Jun 9, 2012, 12:41 PM

Ο χρήστης iROC έγραψε:

Η ενδειξη νομιζω οτι σημαινει οτι δεν δουλευει σωστα το δυναμο.Εκτος αν πηγε να σου σβησει εκεινη την στιγμη και επεσαν πολυ οι σαλ(ή μονο στην πιεση λαδιου συμβαινει; ) .

bill ισα ισα που δεν έσβησε! καθώς περίμενα εκτός απ το γκαράζ για να ξεκινήσω!και παρατήρησα να αναβει στιγμιαία της μπαταρίας η ενδηξη ενω ειχα κανα λεπτο στο ρελαντι!απο λαδιά κομπλέ είναι!και πηρε με την πρωτη μπρος! αρα--> τέλος ζωής του δυναμό λογικά! με παιδεύει αφάνταστα που εξαρχής θα μπορούσα να ελενξω τι πεζει αν δεν μου ειχε κλειδωσει το διαγνωστικό που έχω! και τώρα ερώτηση! το δυναμό αν και οφφτοπικ με το νήμα θελει κάθε ποτε λενε οι κατασκευαστες οτι θέλει σερβις-αλλαγη!?δλδ υπάρχει κάποιο όριο ας πούμε 150000χλμ!?(εγκυκλοπαιδικά θέλω να μάθω γτ ήξερα-είχα ακούσει οτι κάθε 150.000χλμ θέλει!) παντός έψαξα στο νετ και μόλις ειδα τιμές έφριξα ~ ευρώ καινούργιο οεμ....


….όπως έχω ξαναγράψει με ποσοστό περίπου 90%, απλά θέλουν service, με 60-70-80 γιούρια νέα ρουλεμάν με αυτόματο και κάρβουνα.
Την λέξη καινούργιο την έχουμε ξεχάσει εδώ και χρόνια, μην τρελαινόμαστε.
Τα εργοστάσια που παράγουν τα alternator έχουν και τμήματα ανακατασκευής (όχι επισκευής), που δεν τα ξεχωρίζεις από τα καινούργια. Μόνον με το σήμα της ανακύκλωσης τα παίρνεις χαμπάρι που είναι στο κουτί!.
Έτσι και κάποιοι επιτήδειοι τα πουλάνε λίγο φτηνότερα από τα καινούργια, κάνοντας τους καλούς και εκμεταλλευόμενοι την αμάθεια σας, που σίγουρα τώρα πλέον δεν είσαστε αμαθείς!!!!.....
Από 120ε και μέχρι 170ε αναλόγως του τύπου.
Ταπεινή μου γνώμη είναι ότι πριν φτάσουμε στα 100000κμ πρέπει να κάνουμε το service στο alternator, για να έχουμε το κεφάλι μας σίγουρο, και να μην υποβάλουμε και την μπαταρία σε δοκιμασία!.
Α.