-
Ο χρήστης thaliarque έγραψε:
Tιμές στη Γαλλία (πηγή: http://news.autojournal.fr/news/1455735 ... DI-Audi-A3 )A3 1.2 TFSI 105 Attraction: 23.500€
A3 1.2 TFSI 105 Ambiente: 26.000€
A3 1.2 TFSI 105 Ambition: 26.000€
A3 1.2 TFSI 105 S line: 28.500€
A3 1.2 TFSI 105 Ambition Luxe: 30.700€A3 1.4 TFSI 122 Attraction: 24.500€
A3 1.4 TFSI 122 Ambiente: 27.000€
A3 1.4 TFSI 122 Ambition: 27.000€
A3 1.4 TFSI 122 S line: 29.500€
A3 1.4 TFSI 122 Ambition Luxe: 31.700€A3 1.4 TFSI 140 COD* Ambiente: 28.000€
A3 1.4 TFSI 140 COD Ambition: 28.000€
A3 1.4 TFSI 140 COD S line: 30.500€
A3 1.4 TFSI 140 COD Ambition Luxe: 32.700€A3 1.8 TFSI 180 bi-inj Ambiente: 30.000€
A3 1.8 TFSI 180 bi-inj Ambition: 30.000€
A3 1.8 TFSI 180 bi-inj S line: 32.500€
A3 1.8 TFSI 180 bi-inj Ambition Luxe: 34.700€A3 1.6 TDI 105 Attraction: 25.050€
A3 1.6 TDI 105 Ambiente: 27.550€
A3 1.6 TDI 105 Ambition: 27.550€
A3 1.6 TDI 105 S line: 30.050€
A3 1.6 TDI 105 Ambition Luxe: 32.350€A3 2.0 TDI 150 Attraction: 27.050€
A3 2.0 TDI 150 Ambiente: 29.550€
A3 2.0 TDI 150 Ambition: 29.550€
A3 2.0 TDI 150 S line: 32.050€
A3 2.0 TDI 150 Ambition Luxe: 34.250€Αυτές οι τιμές ξέρεις πόσο διαφέρουν από τις αντίστοιχες εκδόσεις του προηγούμενου (π.χ. 1.4TFSI Ambition);
-
Τιμές απερχόμενου τρίθυρου Α3 στη Γαλλία:
A3 1.2 TFSI 105 Attraction: 23.360€ (140 ευρώ λιγότερο από το νέο)
A3 1.2 TFSI 105 Ambiente/Ambition: 24.860€ (140 ευρώ λιγότερο από το νέο)
A3 1.2 TFSI 105 S line: 28.360€ (140 ευρώ λιγότερο από το νέο)
A3 1.2 TFSI 105 Ambition Luxe: 30.860€ (160 ευρώ περισσότερο από το νέο)A3 1.4 TFSI 125 Attraction: 24.480€ (20 ευρώ λιγότερο από το νέο και 3 ίπποι παραπάνω)
A3 1.4 TFSI 125 Ambiente/Ambition: 26.980€ (20 ευρώ λιγότερο από το νέο)
A3 1.4 TFSI 125 S line: 29.480€ (20 ευρώ λιγότερο από το νέο)
A3 1.4 TFSI 125 Ambition Luxe: 31.980€ (280 ευρώ περισσότερο από το νέο)A3 1.8 TFSI 160 Attraction: 27.020€ (το νέο δεν έχει αντίστοιχη έκδοση)
A3 1.8 TFSI 160 Ambiente/Ambition: 29.520€ (480 ευρώ λιγότερο από το νέο, αλλά και 20 ίπποι λιγότεροι...)
A3 1.8 TFSI 160 S line: 32.020€ (480 ευρώ λιγότερο από το νέο)
A3 1.8 TFSI 160 Ambition Luxe: 34.520€ (180 ευρώ λιγότερο από το νέο)A3 2.0 TFSI 200 Ambition: 31.560€ (1.560 ευρώ περισσότερο από το νέο 1.8 που όμως έχει 20 ίππους λιγότερους)
A3 2.0 TFSI 200 S line: 34.060€
A3 2.0 TFSI 200 Ambition Luxe: 36.560€A3 1.6 TDI 90 Attraction: 23.720€ (το νέο δεν έχει αντίστοιχη έκδοση)
A3 1.6 TDI 105 Attraction: 24.930€ (120 ευρώ λιγότερο από το νέο)
A3 2.0 TDI 140 Attraction: 26.380€ (670 ευρώ λιγότερο από το νέο που όμως έχει 10 ίππους περισσότερους)
-
-
Έχουμε νέες πληροφορίες για το αυτοκίνητο στην Ελλάδα; Τιμές, εξοπλισμοί κλπ ;
-
Κανένα καλό ριβιου υπάρχει να μας πεί αν εκτος απο απτη ποιοτητα απέκτησε (ή απελευθέρωσε) οδηγικά χαρίσματα;
Γιατι απο μοτέρ το νεο 1.4 (μονο τουρμπο έχει ή διατηρεί τον κομπρέσσορα;) COD μοτερ το βλέπω πολύ επιφυλακτικά όπως επίσης και τα 105 αλογα του 1.6 tdi φαίνονται λιγα. Αρα αυτα που θα κινηθούν εδω είναι τα 2 μικρά και το 1.8.
-
έχει το τελευταίο CAR magazine αναλυτικό review... εν ολίγοις οδήγησαν ένα προ-παραγωγής 1.8TSI Quattro DSG και είπαν ότι με λίγο πιο επιθετική ρύθμιση και έναν δυνατότερο κινητήρα, όπως αυτών που λάβουν τα επόμενα S3 και GTi, θα είναι πιο ενδιαφέρον οδηγικά απ΄τα προηγούμενα... Το αυτοκίνητο της δοκιμής πάντως τους άρεσε αρκετά και γράφουν χαρακτηριστικά θετικά στοιχεία για την νέα πλατφόρμα και την επιρροή της στην οδηγική ευχαρίστηση λαμβάνοντας υπόψη ότι Jost Capito είναι ο νεος υπεύθυνος εξέλιξης των αγωνιστικών εκδόσεων του ομίλου όπως και των S, RS...
-
-
Oι τέσσερις εξατμήσεις είναι κάτι παραπάνω από υπερβολικές. Το όλο σχέδιο συνεχίζει να με αφήνει αδιάφορο.
-

-
Renaissance ! ! !
... επιτέλους ξέφυγε από τα βαρετά σχήματα τύπου 'Johnnie Walker' και παρουσίασε κάτι επαναστατικό ... -
Εχει το κοινο του.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Το νέο Α3 στο Ελλάντα δεν θα έχει και μεγάλη τύχη απέναντι στο Α της Μερσέντας όπου εξωτερικά και εσωτερικά κυρίως το Αστέρι είναι αλλού!. Αν γίνει και η υπέρβαση και πάρει το Α τον 1.2 115 tce απο RENAULT μεριά, βλέπω μεγάλες ανακατατάξεις στον πίνακα πωλήσεων
-
Ο χρήστης Nick έγραψε:
Το νέο Α3 στο Ελλάντα δεν θα έχει και μεγάλη τύχη απέναντι στο Α της Μερσέντας όπου εξωτερικά και εσωτερικά κυρίως το Αστέρι είναι αλλού!. Αν γίνει και η υπέρβαση και πάρει το Α τον 1.2 115 tce απο RENAULT μεριά, βλέπω μεγάλες ανακατατάξεις στον πίνακα πωλήσεωνΕγω παλι βλεπω η Α να πουλαει καλα επειδη 1ον το νεο Α3 ειναι εντελως αδιαφορο και 2ον επειδη η 1 είναι άσχημη οπως κ να τη δεις.
Στην Ελλαδα βεβαια πρακτικα θα πουλησει καλυτερα οποιος δωσει την καλυτερη τιμη-χρηματοδοτηση, κ οποιος βαλει πρωτος μικρο βασικο μοτερ με αντιστοιχη τιμη. Τον 1.0 της Φορντ θα τον ηθελαν ολοι τωρα..
-
Δεν θα πάει άσχημα το νέο α3. Η άουντι έχει πιστό κοινό και συγκεκριμένο τάργκετ γκρούπ. Θα πουλήσει και πιστεύω καλύτερα απο την νέα 'γαλλότουρμπη' α κλας.
Εδώ αγοράζουν ακόμα το α3 το τωρινό ενώ σε 1-2 μήνες θα βγει το νέο
-
Ο χρήστης audikon έγραψε:
Δεν θα πάει άσχημα το νέο α3. Η άουντι έχει πιστό κοινό και συγκεκριμένο τάργκετ γκρούπ. Θα πουλήσει και πιστεύω καλύτερα απο την νέα 'γαλλότουρμπη' α κλας.Εδώ αγοράζουν ακόμα το α3 το τωρινό ενώ σε 1-2 μήνες θα βγει το νέο
Αν το παίρνεις με μία βαρβάτη έκπτωση και λαμβάνοντας υπόψη ότι το νέο Α3 θα είναι λίγο(?) ακριβότερο (με βάση του τι πιστεύω εγώ) και με χειρότερο (βασικό) εξοπλισμό, τότε...γιατί όχι?
Ειδικά τώρα στο τέλος, κυκλοφορούν και κάτι εκθεσιακά με καλό έξτρα εξοπλισμό και όχι υψηλό κυβισμό.
ΥΓ: αν ήταν να αγοράσω κατηγορία που 'χτυπάει' το Α3, θα περίμενα λίγο να δω πώς θα κινηθούν και οι αντίπαλοι αν και μάλλον λόγω φιλοσοφίας ζωής πλέον μάαααλλον θα κοιτούσα 'αλλού'.
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
Δεν θα πάει άσχημα το νέο α3. Η άουντι έχει πιστό κοινό και συγκεκριμένο τάργκετ γκρούπ. Θα πουλήσει και πιστεύω καλύτερα απο την νέα 'γαλλότουρμπη' α κλας.
Εδώ αγοράζουν ακόμα το α3 το τωρινό ενώ σε 1-2 μήνες θα βγει το νέο
Αν το παίρνεις με μία βαρβάτη έκπτωση και λαμβάνοντας υπόψη ότι το νέο Α3 θα είναι λίγο(?) ακριβότερο (με βάση του τι πιστεύω εγώ) και με χειρότερο (βασικό) εξοπλισμό, τότε...γιατί όχι?
Ειδικά τώρα στο τέλος, κυκλοφορούν και κάτι εκθεσιακά με καλό έξτρα εξοπλισμό και όχι υψηλό κυβισμό.
ΥΓ: αν ήταν να αγοράσω κατηγορία που 'χτυπάει' το Α3, θα περίμενα λίγο να δω πώς θα κινηθούν και οι αντίπαλοι αν και μάλλον λόγω φιλοσοφίας ζωής πλέον μάαααλλον θα κοιτούσα 'αλλού'.
...λάθος...
πρώτον, δεν κάνουν έκπτωση καθόλου αλλά σου προσθέτουν μες την τιμή του ένα πακέτο ή δύο όπως το S-Line...
δεύτερον, θα έχει περισσότερο εξοπλισμό το νέο Α3
τρίτον, οι τιμές θα παραμείνουν στα ίδια επίπεδα με την μόνη προσαύξηση να είναι αντίστοιχη αυτής που θα έιχε το τρέχον μοντέλο λόγο αλλαγής παραγωγής έτους
Τέλος, η ποιότητά του σε σχέση με τον προκάτοχό του είναι σαφώς αναβαθμισμένη λόγο πιέσεων της αγοράς για το τρέχον μοντέλο, το δε σασσί του είναι, από ότι γράφουν και οι για πρώτη φορά ενθουσιασμένοι Άγγλοι και Γάλλοι δημοσιογράφοι, πολύ ενδιαφέρον οδηγικά και ξεφεύγει από το παρελθόν...
Πιστεύω ότι θα πουλήσει περισσότερο και από τους δύο ανταφωνιστές του με σιγουριά.... Προσωπική εκτίμηση. Πάω να φάω τυρόπιττα, πείνασα τώρα...
Ααα, τέλος είναι στα υποψήφια το επόμενο S3...
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
...λάθος...
πρώτον, δεν κάνουν έκπτωση καθόλου αλλά σου προσθέτουν μες την τιμή του ένα πακέτο ή δύο όπως το S-Line...
το ίδιο δεν είναι? Μην ξεχνάμε ότι ένα εξωτερικό Sline κάνει ~1800€ ενώ το μέσα-έξω κάνει ~3000€. Βάλε και κανα 2-3 βλακειούες (αξίας κανα 1000€) οπότε κακή έκπτωση δεν το λές.
Τώρα....το πόσο κοστίζει σε αυτούς, προσωπικά ελάχιστα με απασχολεί αφού θα 'εγώ' ως αγοραστής θα πλήρωνα τα αντίστοιχα παραπάνω ποσά για να αποκτήσω τα συγκεκριμένα πακέτα.(...)το δε σασσί του είναι, από ότι γράφουν και οι για πρώτη φορά ενθουσιασμένοι Άγγλοι και Γάλλοι δημοσιογράφοι, πολύ ενδιαφέρον οδηγικά και ξεφεύγει από το παρελθόν...
Γιατί τι είχε το παλιό? Δεν το κατάλαβα....
-
Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:
...λάθος...
πρώτον, δεν κάνουν έκπτωση καθόλου αλλά σου προσθέτουν μες την τιμή του ένα πακέτο ή δύο όπως το S-Line...
το ίδιο δεν είναι? Μην ξεχνάμε ότι ένα εξωτερικό Sline κάνει ~1800€ ενώ το μέσα-έξω κάνει ~3000€. Βάλε και κανα 2-3 βλακειούες (αξίας κανα 1000€) οπότε κακή έκπτωση δεν το λές.
Τώρα....το πόσο κοστίζει σε αυτούς, προσωπικά ελάχιστα με απασχολεί αφού θα 'εγώ' ως αγοραστής θα πλήρωνα τα αντίστοιχα παραπάνω ποσά για να αποκτήσω τα συγκεκριμένα πακέτα.όχι φίλε, δεν είναι το ίδιο, άλλο να πέσει η τιμή ενός αντικειμένου και να το κάνει πιο προσβάσιμο στην αγορά και άλλο να μην πέσει αλλά να προσφέρεται με παραπάνω εξοπλισμό ο οποίος ελάχιστους ενδιαφέρει ώς έχει αφού οι επιθυμίες του κάθε αγοραστή διαφέρουν...
(...)το δε σασσί του είναι, από ότι γράφουν και οι για πρώτη φορά ενθουσιασμένοι Άγγλοι και Γάλλοι δημοσιογράφοι, πολύ ενδιαφέρον οδηγικά και ξεφεύγει από το παρελθόν...
Γιατί τι είχε το παλιό? Δεν το κατάλαβα....
το παλιό είχε κατηγορηθεί ότι δεν είναι ενδιαφέρον... σε πολλά περιοδικά και από πολλούς ιδιοκτήτες. Δεν ξέρω γιατί σου διαφεύγει η όλη μάχη επί συζητήσεων συμμετοχικότητας κλπ. Στην ουσία ήταν ένα ακόμη ασφαλές, αποτελεσματικό Audi. Ακόμη και το S3 ήταν για πολλούς λιγότερο από ότι ήθελαν σε πράγματα όπως η αίσθηση και η πληροφόρηση όταν προοριζόταν για γρήγορη οδήγηση και όχι για αυτό που είχε σχεδιαστεί, δηλαδή GT μικρών διαστάσεων. Αλλά τα έχουμε χιλιοπεί αυτά.
Θα δούμε, όταν οδηγήσουμε το φρέσκο γιατί, όπως έγραψα είδη, το 1.8 TFSi Quattro DSG άρεσε σε πολλούς δημοσιογράφους και ενώ έχει 180+άλογα πια, είπαν ότι το πλαίσιο είναι τόσο ενδιαφέρον που θα ήθελαν περισσότερη δύναμη!
-
καλά απ΄το μάρτη έχει παρουσιαστεί ακόμα μελλοντικό μοντέλο ; γνωρίζει κανείς πότε θα έρθει στη χώρα μας ;
-
Ο χρήστης audipassion έγραψε:
καλά απ΄το μάρτη έχει παρουσιαστεί ακόμα μελλοντικό μοντέλο ; γνωρίζει κανείς πότε θα έρθει στη χώρα μας ;χειμώνα... εποχιακά εννοώ. Υπομονή
Audi A3 (2012)


