-
Ευχαριστώ luck
-
Το 'λαδάκι' πόσο κοστίζει??? Γιατί είχα ακούσει με 50 ευρώ σου αναλάμβανε τύπος να στο πάει στο Κτεο και μετά να στο φέρει με το νόμιμο χαρτάκι.
-
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Το 'λαδάκι' πόσο κοστίζει??? Γιατί είχα ακούσει με 50 ευρώ σου αναλάμβανε τύπος να στο πάει στο Κτεο και μετά να στο φέρει με το **νόμιμο **χαρτάκι.Μπουχαχαχαχαχα
-
Ο χρήστης stilskin έγραψε:
Το 'λαδάκι' πόσο κοστίζει??? Γιατί είχα ακούσει με 50 ευρώ σου αναλάμβανε τύπος να στο πάει στο Κτεο και μετά να στο φέρει με το νόμιμο χαρτάκι.Τόσο έχω ακούσει και εγώ!
-
Τζάμπα πράγμα δηλαδή. Γι'αυτό βλέπουμε τόσα σαράβαλα στους δρόμους.
-
Εαν το να περάσεις ξανά εφόσον έχεις κοπεί κοστίζει μόνο 6 ευρώ τότε αξίζει το ρίσκο να προσπαθήσω να το περάσω έτσι και σε περίπτωση που κοπό να προβώ στις όποιες διορθοτικές κινήσεις...
-
Επανέρχομαι στο θέμα μιας και το τελικό μου καζανάκι αποφάσισε να με εγκαταλείψει (τρύπησε) , οπότε πρέπει να το αλλάξω. Σε 3-4 μήνες θα περάσω από ΚΤΕΟ και πρέπει να αποφασίσω αν θα βάλω 'μαμίσιο' καζανάκι ή κάποιο πιο ελεύθερο.
Καταρχήν, μια επώνυμη aftermarket εξάτμιση είναι νόμιμη ενώ μια χειροποίητη όχι; Αυτό έχω καταλάβει.
Δεύτερον, υπάρχουν βελτιωτικές εξατμίσεις που να μην αυξάνουν καυσαέρια - θόρυβο;
Τρίτον, έχω μία Alfa Romeo 33 Imola που αγόρασα μεταχειρισμένη. Έχει μόνο καταλύτη και τελικό καζανάκι. Ξέρει κανείς αν ήταν έτσι από τη μάνα της ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την ελάφρυνε;
Απ' όσο κατάλαβα η συζήτηση μέχρι τώρα αναφερόταν στα κρατικά ΚΤΕΟ. Έχει κανείς καμιά ιδέα ποια είναι η αντιμετώπιση στα ιδιωτικά; Μήπως οι άνθρωποι είναι πιο λογικοί και αν οι μετρήσεις ενός αυτοκινήτου είναι εντός ορίων δεν το κόβουν;
Και επειδή αναφερόμαστε στα ΚΤΕΟ, τι παίζει με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ; Δημιουργούν πρόβλημα στο έλεγχο του ΚΤΕΟ; Πάντως, ξέρω από τον αδελφό μου ότι χαμηλωμένο αμάξι με aftermarket ελατήρια πέρασε κανονικά από ιδιωτικό ΚΤΕΟ. -
Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
Επανέρχομαι στο θέμα μιας και το τελικό μου καζανάκι αποφάσισε να με εγκαταλείψει (τρύπησε) , οπότε πρέπει να το αλλάξω. Σε 3-4 μήνες θα περάσω από ΚΤΕΟ και πρέπει να αποφασίσω αν θα βάλω 'μαμίσιο' καζανάκι ή κάποιο πιο ελεύθερο.
Καταρχήν, μια επώνυμη aftermarket εξάτμιση είναι νόμιμη ενώ μια χειροποίητη όχι; Αυτό έχω καταλάβει.
Δεύτερον, υπάρχουν βελτιωτικές εξατμίσεις που να μην αυξάνουν καυσαέρια - θόρυβο;
Τρίτον, έχω μία Alfa Romeo 33 Imola που αγόρασα μεταχειρισμένη. Έχει μόνο καταλύτη και τελικό καζανάκι. Ξέρει κανείς αν ήταν έτσι από τη μάνα της ή ο προηγούμενος ιδιοκτήτης την ελάφρυνε;
Απ' όσο κατάλαβα η συζήτηση μέχρι τώρα αναφερόταν στα κρατικά ΚΤΕΟ. Έχει κανείς καμιά ιδέα ποια είναι η αντιμετώπιση στα ιδιωτικά; Μήπως οι άνθρωποι είναι πιο λογικοί και αν οι μετρήσεις ενός αυτοκινήτου είναι εντός ορίων δεν το κόβουν;
Και επειδή αναφερόμαστε στα ΚΤΕΟ, τι παίζει με τα ρυθμιζόμενα αμορτισέρ; Δημιουργούν πρόβλημα στο έλεγχο του ΚΤΕΟ; Πάντως, ξέρω από τον αδελφό μου ότι χαμηλωμένο αμάξι με aftermarket ελατήρια πέρασε κανονικά από ιδιωτικό ΚΤΕΟ.Για τα αμορτισερ δεν νομιζω οτι θα εχεις προβλημα εκτος του να μην ανεβαινει στις ραμπες .
Η 33 εχει τον καταλυτη και ενα καζανακι μονο ,αν θυμαμαι καλα,το τελικο. -
Δεν θα σε περασουν εαν δεν λαδωσεις να εισαι σιγουρος!Εξαρταται και που θα πεσεις βεβαια!Το αμαξι σου στην αδεια γραφει ενα νουμερο ηχου
π.χ 55db στις 3500 στροφες ανα λεπτο!το ποσοστο που μπορεις να κανεις υπερβαση ειναι πολυ μικρο αρα θα εχεις προβλημα!σου μιλω εκ πειρας! -
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Κανένας που να έχει εμπειρία από το ΚΤΕΟ Πάτρας? Υπάρχει?σε τι ακριβώς μπορώ να βοηθήσω?
περνάω 3 αυτοκίνητα χρόνια τώρα από το ΚΤΕΟ Πάτρας!
ακόμα κ όταν το clio I πήγε με 6.5 πόντους χαμήλωμα κ έβρισκαν τα ψαλίδια στην 'γούρνα' βοήθησαν να το σηκώσουμε από τα φτερά.... για να περάσει πάνω κ γέλαγαν... ούτε κουβέντα για 'κόψιμο' ή... λ7Επίσης πάντα το Ι περνάει με μεταλλικό καταλύτη κ ελεύθερη (αρκετά) εξάτμηση, αλλά ποτέ δεν έχω ακούσει παράπονα!
Αν θες κάποια πληροφορία για το ΚΤΕΟ αυτό πες μου
Φιλικά
Νικόλας -
Λοιπόν να σας πω και εγώ τις εμπειρείες μου απο το Β ΚΤΕΟ θεσ/νίκης. Πήγα να περάσω το Punto GT που έχω με μιά ελεύθερη εξάτμιση απο Καϊτατζή. Ο τυπάς σχεδόν με την πρώτη ματιά την είδε και μου είπε 'φίλε η εξάτμιση σου κάνει πολύ θόρυβο' Εγώ άρχισα λίγο να τα μασάω και του έλεγα διάφορες μπούρδες μπας και βαρεθεί και με αφήσει. Εν τέλει μου λέει ότι θα με περάσει αλλά να παώ να αλλάξω την εξάτμιση διαφορετικά θα έχω πρόβλημα με τον νόμο μπλά μπλά μπλά. Τελικά όπως καταλάβατε και ΚΤΕΟ πέρασα χωρίς λάδωμα και δεν άλλαξα την εξάτμιση.
-
Στα Γιάννενα πέρασα το hilux του father ΚΤΕΟ το μόνο που κοιτάνε είναι καυσαέρια, αρ. πλαισίου, φρένα , και αν έχει πουθενά τζόγο το σύστημα διέυθυνσης ή κάποιο εμφανές πρόβλημα από κάτω...
Την ώρα που ήμουν εκεί πέρασε ένα punto gt τάβλα χαμηλωμένο κατράμι φιμέ και φασαριόζικη εξάτμιση χωρίς παρατράγουδα, όπως επίσης και ένα datsun αγροτικό, φαινόταν σε άθλια κατάσταση χωρίς προφυλακτήρα από αυτά που αναρωτιέστε πως περνάνε κτεο. το γελοίο της υπόθεσης είναι πως του λέει ο τυπάς να πας να φτιάξεις τον προφυλακτήρα και ο μπάρμπας του λέει σιγά μωρέ τώρα κτλ...
-
Καλημέρα η ερώτηση που έχω πιθανόν να έχει αναφερθεί σε άλλο thread αλλά δεν βρίσκω με το search κάτι παρόμοιο.
Εάν περάσει η ημερομηνία στην οποία έπρεπε να είχα περάσει ΚΤΕΟ, πχ
Την προηγούμενη χρονιά πέρασα 22/10/2004.
Επειδή αυτή την στιγμή δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να το περάσω(μήν γελάσετε υπάρχει λόγος), υπάρχει κάποιο στάνταρ 'πρόστιμο' όταν θα προσέλθω για τεχνικό έλεγχο η ανάλογα με την καθυστέρηση ανεβαίνει και αυτό;
Οποιος γνωρίζει παρακαλώ ας ρίξει τα φώτα του. -
Ο χρήστης piii έγραψε:
Καλημέρα η ερώτηση που έχω πιθανόν να έχει αναφερθεί σε άλλο thread αλλά δεν βρίσκω με το search κάτι παρόμοιο.
Εάν περάσει η ημερομηνία στην οποία έπρεπε να είχα περάσει ΚΤΕΟ, πχ
Την προηγούμενη χρονιά πέρασα 22/10/2004.
Επειδή αυτή την στιγμή δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να το περάσω(μήν γελάσετε υπάρχει λόγος), υπάρχει κάποιο στάνταρ 'πρόστιμο' όταν θα προσέλθω για τεχνικό έλεγχο η ανάλογα με την καθυστέρηση ανεβαίνει και αυτό;
Οποιος γνωρίζει παρακαλώ ας ρίξει τα φώτα του.Διπλό παράβολο θα πληρώσεις αν περάσει η ημερομηνία ελέγχου που πρέπει να εμφανιστείς.
Φιλικά
Speedy -
Ο χρήστης SPEEDY έγραψε:
Καλημέρα η ερώτηση που έχω πιθανόν να έχει αναφερθεί σε άλλο thread αλλά δεν βρίσκω με το search κάτι παρόμοιο.
Εάν περάσει η ημερομηνία στην οποία έπρεπε να είχα περάσει ΚΤΕΟ, πχ
Την προηγούμενη χρονιά πέρασα 22/10/2004.
Επειδή αυτή την στιγμή δεν έχω την οικονομική δυνατότητα να το περάσω(μήν γελάσετε υπάρχει λόγος), υπάρχει κάποιο στάνταρ 'πρόστιμο' όταν θα προσέλθω για τεχνικό έλεγχο η ανάλογα με την καθυστέρηση ανεβαίνει και αυτό;
Οποιος γνωρίζει παρακαλώ ας ρίξει τα φώτα του.Διπλό παράβολο θα πληρώσεις αν περάσει η ημερομηνία ελέγχου που πρέπει να εμφανιστείς.
Φιλικά
SpeedyΑσχέτως εάν παρουσιαστώ μια βδομάδα μετά την λήξη,3 μήνες, η χρόνο άν κατάλαβα καλά. έτσι δεν είναι;
-
Αν όμως σε σταματήσει στο δρόμο η αστυνομία και δεν έχεις περάσει ΚΤΕΟ έχει δυνατό πρόστιμο.
Ο χρήστης piii έγραψε:
Ασχέτως εάν παρουσιαστώ μια βδομάδα μετά την λήξη,3 μήνες, η χρόνο άν κατάλαβα καλά. έτσι δεν είναι;Όχι ασχέτως, αν είσαι μέχρι 2 εβδομάδες εκπρόθεσμος έχει μικρότερη επιβάρυνση.
-
Το άσχετο είναι αν δεν κάνω λάθος αν έχει περάσει ένας μήνας ή 10 χρόνια!!!!!!!
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Αν όμως σε σταματήσει στο δρόμο η αστυνομία και δεν έχεις περάσει ΚΤΕΟ έχει δυνατό πρόστιμο.ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ
Αν σας γράψουν για ΚΤΕΟ (και δεν σας πάρουν τις πινακίδες) μη πληρώσετε το πρόστιμο. Κλείστε ραντεβού στο ΚΤΕΟ λέγοντας ότι είναι επείγον γιατί σας έγραψαν και περάστε ΚΤΕΟ πριν την ημερομηνία του δικαστηρίου. Εμφανιστείτε στο δικαστήριο με το χαρτί του ΚΤΕΟ και δεν θα πληρώσετε το πρόστιμο.Το έχω κάνει, χάνετε μια μέρα στα δικαστήρια αλλά δεν πληρώνετε το πρόστιμο.
-
Εγώ πάλι θα ήθελα να υπάρχει αυστηρή τιμωρία για το θόρυβο από εξατμίσεις, ηχεία κλπ κλπ... Ποιος δεν θα ήθελε να μπορεί να καθήσει στο μπαλκόνι του το καλοκαίρι χωρίς να τον ενοχλεί ο κάθε μικροτσούτσουνος με τα dB του... Αλλά δυστυχώς δεν βλέπω να γίνεται σύντομα κάτι τέτοιο, οπότε θα μας τα κάνουν τεράστια όλοι αυτοί...
-
Ο χρήστης catalyst έγραψε:
Αν όμως σε σταματήσει στο δρόμο η αστυνομία και δεν έχεις περάσει ΚΤΕΟ έχει δυνατό πρόστιμο.Ασχέτως εάν παρουσιαστώ μια βδομάδα μετά την λήξη,3 μήνες, η χρόνο άν κατάλαβα καλά. έτσι δεν είναι;
Όχι ασχέτως, αν είσαι μέχρι 2 εβδομάδες εκπρόθεσμος έχει μικρότερη επιβάρυνση.
οκ για να συνοψίσουμε.Το αμάξι μέχρι να το περάσω ΚΤΕΟ θα κυκλοφορεί ελάχιστα έως καθόλου.Αυτό που ενδιαφέρει είναι εάν το πρόστιμο είναι ίδιο εάν είσαι εκπρόθεσμος κατα ένα μήνα ή κατα 6 μήνες για παράδειγμα.
Το πρόστιμο που θα προκύψει εάν με γράψουν οι αστυνομικοί το γνωρίζω και λόγω του παραπάνω που ανέφερα θα το ρισκάρω.
Ελεύθερη εξάτμιση και ΚΤΕΟ