-
Την 06/01/2004 επιστρέφοντας από Κόνιτσα για Βέροια αποφάσισα να κάνω την διαδρομή Κόνιτσα -Παλιοσέλι - Βασιλίτσα - Γρεβενά . Εκεί στη Βασιλίτσα η θερμοκρασία το προηγούμενο βράδυ είχε πέσει στους -19 C. Ο ατυχής με το Rocky diesel δίπλα στον οποίο πάρκαρα μου ζήλεψε το Pinin , όχι γιατί ήταν πιο όμορφο ή δυνατό ή οτιδήποτε άλλο, αλλά γιατί ήταν βενζινοκίνητο . Βλέπετε αυτός είχε 18 ώρες παγωμένα πετρέλαια ,παρότι είχε προβλέψει για αντιπαγωτικό .-Πάγωσαν τα σωληνάκια μου είπε-. Ίσως το θέμα βενζίνη ή πετρέλαιο να θίχτηκε πολλάκις ,αλλά το τι κάνουμε σε πολικές θερμοκρασίες με το 'ελληνικό' πετρέλαιο νομίζω ότι δεν το έχουμε αναφέρει ποτέ. Ξέρω τι γίνεται στο εξωτερικό ... Εδώ όμως τί κάνουμε ;
-
Την 06/01/2004 επιστρέφοντας από Κόνιτσα για Βέροια αποφάσισα να κάνω την διαδρομή Κόνιτσα -Παλιοσέλι - Βασιλίτσα - Γρεβενά . Εκεί στη Βασιλίτσα η θερμοκρασία το προηγούμενο βράδυ είχε πέσει στους -19 C. Ο ατυχής με το Rocky diesel δίπλα στον οποίο πάρκαρα μου ζήλεψε το Pinin , όχι γιατί ήταν πιο όμορφο ή δυνατό ή οτιδήποτε άλλο, αλλά γιατί ήταν βενζινοκίνητο . Βλέπετε αυτός είχε 18 ώρες παγωμένα πετρέλαια ,παρότι είχε προβλέψει για αντιπαγωτικό .-Πάγωσαν τα σωληνάκια μου είπε-. Ίσως το θέμα βενζίνη ή πετρέλαιο να θίχτηκε πολλάκις ,αλλά το τι κάνουμε σε πολικές θερμοκρασίες με το 'ελληνικό' πετρέλαιο νομίζω ότι δεν το έχουμε αναφέρει ποτέ. Ξέρω τι γίνεται στο εξωτερικό ... Εδώ όμως τί κάνουμε ;
-
Την 06/01/2004 επιστρέφοντας από Κόνιτσα για Βέροια αποφάσισα να κάνω την διαδρομή Κόνιτσα -Παλιοσέλι - Βασιλίτσα - Γρεβενά . Εκεί στη Βασιλίτσα η θερμοκρασία το προηγούμενο βράδυ είχε πέσει στους -19 C. Ο ατυχής με το Rocky diesel δίπλα στον οποίο πάρκαρα μου ζήλεψε το Pinin , όχι γιατί ήταν πιο όμορφο ή δυνατό ή οτιδήποτε άλλο, αλλά γιατί ήταν βενζινοκίνητο . Βλέπετε αυτός είχε 18 ώρες παγωμένα πετρέλαια ,παρότι είχε προβλέψει για αντιπαγωτικό .-Πάγωσαν τα σωληνάκια μου είπε-. Ίσως το θέμα βενζίνη ή πετρέλαιο να θίχτηκε πολλάκις ,αλλά το τι κάνουμε σε πολικές θερμοκρασίες με το 'ελληνικό' πετρέλαιο νομίζω ότι δεν το έχουμε αναφέρει ποτέ. Ξέρω τι γίνεται στο εξωτερικό ... Εδώ όμως τί κάνουμε ;
-
Ο χρήστης dea@735 έγραψε:
Την 06/01/2004 επιστρέφοντας από Κόνιτσα για Βέροια αποφάσισα να κάνω την διαδρομή Κόνιτσα -Παλιοσέλι - Βασιλίτσα - Γρεβενά . Εκεί στη Βασιλίτσα η θερμοκρασία το προηγούμενο βράδυ είχε πέσει στους -19 C. Ο ατυχής με το Rocky diesel δίπλα στον οποίο πάρκαρα μου ζήλεψε το Pinin , όχι γιατί ήταν πιο όμορφο ή δυνατό ή οτιδήποτε άλλο, αλλά γιατί ήταν βενζινοκίνητο . Βλέπετε αυτός είχε 18 ώρες παγωμένα πετρέλαια ,παρότι είχε προβλέψει για αντιπαγωτικό .-Πάγωσαν τα σωληνάκια μου είπε-. Ίσως το θέμα βενζίνη ή πετρέλαιο να θίχτηκε πολλάκις ,αλλά το τι κάνουμε σε πολικές θερμοκρασίες με το 'ελληνικό' πετρέλαιο νομίζω ότι δεν το έχουμε αναφέρει ποτέ. Ξέρω τι γίνεται στο εξωτερικό ... Εδώ όμως τί κάνουμε ;Με πασα επιφυλλαξη: εχω ακουσει οτι οι οδηγοι φορτηγων βαζουν λιγη βενζινη στο ρεζερβουαρ του πετρελαιου για να μην παγωνει.Δεν ξερω αν αληθευει αυτο.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Με πασα επιφυλλαξη: εχω ακουσει οτι οι οδηγοι φορτηγων βαζουν λιγη βενζινη στο ρεζερβουαρ του πετρελαιου για να μην παγωνει.Δεν ξερω αν αληθευει αυτο.Μαλλον πρεπει να αληθευει, το εχω ακουσει και εγω απο οδηγο ταξι και μου ειπε ακομη οτι παγωνει γιατι το πετρελαιο εχει μεσα παραφινη, αν το θυμαμαι καλα
-
Οντως αληθευει αυτο με την βενζινη και το κανουν αρκετοι επαγγελματιες, το λεω με σιγουρια γιατι γνωριζω αρκετους και εχω συζητησει πολακις για αυτο το θεμα!
Τωρα καποιοι μου εχουν πει οτι δεν ειναι και η καλυτερη λυση...... Προτιμοτερο ειναι το αντιπαγωτικο !
Το προβλημα με το πετρελαιο ειναι οτι περιεχει παραφινη η οποια οταν παγωσει δημιουργει 'πουρι' μεσα στα σωληνακια με αποτελεσμα να μην μπορει να περασει ελεθευρα το πετρελαιο
-
Ένα σχετικό link:
http://www.bp.com.au/products/fuelnews/ ... winter%27'
στο οποίο συστήνεται η μη χρήση βενζίνης προς ανάμιξη αλλά μικρής ποσότητας πετρελαίου θέρμανσης και κηροζίνης με το πετρέλαιο κίνησης.
Γιάννης
-
Δεν έχω εμπειρία από αυτοκίνητα, αλλά από ηλεκτρογεννήτριες, που δουλεύουν σε βουνά με πολύ κρύο το χειμώνα και φυσικά δουλεύουν μόνο σε περίπτωση διακοπής ΔΕΗ, οπότε μένουν για μέρες στην παγωνιά πριν δουλέψουν.
Με αντιπαγοτικό στο πετρέλαιο ποτέ δεν είχαμε πρόβλημα, ακόμη και σε -25 βαθμούς κάποια στιγμή.
Επίσης η ΒΡ έχει για το χειμώνα ειδικό πετρέλαιο κίνησης που έχει αντιπαγωτικό και δεν χρειάζετε πρόσθετο. Ούτε με αυτό είχαμε πρόβλημα. Αλλά κάποια φορά που ξεχάσαμε να βάλουμε πάγωσε με σχετικά υψηλή θερμοκρασία, λίγο κάτω από τους 0. -
Ο χρήστης servmx έγραψε:
Ένα σχετικό link:http://www.bp.com.au/products/fuelnews/ ... winter%27'
στο οποίο συστήνεται η μη χρήση βενζίνης προς ανάμιξη αλλά μικρής ποσότητας πετρελαίου θέρμανσης και κηροζίνης με το πετρέλαιο κίνησης.
Γιάννης
Και σε πιάνει το καταργηθέν ΣΔΟΕ για λαθρεμπορία.......
Το αντιπαγωτικό αρκεί εφ' όσον το χρησιμοποιείς σε σωστή αναλογία, και εναλλακτικά πετρέλαιο φωτιστικό σε ποσοστό έως 30%
ΠΑΓΩΣΑΜΕ ... ΒΟΗΘΕΙΑ