-
Γειά χαρά σε όλους
**Θα ήθελα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τη γνώμη σας, και την εμπειρία σας,
σε κάτι, νομίζω 'θεόκουφο' που μου συνέβη...... **Πριν από λίγες μέρες, κατεβαίνοντας μια, ήπιας κλήση κατηφόρα, με αρκετά χαμηλή ταχύτητα,
γιατί και άπειρος οδηγός είμαι, αλλά και ο δρόμος αυτός είναι πολύ στενός, με παρκαρισμένα αυτοκίνητα και από τις δυο πλευρές του, προκύπτει το εξής:Πατάω απαλά το φρενάκι, και το νιώθω, χωρίς υπερβολές, 'πέτρα'...
Σε κλάσματα του δευτερολέπτου, ξαναπατάω φρένο,τίποτα, μπλοκαρισμένο σκέτη 'πετρα' (!!), και σηκώνω χειρόφρενο...!Στα, χωρίς υπερβολές, 2 με 3 δευτερόλεπτα που διήρκησε το συμβάν, έχουμε τον παρακάτω απολογισμό (...) :
-
Ένα γδάρσιμο χωρίς 'λακούβα' στο πίσω αριστερό φτερό του αυτοκινητου που έτυχε να είναι εκεί παρκαρισμένο
(Μακάρι να μπορούσα να ανεβάσω, τη σχετική φωτογραφία που τράβηξα, για να την υποβάλλω στην Ασφαλιστική μου, για να δείτε, το ευτυχώς 'αθώον' του πράγματος...) -
Ένα, παρόμοιας βαρύτητας γδάρσιμο, στο δικό μου δεξιό μπροστινό φτερό.
3) Ακινητοποίηση του αυτοκινήτου μου (με μάζεψε η Οδική Βοήθεια...), λόγω κομμένου (!!) ημίμπαρου δεξιού τροχού...!
Αυτή ήταν, επίσημα, η ζημιά που μου είπαν στην Αντιπροσωπεία.
Να σημειωθεί ότι το αμάξι, είναι μόλις 2 μηνών (!!), 'μωρό' δηλαδή (...), με 1340 Km.
Κατά τη γνώμη σας :
- Δικαιολογείται το μπλοκάρισμα των φρένων, σε 2 μηνών αμάξι, και με τα χιλιόμετρα αυτά...??
- Είναι δυνατόν, σαν συνέπεια ενός 'τρακαρίσματος -ρουτίνας', για το χάος της Αθήνας,
χωρίς δηλαδή (ευτυχώς...) ιδιαίτερες υλικές ζημιες,
να παθαίνει ένα αμάξι (2 μηνών), τέτοια ζημια...??
Να σημειώσω επίσης, σαν 'τελευταίες εξελίξεις' :
-
Tο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο που τους το πήγα με το Γερανό, και το οποίο, παρεμπιπτόντως (...), είναι η Αντιπροσωπεία απ'όπου το αγόρασα,
δεν μου έκανε την παραμικρή εξυπηρέτηση, ως προς το να επιδιώξει, όχι 'ελληναράδικα', αλλά τεκμηριωμένα και αντικειμενικά, στο να περαστεί η ζημιά στην Εργοστασιακή μου Εγγύηση... -
Έχω επικοινωνήσει, επίσημα, με την Ford Motor Hellas (το αμάξι είναι Ford Fiesta Titanium 2012),
και ελπίζω, έμπρακτα,
να αποδειχθεί οτι παρέχουν βαρβάτες και ουσιαστικές After Sale Υπηρεσίες στου πελάτες τους...
Ως εκ τούτου, η εβδομάδα, ανεξάρτητα από το εκλογικό αποτέλεσμα ,
αναμένεται γεμάτη εξελίξεις......Σας ευχαριστώ θερμά! Κάθε σκέψη -εμπειρία και συμβουλή σας, μού είναι απίστευτα χρήσιμη...!
-
-
Γειά χαρά σε όλους
**Θα ήθελα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τη γνώμη σας, και την εμπειρία σας,
σε κάτι, νομίζω 'θεόκουφο' που μου συνέβη...... **Πριν από λίγες μέρες, κατεβαίνοντας μια, ήπιας κλήση κατηφόρα, με αρκετά χαμηλή ταχύτητα,
γιατί και άπειρος οδηγός είμαι, αλλά και ο δρόμος αυτός είναι πολύ στενός, με παρκαρισμένα αυτοκίνητα και από τις δυο πλευρές του, προκύπτει το εξής:Πατάω απαλά το φρενάκι, και το νιώθω, χωρίς υπερβολές, 'πέτρα'...
Σε κλάσματα του δευτερολέπτου, ξαναπατάω φρένο,τίποτα, μπλοκαρισμένο σκέτη 'πετρα' (!!), και σηκώνω χειρόφρενο...!Στα, χωρίς υπερβολές, 2 με 3 δευτερόλεπτα που διήρκησε το συμβάν, έχουμε τον παρακάτω απολογισμό (...) :
-
Ένα γδάρσιμο χωρίς 'λακούβα' στο πίσω αριστερό φτερό του αυτοκινητου που έτυχε να είναι εκεί παρκαρισμένο
(Μακάρι να μπορούσα να ανεβάσω, τη σχετική φωτογραφία που τράβηξα, για να την υποβάλλω στην Ασφαλιστική μου, για να δείτε, το ευτυχώς 'αθώον' του πράγματος...) -
Ένα, παρόμοιας βαρύτητας γδάρσιμο, στο δικό μου δεξιό μπροστινό φτερό.
3) Ακινητοποίηση του αυτοκινήτου μου (με μάζεψε η Οδική Βοήθεια...), λόγω κομμένου (!!) ημίμπαρου δεξιού τροχού...!
Αυτή ήταν, επίσημα, η ζημιά που μου είπαν στην Αντιπροσωπεία.
Να σημειωθεί ότι το αμάξι, είναι μόλις 2 μηνών (!!), 'μωρό' δηλαδή (...), με 1340 Km.
Κατά τη γνώμη σας :
- Δικαιολογείται το μπλοκάρισμα των φρένων, σε 2 μηνών αμάξι, και με τα χιλιόμετρα αυτά...??
- Είναι δυνατόν, σαν συνέπεια ενός 'τρακαρίσματος -ρουτίνας', για το χάος της Αθήνας,
χωρίς δηλαδή (ευτυχώς...) ιδιαίτερες υλικές ζημιες,
να παθαίνει ένα αμάξι (2 μηνών), τέτοια ζημια...??
Να σημειώσω επίσης, σαν 'τελευταίες εξελίξεις' :
-
Tο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο που τους το πήγα με το Γερανό, και το οποίο, παρεμπιπτόντως (...), είναι η Αντιπροσωπεία απ'όπου το αγόρασα,
δεν μου έκανε την παραμικρή εξυπηρέτηση, ως προς το να επιδιώξει, όχι 'ελληναράδικα', αλλά τεκμηριωμένα και αντικειμενικά, στο να περαστεί η ζημιά στην Εργοστασιακή μου Εγγύηση... -
Έχω επικοινωνήσει, επίσημα, με την Ford Motor Hellas (το αμάξι είναι Ford Fiesta Titanium 2012),
και ελπίζω, έμπρακτα,
να αποδειχθεί οτι παρέχουν βαρβάτες και ουσιαστικές After Sale Υπηρεσίες στου πελάτες τους...
Ως εκ τούτου, η εβδομάδα, ανεξάρτητα από το εκλογικό αποτέλεσμα ,
αναμένεται γεμάτη εξελίξεις......Σας ευχαριστώ θερμά! Κάθε σκέψη -εμπειρία και συμβουλή σας, μού είναι απίστευτα χρήσιμη...!
-
-
Γειά χαρά σε όλους
**Θα ήθελα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ τη γνώμη σας, και την εμπειρία σας,
σε κάτι, νομίζω 'θεόκουφο' που μου συνέβη...... **Πριν από λίγες μέρες, κατεβαίνοντας μια, ήπιας κλήση κατηφόρα, με αρκετά χαμηλή ταχύτητα,
γιατί και άπειρος οδηγός είμαι, αλλά και ο δρόμος αυτός είναι πολύ στενός, με παρκαρισμένα αυτοκίνητα και από τις δυο πλευρές του, προκύπτει το εξής:Πατάω απαλά το φρενάκι, και το νιώθω, χωρίς υπερβολές, 'πέτρα'...
Σε κλάσματα του δευτερολέπτου, ξαναπατάω φρένο,τίποτα, μπλοκαρισμένο σκέτη 'πετρα' (!!), και σηκώνω χειρόφρενο...!Στα, χωρίς υπερβολές, 2 με 3 δευτερόλεπτα που διήρκησε το συμβάν, έχουμε τον παρακάτω απολογισμό (...) :
-
Ένα γδάρσιμο χωρίς 'λακούβα' στο πίσω αριστερό φτερό του αυτοκινητου που έτυχε να είναι εκεί παρκαρισμένο
(Μακάρι να μπορούσα να ανεβάσω, τη σχετική φωτογραφία που τράβηξα, για να την υποβάλλω στην Ασφαλιστική μου, για να δείτε, το ευτυχώς 'αθώον' του πράγματος...) -
Ένα, παρόμοιας βαρύτητας γδάρσιμο, στο δικό μου δεξιό μπροστινό φτερό.
3) Ακινητοποίηση του αυτοκινήτου μου (με μάζεψε η Οδική Βοήθεια...), λόγω κομμένου (!!) ημίμπαρου δεξιού τροχού...!
Αυτή ήταν, επίσημα, η ζημιά που μου είπαν στην Αντιπροσωπεία.
Να σημειωθεί ότι το αμάξι, είναι μόλις 2 μηνών (!!), 'μωρό' δηλαδή (...), με 1340 Km.
Κατά τη γνώμη σας :
- Δικαιολογείται το μπλοκάρισμα των φρένων, σε 2 μηνών αμάξι, και με τα χιλιόμετρα αυτά...??
- Είναι δυνατόν, σαν συνέπεια ενός 'τρακαρίσματος -ρουτίνας', για το χάος της Αθήνας,
χωρίς δηλαδή (ευτυχώς...) ιδιαίτερες υλικές ζημιες,
να παθαίνει ένα αμάξι (2 μηνών), τέτοια ζημια...??
Να σημειώσω επίσης, σαν 'τελευταίες εξελίξεις' :
-
Tο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο που τους το πήγα με το Γερανό, και το οποίο, παρεμπιπτόντως (...), είναι η Αντιπροσωπεία απ'όπου το αγόρασα,
δεν μου έκανε την παραμικρή εξυπηρέτηση, ως προς το να επιδιώξει, όχι 'ελληναράδικα', αλλά τεκμηριωμένα και αντικειμενικά, στο να περαστεί η ζημιά στην Εργοστασιακή μου Εγγύηση... -
Έχω επικοινωνήσει, επίσημα, με την Ford Motor Hellas (το αμάξι είναι Ford Fiesta Titanium 2012),
και ελπίζω, έμπρακτα,
να αποδειχθεί οτι παρέχουν βαρβάτες και ουσιαστικές After Sale Υπηρεσίες στου πελάτες τους...
Ως εκ τούτου, η εβδομάδα, ανεξάρτητα από το εκλογικό αποτέλεσμα ,
αναμένεται γεμάτη εξελίξεις......Σας ευχαριστώ θερμά! Κάθε σκέψη -εμπειρία και συμβουλή σας, μού είναι απίστευτα χρήσιμη...!
-
-
Σε παρόμοιο τρακάρισμα σε ευθεία (αλλά πιωμένος ο νεαρός που οδηγούσε), με όμοιες ζημιές, και εκείνου είχε σπάσει μέρος του συστήματος. Συγκεκριμένα είχε χτυπήσει ένα παρκαρισμένο που είχε τον τροχό του γυρισμένο προς τα έξω. Με αποτέλεσμα ο τροχός του νεαρού να μην στρίβει, οπότε παρότι έκανε προσπάθεια να διαφύγει δεν τα κατάφερε. Για να μετακινήσουμε το αμάξι δυσκολευτήκαμε αρκετά. Οπότε φαντάζομαι και στην δική σου περίπτωση κάτι παρόμοιο έγινε.
Η συγκεκριμένη ζημιά δεν μπορεί να περαστεί στην εγγύηση φυσικά. Τώρα σχετικά με το θέμα του φρεναρίσματος τι να σου πω. Μήπως το ABS σου προκάλεσε αυτήν τη αίσθηση?
-
Σπασμένο ακρόμπαρο λόγω τέτοιου τρακαρίσματος μπορεί να συμβεί μόνο αν βρει η ρόδα σου στην ρόδα του άλλου και μάλιστα με μεγάλη δύναμη. Αν δεν ακούμπησαν οι ρόδες σας δεν είναι από το ατύχημα η ζημία. Το ατύχημα όμως μπορεί να προκληθηκε από αστοχία του ακρόμπαρου, δηλαδή να έσπασε μόνο του και για αυτό να μην μπόρεσες να φρενάρεις! Ψάξε το με πραγματογνώμονα. Αν πράγματι ήταν αστοχία υλικού θα πρέπει να στο επισκευάσουν δωρεάν, όπως επίσης και να καλύψουν τις ζημιές από το τρακάρισμα, τουλάχιστον στο δικό σου όχημα (του άλλου θα το καλύψει η ασφαλιστική σου).
-
Απο οτι ειδα (σε προηγουμενα ποστς σου ) ειχες μαλλον μεικτη και νομικη βοηθεια.
Ηρθε η ωρα τους λοιπον..
Εκτος και αν αλλαξες το συμβολαιο σου....Τωρα το γεγονος οτι πετρωσαν τα φρενα ειναι θεμα, που αν ισχυει θα πρεπει να στο καλυψει η εγγυηση και να επισκευασθει ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ, αλλα ΚΑΙ τη ζημια που προεκληθη λογω αυτου...
Δηλαδη η ζημια εγινε επειδη
1 τα φρενα και/η το χειροφρενο δεν λειτουργησαν σωστα (εγγυηση) με αποτελεσμα να 'βρεις' και να κοψεις ακρομπαρο.
2.Εναλλακτικα το ακρομπαρο μπορει να ηταν ηδη κομμενο (οποτε ειναι στην εγγυηση) και με το φρενο-χειροφρενο το
αποτελειωσες και το εχασες το αμαξι.
3. μηπως επεσες σε λαδια..? και το οτι τσουλαγες σου εδωσε την αισθηση οτι πετρωσαν τα φρενα..με το χειροφρενο
αποτελειωσες το 'σλαλομ' και βρηκες τον αλλο και εσπασε μετα την κρουση το ακρομπαρο..?..εδω αντιο εγγυηση.εαν στο περασουν στην εγγυηση ζητα να σου φτιαξουν και το φτερακι...διοτι ευθυνονται.
Για δες -γκουγκλ-μπας και υπαρχει καμμια ανακληση για αυτο το θεμα στα φιεστα (συστημα διευθυνσης, φρενα,...κλπ)
Ποσο μπορει να εχει ενα ακρομπαρο με εργασια βαλε βγαλε..?..αναρωτιεμαι
-
Χρειάζεσται αποδείξεις για να τα αναλάβει η αντιπροσωπεία. Άρα θα πρέπει το φρένο να 'πετρώνει' και μετά την επισκευή, ή να υπάρχουν στο ακρόμπαρο σημάδια αστοχίας. Από την άλλη έχουμε έναν νέο οδηγό χωρίς εμπειρία. Μπορεί να έκανε λάθος χειρισμό και να μην το κατάλαβε καν. Ή ακόμα ξαναλέω να μπέρδεψε το 'πέτρωμα' με το 'χτύπημα' του ABS.
Δεν λέω ότι είναι λάθος του παιδιού, αλλά σίγουρα δεν μπορείς να ζητήσεις αποζημείωση χωρίς να έχεις απτές αποδείξεις. Το αν το ακρόμπαρο αστόχησε φαίνεται. Όπως και το αν έσπασε λόγω της επαφής των τροχών. Ας ελέγξει το ακρόμπαρο για αρχή και βλέπουμε.
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Χρειάζεσται αποδείξεις για να τα αναλάβει η αντιπροσωπεία. Άρα θα πρέπει το φρένο να 'πετρώνει' και μετά την επισκευή, ή να υπάρχουν στο ακρόμπαρο σημάδια αστοχίας. Από την άλλη έχουμε έναν νέο οδηγό χωρίς εμπειρία. Μπορεί να έκανε λάθος χειρισμό και να μην το κατάλαβε καν. Ή ακόμα ξαναλέω να μπέρδεψε το 'πέτρωμα' με το 'χτύπημα' του ABS.Δεν λέω ότι είναι λάθος του παιδιού, αλλά σίγουρα δεν μπορείς να ζητήσεις αποζημείωση χωρίς να έχεις απτές αποδείξεις. Το αν το ακρόμπαρο αστόχησε φαίνεται. Όπως και το αν έσπασε λόγω της επαφής των τροχών. Ας ελέγξει το ακρόμπαρο για αρχή και βλέπουμε.
+1000
Μήπως το τράβηγμα του χειρόφρενου (που δεν συνάδει με άπειρο οδηγό) έγινε την ώρα που δούλευε το ABS και χειροτέρευσε τα πράγματα?
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα κομμένο ημίμπαρο μπορεί να 'πετρώσει'(!) τα φρένα. Αυτό που θα έκανε πιθανότατα θα ήταν να βγάλει το αυτοκίνητο εκτός πορείας - τα φρένα δεν έχουν άμεση σχέση (την στιγμή που κόπηκε το ημίμπαρο - αργοτερα θα μπορούσε...)
-
Tο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο που τους το πήγα με το Γερανό, και το οποίο, παρεμπιπτόντως (...), είναι η Αντιπροσωπεία απ'όπου το αγόρασα,
δεν μου έκανε την παραμικρή εξυπηρέτηση, ως προς το να επιδιώξει, όχι 'ελληναράδικα', αλλά τεκμηριωμένα και αντικειμενικά, στο να περαστεί η ζημιά στην Εργοστασιακή μου Εγγύηση... -
Έχω επικοινωνήσει, επίσημα, με την Ford Motor Hellas (το αμάξι είναι Ford Fiesta Titanium 2012),
και ελπίζω, έμπρακτα,
να αποδειχθεί οτι παρέχουν βαρβάτες και ουσιαστικές After Sale Υπηρεσίες στου πελάτες τους...
Για το 1)
Το συνεργείο προφανώς έχει δει οτι τα φρένα λειτουργούν κανονικά,οτι το ημίμπαρο έχει σπάσει απο την επαφή στο άλλο αυτοκίνητο και δεν συντρέχει λόγος εγγύησης, όπως προφανώς έχει ξαναδεί το έργο 'τράκαρα γιατι δεν έπιασαν τα φρένα ή/και δεν άνοιξαν οι αερόσακοι κλπ κλπ και πρέπει να πληρώσω τις ζημιές απο την τσέπη μου - φταίει το αυτοκίνητο να επισκευασθούν όλα στην εγγύηση' πολλές πολλές φορές. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ οτι και ο anasmzak το κάνει με υστεροβουλία, ο άνθρωπος εκτος του οτι παραδέχεται οτι δεν εχει οδηγική εμπειρία προς το παρόν ρωτάει, δεν απαιτεί. Υπάρχουν όμως παρα πολλοί άλλοι καθημερινά που το κάνουν με μόνο σκοπό να φτιάξουν το αυτοκίνητο τους τζάμπα...Για το 2)
Τι ακριβώς περιμένεις να πράξει η ford για να αποδείξει τις βαρβάτες After Sales υπηρεσίες της? -
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα κομμένο ημίμπαρο μπορεί να 'πετρώσει'(!) τα φρένα.Θα μπορούσε ο 'τρελός' τροχός να δίνει ότι να 'ναι αίσθηση στο πεντάλ! Όπως και να έχει πρέπει να ερευνηθεί το θέμα με το ακρόμπαρο!
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Σε παρόμοιο τρακάρισμα σε ευθεία (αλλά πιωμένος ο νεαρός που οδηγούσε), με όμοιες ζημιές, και εκείνου είχε σπάσει μέρος του συστήματος. Συγκεκριμένα είχε χτυπήσει
ένα παρκαρισμένο **που είχε τον τροχό του γυρισμένο προς τα έξω. **
Με αποτέλεσμα ο τροχός του νεαρού να μην στρίβει, οπότε παρότι έκανε προσπάθεια να διαφύγει δεν τα κατάφερε. Για να μετακινήσουμε το αμάξι δυσκολευτήκαμε αρκετά. **Οπότε φαντάζομαι και στην δική σου περίπτωση κάτι παρόμοιο έγινε. **Πολύ καλή παρατήρηση!
Μόνο που, εγώ βρήκα, με πολύ χαμηλή ταχύτητα (αφού, δόξα τω Θεώ, τράβηξα έγκαιρα χειρόφρενο...),
στο πίσω φτερό του παρκαρισμένου,
προκαλώντας απίστευτα ΑΣΗΜΑΝΤΗ ΖΗΜΙΑ στο φτερό του, σε σύγκριση με τη ΔΥΣΑΝΑΛΟΓΗ και ΑΚΥΡΗ δική μου ζημιά -του κομμένου δηλαδή ημίμπαρου...!Δείτε τις 'ομηρικές' ζημιές, που ευτυχώς (...), προκάλεσα στο παρκαρισμένο Opel Corsa,
και που 'δικαιολογούν' (???) το κομμένο μου ημίμπαρο...! -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Σπασμένο ακρόμπαρο λόγω τέτοιου τρακαρίσματος μπορεί να συμβεί μόνο αν βρει η ρόδα σου στην ρόδα του άλλου και μάλιστα με μεγάλη δύναμη. Αν δεν ακούμπησαν οι ρόδες σας δεν είναι από το ατύχημα η ζημία. Το ατύχημα όμως μπορεί να προκληθηκε από αστοχία του ακρόμπαρου, δηλαδή να έσπασε μόνο του και για αυτό να μην μπόρεσες να φρενάρεις! Ψάξε το με πραγματογνώμονα. Αν πράγματι ήταν αστοχία υλικού θα πρέπει να στο επισκευάσουν δωρεάν, όπως επίσης και να καλύψουν τις ζημιές από το τρακάρισμα, τουλάχιστον στο δικό σου όχημα (του άλλου θα το καλύψει η ασφαλιστική σου).Αυτό σκέφτομαι κι εγώ...
**Και το μεγάλο θέμα είναι,
τί θα μπορούσε να είχε συμβεί, αν, βρισκόμενος στην εθνική,
μην μπορώντας να αποφύγεις το κουφάρι ενός άτυχου σκοτωμένου ζώου, προφανώς το πατούσες...
Νομίζω, η ενέργεια που θα απορροφούσε ο τροχός, θα ήταν ΠΟΛΥ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ από αυτήν του ατυχήματος 'γραντζουνιά',
που, ΠΑΡΟΛΑ ΑΥΤΑ, είχε σαν αποτέλεσμα => ΚΟΜΜΕΝΟ ΗΜΙΜΠΑΡΟ......Μπορείς να φανταστείς τις συνέπειες...???**
-
υπάρχει περίπτωση να σου είχε σβήσει το αυτοκίνητο; Όταν το ακινητοποίησες, λειτουργούσε ο κινητήρας;
Παρόμοια περίπτωση (στενός δρόμος, ελαφρά κλίση, παρκαρισμένο με γυρισμένους τροχούς) είχε συμβεί σε φίλη την πρώτη φορά που πήρε το αυτοκίνητό της μετά το δίπλωμα.
Δεν χρειάζεται μεγάλη ταχύτητα πάντως, η ορμή και το βάρος είναι αρκετά μεγάλη δύναμη ακόμα και με μικρές ταχύτητες. -
Και εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου. Ότι έσβησε ή ότι μπήκε το abs. To δικό μου πχ, αν κάνεις σβούρες και πας να πατήσεις φρένο, παθαίνει ένα κοκομπλόκο και το πεντάλ γίνεται πέτρα. Φρενάρει αλλά θέλει πολλή δύναμη.
Έχεις κάνει γενικά δοκιμές να δεις πως δουλεύει το abs?
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Μήπως το τράβηγμα του χειρόφρενου (που δεν συνάδει με άπειρο οδηγό) έγινε την ώρα που δούλευε το ABS και χειροτέρευσε τα πράγματα?
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα κομμένο ημίμπαρο μπορεί να 'πετρώσει'(!) τα φρένα. Αυτό που θα έκανε πιθανότατα θα ήταν να βγάλει το αυτοκίνητο εκτός πορείας - τα φρένα δεν έχουν άμεση σχέση (την στιγμή που κόπηκε το ημίμπαρο - αργοτερα θα μπορούσε...)
-
Tο Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο που τους το πήγα με το Γερανό, και το οποίο, παρεμπιπτόντως (...), είναι η Αντιπροσωπεία απ'όπου το αγόρασα,
δεν μου έκανε την παραμικρή εξυπηρέτηση, ως προς το να επιδιώξει, όχι 'ελληναράδικα', αλλά τεκμηριωμένα και αντικειμενικά, στο να περαστεί η ζημιά στην Εργοστασιακή μου Εγγύηση... -
Έχω επικοινωνήσει, επίσημα, με την Ford Motor Hellas (το αμάξι είναι Ford Fiesta Titanium 2012),
και ελπίζω, έμπρακτα,
να αποδειχθεί οτι παρέχουν βαρβάτες και ουσιαστικές After Sale Υπηρεσίες στου πελάτες τους...
Για το 1)
Το συνεργείο προφανώς έχει δει οτι τα φρένα λειτουργούν κανονικά,οτι το ημίμπαρο έχει σπάσει απο την επαφή στο άλλο αυτοκίνητο και δεν συντρέχει λόγος εγγύησης, όπως προφανώς έχει ξαναδεί το έργο 'τράκαρα γιατι δεν έπιασαν τα φρένα ή/και δεν άνοιξαν οι αερόσακοι κλπ κλπ και πρέπει να πληρώσω τις ζημιές απο την τσέπη μου - φταίει το αυτοκίνητο να επισκευασθούν όλα στην εγγύηση' πολλές πολλές φορές. Για να μην παρεξηγηθώ, δεν εννοώ οτι και ο anasmzak το κάνει με υστεροβουλία, ο άνθρωπος εκτος του οτι παραδέχεται οτι δεν εχει οδηγική εμπειρία προς το παρόν ρωτάει, δεν απαιτεί. Υπάρχουν όμως παρα πολλοί άλλοι καθημερινά που το κάνουν με μόνο σκοπό να φτιάξουν το αυτοκίνητο τους τζάμπα...Για το 2)
Τι ακριβώς περιμένεις να πράξει η ford για να αποδείξει τις βαρβάτες After Sales υπηρεσίες της?Καταρχάς, να διευκρινίσω, οτι, έχω δίπλωμα μια 10ετία,
αλλά, επειδή δεν είχα σταθερά δικό μου αυτοκίνητο, στη διάθεσή μου, και οδηγούσα περιστασιακά,
'νιώθω' μη έμπειρος οδηγός, και γι αυτό δεν διστάζω, να έχω και το 'Ν' βεντουζαρισμένο στο πίσω παμπρίζ...
Έτσι ώστε, να έχουν 'στα υπόψιν τους', οι πίσω μου, ενδεχόμενη αστοχία ή αδράνειά μου...http://s1054.photobucket.com/albums/s486/anasmzak/
Αν θέλεις, δες τις φωτογραφίες αυτές, που, μαζί με άλλες που τράβηξα, και έστειλα τόσο στην Ασφαλιστική μου, όσο και στην Ford Motor Hellas,
αποδεικνύουν και την 'φοβερή' δύναμη πρόσκρουσης, με την οποία στούκαρα στο παρκαρισμένο Opel Corsa,
αλλά και το εκεί οδόστρωμα, που δεν έχει ούτε λάδια, ούτε σκαμνάκια, ούτε λακούβες -χαράδρες,
ούτε καμμιά 'extra ρόδα' που να προεξέχει (στυλ τζιπάκι...),
που να τεκμηριώνει χτύπημα απότομο, κατά την πρόσκρουση, του δικού μου τροχού => κομμένο ημίμπαρο...Αυτό που περιμένω, και προσπαθώ να κυνηγήσω, λογικά και δικαιωματικά,
είναι η Ford Motor Hellas,
λειτουργώντας για λογαριασμό 'συμφερόντων Ford', και όχι 'συμφερόντων Χ/Ψ Επίσημου Εμπόρου',
να διερευνήσει, με δικό της Πραγματογνώμονα, όλα τα ενδεχόμενα,
για το συμφέρον του ονόματός της και την αξιοπιστία των αυτοκινήτων της. -
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα κομμένο ημίμπαρο μπορεί να 'πετρώσει'(!) τα φρένα.
Θα μπορούσε ο 'τρελός' τροχός να δίνει ότι να 'ναι αίσθηση στο πεντάλ! Όπως και να έχει πρέπει να ερευνηθεί το θέμα με το ακρόμπαρο!
στο χαλαρο μπορει π.χ να ειχε ηδη σπασει πριν και στην κατηφορα το abs να δουλευε υπερωριες στον σπασμενο τροχο με αποτελεσμα να πρεπει και ο αλλος τροχος να φρεναρει με το abs αυτοματα και μαζι με το χειροφρενο ισως να εδωσε την εντυπωση στην ecu οτι ειναι γλυστερο το οδοστρωμα και να τα εκανε μανταρα
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
υπάρχει περίπτωση να σου είχε σβήσει το αυτοκίνητο; Όταν το ακινητοποίησες, λειτουργούσε ο κινητήρας;Παρόμοια περίπτωση (στενός δρόμος, ελαφρά κλίση, παρκαρισμένο με γυρισμένους τροχούς) είχε συμβεί σε φίλη την πρώτη φορά που πήρε το αυτοκίνητό της μετά το δίπλωμα.
Δεν χρειάζεται μεγάλη ταχύτητα πάντως, η ορμή και το βάρος είναι αρκετά μεγάλη δύναμη ακόμα και με μικρές ταχύτητες.Και εμένα εκεί πήγε το μυαλό μου. Ότι έσβησε ή ότι μπήκε το abs. To δικό μου πχ, αν κάνεις σβούρες και πας να πατήσεις φρένο, παθαίνει ένα κοκομπλόκο και το πεντάλ γίνεται πέτρα. Φρενάρει αλλά θέλει πολλή δύναμη.
Έχεις κάνει γενικά δοκιμές να δεις πως δουλεύει το abs?
Ειλικρινά, δεν μπορώ να θυμηθώ τίποτα...
Πάντως, το να το τσούλαγα σβηστό, για να 'εξοικονομήσω' πχ. καύσιμο, ΔΕΝ υφίσταται...
Δικός μου άνθρωπος, εδώ και πάρα πολλά χρόνια,
θυμάμαι ρολλάριζε το αμάξι του, σε ελεύθερους ανοικτούς δρόμους επαρχίας, για 'οικονομία' όπως έλεγε...
ΔΕΝ θα ξεχάσω, που κάποια στιγμή, του κλείδωσε το τιμόνι (!!!),
και από θαύμα, κατάφερε να τη γλυτώσει, στουκάροντας σ'ένα βράχο...Κάτι όμως, επίσης σημαντικό...
Το Εξουσιοδοτημένο Συνεργείο, σαν να τους ακούω (...), αναμένω να ισχυριστεί :
'Πραγματοποιηθήκε έλεγχος στα φρένα σας, και δεν εντοπίσαμε ζημιά ή δυσλειτουργία'Εγώ από την πλευρά μου,
Θα μάθω τί έφταιξε, έτσι ώστε, αν, και στον όποιο βαθμό, εναπόκειται σε μένα, να το αποφύγω και να μην ξανασυμβεί??
**Ή, 'ο μη γένοιτο', που και που, θα μου μπλοκάρουν τα φρένα, θα το στουκάρω όπου τύχει (...),
θα τους το πηγαίνω για έλεγχο, και θα μου λένε 'Δεν εντοπίσαμε καμμία βλάβη στο Σύστημα Πεδήσεως'......! ****) Να κάνω μια άσχετη ερώτηση??
Δυνατότητα 'πολλαπλής παράθεσης' υπάρχει στο Forum??
Δεν βρίσκω, αν υπάρχει, το αντίστοιχο κουμπάκι... -
Ο χρήστης cabala10 έγραψε:
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα κομμένο ημίμπαρο μπορεί να 'πετρώσει'(!) τα φρένα.
Θα μπορούσε ο 'τρελός' τροχός να δίνει ότι να 'ναι αίσθηση στο πεντάλ! Όπως και να έχει πρέπει να ερευνηθεί το θέμα με το ακρόμπαρο!
στο χαλαρο μπορει π.χ να ειχε ηδη σπασει πριν και στην κατηφορα το abs να δουλευε υπερωριες στον σπασμενο τροχο με αποτελεσμα να πρεπει και ο αλλος τροχος να φρεναρει με το abs αυτοματα και μαζι με το χειροφρενο ισως να εδωσε την εντυπωση στην ecu οτι ειναι γλυστερο το οδοστρωμα και να τα εκανε μανταρα
Κορυφαίο!!!
Αυτό όμως, αν όντως υφίσταται ως ρεαλιστικό σενάριο,
έχει κάπου εγγραφεί στο 'μαύρο κουτί' του εγκεφάλου...???Κι εγώ, που νόμιζα οτι, αφότου τρακάρησα, για την ακρίβεια γδάρθηκαν τα πλαϊνά φτερά μας (......),
οτι τότε, θα κόπηκε το ημίμπαρο...... -
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Επίσης δεν μπορώ να καταλάβω πως ένα κομμένο ημίμπαρο μπορεί να 'πετρώσει'(!) τα φρένα.
Θα μπορούσε ο 'τρελός' τροχός να δίνει ότι να 'ναι αίσθηση στο πεντάλ! Όπως και να έχει πρέπει να ερευνηθεί το θέμα με το ακρόμπαρο!
στο χαλαρο μπορει π.χ να ειχε ηδη σπασει πριν και στην κατηφορα το abs να δουλευε υπερωριες στον σπασμενο τροχο με αποτελεσμα να πρεπει και ο αλλος τροχος να φρεναρει με το abs αυτοματα και μαζι με το χειροφρενο ισως να εδωσε την εντυπωση στην ecu οτι ειναι γλυστερο το οδοστρωμα και να τα εκανε μανταρα
Κορυφαίο!!!
Αυτό όμως, αν όντως υφίσταται ως ρεαλιστικό σενάριο,
έχει κάπου εγγραφεί στο 'μαύρο κουτί' του εγκεφάλου...???Κι εγώ, που νόμιζα οτι, αφότου τρακάρησα, για την ακρίβεια γδάρθηκαν τα πλαινα φτερά μας (......),
τότε, θα κόπηκε το ημίμπαρο......Που να εχει γραφτει;
Γιατι δεν ζητας πραγματογνωμοσυνη απο ειδικο;Ο τροχος ειχε μπει κατω απο το αμαξι;Ειχες τιμονι;
-
Ξέρεις πώς είναι το πεντάλ όταν μπαίνει το ABS; Το έχεις νιώσει ποτέ;
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Ξέρεις πώς είναι το πεντάλ όταν μπαίνει το ABS; Το έχεις νιώσει ποτέ;Για να είμαι ειλικρινής, όχι...
Κορυφαίο!!!
Αυτό όμως, αν όντως υφίσταται ως ρεαλιστικό σενάριο,
έχει κάπου εγγραφεί στο 'μαύρο κουτί' του εγκεφάλου...???Κι εγώ, που νόμιζα οτι, αφότου τρακάρησα, για την ακρίβεια γδάρθηκαν τα πλαινα φτερά μας (......),
τότε, θα κόπηκε το ημίμπαρο......Που να εχει γραφτει;
Γιατι δεν ζητας πραγματογνωμοσυνη απο ειδικο;Ο τροχος ειχε μπει κατω απο το αμαξι;Ειχες τιμονι;
Εννοούσα, κάνοντας τον παραλληλισμό με τα αεροπλάνα (...),
οτι, μήπως, υπάρχει κάποιο 'ανάλογο' software εγγραφής τέτοιου τύπου δυσλειτουργιών και εμπλοκών, στον εγκέφαλο (ECU) του κάθε αυτοκινήτου...Ο τροχός, δεν υπάκουε στο τιμόνι, και έπρεπε, ο οδηγός της ΕΛΠΑ,
να μου τον κλωτσάει ή να μου τον επαναφέρει με τα χέρια, στην ευθεία, για να προχωρήσει το αμάξι και να το ανεβάσουμε στο Γερανό...
Πλαϊνό "τρακάρισμα" -γδάρσιμο => ΚΟΒΕΤΑΙ ημίμπαρο τροχού??