-
Ο χρήστης amazing έγραψε:
To Polo 6n δε νομίζω πως μπορεί να θεωρηθεί αυτοκίνητο
Νταξ,με τρολλάρουν και οι mod εδώ μέσα
Όταν βάζεις τις λέξεις αυτοκίνητο και Polo 6n μαζί τι περιμένεις;
-
Αφου δεν εγινε παραπονο για τον περιβοητο ΦΡΙΤΕΖΑ κινητηρα ΒΒΖ με τα 101 αλογα,θυμαμαι πριν 10 χρονια τον προμοταριζαν σαν να ηταν κατι το πρωτοποριακο για ατμοσφαιρικο 1.4 ενω απο '94 ειχαν βγαλει η alfa romeo με 105 αλογα και η rover με 103
-
Λες και άλλος με τα 75 ατίθασα άτια και τις 16β δεν ήταν φριτέζα
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν ειναι Ιταλικό και Alfa, τότε είναι η ψυχή και δικαιολογείται απόλυτα. Την στιγμή που πιάνεις τα 80, το αυτοκίνητο θέλει να κάνει μπούκα και να γλύψει το άπεξ. Μαθαίνεις να ζεις με αυτό, είναι τα χούγια που **μόνο **αν είσαι alfisti μπορείς να κατανοήσεις.
-
παιδια εχω ενα μικρο προβλημα , αν κοιταξετε σε παλιες αναφορες μου θα δειτε οτι ειχα γραψει στο τοπικ που ελεγε για τις βλαβες που εχουν βγαλει τα αυτοκ μας , εκει λοιπον εγραφα για το lanos οτι εκοψε κατι σωληνακια , επειδη χθες εκανα καθαρισμο μηχανης παρατηρησα οτι τα ιδια σωληνακια εχουν παλι μαλακωση -φθαρει και μαλλον θα χρειαστουν παλι αλλαγη πραγμα που δεν ειναι φυσιολογικο σε καμια περιπτωση.
θα ηθελα να ρωτησω τι φταει ? εγω λοιπον σκεφτηκα οτι μπορει να φταει το το δοχειο αναθυμιασεων για τους ελαιοατμους επειδη δεν το εχω αλλαξει ποτε ,ισχυει? -
Ο χρήστης amazing έγραψε:
Τι αμάξι είναι;
Την τρέλα μου .Το γράφω πιο πάνω,polo 6n 1.4 101ps
Ειναι πρεμιουμ και μαλλον απο την τελευταια γκομενα που θα εριξε ο φιλος σου θα ηταν λιιιιγο υπερβαρη και κατι θα στραβωσε. Δεν εξηγηται αλλιως
-
Πολλά μπορεί να κόβουν ισχύ (καύσιμο, ηλεκτρικά, καταλύτης, αισθητήρες, κινητήρας, τριβές κλπ κλπ) πιο ενδιαφέρον βρίσκω τη σφαλιάρα... Πολύ περίεργη η σφαλιάρα.... Κάνει και θόρυβο ταυτόχρονα, μήπως βρίσκει κάτι;
Μπορεί άραγε το διαφορικό να κάνει τίποτα περίεργο; Σε αυτά τα προσθιοκίνητα και το κιβώτιο με το διαφορικό είναι ένα μπορεί να φταίει κι αυτό; Με 3η ή με 5η τα ξεπερνάει τα 80;
Στροφές με 2α, 3η ανεβάζει κανονικά? Αν ναι δεν είναι τόσο θέμα στροφών, κόφτη κλπ.
Θεωρούμε ότι το όχημα συντηρείται κανονικά και έχει αλλάξει φίλτρα, λάδια, μπουζί και λειτουργεί σε φυσιολογικές θερμοκρασίες, παράγοντας κανονικούς ήχους και καυσαέρια οδηγούμενο από οδηγό με δίπλωμα με την αξία του και κοινή λογική.Σε κάποιον για ευθυγράμμιση. Για πίσω τροχό και σε αρνητικό κάμπερ ήταν και όχι κάστερ. Σχετικά με το αν ερχότανε ή όχι σηκώνει συζήτηση για το αν φταίει χτύπημα στράβωμα ή ανικανότητα του μάστορα.
Σε μερικά αυτοκίνητα η μέτρηση πρέπει να γίνεται με φορτίο οπότε αυξάνεται φυσιολογικά το αρνητικό κάμπερ. Χωρίς το φορτίο δεν σου βγαίνει αρκετό το αρνητικό... Ή μετά από 2-3 ευθυγραμμίσεις και μάλιστα του προηγούμενου τύπου με υπερπροσπάθεια μπορεί να πρέπει να αλλαχτεί η βίδα ρύθμισης.... ποιος το κάνει αυτό;; Απλά σου λένε δεν ρυθμίζεται. στράβωσε κλπ... -
Για τον φίλο με το Polo που τραβάει, μήπως κάνει τίποτα κουλό κανένα ESP; Μήπως την έχει ακούσει κανένας αισθητήρας και φρενάρει κάποιον τροχό; Έχεις δοκιμάσει να το απενεργοποιήσεις;
Για τον φίλο με το Lanos τα σωληνάκια που αναφέρεσε τι σωληνάκια είναι εννοώ για πιο κύκλωμα; Όταν τα άλλαξες πήρες τίποτα της προκοπής ή τα φθηνότερα που βρήκες;
-
Και να εχει ESP και να το απενεργοποιησει, πανω απο τα 50χλμ/ωρα θα ενεργοποιηθει.
-
Ε θα βγαλει την ασφαλεια και θα το βουλωσει το ESP.
-
Εγω θα κοιταζα βασεις μηχανης,ακρομπαρα,μπιλιοφορους.
-
Ο χρήστης gakost έγραψε:
Για τον φίλο με το Polo που τραβάει, μήπως κάνει τίποτα κουλό κανένα ESP; Μήπως την έχει ακούσει κανένας αισθητήρας και φρενάρει κάποιον τροχό; Έχεις δοκιμάσει να το απενεργοποιήσεις;Για τον φίλο με το Lanos τα σωληνάκια που αναφέρεσε τι σωληνάκια είναι εννοώ για πιο κύκλωμα; Όταν τα άλλαξες πήρες τίποτα της προκοπής ή τα φθηνότερα που βρήκες;
τα πηρα απο την αντιπροσωπεια (ακριβα)
- το ενα σωληνακι ειναι στο φιλτρο αερα δηλαδη ειναι το κολλαρο που παει στην πολλ/πλη εισαγωγης εχει μια διακλαδωση που παει πανω στο καπακι (δεν ξερω πως λεγετε)
- σωληνακι συννχρονιζε
- και το αλλο παλι δεν ξερω πως λεγετε αλλα μου ειπαν οτι απομακρυνει της αναθυμιασεις απο τους ελαιοατμους
-
Ο χρήστης r200 έγραψε:
Αφου δεν εγινε παραπονο για τον περιβοητο ΦΡΙΤΕΖΑ κινητηρα ΒΒΖ με τα 101 αλογα,θυμαμαι πριν 10 χρονια τον προμοταριζαν σαν να ηταν κατι το πρωτοποριακο για ατμοσφαιρικο 1.4 ενω απο '94 ειχαν βγαλει η alfa romeo με 105 αλογα και η rover με 103Στο δικο μου 309.000χλμ το μονο που δεν πειραχτηκε ποτε ειναι το μοτερ,με αλλαγες λαδιων καθε 10.000χλμ ημι 10/40 Να μην μιλησω για τα αλλες βλαβες
-
Ο χρήστης vlasis-b έγραψε:
Για τον φίλο με το Polo που τραβάει, μήπως κάνει τίποτα κουλό κανένα ESP; Μήπως την έχει ακούσει κανένας αισθητήρας και φρενάρει κάποιον τροχό; Έχεις δοκιμάσει να το απενεργοποιήσεις;
Για τον φίλο με το Lanos τα σωληνάκια που αναφέρεσε τι σωληνάκια είναι εννοώ για πιο κύκλωμα; Όταν τα άλλαξες πήρες τίποτα της προκοπής ή τα φθηνότερα που βρήκες;
τα πηρα απο την αντιπροσωπεια (ακριβα)
- το ενα σωληνακι ειναι στο φιλτρο αερα δηλαδη ειναι το κολλαρο που παει στην πολλ/πλη εισαγωγης εχει μια διακλαδωση που παει πανω στο καπακι (δεν ξερω πως λεγετε)σωληνακι υποπιεσης
- σωληνακι συννχρονιζε δεν υπαρχει τετοιο
- και το αλλο παλι δεν ξερω πως λεγετε αλλα μου ειπαν οτι απομακρυνει της αναθυμιασεις απο τους ελαιοατμους
σωληνακι λαδιου θα ζητησεις
-
Αναθυμιάσεων.
-
Προ 2μήνου περίπου αντικατέστησα το σωληνάκι υποπίεσης (καταλήγει στην πολλαπλή εισαγωγής), το οποίο είχε σκιστεί.
Οι ενδείξεις ήταν: αστάθεια στροφών στο ρελαντί (από 0,5 έως 2), αίσθηση μπουκώματος σε πάτημα γκαζιού και (μικρό) τρέμουλο στα πεντάλ με τελικό στάδιο της ασθένειας να μπει το αυτοκίνητο σε safe mode και να εισαχθεί επειγόντως στο συνεργείο.
Αντικαταστάθηκε το σωληνάκι αλλά μετά από λίγες ημέρες η αστάθεια στροφών επανήλθε (μικρότερη) και το μπούκωμα μεγαλύτερο (με το ζόρι επιταχύνει). Επίσης η αίσθηση του πεντάλ γκαζιού πλέον είναι αισθητά βαριά.
Τις πταίει;
Εγκέφαλος; Σωληνάκι πάλι;; Και τα δύο;
Το σωληνάκι την πρώτη φορά πώς μπορεί να σκίστηκε;
-
ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ. ΑΝΟΙΓΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑΤΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΧΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΜΟΥ. ΕΧΩ HUYNDAI GETZ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥ '06. ΤΟΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ ΚΑΙΡΟ ΟΤΑΝ ΕΠΙΑΝΑ 50-60 ΚΜ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΘΟΡΥΒΟΣ ΑΠΟ ΜΠΡΟΣΤΑ ΚΑΠΩΣ ΣΑΝ ΤΟ 'ΟΥΥΥΥ' ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ ΚΑΙ ΟΣΟ ΑΝΕΒΑΙΝΕ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΤΟΣΟ ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΑΚΟΥΓΟΤΑΝ. Ο ΘΟΡΥΒΟΣ 'ΚΟΒΟΤΑΝ' ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΤΑΩ ΤΟ ΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ.
ΤΟ ΠΗΓΑ ΣΕ ΕΝΑ ΣΥΝΕΡΓΕΙΟ, ΤΟ ΚΑΝΑΜΕ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ ΚΑΙ ΜΕ ΕΙΠΑΝ ΟΤΙ ΚΑΤΑ 80% ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ. ΑΛΛΑΞΑ ΣΗΜΕΡΑ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΑΛΛΙΩΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΤΟ ΤΣΕΚΑΡΑ ΠΑΛΙ. ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΑ ΟΤΙ ΕΝ ΜΕΡΕΙ ΠΑΛΙ ΣΕ ΜΕΓΑΛΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΧ >80,90 ΠΑΛΙ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΜΟΥΓΚΡΗΤΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΚΟΒΕΙ ΜΕ ΤΟ ΠΟΥ ΠΑΤΩ ΦΡΕΝΟ ΚΑΙ ΠΕΦΤΕΙ Η ΤΑΧΥΤΗΤΑ.
ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΑΠΛΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΤΟ ΕΚΑΝΕ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ. ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΠΟΙΑ ΙΔΕΑ ΣΤΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΟΦΕΙΛΕΤΑΙ;
ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ!
-
Στο clio που ακουγόταν ένας παρόμοιος θόρυβος από τους πίσω τροχούς ήταν ρουλεμαν...
-
τι διαφορα εχει στα 106/σαξο ο Μονόφυσος με τον τρίφυσο εγκεφαλο;
-
Λέγοντας καμμένες βαλβίδες εννοούμε;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........