-
Γιατι δε τα γράφεις αυτά στο τόπικ της Audi;
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Πρόσφατα οδηγησα στην Αλβανία ενα ολοκαίνουργιο 3008 . (πρέπει να ήταν χιλιαρι ;;;;) το αποτέλεσμα : ενα μεσαίο αυτοκίνητακι . Και όταν λέω μεσαίο ενοω μεσαίο σε όλα του . Μεσαίο στη δύναμη οδηγουσα στην autostradë και φοβομουν μεσαίο στην ΑΣΤΕΙΑ ανάρτηση ..,,, η γνωστή πλαστικό-λαμαρινοτσαπατσουλικη γαλλική φθηνοσχολη της πεζω.
Και πριν προλάβει κανείς να απαντήσει θα πω ότι απο την οικογένεια μου έχουν περάσει 1 Peugeot Bipper 2 Peugeot 306 1 Peugeot 107 . Ήλπιζα ότι η peugeot είχε προοδεύσει αλλα τελικά μερικά πράγματα δεν αλλάζουν .Πανομοιότυπο ποστ περίπου με αυτό του leftgalan viewtopic.php?f=15&t=36571&start=960#p2556170
-
Ο χρήστης DIO3008 έγραψε:
Πρόσφατα οδηγησα στην Αλβανία ενα ολοκαίνουργιο 3008 . (πρέπει να ήταν χιλιαρι ;;;;) το αποτέλεσμα : ενα μεσαίο αυτοκίνητακι . Και όταν λέω μεσαίο ενοω μεσαίο σε όλα του . Μεσαίο στη δύναμη οδηγουσα στην autostradë και φοβομουν μεσαίο στην ΑΣΤΕΙΑ ανάρτηση ..,,, η γνωστή πλαστικό-λαμαρινοτσαπατσουλικη γαλλική φθηνοσχολη της πεζω.
Και πριν προλάβει κανείς να απαντήσει θα πω ότι απο την οικογένεια μου έχουν περάσει 1 Peugeot Bipper 2 Peugeot 306 1 Peugeot 107 . Ήλπιζα ότι η peugeot είχε προοδεύσει αλλα τελικά μερικά πράγματα δεν αλλάζουν .Πανομοιότυπο ποστ περίπου με αυτό του leftgalan viewtopic.php?f=15&t=36571&start=960#p2556170
κοιτά να δεις συμπτωση ρε γμτ!!!
Μάλλον χρησιμοποιήσαμε το ιδιο reviewing template... και μετά σου λένε ο κόσμος δεν ειναι μικρός
-
Ο χρήστης DIO3008 έγραψε:
Πρόσφατα οδηγησα στην Αλβανία ενα ολοκαίνουργιο 3008 . (πρέπει να ήταν χιλιαρι ;;;;) το αποτέλεσμα : ενα μεσαίο αυτοκίνητακι . Και όταν λέω μεσαίο ενοω μεσαίο σε όλα του . Μεσαίο στη δύναμη οδηγουσα στην autostradë και φοβομουν μεσαίο στην ΑΣΤΕΙΑ ανάρτηση ..,,, η γνωστή πλαστικό-λαμαρινοτσαπατσουλικη γαλλική φθηνοσχολη της πεζω.
Και πριν προλάβει κανείς να απαντήσει θα πω ότι απο την οικογένεια μου έχουν περάσει 1 Peugeot Bipper 2 Peugeot 306 1 Peugeot 107 . Ήλπιζα ότι η peugeot είχε προοδεύσει αλλα τελικά μερικά πράγματα δεν αλλάζουν .Πανομοιότυπο ποστ περίπου με αυτό του leftgalan viewtopic.php?f=15&t=36571&start=960#p2556170
Μάλλον μπερδεύτηκε ο corsair, ήθελε προφανώς να την 'πει' στον leftgalan, ο οποίος όμως έχει Q5 και όχι 3008!
το δικο μου (c max) εχει ενα προγραμμα για να παιρνει μπρος και να φορτιζει σε τετοιες περιπτωσεις (λεπτομερειες δεν θυμαμαι) , μηπως εχει και το 3008 κατι αντιστοιχο?
nikbib τι εννοείς με το παραπάνω, ότι έχει κάποιο σύστημα που ανάβει τη μηχανή μόνο του και την ξανασβήνει; Πολύ προχωρημένο μου ακούγεται, το 3008 πάντως δεν έχει.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Γιατι δε τα γράφεις αυτά στο τόπικ της Audi;γιατί ο κλάμπανος δεν με εδινε το τοπικ του Α8, για να το πετάξω ενα εμπεριστατωμένο review σαν του 3008
-
Ο χρήστης alexandr έγραψε:
... εντυπωσιακές βραχώδεις ορθοπλαγιές και κορυφές, και λίγα απομεινάρια χιονιού.Βρε αθεόφοβε, ο κόσμος εδώ ψήνεται κάτω από τα κλιματιστικά και εσύ βρήκες χιόνια; Τα βλέπει και ο Zonas και στο πρόγραμμα που ετοιμάζει θα μας αναγκάσει να φορέσουμε και αλυσίδες...
Πρώτα ο Θεός θα φύγουμε για 3 εβδομάδες.
Τον χειμώνα που μας πέρασε έτυχε να αφήσω παρκαρισμένο το δικό μου για 2 εβδομάδες σε περίοδο παγετού και δεν είχε το παραμικρό πρόβλημα. Ελπίζω να σε καθησυχάζει αυτό.
Trickle charger είναι η καλύτερη λύση αν ανησυχείς πολύ
Μια και το αναφέραμε, θα ήταν καλό να διευκρινίσουμε ότι η διαφορά μεταξύ trickle charger και battery maintainer (ή battery tender) είναι ότι το πρώτο είναι μια πιό απλή διάταξη που τροφοδοτεί συνεχώς και αδιαλείπτως (24/7) την μπαταρία με ρεύμα, ίσο υποτίθεται με αυτό του ρεύματος εκφόρτισης (με φορτίο και χωρίς φορτίο). Δεδομένου ότι κάθε μπαταρία έχει δικά της ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, το ρεύμα αυτό είναι πολύ δύσκολο να υπολογισθεί σωστά από την συσκευή. Αντιθέτως ένα battery maintainer όπως έγραψα ελέγχει την κατάσταση της μπαταρίας και αν είναι εκφορτισμένη, την φορτίζει με χαμηλό ρεύμα ενώ σταματάει να την τροφοδοτεί με ρεύμα όταν η μπαταρία έχει φορτιστεί πλήρως (όπως το κύκλωμα φόρτισης του αυτοκινήτου).
Όταν ανέφερα ότι δεν θα χρησιμοποιούσα ποτέ έναν κοινό φτηνό φορτιστή γι' αυτήν την δουλειά, εννοούσα ότι δεν θα ήθελα η μπαταρία μου να φορτίζεται συνεχώς, ακόμη και όταν είναι φορτισμένη.
Κωνσταντίνε, υπάρχει περίπτωση να μας εκπλήξεις ευχάριστα και να σε δούμε στην συνάντηση στις 14-15/7?
-
Xμμμ, ο φορτιστής που έχω εγώ και κάνει και trickle charging, αναφέρει πως κλείνει αυτόματα όταν φορτιστεί και ξεκινάει όταν πέσει η τάση της πάλι, κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου.
Εσύ φαντάζομαι, όταν αναφέρεσαι στους απλούς, μιλάς για κάτι σαν τους ηλιακούς trickle chargers που συνδέονται στον αναπτήρα πχ και δίνουν συνεχώς λίγο ρεύμα, σωστά; Ναι, αυτό δεν είναι ιδανικό, έχεις δίκιο.
Θα χρειαστεί να διαβάσω λίγο τις λεπτομέρειες για το Σ/Κ σας, δεν το είχα πάρει είδηση. Όσον αφορά τις μέρες εκείνες, προσπαθώ εδώ και 5 μέρες να βρω άκρη με την συνοδοιπόρο στη ζωή/ομιλών ESP κλπ για το τι θα κάνουμε για καλοκαίρι, δεδομένου ότι τότε θα πάρει άδεια. Operative word being 'προσπαθώ'.
-
Μπορείς να φορτίζεις συνέχεια τη μπαταρία μέχρι 1 Α (περίπου) και να μην έχει κανένα πρόβλημα.
Trickle charger.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Xμμμ, ο φορτιστής που έχω εγώ και κάνει και trickle charging, αναφέρει πως κλείνει αυτόματα όταν φορτιστεί και ξεκινάει όταν πέσει η τάση της πάλι, κάτι τέτοιο είχα στο μυαλό μου.Σωστός. Αφού όμως κλείνει αυτόματα όταν φορτιστεί και ξεκινάει πάλι όταν πέσει η τάση της, δεν είναι trickle charger. Το χαρακτηριστικό του trickle charger είναι ότι λειτουργεί συνεχώς και τροφοδοτεί αδιαλείπτως την μπαταρία με ρεύμα ίσο με το ρεύμα αυτοεκφόρτισης (αν πρόκειται για μπαταρία χωρίς φορτίο). Αυτό που έχεις είναι battery maintainer/tender.
Μπορείς να φορτίζεις συνέχεια τη μπαταρία μέχρι 1 Α (περίπου) και να μην έχει κανένα πρόβλημα.
Trickle charger.
Εγώ θα ήμουν πιό επιφυλακτικός. Όπως έγραψα και παραπάνω, σκοπός του trickle charger είναι να δίνει ρεύμα στην μπαταρία ίσο με το ρεύμα αυτοεκφόρτισης. Δεν μπορώ να αντιληφθώ τι είδους μπαταρία αυτοκινήτου έχει τέτοιους ρυθμούς αυτοεκφόρτισης που φτάνουν το 1Α.
Φορτίζοντας συνέχεια την μπαταρία με ρεύμα 1Α (ιδιαίτερα κάτω από τις συνθήκες θερμοκρασίας που επικρατούν αυτήν την εποχή) κάποια στιγμή η μπαταρία θα υπερφορτιστεί, θα υπερθερμανθεί και ενδεχομένως θα ξεραθεί. Ελπίζω να μη εκραγεί. Ας μη ξεχνάμε ότι κατά την διαδικασία της φόρτισης, παράγεται αέριο υδρογόνο το οποίο είναι εκρηκτικό.
Αν υποθέσουμε ότι φορτίζουμε την μπαταρία μας με ρεύμα 1Α, σημαίνει ότι φορτιστής είναι μια διάταξη (CC) Constant Current. Αυτή η διάταξη (φορτιστής, τροφοδοτικό, όπως θες πές το) για να κρατάει σταθερή την ένταση του ρεύματος, σημαίνει ότι όσο περισσότερο φορτίζεται η μπαταρία (και άρα όσο ανεβαίνει η τάση στους πόλους της) τόσο μεγαλύτερη τάση πρέπει να της δίνει. Αν αυτό συνεχιστεί για πολύ...
Θα έλεγα ότι ένας trickle charger δεν είναι φρόνιμο να είναι συνδεδεμένος και να τροφοδοτεί συνεχώς την μπαταρία. Ίσως μια λύση θα ήταν να τοποθετηθεί ένας χρονοδιακόπτης που θα τον θέτει σε λειτουργία κάποιες ώρες ημερησίως.
Καλύτερη λύση είναι ένας battery maintainer (ή battery tender) που σταματά την διαδικασία της φόρτισης όταν η μπαταρία φορτιστεί πλήρως. Απλοϊκά θα μπορούσε να πεί κανείς ότι είναι μια διάταξη Constant Voltage (CV), αν και οι σύγχρονοι maintainers έχουν και επιπλέον λειτουργίες όπως desulphation mode κλπ.
Καληνύχτα.
-
Προτρέπω σε έναν νέο αγοραστή να αγοράσει το Peugeot 3008 διότι εκτός των άλλων, η ομάδα κατόχων του είναι στελεχωμένη απο τον καλύτερο φωτογράφο (alexandr), τον πλέον καταρτισμένο ειδικό σε θέματα μηχανολογικά (Pitt) και φυσικά το πιο οργανωμένο πρακτορείο ταξιδιών (zonas tours)....
-
Πριν από λίγο καιρό έλαβα μια επιστολή από την LION που μεταξύ άλλων ανέφερε τα εξής:
'Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα το Peugeot σας, σύμφωνα με το πρόγραμμα ελέγχου οχημάτων του ΚΤΕΟ που έχει ανακοινωθεί από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & δικτύων, θα πρέπει να πραγματοποιήσει τον προβλεπόμενο Τεχνικό Έλεγχο ΚΤΕΟ.'
Και ερωτώ, τι εννοούν άραγε ως 'σύντομο χρονικό διάστημα'; Το αυτοκίνητο το αγόρασα το τέλος του 2009 και νομίζω ότι έχω υποχρέωση να το περάσω ΚΤΕΟ το τέλος του 2013.
Κάνω κάπου λάθος; Άλλαξε κάτι στην διαδικασία και δεν το ξέρω;
-
Nα θεσω μια ερωτηση για προβληματισμο!Εχει κανενας απο σας παρατηρησει το καθισμα του οδηγου να χανει τη ρυθμιση του ως προς το υψος μετα απο λιγες μερες? Προβληματιζομαι γιατι σε λιγους μηνες ληγει η εγγυηση και ως γνωστο τα στραβα αρχιζουν απο την επομενη μερα!
Ελπιζω να μπορεσω να περασω αυθημερον απο το μερος της συναντησης ωστε να σας δω απο κοντα!
P.S. Pitt σου εστειλα PM ενημερωσε με μονο αν το ελαβες αλλιως να βρω να κανω εντατικα μαθηματα περι των sosial media (και στο facebook ασχετος!)ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!
-
Ο χρήστης iomy έγραψε:
Nα θεσω μια ερωτηση για προβληματισμο!Εχει κανενας απο σας παρατηρησει το καθισμα του οδηγου να χανει τη ρυθμιση του ως προς το υψος μετα απο λιγες μερες?Μόνο όταν το εν τω μεταξύ το έχει πάρει η σύζυγος...
Μάλιστα το ίδιο φαινόμενο το έχω παρατηρήσει όχι μόνο στο κάθισμα, αλλά και στον εσωτερικό καθρέφτη!Ελπιζω να μπορεσω να περασω αυθημερον απο το μερος της συναντησης ωστε να σας δω απο κοντα!
Θα χαρούμε να σας δούμε. Βέβαια αν δείς το πρόγραμμα που έχει ετοιμάσει το Zonas Tours θα αλλάξεις γνώμη και θα θέλεις να μείνεις.
P.S. Pitt σου εστειλα PM ενημερωσε με μονο αν το ελαβες αλλιως να βρω να κανω εντατικα μαθηματα περι των sosial media (και στο facebook ασχετος!)
Δυστυχώς δεν το έλαβα. Σου έστειλα με ΠΜ την e-mail διεύθυνσή μου και μεριμένω mail σου.
Καλό μήνα.
-
Το ίδιο έχω παρατηρήσει και εγώ με το κάθισμα, το ανέφερα στο service και δεν το παραδέχθηκαν. Δεν ήταν και τόσο ενοχλητικό και δεν το ανέφερα ξανά.
-
Ο χρήστης Pitt έγραψε:
Πριν από λίγο καιρό έλαβα μια επιστολή από την LION που μεταξύ άλλων ανέφερε τα εξής:'Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα το Peugeot σας, σύμφωνα με το πρόγραμμα ελέγχου οχημάτων του ΚΤΕΟ που έχει ανακοινωθεί από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & δικτύων, θα πρέπει να πραγματοποιήσει τον προβλεπόμενο Τεχνικό Έλεγχο ΚΤΕΟ.'
Και ερωτώ, τι εννοούν άραγε ως 'σύντομο χρονικό διάστημα'; Το αυτοκίνητο το αγόρασα το τέλος του 2009 και νομίζω ότι έχω υποχρέωση να το περάσω ΚΤΕΟ το τέλος του 2013.
Κάνω κάπου λάθος; Άλλαξε κάτι στην διαδικασία και δεν το ξέρω;
Κατι αναλογο και εγω πηρα απο την Autovision !!!
-
Σημερα περασα και απο τον Θεοδωρου autogas ..για να ρωτησω για το Zavoli που μπαινει στην 5FX ..μου ειπε να περιμενω να δοκιμαστει μετα το καλοκαιρι και να μη βιαζομαι
Να προσθεσω οτι και ο Σταθης πιυ βαζει και BRC το ιδιο μου ειπε...εχει βαλει σε ενα 208 και θα δει πως θα παει.. -
Ακολουθώντας το παράδειγμα του alexandr, τον οποίο ευχαριστώ για τις οδηγίες, θα ανεβάζω και εγώ κάποιες φωτογραφίες, λιγότερο βέβαια ποιοτικές από εκείνες του μετρ του είδους alexandr, για να προβάλλεται η περιπετειώδης και διασκεδαστική πλευρά του 3008, αλλά και η όμορφη φύση της Ελλάδας. Τονίζω ότι το δικό μου δεν έχει grip control, κάτι που θέτει κάποιους περιορισμούς στις off-road δυνατότητες και στην άνεση.
Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν σε μία διαδρομή στην ανατολική πλευρά του Κισσάβου, πηγαίνοντας από Καρίτσα στη Μελιβοία.
-
Και το δικό μου κάθισμα κάνει το ίδιο, το είχα αναφέρει στην αντιπροσωπεία και μου είχαν πει μήπως όταν ρύθμισα το ύψος ο λεβιές δεν είχε 'καθήσει' καλά. Δεν του έδωσα άλλη σημασία, αν και συνεχίζει να το κάνει.
-
Ο χρήστης ZONAS έγραψε:
Ακολουθώντας το παράδειγμα του alexandr, τον οποίο ευχαριστώ για τις οδηγίες, θα ανεβάζω και εγώ κάποιες φωτογραφίες, λιγότερο βέβαια ποιοτικές από εκείνες του μετρ του είδους alexandr, για να προβάλλεται η περιπετειώδης και διασκεδαστική πλευρά του 3008, αλλά και η όμορφη φύση της Ελλάδας. Τονίζω ότι το δικό μου δεν έχει grip control, κάτι που θέτει κάποιους περιορισμούς στις off-road δυνατότητες και στην άνεση.Οι φωτογραφίες τραβήχτηκαν σε μία διαδρομή στην ανατολική πλευρά του Κισσάβου, πηγαίνοντας από Καρίτσα στη Μελιβοία.
Ε, ρε τιμημένα πάτρια εδάφη!
Επιτέλους έβαλε και κάποιος άλλος φωτογραφίες εκτός από μένα. Εύγε Zonas! Μια χαρά είναι οι φωτογραφίες σου.
Το δικό σου χρώμα πάντως είναι πολύ καλύτερο για τη σκόνη!
-
Ο χρήστης nikos-ss έγραψε:
Το ίδιο έχω παρατηρήσει και εγώ με το κάθισμα, το ανέφερα στο service και δεν το παραδέχθηκαν. Δεν ήταν και τόσο ενοχλητικό και δεν το ανέφερα ξανά.Και το δικό μου κάθισμα κάνει το ίδιο, το είχα αναφέρει στην αντιπροσωπεία και μου είχαν πει μήπως όταν ρύθμισα το ύψος ο λεβιές δεν είχε 'καθήσει' καλά. Δεν του έδωσα άλλη σημασία, αν και συνεχίζει να το κάνει.
Νίκο μου δεν σε ξέρω, αλλά ξέρω τον alexandr που έχει σχεδόν τα μισά μου κιλά. Δεν είναι περίεργο που από τότε που το πήρα και παρά την καταπόνηση του βάρους, δεν μεταβλήθηκε η ρύθμιση του ύψους; (Η σύζυγος δεν ξέρει ότι ρυθμίζεται καθ' ύψος και το κουνάει μόνο μπρος-πίσω). Μήπως πράγματι δεν είχε κουμπώσει καλά στην σκάλα που το βάλατε;
Πριν από λίγο καιρό έλαβα μια επιστολή από την LION που μεταξύ άλλων ανέφερε τα εξής:
'Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε ότι σε σύντομο χρονικό διάστημα το Peugeot σας, σύμφωνα με το πρόγραμμα ελέγχου οχημάτων του ΚΤΕΟ που έχει ανακοινωθεί από το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & δικτύων, θα πρέπει να πραγματοποιήσει τον προβλεπόμενο Τεχνικό Έλεγχο ΚΤΕΟ.'
Και ερωτώ, τι εννοούν άραγε ως 'σύντομο χρονικό διάστημα'; Το αυτοκίνητο το αγόρασα το τέλος του 2009 και νομίζω ότι έχω υποχρέωση να το περάσω ΚΤΕΟ το τέλος του 2013.
Κάνω κάπου λάθος; Άλλαξε κάτι στην διαδικασία και δεν το ξέρω;
Κατι αναλογο και εγω πηρα απο την Autovision !!!
Ναί, αλλά το ερώτημα είναι πότε πρέπει να περάσουμε πρώτο ΚΤΕΟ. Μήπως τα τέσσερα χρόνια από την ημερομηνία πρώτης κυκλοφορίας έγιναν τρία και δεν το πήραμε χαμπάρι;
Σημερα περασα και απο τον Θεοδωρου autogas ..για να ρωτησω για το Zavoli που μπαινει στην 5FX ..μου ειπε να περιμενω να δοκιμαστει μετα το καλοκαιρι και να μη βιαζομαι
Να προσθεσω οτι και ο Σταθης πιυ βαζει και BRC το ιδιο μου ειπε...εχει βαλει σε ενα 208 και θα δει πως θα παει..Πάντως ένα είναι σίγουρο. Όταν θα χρειασθεί να βάλω αέριο, θα πάρω την γνώμη του ειδικού. Και στην παρέα δεν νομίζω να είναι κανένας καλύτερα καταρτισμένος στο LPG για τον 5FX από τον JohnnyX! (Ο οποίος ειρήσθω εν παρόδω είναι εν μέρει υπαίτιος για το ότι αποφάσισα να αγοράσω το 3008, βεβαίως βεβαίως...)
Τονίζω ότι το δικό μου δεν έχει grip control, κάτι που θέτει κάποιους περιορισμούς στις off-road δυνατότητες και στην άνεση.
Τι καλάαααα.... Γλυτώσαμε τα τσαμούρια και τις άμμους.
Δεν θα γλυτώσουμε όμως τις ειδικές διαδρομές στα κατσάβραχα μετά τα ούζα...Ωραίες φωτογραφίες. Άσε τον τύπο με το μπορντοροδοκόκκινο να λέει για το Vapor Gray και την σκόνη.
Το δικό σου 'δένει' αισθητικά με το περιβάλλον. Το δικό του βγάζει μάτι...
Peugeot 3008 '08