Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 176
    • 177
    • 178
    • 179
    • 180
    • 246
    • 247
    • 178 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    10
    4933
    23952
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      trader last edited by

      Η ιστορία των 4Τ θα έπρεπε να είναι σεβαστή από όλους. Πρώτα απ' όλα όμως από εκείνους που καθορίζουν την τύχη του περιοδικού και σε δεύτερο λόγο από τους αναγνώστες. Αν οι υπεύθυνοι δε σέβονται το έντυπο, δεν μπορούν να έχουν την απαίτηση να το σεβαστώ εγώ που είμαι απλός αναγνώστης. Το έντυπο που κυκλοφορεί τα τελευταία χρόνια στα περίπτερα δεν είναι αντάξιο του 'ονόματος' των 4Τ. Και γι' αυτό δε φταίνε οι συντάκτες, αλλα οι υψηλά ιστάμενοι.
      Προσωπικά, συμφωνώ με όσους ανέφεραν ότι διέκριναν υπεροψία. Δεν είναι μόνο τα όσα λένε, αλλά και ο τρόπος που τα λένε. Από εκεί που κάποτε παρακαλούσαν (πριν 30 χρόνια) για να πάρουν αυτοκίνητα για δοκιμή, τα τελευταία χρόνια απειλούσαν ότι αν δεν πάρουν αυτοκίνητο για δοκιμή πρώτοι θα το θάψουν, θα το αποκλείσουν από τις σελίδες τους κτλ. Περάσαμε στο άλλο άκρο δηλαδή. Και αυτό είναι υπεροψία ή καβαλημένο καλάμι ή ότι άλλο είναι και εγώ ως αναγνώστης δεν το θέλω. Εγώ θέλω να διαβάσω μια κατά το δυνατόν αντικειμενική άποψη για όλα τα αυτοκίνητα και όχι να αποκλείονται κάποια από συγκριτικά ή να θάβονται για λόγους πολιτικής μεταξύ περιοδικών ή εταιρειών ή για λόγους διαφήμισης.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dap last edited by

        Ο χρήστης trader έγραψε:
        Από εκεί που κάποτε παρακαλούσαν (πριν 30 χρόνια) για να πάρουν αυτοκίνητα για δοκιμή, τα τελευταία χρόνια απειλούσαν ότι αν δεν πάρουν αυτοκίνητο για δοκιμή πρώτοι θα το θάψουν, θα το αποκλείσουν από τις σελίδες τους κτλ.

        Νομιζω οτι ειναι σωστο οταν γραφονται τετοιες σοβαροτατες καταγγελιες να συνοδευονται απο αποδειξεις...Χειροπιαστες ομως......

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          fpan last edited by

          Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
          Για τον Κ.Κ. όμως υπάρχει το ελαφρυντικό ότι προέβλεψε την κρίση δεκαετίες πριν.
          Υπάρχει το ελαφρυντικό ότι προσπάθησε ν' αλλάξει πράγματα, έκανε τις προτάσεις του που επίσης ήταν πρωτοποριακές για την ελληνική πραγματικότητα και εν τέλει πάλεψε σ' ένα βαθμό.
          Για τα μειονεκτήματα και τα αρνητικά του επίσης πολλά όμως ρε γαμώτο ποιος δεν έχει;
          Σε μένα πάντως ο Κ.Κ και οι 4 τροχοί έχουν σεβασμό που τον κέρδισαν στο παρελθόν...

          Συμφωνω απολυτα, η I couldn't have said it better myself που λενε και οι Αγγλοι.

          Παρεπιπτοντως γιατι ο Κ.Κ σταματησε να γραφει πια (η κανω λαθος)? Απο τοτε που σταματησε να γραφει το περιοδικο εχει καταντησει βαρετο θα ελεγα και τα αρθρα για τα αυτοκινητα πια δεν εχουν καμια σχεση με αυτα της δεκαετιας του 90 που ευχαριστιοσουν να τα διαβαζεις

          Συνεχιζει να τους αγοραζει ο πατερας μου στην Ελλαδα απο ιδρυτικος αναγνωστης και καποια χρονια ημουν και γω συνδρομητης στο εξωτερικο (τους διαβαζα ανελειπως απο πιτσιρικας μεχρι πριν απο 5 περιπου χρονια), τωρα πια δεν τους φερνει ουτε το πρακτορειο ξενου τυπου εδω.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            taurus last edited by

            Ο χρήστης DAP έγραψε:

            Από εκεί που κάποτε παρακαλούσαν (πριν 30 χρόνια) για να πάρουν αυτοκίνητα για δοκιμή, τα τελευταία χρόνια απειλούσαν ότι αν δεν πάρουν αυτοκίνητο για δοκιμή πρώτοι θα το θάψουν, θα το αποκλείσουν από τις σελίδες τους κτλ.

            Νομιζω οτι ειναι σωστο οταν γραφονται τετοιες σοβαροτατες καταγγελιες να συνοδευονται απο αποδειξεις...Χειροπιαστες ομως......

            Πατέρα, πέρα από το αν το έκαναν στους 4Τ ή όχι, πιστεύεις οτι αυτα δε συμβαινουν στον χώρο?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dap last edited by

              Ο χρήστης taurus έγραψε:

              Από εκεί που κάποτε παρακαλούσαν (πριν 30 χρόνια) για να πάρουν αυτοκίνητα για δοκιμή, τα τελευταία χρόνια απειλούσαν ότι αν δεν πάρουν αυτοκίνητο για δοκιμή πρώτοι θα το θάψουν, θα το αποκλείσουν από τις σελίδες τους κτλ.

              Νομιζω οτι ειναι σωστο οταν γραφονται τετοιες σοβαροτατες καταγγελιες να συνοδευονται απο αποδειξεις...Χειροπιαστες ομως......

              Πατέρα, πέρα από το αν το έκαναν στους 4Τ ή όχι, πιστεύεις οτι αυτα δε συμβαινουν στον χώρο?

              Στον ευρυτερο δημοσιογραφικο χωρο μπορει (με καθε επιφυλαξη μιας και δεν ανηκω και ουτε εχω αμεση σχεση με αυτον),στους 4Τ που αναφερει ο φιλος ομως;
              Δεν θα γινω φυσικα δικηγορος των συντακτων του περιοδικου,ας απαντησουν οι ιδιοι,αλλα δεν μου αρεσει να πετα καποιος ετσι μια κουβεντα (γενικη,αοριστη και διαχρονικη) που θιγει ολους αλλα οπωσδηποτε και μερικους ασχετους και αμετοχους και στην ουσια αθωους του εγκληματος δημοσιογραφους του περιοδικου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trader last edited by

                Σαφώς και δεν είναι οι μόνοι που το έκαναν. Όλοι πίεζαν στο βαθμό που μπορούσαν για να πάρουν πρώτοι το αυτοκίνητο. Οι 4Τ όμως, ως πρώτοι σε πωλήσεις, μπορούσαν να ασκήσουν και την περισσότερη πίεση. Με 40.000 πωλήσεις μπορείς να πεις κάτι, με 5.000 πωλήσεις που είχαν άλλα περιοδικά δεν μπορούσες να πεις το παραμικρό. Αποδείξεις δεν μπορώ να σου παρουσιάσω, αν όμως ξέρεις ανθρώπους που εργάζονται στο τμήμα δημοσίων σχέσεων εταιρειών αυτοκινήτου θα σου πουν ότι συνέβαινε αυτό. Ή δημοσιογράφους που δούλευαν σε άλλα περιοδικά και έχουν ακούσει την κλασική ατάκα 'αν στο δώσω, ο Στράτης θα το θάψει'. Σε όλες τις καταστάσεις στη ζωή, την πίεση μπορεί να την ασκήσει μόνο ο ισχυρός. Και στα περιοδικά που κυκλοφορούν στην Ελλάδα, οι πιο ισχυροί ήταν και είναι οι 4Τ. Αυτό δεν είναι κακό για τον αναγνώστη, γιατί εμένα αυτό με νοιάζει μόνο. Το κακό είναι ότι τις λίγες φορές που δεν γινόταν αυτό, η άποψη που διαβάζαμε δεν ήταν αντικειμενική. Και αυτό φαινόταν αργότερα, όταν άλλαζε σε μελλοντικά κείμενα ή όταν άλλα διάβαζες στο κείμενο και άλλλα στο τελικό συμπέρασμα. Κάτι που ανέφεραν και άλλοι συμφορουμίτες.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spyros-s last edited by

                  Ο χρήστης trader έγραψε:
                  Η ιστορία των 4Τ θα έπρεπε να είναι σεβαστή από όλους. Πρώτα απ' όλα όμως από εκείνους που καθορίζουν την τύχη του περιοδικού και σε δεύτερο λόγο από τους αναγνώστες. Αν οι υπεύθυνοι δε σέβονται το έντυπο, δεν μπορούν να έχουν την απαίτηση να το σεβαστώ εγώ που είμαι απλός αναγνώστης. Το έντυπο που κυκλοφορεί τα τελευταία χρόνια στα περίπτερα δεν είναι αντάξιο του 'ονόματος' των 4Τ. Και γι' αυτό δε φταίνε οι συντάκτες, αλλα οι υψηλά ιστάμενοι.
                  Προσωπικά, συμφωνώ με όσους ανέφεραν ότι διέκριναν υπεροψία. Δεν είναι μόνο τα όσα λένε, αλλά και ο τρόπος που τα λένε. Από εκεί που κάποτε παρακαλούσαν (πριν 30 χρόνια) για να πάρουν αυτοκίνητα για δοκιμή, τα τελευταία χρόνια απειλούσαν ότι αν δεν πάρουν αυτοκίνητο για δοκιμή πρώτοι θα το θάψουν, θα το αποκλείσουν από τις σελίδες τους κτλ. Περάσαμε στο άλλο άκρο δηλαδή. Και αυτό είναι υπεροψία ή καβαλημένο καλάμι ή ότι άλλο είναι και εγώ ως αναγνώστης δεν το θέλω. Εγώ θέλω να διαβάσω μια κατά το δυνατόν αντικειμενική άποψη για όλα τα αυτοκίνητα και όχι να αποκλείονται κάποια από συγκριτικά ή να θάβονται για λόγους πολιτικής μεταξύ περιοδικών ή εταιρειών ή για λόγους διαφήμισης.

                  όταν έγραψα αυτό που αναφέρεις πριν λίγους μήνες ο Σ.Χ. μπήκε στο φόρουμ σαν αλεξιπτωτιστής, μου τα έχωσε κανονικά και μετά χάθηκε τόσο ξαφνικά όσο ξαφνική ήταν η συμμετοχή του. Αν αντιμετωπίζεται έτσι ένας πιστός αναγνώστης από το 1988 φαντάσου πόσο υπολογίζει τους περιστασιακούς. Ο μόνος λόγος που δεν γενικεύω είναι ότι υπάρχουν πολλοί αξιόλογοι συντάκτες ακόμα στο περιοδικό και δεν θέλω να τους μειώσω διότι εκείνοι προσπαθούν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trader last edited by

                    Έχεις δίκιο. Κι όταν λέμε ότι την ιστορία πρέπει να τη σέβονται όλοι, εννοούμε όλοι. Από κάποιες τέτοιες συμπεριφορές που περιέγραψες οι οποίες βγαίνουν και σε κάποια κείμενα, έπαψα να είμαι σταθερός αναγνώστης και το γύρισα στο περιστασιακός.
                    Οι συντάκτες δεν έχουν την παραμικρή σχέση με όσα γράφουμε ή δύναμη να μιλήσουν κατά τέτοιο τρόπο σε στέλεχος εταιρείας ή ακόμα να κράξουν αναγνώστη. Πάντα μιλάμε για τους από πάνω, αρχισυντάκτες, διευθυντές, ίσως σύμβουλοι σύνταξης και έκδοσης κτλ. οι οποίοι καθορίζουν την 'πολιτική'.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spyros-s last edited by

                      Στο τεύχος Ιουνίου έχουμε και πάλι το εν λευκώ του 'δασκάλου'!
                      Δικαιολογεί το γιατί δεν έγραψε στο τεύχος 500, μιλά για το εναλλακτικό εξώφυλλο αλλά και το πως νιώθει για την κατάσταση στο περιόδικο!

                      Μάλλον ο Σαρακάκης δεν έδωσε 1800αρι σιβικ για δοκιμή στο περιοδικό και ως εκ τούτου δεν έκαναν επίσημα δοκιμή. Αντί αυτού έκαναν ένα ταξίδι από Γερμανία Αθήνα με ένα σιβικ με ξένες πινακίδες.
                      Μου κάνει εντύπωση όμως που δεν έκαναν και μία δοκιμή επί ελληνικού εδάφους!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        taurus last edited by

                        Μήπως τυχόν έχει και το ντοκυμαντέρ του Ακρόπολις μέσα; Έλεγαν ότι μπορεί να το έβαζαν.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          spyros-s last edited by

                          Πρόλαβαν και έγραψαν τα όσα έγιναν στο Ακρόπολις 2012 αλλά δεν είχαν κανένα ένθετο. Το περιοδικό δεν είχε καν ζελατίνα!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            joe-bar-team last edited by

                            δε χρειάζονται προτάσεις προς του τροχούς, αλλά μοναχα 1 πρόταση:

                            viewtopic.php?p=2538919#p2538919

                            φτάνει πια με
                            την αποκρυψη της αλή-
                            θειας

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              spyros-s last edited by

                              δυστυχώς δεν μου επιτρέπει να δω το λινκ σου

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • realzeus
                                realzeus last edited by

                                Ο χρήστης spyros.s έγραψε:
                                δυστυχώς δεν μου επιτρέπει να δω το λινκ σου

                                Όντως. Τι να ήταν άραγε;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • J
                                  joe-bar-team last edited by

                                  μονο ένας γράφει
                                  με
                                  αυτόν τον τρό-
                                  πο
                                  και βέβαια μονο
                                  ένας
                                  μιλαει εδώ με-
                                  σα για αλήθειες και
                                  βιώματα που άλλοι θα
                                  χρειαζόντουσαν
                                  να γίνουν αιλουροειδή για να τα
                                  εξισώσουν
                                  (7ψυχοι και βάλε δλδ
                                  )

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    billopoulos last edited by

                                    Ο Hirvonen οδηγει Citroen DS3 και οχι Ford Fiesta, αναφερομενος στα αποτελεσματα της γενικης του Ακροπολις.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kikizas-grigoris last edited by

                                      Απ' οτι φαινεται ο Ακης Τεμπεριδης ειναι παλι στους 4τροχους...

                                      http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=14443

                                      Επιτελους, μια δυναμικη επιστροφη που τοσο χρειαζοταν το περιοδικο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Τι να πω για το παρών τεύχος; Δύο μόνο σημεία! Η Κων/πολή ΔΕΝ είναι η 2η μεγαλύτερη πόλη στον κόσμο όταν υπάρχει το Τόκιο των 20 εκατομμυρίων και η πόλη του Μεξικό των 17! Επίσης το να λες ότι η Τουρκία είναι η μόνο χώρα στον κόσμο που απλώνεται σε δύο ηπέιρους απλά ξεχνάει την ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ χώρα του κόσμου, την Ρωσία που πιάνει την μισή υδρόγειο... Απορώ γιατί το αγοράζω αυτό το περιοδικό! Μάλλον για χάρη του δασκάλου που δίδασκε δημοσιογραφία κάποτε! Μας απογοητεύετε όμως εσείς οι επίγονοι!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          mjacob last edited by

                                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                                          Η Κων/πολή ΔΕΝ είναι η 2η μεγαλύτερη πόλη στον κόσμο όταν υπάρχει το Τόκιο των 20 εκατομμυρίων και η πόλη του Μεξικό των 17!

                                          Εξαρτάται πως ορίζεις το 'πόλη', που με τις σημερινές 'αναπτύξεις' δεν είναι κάτι μονοσήμαντο.
                                          Με τα στενά όρια της πόλης-δήμου, η Κων/πολη είναι δεύτερη
                                          Με την ευρύτερη έννοια της αστικής ή μητροπολιτικής περιοχής, είναι φυσικά πολύ παρακάτω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jacob last edited by

                                            Το να σχολιάζω ένα τεύχος και να μείνω σε δύο λάθη (υπάρχουν, φυσικά, περισσότερα) δε συνιστά λόγο να αναρωτιέμαι γιατί αγοράζω το περιοδικό. Αυτό επειδή και στην 'καλή' του εποχή το περιοδικό είχε λάθη, ενώ και τα περισσότερα αξιόλογα περιοδικά, όπως και βιβλία, περιέχουν λάθη. Προσωπικά έχω δει λάθη και σε επιστ. περιοδικά, που υποτίθεται ότι τα περνάνε από δέκα 'κόσκινα' για να το δημοσιεύσουν.

                                            Στη συγκεκριμένη αναφορά, εφόσον παντού μιλάει για την Κωνσταντινούπολη, στην αναφορά 'Είναι η μοναδική χώρα στον κόσμο που γεωγραφικά βρίσκεται σε Ασία και Ευρώπη', προφανώς αντί για 'χώρα' ήθελε να γράψει 'πόλη' - και πάλι δεν ξέρω αν αυτό είναι σωστό. Big deal. Και σωστή να ήταν η συγκεκριμένη πρόταση δεν θα έκανε το περιοδικό καλύτερο ή χειρότερο.

                                            Βέβαια, το ότι υπάρχουν περισσότερα λάθη τα τελευταία χρόνια στο περιοδικό, κάτι το οποίο χαλάει την εικόνα, είναι γεγονός.

                                            Το τεύχος Ιουνίου 2012 (501) έχει σημαντικά λιγότερες σελίδες σε σχέση με τα τεύχη 497-500, αν και το θέμα δεν είναι αποκλειστικά ποσοτικό, αλλά και ποιοτικό. Επίσης, άρθρα του στυλ 'Με το αυτοκίνητο τάδε στην Βαυαρία, Σκωτία, Γαλλία, κλπ.', χωρίς να είναι άσχημα, δεν προσφέρουν κάτι ιδιαίτερο, εφόσον δεν υπάρχει κάποιος με δυνατή πένα. Μάλλον θα δούμε και τη συνέχεια 'Με το αυτοκίνητο τάδε στο Euro 2012'.

                                            Jacob

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 176
                                            • 177
                                            • 178
                                            • 179
                                            • 180
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 178 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr