Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 163
    • 164
    • 165
    • 166
    • 167
    • 488
    • 489
    • 165 / 489
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    81
    9775
    219814
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      mirage last edited by

      Ο χρήστης amazing έγραψε:

      To Polo 6n δε νομίζω πως μπορεί να θεωρηθεί αυτοκίνητο

      Νταξ,με τρολλάρουν και οι mod εδώ μέσα

      Όταν βάζεις τις λέξεις αυτοκίνητο και Polo 6n μαζί τι περιμένεις;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        r200 last edited by

        Αφου δεν εγινε παραπονο για τον περιβοητο ΦΡΙΤΕΖΑ κινητηρα ΒΒΖ με τα 101 αλογα,θυμαμαι πριν 10 χρονια τον προμοταριζαν σαν να ηταν κατι το πρωτοποριακο για ατμοσφαιρικο 1.4 ενω απο '94 ειχαν βγαλει η alfa romeo με 105 αλογα και η rover με 103

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          mirage last edited by

          Λες και άλλος με τα 75 ατίθασα άτια και τις 16β δεν ήταν φριτέζα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:

            Αν ειναι Ιταλικό και Alfa, τότε είναι η ψυχή και δικαιολογείται απόλυτα. Την στιγμή που πιάνεις τα 80, το αυτοκίνητο θέλει να κάνει μπούκα και να γλύψει το άπεξ. Μαθαίνεις να ζεις με αυτό, είναι τα χούγια που **μόνο **αν είσαι alfisti μπορείς να κατανοήσεις.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vlasis-b last edited by

              παιδια εχω ενα μικρο προβλημα , αν κοιταξετε σε παλιες αναφορες μου θα δειτε οτι ειχα γραψει στο τοπικ που ελεγε για τις βλαβες που εχουν βγαλει τα αυτοκ μας , εκει λοιπον εγραφα για το lanos οτι εκοψε κατι σωληνακια , επειδη χθες εκανα καθαρισμο μηχανης παρατηρησα οτι τα ιδια σωληνακια εχουν παλι μαλακωση -φθαρει και μαλλον θα χρειαστουν παλι αλλαγη πραγμα που δεν ειναι φυσιολογικο σε καμια περιπτωση.
              θα ηθελα να ρωτησω τι φταει ? εγω λοιπον σκεφτηκα οτι μπορει να φταει το το δοχειο αναθυμιασεων για τους ελαιοατμους επειδη δεν το εχω αλλαξει ποτε ,ισχυει?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • ?
                A Former User last edited by

                Ο χρήστης amazing έγραψε:

                Τι αμάξι είναι;

                Την τρέλα μου .Το γράφω πιο πάνω,polo 6n 1.4 101ps

                Ειναι πρεμιουμ και μαλλον απο την τελευταια γκομενα που θα εριξε ο φιλος σου θα ηταν λιιιιγο υπερβαρη και κατι θα στραβωσε. Δεν εξηγηται αλλιως

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Πολλά μπορεί να κόβουν ισχύ (καύσιμο, ηλεκτρικά, καταλύτης, αισθητήρες, κινητήρας, τριβές κλπ κλπ) πιο ενδιαφέρον βρίσκω τη σφαλιάρα... Πολύ περίεργη η σφαλιάρα.... Κάνει και θόρυβο ταυτόχρονα, μήπως βρίσκει κάτι;
                  Μπορεί άραγε το διαφορικό να κάνει τίποτα περίεργο; Σε αυτά τα προσθιοκίνητα και το κιβώτιο με το διαφορικό είναι ένα μπορεί να φταίει κι αυτό; Με 3η ή με 5η τα ξεπερνάει τα 80;
                  Στροφές με 2α, 3η ανεβάζει κανονικά? Αν ναι δεν είναι τόσο θέμα στροφών, κόφτη κλπ.
                  Θεωρούμε ότι το όχημα συντηρείται κανονικά και έχει αλλάξει φίλτρα, λάδια, μπουζί και λειτουργεί σε φυσιολογικές θερμοκρασίες, παράγοντας κανονικούς ήχους και καυσαέρια οδηγούμενο από οδηγό με δίπλωμα με την αξία του και κοινή λογική.

                  Σε κάποιον για ευθυγράμμιση. Για πίσω τροχό και σε αρνητικό κάμπερ ήταν και όχι κάστερ. Σχετικά με το αν ερχότανε ή όχι σηκώνει συζήτηση για το αν φταίει χτύπημα στράβωμα ή ανικανότητα του μάστορα.
                  Σε μερικά αυτοκίνητα η μέτρηση πρέπει να γίνεται με φορτίο οπότε αυξάνεται φυσιολογικά το αρνητικό κάμπερ. Χωρίς το φορτίο δεν σου βγαίνει αρκετό το αρνητικό... Ή μετά από 2-3 ευθυγραμμίσεις και μάλιστα του προηγούμενου τύπου με υπερπροσπάθεια μπορεί να πρέπει να αλλαχτεί η βίδα ρύθμισης.... ποιος το κάνει αυτό;; Απλά σου λένε δεν ρυθμίζεται. στράβωσε κλπ...

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • G
                    gakost last edited by

                    Για τον φίλο με το Polo που τραβάει, μήπως κάνει τίποτα κουλό κανένα ESP; Μήπως την έχει ακούσει κανένας αισθητήρας και φρενάρει κάποιον τροχό; Έχεις δοκιμάσει να το απενεργοποιήσεις;

                    Για τον φίλο με το Lanos τα σωληνάκια που αναφέρεσε τι σωληνάκια είναι εννοώ για πιο κύκλωμα; Όταν τα άλλαξες πήρες τίποτα της προκοπής ή τα φθηνότερα που βρήκες;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      billopoulos last edited by

                      Και να εχει ESP και να το απενεργοποιησει, πανω απο τα 50χλμ/ωρα θα ενεργοποιηθει.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mad_max_geo last edited by

                        Ε θα βγαλει την ασφαλεια και θα το βουλωσει το ESP.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Εγω θα κοιταζα βασεις μηχανης,ακρομπαρα,μπιλιοφορους.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • V
                            vlasis-b last edited by

                            Ο χρήστης gakost έγραψε:
                            Για τον φίλο με το Polo που τραβάει, μήπως κάνει τίποτα κουλό κανένα ESP; Μήπως την έχει ακούσει κανένας αισθητήρας και φρενάρει κάποιον τροχό; Έχεις δοκιμάσει να το απενεργοποιήσεις;

                            Για τον φίλο με το Lanos τα σωληνάκια που αναφέρεσε τι σωληνάκια είναι εννοώ για πιο κύκλωμα; Όταν τα άλλαξες πήρες τίποτα της προκοπής ή τα φθηνότερα που βρήκες;

                            τα πηρα απο την αντιπροσωπεια (ακριβα)

                            • το ενα σωληνακι ειναι στο φιλτρο αερα δηλαδη ειναι το κολλαρο που παει στην πολλ/πλη εισαγωγης εχει μια διακλαδωση που παει πανω στο καπακι (δεν ξερω πως λεγετε)
                            • σωληνακι συννχρονιζε
                            • και το αλλο παλι δεν ξερω πως λεγετε αλλα μου ειπαν οτι απομακρυνει της αναθυμιασεις απο τους ελαιοατμους
                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panorg last edited by

                              Ο χρήστης r200 έγραψε:
                              Αφου δεν εγινε παραπονο για τον περιβοητο ΦΡΙΤΕΖΑ κινητηρα ΒΒΖ με τα 101 αλογα,θυμαμαι πριν 10 χρονια τον προμοταριζαν σαν να ηταν κατι το πρωτοποριακο για ατμοσφαιρικο 1.4 ενω απο '94 ειχαν βγαλει η alfa romeo με 105 αλογα και η rover με 103

                              Στο δικο μου 309.000χλμ το μονο που δεν πειραχτηκε ποτε ειναι το μοτερ,με αλλαγες λαδιων καθε 10.000χλμ ημι 10/40 Να μην μιλησω για τα αλλες βλαβες

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                r200 last edited by

                                Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:

                                Για τον φίλο με το Polo που τραβάει, μήπως κάνει τίποτα κουλό κανένα ESP; Μήπως την έχει ακούσει κανένας αισθητήρας και φρενάρει κάποιον τροχό; Έχεις δοκιμάσει να το απενεργοποιήσεις;

                                Για τον φίλο με το Lanos τα σωληνάκια που αναφέρεσε τι σωληνάκια είναι εννοώ για πιο κύκλωμα; Όταν τα άλλαξες πήρες τίποτα της προκοπής ή τα φθηνότερα που βρήκες;

                                τα πηρα απο την αντιπροσωπεια (ακριβα)

                                • το ενα σωληνακι ειναι στο φιλτρο αερα δηλαδη ειναι το κολλαρο που παει στην πολλ/πλη εισαγωγης εχει μια διακλαδωση που παει πανω στο καπακι (δεν ξερω πως λεγετε)σωληνακι υποπιεσης
                                • σωληνακι συννχρονιζε δεν υπαρχει τετοιο
                                • και το αλλο παλι δεν ξερω πως λεγετε αλλα μου ειπαν οτι απομακρυνει της αναθυμιασεις απο τους ελαιοατμους

                                σωληνακι λαδιου θα ζητησεις

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • realzeus
                                  realzeus last edited by

                                  Αναθυμιάσεων.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    gti_ last edited by

                                    Προ 2μήνου περίπου αντικατέστησα το σωληνάκι υποπίεσης (καταλήγει στην πολλαπλή εισαγωγής), το οποίο είχε σκιστεί.

                                    Οι ενδείξεις ήταν: αστάθεια στροφών στο ρελαντί (από 0,5 έως 2), αίσθηση μπουκώματος σε πάτημα γκαζιού και (μικρό) τρέμουλο στα πεντάλ με τελικό στάδιο της ασθένειας να μπει το αυτοκίνητο σε safe mode και να εισαχθεί επειγόντως στο συνεργείο.

                                    Αντικαταστάθηκε το σωληνάκι αλλά μετά από λίγες ημέρες η αστάθεια στροφών επανήλθε (μικρότερη) και το μπούκωμα μεγαλύτερο (με το ζόρι επιταχύνει). Επίσης η αίσθηση του πεντάλ γκαζιού πλέον είναι αισθητά βαριά.

                                    Τις πταίει;

                                    Εγκέφαλος; Σωληνάκι πάλι;; Και τα δύο;

                                    Το σωληνάκι την πρώτη φορά πώς μπορεί να σκίστηκε;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      fede_grs last edited by

                                      ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΝΟΙΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ. ΕΧΩ HUYNDAI GETZ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ '06. ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΑΝ ΕΠΙΑΝΑ 50-60 ΚΜ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΠΩΣ ΣΑΝ ΤΟ 'ΟΥΥΥΥ' ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΝΕΒΑΙΝΕ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ. Ο ΘΟΡΥΒΟΣ 'ΚΟΒΟΤΑΝ' ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ.

                                      ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ, ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑ 80% ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΑΛΛΑΞΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΑ ΠΑΛΙ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΧ >80,90 ΠΑΛΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΜΟΥΓΚΡΗΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΒΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΤΩ ΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ.

                                      ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ. ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΣΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ;

                                      ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        droemmen last edited by

                                        Στο clio που ακουγόταν ένας παρόμοιος θόρυβος από τους πίσω τροχούς ήταν ρουλεμαν...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giorgos20 last edited by

                                          τι διαφορα εχει στα 106/σαξο ο Μονόφυσος με τον τρίφυσο εγκεφαλο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • V
                                            vagnar last edited by

                                            Λέγοντας καμμένες βαλβίδες εννοούμε;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 163
                                            • 164
                                            • 165
                                            • 166
                                            • 167
                                            • 488
                                            • 489
                                            • 165 / 489
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr