντι κάτι πιο σύγχρονου καθώς το 2ο θα ήταν πιο φιλικό απέναντί μου και θα με βοηθούσε να το πάω καλύτερα. Δεν είναι λογική να λες πως το αυτόματο δεν προσφέρει ευχαρίστηση επειδή προσωπικά σε εσένα και κάποιους άλλους είναι αδιάφορο.
                    Σαφώς και το μεταλλικό χτένι της Ferrari ήταν σήμα κατατεθέν αλλά όταν βλέπει ότι δεν πουλάει το καταργεί. Και μην τρελαθούμε τελείως., δεν παίρνουν οι ξενέρωτοι οδηγοί Ferrari, για χαλαρές βόλτες με αυτοκίνητο τέτοιας κατηγορίας υπάρχουν η Aston Martin, η Bentley ακομα και οι Μercedes,BMW με τις εκδόσεις ΑΜG και ///Μ αντίστοιχα και έστω η California. Oι σκληροπυρηνικές Scuderia και GTO όπου χάνεις την πολυτέλεια του δέρματος και την όλη άνεση που θα μπορούσε να σου προσφέρει η απλή έκδοση σίγουρα δεν προτιμάται από αυτούς που θέλουν την ''ευκολη λυση της αυτοματοποιημενης μετακινησης σε επιπεδο μεταδοσης''.
                    (ντάξει σίγουρα θα υπάρχουν και ελάχιστες εξαιρέσεις που αγοράζουν εν αγνοία τους επειδή απλά μπορούν)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      roman_k last edited by

                      Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                      Διπλοσυμπλεκτα ειναι βρε Νικο, αγωνιστικα, που ουδεμια σχεση εχουν σε τεχνολογια και αισθηση, με τα 'ταπεινα' DSG (VAG)
                      TCT (AR) των καθημερινων αυτοκινητων, -εκτος καποιων απο αυτα που προανεφερα σε προηγουμενο ποστ, τα οποια πλησιαζουν αρκετα σε αισθηση/αποτελεσματικοτητα-, και τα εχουν για ενα συγκεκριμενο σκοπο. Για να κερδισουν και το τελευταιο διαθεσιμο δευτερολεπτο σε καθενα αγωνα, (μαζι με την μεγιστη αυτοσυγκεντρωση στην ιδανικη χαραξη πορειας) οπου παιζονται εκατομμυρια...
                      Τους εχεις ρωτησει/εχεις διαβασει συνεντευξεις/αφιερωματα παλαιοτερων αλλα και νεοτερων οδηγων αγωνων διεθνους φημης, και εχουν πει οτι προτιμουν αυτα τα κιβωτια, οταν βγαινουν απο τις πιστες και θελουν ενα εργαλειο για την κ@υλα τους?

                      Ωραίες μπούρδες
                      Τα αγωνιστικά, εκτός του ότι σχεδόν κανένα δεν έχει διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο, είναι ΣΕΙΡΙΑΚΑ.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • K
                        kikizas-grigoris last edited by

                        Ο χρήστης roman_k έγραψε:

                        Διπλοσυμπλεκτα ειναι βρε Νικο, αγωνιστικα, που ουδεμια σχεση εχουν σε τεχνολογια και αισθηση, με τα 'ταπεινα' DSG (VAG)
                        TCT (AR) των καθημερινων αυτοκινητων, -εκτος καποιων απο αυτα που προανεφερα σε προηγουμενο ποστ, τα οποια πλησιαζουν αρκετα σε αισθηση/αποτελεσματικοτητα-, και τα εχουν για ενα συγκεκριμενο σκοπο. Για να κερδισουν και το τελευταιο διαθεσιμο δευτερολεπτο σε καθενα αγωνα, (μαζι με την μεγιστη αυτοσυγκεντρωση στην ιδανικη χαραξη πορειας) οπου παιζονται εκατομμυρια...
                        Τους εχεις ρωτησει/εχεις διαβασει συνεντευξεις/αφιερωματα παλαιοτερων αλλα και νεοτερων οδηγων αγωνων διεθνους φημης, και εχουν πει οτι προτιμουν αυτα τα κιβωτια, οταν βγαινουν απο τις πιστες και θελουν ενα εργαλειο για την κ@υλα τους?

                        Ωραίες μπούρδες
                        Τα αγωνιστικά, εκτός του ότι σχεδόν κανένα δεν έχει διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο, είναι ΣΕΙΡΙΑΚΑ.

                        Λαθος εκ παραδρομης για την φραση, σειριακα ηθελα να πω, τα οποια και βασιζονται σε χειροκινητα, με τις απαραιτητες μετατροπες φυσικα ωστε να πετυχουν τα αντιστοιχα αποτελεσματα, σε επιπεδο αλλαγης ταχυτητων, με την χρηση ισιων-επιπεδων στην ακρη τους γραναζιων, τα λεγομενα Dog box, οπως συνηθως ονομαζονται αυτα τα κιβωτια, με την αντιστοιχη συμπλεξη που απαιτειται ουσιαστικα μονο για εκκινηση, και χρηση της οπισθεν.

                        Για τα υπολοιπα που ουσιαστικα αποτελουν και την ουσια της αναφορας μου προς την τοποθετηση του Νικου, διαφωνεις?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mikegr last edited by

                          Σε ολα τα γκαζο-τοπικ το ιδιο θεμα Ελεος πια!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
                            Τους εχεις ρωτησει/εχεις διαβασει συνεντευξεις/αφιερωματα παλαιοτερων αλλα και νεοτερων οδηγων αγωνων διεθνους φημης, και εχουν πει οτι προτιμουν αυτα τα κιβωτια, οταν βγαινουν απο τις πιστες και θελουν ενα εργαλειο για την κ@υλα τους?

                            Διπλοσύμπλεκτα/σειριακά θέλουν. Τους ρώτησα.

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bill-z4 last edited by

                              Εγώ πάντως απολαμβάνω τις βόλτες μου με το αυτόματο σειριακό του Ζ4 και εάν τα πράγματα πάνε καλά και πάρω την 997, πάλι αυτόματο θα προτιμήσω,τιπτρόνικ ή pdk.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                drdino last edited by

                                Πωπω, δεν τρώγεστε με τίποτα μιλάμε

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  mirage last edited by

                                  Για όσους σκέφτονται να κάνουν τη μοντίφα και να περάσουν σε αγωνιστικά κιβώτια στα καθημερινά αμάξια τους να ξέρετε πως υπάρχουν λύσεις έτοιμες και plug'n'play. Π.χ

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                    Τους εχεις ρωτησει/εχεις διαβασει συνεντευξεις/αφιερωματα παλαιοτερων αλλα και νεοτερων οδηγων αγωνων διεθνους φημης, και εχουν πει οτι προτιμουν αυτα τα κιβωτια, οταν βγαινουν απο τις πιστες και θελουν ενα εργαλειο για την κ@υλα τους?

                                    Διπλοσύμπλεκτα/σειριακά θέλουν. Τους ρώτησα.

                                    Ποιους?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kavoyras last edited by

                                      Ο χρήστης Nikos! έγραψε:

                                      Τους εχεις ρωτησει/εχεις διαβασει συνεντευξεις/αφιερωματα παλαιοτερων αλλα και νεοτερων οδηγων αγωνων διεθνους φημης, και εχουν πει οτι προτιμουν αυτα τα κιβωτια, οταν βγαινουν απο τις πιστες και θελουν ενα εργαλειο για την κ@υλα τους?

                                      Διπλοσύμπλεκτα/σειριακά θέλουν. Τους ρώτησα.

                                      όλους?

                                      Πέραν της πλάκας, αν και τεράστιος fan των DSG κιβωτίων (διπλού συμπλέκτη δηλαδή - ας τα ονομάζει η κάθε εταιρία όπως θέλει), το κλασσικό αυτόματο κιβώτιο με το μετατροπέα ροπής είναι πολύ πιο ήρεμο και πιο ομαλό στις αλλαγές του ενώ σίγουρα έχει πλεονέκτημα και στις μανούβρες (λόγω μετατροπέα ροπής).
                                      Αυτό άλλωστε δε θέλεις από ένα κιβώτιο που το χρησιμοποιείς ΚΑΘΕ μέρα?

                                      ΥΓ: θα είναι άραγε αιώνιος προβληματισμός των fans των 'υπερ'-αυτοκινήτων? (fans που δεν έχουν οδηγήσει για μεγάλο χρονικό διάστημα τέτοια αυτοκίνητα) Μήπως πολύς λόγος για το τίποτα τελικά?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bill-z4 last edited by

                                        Αυτό το, ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ,είναι το ζητούμενο.Εκτός εάν έχεις μεγάλο και γεμάτο σταύλο οπότε στην καθημερινή σου κυκλοφορείς με ηλεκτρικό αυτοκίνητο 12 KW.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • R
                                          roulis21 last edited by

                                          http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2623001/

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης roulis21 έγραψε:
                                            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2623001/

                                            Eαν ειναι 'καθαρο', ειχα το γενικοτερο budget αγορας/συντηρησης, και φυσικα ηταν manual, θα ηταν απο τις πρωτες μου επιλογες...
                                            Απο τις καλυτερες εκδοσεις της 996.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 264
                                            • 265
                                            • 266
                                            • 267
                                            • 268
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 266 / 356
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr