-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Έχω την εντύπωση ότι η Desmo ήταν αρκετά πιο γρήγορη, στην ευθεία τουλάχιστον. Τεσπα, είμαστε offtopic.Άντε να έχει λίγο παραπάνω γκάζι στην ευθεία για να χαζοχαιρονται και ταυροι...
Πέρα απο την πλάκα ο τρόπος που σε σπρώχνει απο την έξοδο της στροφής ένα μεγάλο v2 είναι επικος , βέβαια γούστα
-
ν2 και τα μυαλα στα μιξερ για οσο ακουγεται αυτος ο φανταστικος ηχος..ducati for life..δυστυχως ομως κι εκει γερμανικος δακτυλος..θα φορανε 1.2 τσι και στις μηχανες τωρα οι αθεοφοβοι...
-
Οδήγησα C3 1,6 Sensodrive για λίγο και λιγα χλμ.
Αισθητικά έχω πει πολλές φορές ότι το C3 (πρώτη γενιά) μ’ αρέσει. Από τα τελευταία μοντέλα που η Citroen είχε έμπνευση. Το συγκεκριμένο έχει υπέροχους χρωματικούς συνδυασμούς. Ανοιχτό πράσινο έξω, πολύ μπεζ και λίγες δόσεις μαύρου και γκρι μέσα. Πολύ όμορφες οι ζάντες με τα λεπτές ακτίνες. (Πρόβλημα του πακιστανού που θα τις καθαρίζει). Μπαίνοντας μέσα καταλαβαίνεις άνεση σε χώρους. Ψήλο πάνω από το κεφάλι και καλή απόσταση ταμπλό και παρμπρίζ από τον επιβάτη. Μπεζ δέρμα στο σαλόνι, (ασχολίαστα τα πλατοκαθίσματα … ). Το πρώτο αρνητικό, πλευρική στήριξη καθίσματος. Γνωριμο από το Micra … αλλά το έχουν τελικά και άλλοι! Στα λοιπά από αισθητικής άποψης, ωραίο ταμπλό, όμορφο τιμόνι κλπ. Γενικά θετική εικόνα. (Να μπουν όμως κάποτε και τα κουμπάκια στο τιμόνι που λείπουν … ).
Στα οδηγικά! Αποκλειστική χρήση δεξιού ποδιού. Αν δεν το έχεις στην καθημερινότητα … το αριστερό δεν ξέρεις τι να το κάνεις. Πατημένο φρένο, εκκίνηση κινητήρα, αφημα φρενου και πάτημα –διστακτικά- του γκαζιού. Ξεκινά αλλά … θέλει κι’ άλλο γκάζι. Πάτα το ρε!!! Ξεκίνημα … και φρένο στο STOP. Εκεί το μυαλό στέλνει εντολή στο αριστερό πόδι να πατησει συμπλέκτη … αλλά (ευτυχώς) έχει σφηνώσει το ποδι κατω από το κάθισμα … και καλά κάνει! Η αρχική πορεία εντος πολης εχει προσαρμογή μεγεθους, «χωράω, δεν χωράω» κλπ. Δεν είναι αναγκη να απαιτώ διαθέσιμους εξωτερικούς χώρους για να χωρέσει το QQ. Μικρότερο είναι! Τα πρώτα 100, 200 μέτρα … θέλουν ένα 'Ν' στο πίσω παρμπρίζ. Το κιβώτιο στην επιλογή Auto. Γκάζι για να ξεκινήσει και να φύγει, φρένο για να σταματήσει. Αυτά τα 'δύσκολα' πρέπει να κάνει ο οδηγός. Σιγά σιγά επανέρχεται η προ 3 χρονων τελευταία εμπειρία με Tiptronic. Στο 'σταμάτα ξεκίνα' της πολης είναι ότι πιο άνετο. Μου αφαίρεσε οδηγική σκέψη και έδωσε χώρο για άλλες σκέψεις (σιγά μην υπήρχαν!!!) Στους φυσιολογικούς ανθρώπους απλώς αφαιρει άγχος.
Έξοδος για περιφερειακό. Εκεί περιμένω να δω 1600 κυβικά. Και φαίνονται. Είναι δυνατός κινητήρας. Συνεργασία με ανάρτηση πολύ καλή. Εξαρχής το πάτημα του είναι «μελετημένο» από τους Γάλλους. Δεν αμφιβάλεις ούτε στιγμή. Και επιτέλους πατάς γκάζι. Και φεύγει, πατάς και άλλο και φεύγει γρηγορότερα. Στα πολλά δεν ξέρω γιατί διπλά μου δεν έχω ξενέρωτο πωλητή ή κανέναν αλλά τον κάτοχο. Απλώς αρκούμαστε στην γνωριμία με το Sensodrive. Και έρχεται η στιγμή να παίξουμε με τα paddles. Ένα κατεβάζει και ένα ανεβάζει. Μια χαρά παιχνίδι για να επανέλθουν και οι οδηγικές 'σκέψεις'. Πολύ ωραια αίσθηση των ... λεβιεδακίων. Καθονται πολύ καλά στα χέρια. Φτάνεις μέχρι την 5η … και στο κατέβασμα … δεν φτάνεις στην 3η ρε χαμένε χωρίς να μειώνεις όμως και ταχύτητα! Αν δεν μπορείς πατα ξανά το Auto. Σταμάτημα σε φανάρι και από μόνο του πλέον κατεβάζει στη 1η. Βάζεις και το Ν στο κιβώτιο … και περιμένεις. Φάουλ σε κάτι με το λεβιέ. Έχει το + προς τα μπροστά και το – προς τα πίσω. Αντίθετα από αυτό που συνήθως ασυνείδητα πάει το χέρι να κατεβάσει ή να ανεβάσει. Μια λογική … 'σπρώχνω' μπροστά για να ανεβάσω και 'μπατσίζω' προς τα πίσω για να κατεβάσω. Τεσπα. Καλύτερη επιλογή τα paddles.
Γενικά ένα ευχαριστο, ανετο, απλοποιημενο και αγχολυτικό αμαξι. Σε αυτό το C3 σε 3 πράγματα καταλαβαίνει κάποιος ότι είναι supermini. Μια «ελαφριά» αίσθηση στην οδήγηση (το αμαξι δεν δειχνει και δεν ειναι βαρυ), στους χώρους και στο τιμόνι που σε χαμηλές ταχύτητες είναι πολύ ελαφρύ. Στα λοιπά, οι πολυτέλειες σε εξοπλισμό, τα ηλεκτρονικά του, τα κυβικά του, το πάτημα του και το κιβώτιο του δίνουν χαρακτηριστικά μεγάλου αυτοκινήτου. Πριν λιγα χρόνια ειχα οδηγήσει για αρκετά χλμ το C3 1,1. Τεραστιες οι διαφορες τους.
ΥΓ. Μια μεγάλη ! Το στροφόμετρο ρε παιδιά! Μια λεπτή λωρίδα με πορτοκαλί φωτισμό και κόκκινο δείκτη που μου το είπαν ότι έτσι είναι … διότι εγώ δεν τον είδα (τον δείκτη) καν!!! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πολύ όμορφες οι ζάντες με τα λεπτές ακτίνες. (Πρόβλημα του πακιστανού που θα τις καθαρίζει).WTF διαβάζουμε πρωινιάτικα?
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Πολύ όμορφες οι ζάντες με τα λεπτές ακτίνες. (Πρόβλημα του πακιστανού που θα τις καθαρίζει).
WTF διαβάζουμε πρωινιάτικα?
Βραδυ γραφηκε. Η δημοσιευση εγινε πρωινιάτικα!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πολύ όμορφες οι ζάντες με τα λεπτές ακτίνες. (Πρόβλημα του πακιστανού που θα τις καθαρίζει).
WTF διαβάζουμε πρωινιάτικα?
Βραδυ γραφηκε. Η δημοσιευση εγινε πρωινιάτικα!
Τωρα βγαζει ακομα λιγοτερο νοημα!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Πολύ όμορφες οι ζάντες με τα λεπτές ακτίνες. (Πρόβλημα του πακιστανού που θα τις καθαρίζει).
WTF διαβάζουμε πρωινιάτικα?
Βραδυ γραφηκε. Η δημοσιευση εγινε πρωινιάτικα!
Nice
NOT
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Aν οδηγήσεις 4κύλινδρο θα αναεθεωρήσεις.
Αν εχεις οδηγήσει και δεν αναθεωρείς, κάτι δεν πάει καλά.Όχι, μέχρι δικύλινδρο έχει φτάσει η χάρη μου!
Αλλά επειδή μ' αρέσουν οι χαλαρές βόλτες και η οδήγηση με μια ταχύτητα πάνω, δεν νομίζω ν' αλλάξω εύκολα γνώμη...
Άσχετο-σχετικό: ισχύει πως ακόμη και τα δικύλινδρα GS έχουν ζητήματα αξιοπιστίας;Το βάρεσα με το Defy μου
-
Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
Aν οδηγήσεις 4κύλινδρο θα αναεθεωρήσεις.
Αν εχεις οδηγήσει και δεν αναθεωρείς, κάτι δεν πάει καλά.Όχι, μέχρι δικύλινδρο έχει φτάσει η χάρη μου!
Αλλά επειδή είμαι κουλομαρία και πάω αργά γιατί βιαζομαι, δεν νομίζω ν' αλλάξω εύκολα γνώμη...
Άσχετο-σχετικό: ισχύει πως ακόμη και τα δικύλινδρα GS έχουν ζητήματα αξιοπιστίας;Το βάρεσα με το Defy μου
μου αρέσει η αυτογνωσία σου, μπράβο Γρηγορη
-
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Aν οδηγήσεις 4κύλινδρο θα αναεθεωρήσεις.
Αν εχεις οδηγήσει και δεν αναθεωρείς, κάτι δεν πάει καλά.Όχι, μέχρι δικύλινδρο έχει φτάσει η χάρη μου!
Αλλά επειδή είμαι κουλομαρία και πάω αργά γιατί βιαζομαι ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕ ΒΛΕΠΟΥΝ ΚΑΙ ΤΑ ΩΡΑΙΑ ΓΚΟΜΕΝΆΡΑ, δεν νομίζω ν' αλλάξω εύκολα γνώμη...
Άσχετο-σχετικό: ισχύει πως ακόμη και τα δικύλινδρα GS έχουν ζητήματα αξιοπιστίας;Το βάρεσα με το Defy μου
μου αρέσει η αυτογνωσία σου, μπράβο Γρηγορη
Να τα λέμε όλα!
Το βάρεσα με το Defy μου
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
Πολύ όμορφες οι ζάντες με τα λεπτές ακτίνες. (Πρόβλημα του πακιστανού που θα τις καθαρίζει).
WTF διαβάζουμε πρωινιάτικα?
Βραδυ γραφηκε. Η δημοσιευση εγινε πρωινιάτικα!
Nice
NOT
Πολύ κακό για το τίποτα τελικά!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Οδήγησα C3 1,6 Sensodrive για λίγο και λιγα χλμ.
Αισθητικά έχω πει πολλές φορές ότι το C3 (πρώτη γενιά) μ’ αρέσει. Από τα τελευταία μοντέλα που η Citroen είχε έμπνευση. Το συγκεκριμένο έχει υπέροχους χρωματικούς συνδυασμούς. Ανοιχτό πράσινο έξω, πολύ μπεζ και λίγες δόσεις μαύρου και γκρι μέσα. Πολύ όμορφες οι ζάντες με τα λεπτές ακτίνες. (Πρόβλημα του πακιστανού που θα τις καθαρίζει).Έλα Παναγία μου!!!
(ασχολίαστα τα πλατοκαθίσματα … )
Μια ευκαιρία υπήρχε να αφαιρεθούν και χάθηκε.
Φάουλ σε κάτι με το λεβιέ. Έχει το + προς τα μπροστά και το – προς τα πίσω. Αντίθετα από αυτό που συνήθως ασυνείδητα πάει το χέρι να κατεβάσει ή να ανεβάσει. Μια λογική … 'σπρώχνω' μπροστά για να ανεβάσω και 'μπατσίζω' προς τα πίσω για να κατεβάσω.
Από μικρός που έπαιζα με τιμονιέρες έτσι έβαζα την αλλαγή ταχυτήτων, πάνω βάζεις κάτω βγάζεις. Αυτό μου φαινόταν λογικό, σπρώχνεις για να πας πιο γρήγορα και τραβάς για να κόψεις ακόμα και τώρα έτσι το χω.
Μπράβο σε αυτούς που αποφάσισαν να το κάνουν έτσι, έχουμε τα ίδια μυαλά . Ο μοναδικός λόγος που θα μπορούσα να το αγοράσω. -
Ενώ Πάνο ξεκινάς σωστά ως προς την αισθητική του κατασκευάσματος αυτού, το χαλάς στα πρακτικά. Οι αλλαγές αυτές είναι λάθος γιατί είναι αντίθετες με τις δυνάμεις που ασκούνται. Όταν για παράδειγμα επιβραδύνεις, είναι ευκολότερο να σπρώξεις για να κατεβάσεις γιατί το χέρι βοηθιέται από την αδράνεια και πηγαίνει πιο εύκολα προς τα εμπρός. Για αυτό και είναι έτσι σε όλα τα αγωνιστικά.
-
To c3 δεν ειναι αγωνιστικο.. Νιωθω επισης δικαιωμενος που δε σκαλωσα μονο εγω με τα προβληματα του Πακι με τις ζαντες και στην αποθεωση της αισθητικης του απερχομενου c3...
-
Tο θεμα με το Πακι ειναι ... απαντηση μου προς τον κατοχο του αυτοκινήτου ότι ειναι ωραίες μεν οι ζάντες αλλά δυσκολες δε στο καθαρισμα.
Μη κολλάτε στην -υποκειμενική- αισθητική πλευρά. Και για να απολογηθώ για το σχόλιο μου πιστευοντας ότι η Citroen έδωσε το στυλ της στην πρώτη γενιά C3 και C4 φτιάχνοντας απο τα ωραιότερα στις κατηγορίες τους και μετά δεν ξεχώρισε στους διαδόχους ειναι καθαρα προσωπική μου άποψη. Το C3 δεν ειναι supercar αλλά supermini και ανταγωνιστές του ήταν ... όλα τα προηγούμενα ... Yaris, Micra, Fiesta ακόμα και Aveo. Προσωπικά το βρίσκω ωραιότερο αυτού του ανταγωνισμού. Οποτε @Νονέ δεν υπάρχει 'αποθέωση' απλώς προσωπική αποψη. Τιποτα παραπανω και τιποτα λιγότερο.@Πάνο η διάταξη του + και - στο Sensodrive είναι 'λανθασμένη'. Δεν αφορά μονο στα ημιαυτόματα υπεραυτοκίνητα αλλά και σε πιο συμβατικά αμαξια που έχουν τοποθετηθεί τετοια κιβώτια με την αντιθετη διάταξη.
ΥΓ. Το 4ΤΦΒΕ φανταζομαι ξέρει για ποιο C3 προκειται!!! Οποιοδήποτε αρνητικό σχόλιο επιφέρει ... αφορισμό!
-
Kαλά όσον αφορά το κιβώτιο δεν λέω ότι είναι σωστό απλά έτσι θα με βόλευε γιατί έτσι το χω συνηθίσει (έστω και εξομοιωτικά ).
-
Εγώ χωρίς να έχω συνηθίσει εξομοιωτικά δυσκολευόμουνα πολύ να χρησιμοποιήσω το +εμπρός/-πίσω στο αυτοκίνητό μου, πρακτικά δεν μπορούσα να το οδηγήσω χωρίς να πρέπει να το σκεφτώ και αν κοιτάκω το μοχλό... το αντίθετο μου φαινόταν πολύ πιο αυτονόητο. Μάλιστα σε κάποιο φέις-λιφτ του αλλάξανε τη φορά αποδεχόμενοι το λάθος τους. Από μελέτη στο διαδίκτυο βρήκα και έκανα την μετατροπή, απλά αλλάζεις 2 καλώδια μεταξύ τους και πλέον το χρησιμοποιώ πολύ πιο άνετα χωρίς να το σκέφτομαι καν.
Επειδή δεν άλλαξα την ένδειξη + και - (για οικονομία, σιγά μην πάρω το πλαισιάκι) απλά θεωρώ το + ότι ανεβάζει στροφές και δύναμη και το - το αντίθετο! -
Το ίδιο 'λαθος' παντως το ειχε και το Tiptronic.
Και στα Audi που δεν ειχαν paddles αλλά κουμπιά στο τιμόνι απλώς ξενερωνε η ημιαυτοματη λειτουργία!
Εκει βεβαια -που για ολα υπάρχει μια εξηγηση- απλώς το + προς τα εμπρος σημαινε 'ανεβασμα', το - προς τα πίσω 'κατεβασμα'!!!! -
Στα νορμαλ αυτοκινητα (δεν μιλαω για supercars ουτε για κατασκευες των 100Κ €), το TCT ειναι το μονο αυτοματο που εχει τον μοχλο να ανεβοκατεβαζει σωστα;
-
Νομίζω και στις BMW είναι έτσι.
Οδήγησα....