Ο χρήστης SU-30 έγραψε:
Γιατι ειναι μηδεν,δεν θα επρεπε να ειναι οσο τουλαχιστον στο ρελαντι(εκτος και αν με το μηδεν εννοειται οτι ειναι ιση με του ρελαντι).Αν η υποθεση βασιζεται στο οτι επειδη δεν παταμε γκαζι ο εγκεφαλος κοβει το καυσιμο,τοτε με την ιδια λογικη και στο ρελαντι δεν παταμε γκαζι αρα ο εγκεφαλος πρεπει να κοβει το καυσιμο,οποτε θα εχουμε και μηδενικη καταναλωση στο ρελαντι,πραγμα που δεν ισχυει.
Οι σύγχρονοι κινητήρες (όσοι έχουν ηλεκτρονικό ψεκασμό), πάνω από ένα όριο στροφών (συνήθως 1300-1500) κόβουν πλήρως την παροχή καυσίμου όταν δεν υπάρχει φορτίο στον κινητήρα (όταν αφήνουμε το γκάζι δηλαδή). Σε αυτή την περίπτωση ο κινητήρας λειτουργεί σαν αεροαντλία και οι βαλβίδες απλά ανοιγοκλείνουν και τα πιστόνια ανεβοκατεβαίνουν πρεσάροντας αέρα κοπανιστό. Για οικονομία καυσίμου φυσικά όλα αυτά. Στο ρελαντί δεν μπορεί να συμβεί αυτό καθότι ο κινητήρας για να δουλεύει εκεί σημαίνει ότι είναι αποσυμπλεγμένος από την μετάδοση και άρα δεν γυρίζει με εξωτερική βοήθεια. Αφού δεν γυρίζει με εξωτερική βοήθεια θα σβήσει αν δεν εγχυθεί καύσιμο. Για αυτό άλλωστε κάτω από κάποιες στροφές (1200-1300) οι εγκέφαλοι δίνουν εντολή για να ψεκαστεί βενζίνη.
Με άλλα λόγια και απαντώντας στον tractioner, η κατανάλωση είναι όντως 0.