-
ΔΕΝ προκυπτει αβιαστα οτι ενω εχει ακινητοποιησει ενα αυτοκινητο κ δεν ασφαλιζει 'για οικονομια', υπαρχει κ δευτερο αυτοκινητο στην οικογενεια. Ασε που ΔΕΝ ειναι τραβηγμενο ρε μαστορα, δηλαδη αν συμβει κατι εκτακτο κ το δευτερο αυτοκινητο ειναι αλλου/εχει παει βολτα/το εχει παρει το παιδι/τεσπα δεν ειναι διαθεσιμο, τι θα κανει? Ακριβως αυτο θα κανει.
-
Καλημέρα σε όλους!
Ειλικρινά, συγχωρήστε με για την 'επαναδημοσίευση' (...)
απλά, δεν έχω πάρει καμμία απάντηση, σε ένα θέμα, αμιγώς Aσφαλιστικό και Nομικό,
και θα ήθελα πάρα πολύ, τη γνώμη και την εμπειρία σας......................................................
Σίγουρα, το παραπάνω δίλημμα μου, θα μπορούσε να έχει διατυπωθεί :
DAS vs. ARAG (...)Όμως, στόχος μου,
δεν είναι επ’ουδενί οι εντυπώσεις, ούτε η άμεση η έμμεση διαφήμιση.Απλά προσπαθώ, να ξεδιαλύνω στο μυαλό μου ορισμένα συγκεχυμένα πράγματα,
και, σε τελική ανάλυση,
να ενημερωθούμε όλοι μαζί από κοινού,
για ένα ουσιαστικό θέμα που μας αφορά όλους.Γενικά, οι προσφερόμενες υπηρεσίες από τις δυο παραπάνω Εταιρείες,
θεωρούνται ίδιες (...)
Όμως, μελετώντας το ενημερωτικό τους φυλλάδιο,
εντοπίζεις κάποιες διαφορες, οι οποιες, ενδεχομένως, 'κάνουν τη διαφορα'...!Συγκεκριμένα :
'Πραγματογνωμοσύνη'
«…δωρεάν Πραγματογνωμοσύνη για όλες τις ζημιές άνω των 400ευρώ που θα συμβούν
σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Βόλο…» (DAS Hellas)Συγγνώμη, αλλα, και η Ασφαλιστική μας (Αστικής Ευθύνης κλπ),
δεν μας παρέχει Πραγματογνώμονα,
όταν διαφωνούμε με την πραγματογνωμοσύνη του Ειδικού της 'αντιδίκου' Ασφαλιστικής...?'Προστασία από Ανασφάλιστα'
«Άμεση πληρωμή του 70% του κόστους των υλικών ζημιών που προκλήθηκαν από την (αποκλειστική) υπαιτιότητα του Ανασφάλιστου οχήματος…» (DAS Hellas)Και πάλι, συγγνώμη...
Αλλά, όταν πληρώνεις στο Ασφαλιστήριό σου, τον ειδικό όρο 'Ανασφάλιστα Οχήματα', με υψηλότατο ποσό Κάλυψης,
θα το παίξει η Ασφαλιστική μας, 'κινέζος'...?Ας το κάνει.
Μέσω της ανεξάρτητης 'Νομικής Προστασίας' μου,
έχω κάθε δικαίωμα να διεκδικήσω, πέρα από τα νομίμως προβλεπόμενα,
και αποζημίωση για κάθε αδικαιολόγητη καθυστέρηση καταβολής των...!Δεκτή, κάθε παρατήρηση -σχόλιο σας,
αλλά και ενδεχομενη προσθήκη σας, στα παραπάνω 'ολίγα' που κατάφερα να εντοπίσω.Σας ευχαριστώ πάρα πολύ!
-
Ερώτηση: θα γίνει μεταβίβαση οχήματος από έαν πρόσωπο σε άλλο (της ίδιας οικογενείας), όμως ο οδηγός του αυτοκινήτου θα παραμείνει οι ίδιος (ο πρώτος κάτοχος).
Σε ότι αφορά την ασφάλεια, μπορεί να παραμείνει στο ίδιο πρόσωπο (και χωρίς να διακοπεί) αφου αυτό θα συνεχίσει να οδηγει το αυτοκίνητο, ή θα πρέπει να αλλάξει; -
Και συνεχίζοντας...
Έστω 2 οδηγοί σε ένα αυτοκίνητο. Και η ασφάλεια είναι στο όνομα του κατόχου-οδηγού. Στην περίπτωση που το οδηγεί ο άλλος οδηγός (δεν είναι κάτω από 23 και έχει χρόνια δίπλωμα), πρέπει να πληρωθεί τίποτα έξτρα, ή καλύπτεται κανονικά και με τον νόμο, χωρίς να προβεί ο ιδιοκτήτης σε κάποια τροποποίηση της ασφάλειας;
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
Και συνεχίζοντας...Έστω 2 οδηγοί σε ένα αυτοκίνητο. Και η ασφάλεια είναι στο όνομα του κατόχου-οδηγού. Στην περίπτωση που το οδηγεί ο άλλος οδηγός (δεν είναι κάτω από 23 και έχει χρόνια δίπλωμα), πρέπει να πληρωθεί τίποτα έξτρα, ή καλύπτεται κανονικά και με τον νόμο, χωρίς να προβεί ο ιδιοκτήτης σε κάποια τροποποίηση της ασφάλειας;
δεν χρειάζεται κάτι εφόσον ειναι νομιμος κατοχος διπλωματος κλπ....
-
Καλημερα!
Τα site της anytime και της winbank direct, πινουν και δεν μπορεις να υπολογισεις ποσο βγαινουν τ' ασφαλιστρα! -
Τι πίνουν;
-
μετα την ηλεκτρονικη διασταύρωση των τελων κυκλοφορίας σκέφτηκαν επιτελους να το κανουν και στα ασφαλιστηρια.
καλι αργα παρα ποτε...Στη 'δαγκάνα' του υπουργείου Οικονομικών τα ανασφάλιστα οχήματα
Άμεσα αναμένεται να υλοποιηθεί το σχέδιο εντοπισμού των ανασφάλιστων αυτοκινήτων, καθώς η επιτροπή που συγκροτήθηκε, στο υπουργείο Οικονομικώνμετά από παρεμβάσεις της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος και του προέδρου του Επικουρικού Κεφαλαίου Δ. Ζορμπά, ολοκλήρωσε το έργο της και σύντομα αναμένεται να σταλεί στους πρώτους ανασφάλιστους οδηγούς επιστολή που θα τους καλεί να ασφαλίσουν το αυτοκίνητό τους.
Αυτό αποκαλύφθηκε στην εκπομπή 'Ώρα Ασφάλισης' που προβλήθηκε στον τηλεοπτικό σταθμό Extra3 με καλεσμένους τη Μαρία Φαράντου, νομικό σύμβουλο της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδας και τον Ν. Παυλόπουλο διευθυντή πωλήσεων της International Life.
Αντικείμενο της εκπομπής ήταν η ασφάλιση αστικής ευθύνης αυτοκινήτου, με αφορμή και την άνοδο των ελάχιστων ορίων ασφαλιστικής κάλυψης στο 1 εκατ. ευρώ ανά θύμα για τις σωματικές βλάβες και στο 1 εκατ. ευρώ για τις υλικές ζημιές.
Οπως τονίσθηκε, σε ό,τι αφορά στα ανασφάλιστα
οχήματα, σε περίπτωση που μέσα σε ένα εύλογο διάστημα όσοι λάβουν τη σχετική επιστολή, δεν προσκομίσουν το ασφαλιστήριο, θα κληθούν να υποστούν τις διοικητικές και ποινικές κυρώσεις.
Στην προσπάθεια εντοπισμού των ανασφάλιστων οχημάτων (όλων των τύπων και κατηγοριών) συμμετέχουν το Κέντρο Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου και η Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων του υπουργείου Οικονομικών, ενώ όπως αναφέρθηκε, υπολογίζεται ότι τα ανασφάλιστα αυτοκίνητα μπορεί να προσεγγίζουν και το 1 εκατομμύριο.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
-
Καλησπέρα σε όλους!!
Μια ερώτηση: η κάλυψη ‘Ιδίες ζημιές για θραύση κρυστάλλων’ καλύπτει σπασμένο πίσω φανάρι;
Συγκεκριμένα, το πρωί βρήκα το 3ο πίσω φανάρι σπασμένο ενώ είχα παρακάρει έξω από το σπίτι μου. Δεν ξέρω ποιος ή πώς έσπασε. Με καλύπτει η ασφαλιστική εταιρεία;Ευχαριστώ για τη βοήθεια!!
-
Τα φαναρια ειναι πλαστικα και οχι απο κρύσταλο.
-
Ο χρήστης jpl73 έγραψε:
Καλησπέρα σε όλους!!
Μια ερώτηση: η κάλυψη ‘Ιδίες ζημιές για θραύση κρυστάλλων’ καλύπτει σπασμένο πίσω φανάρι; Με καλύπτει η ασφαλιστική εταιρεία;Όχι......
-
δεν καταλαβα κατι ρε παιδες με βαση το ανωτερο αρθρο..ακομα κ οταν δεν χρησιμοποιειται το αυτοκινητο,πρεπει να πληρωθει η ασφαλεια?
-
Ο χρήστης anasmzak έγραψε:
Γεια χαρά σε όλους! –και πάλι!!Σίγουρα, το παραπάνω δίλημμα μου, θα μπορούσε να έχει διατυπωθεί :
DAS vs. ARAG (...)Όμως, στόχος μου,
δεν είναι επ’ουδενί οι εντυπώσεις, ούτε η άμεση η έμμεση διαφήμιση.Απλά προσπαθώ, να ξεδιαλύνω στο μυαλό μου ορισμένα συγκεχυμένα πράγματα,
και, σε τελική ανάλυση,
να ενημερωθούμε όλοι μαζί από κοινού,
για ένα ουσιαστικό θέμα που μας αφορά όλους.Γενικά, οι προσφερόμενες υπηρεσίες από τις δυο παραπάνω Εταιρείες,
θεωρούνται ίδιες (...)
Όμως, μελετώντας το ενημερωτικό τους φυλλάδιο,
εντοπίζεις κάποιες διαφορες, οι οποιες, ενδεχομένως, 'κάνουν τη διαφορα'...!Συγκεκριμένα :
'Πραγματογνωμοσύνη'
«…δωρεάν Πραγματογνωμοσύνη για όλες τις ζημιές άνω των 400ευρώ που θα συμβούν
σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Βόλο…» (DAS Hellas)Συγγνώμη, αλλα, και η Ασφαλιστική μας (Αστικής Ευθύνης κλπ),
δεν μας παρέχει Πραγματογνώμονα,
όταν διαφωνούμε με την πραγματογνωμοσύνη του Ειδικού της 'αντιδίκου' Ασφαλιστικής...?'Προστασία από Ανασφάλιστα'
«Άμεση πληρωμή του 70% του κόστους των υλικών ζημιών που προκλήθηκαν από την (αποκλειστική) υπαιτιότητα του Ανασφάλιστου οχήματος…» (DAS Hellas)Και πάλι, συγγνώμη...
Αλλά, όταν πληρώνεις στο Ασφαλιστήριό σου, τον ειδικό όρο 'Ανασφάλιστα Οχήματα', με υψηλότατο ποσό Κάλυψης,
θα το παίξει η Ασφαλιστική μας, 'κινέζος'...?Ας το κάνει.
Μέσω της ανεξάρτητης 'Νομικής Προστασίας' μου,
έχω κάθε δικαίωμα να διεκδικήσω, πέρα από τα νομίμως προβλεπόμενα,
και αποζημίωση για κάθε αδικαιολόγητη καθυστέρηση καταβολής των...!Δεκτή, κάθε παρατήρηση -σχόλιο σας,
αλλά και ενδεχομενη προσθήκη σας, στα παραπάνω 'ολίγα' που κατάφερα να εντοπίσω.Σας ευχαριστώ πολύ!
Ρε παιδιά, κανένας...??
Εγώ, εδώ μέσα άκουσα για πρώτη φορά, την αυτόνομη 'Ασφάλεια Νομικής Κάλυψης'...
Δεν μπορεί, σίγουρα αρκετά μέλη του Forum, θα την έχουν κάνει,
και ενδεχομένως θα έχουν και ίδια εμπερία, για να μας έλεγαν σχόλια και εκτιμήσεις...Λόγω κάποιων θεμάτων μου, το καθυστέρησα αρκετά, και ακόμα δεν την έχω κάνει ούτε εγώ...
Οπότε, το δίλημμά μου παραμένει... -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
δεν καταλαβα κατι ρε παιδες με βαση το ανωτερο αρθρο..ακομα κ οταν δεν χρησιμοποιειται το αυτοκινητο,πρεπει να πληρωθει η ασφαλεια?Τυπικά ναι, αλλά εφόσον δεν το χρησιμοποιείς και άρα ούτε σε μπλόκο θα πέσεις για να σου τη ζητήσουν, ούτε και παίζει να εμπλακείς σε ατύχημα, δεν υπάρχει απολύτως κανένας λόγος να την πληρώσεις. Φυσικά αυτό που σου είπαν παραπάνω, ότι όντας παρκαρισμένο στο δρόμο μπορεί άθελά σου να 'εμπλακείς' σε ατύχημα, στέκει αλλά αν το έχεις σε γκαράζ δεν διατρέχεις ούτε αυτό τον κίνδυνο. Για μένα άστο ανασφάλιστο.
Από κει και πέρα, αν όντως υλοποιηθεί το ψάξιμο των ανασφάλιστων και σου στείλουν κάτι, αρχικά τους ειδοποιείς για την 'περίπτωσή' σου κι αν επιμείνουν, τότε συμβουλεύεσαι δικηγόρο. Και επαναλαμβάνω, αν όντως γίνει το ξεσκαρτάρισμα, γιατί αυτή η ιστορία τραβάει χρόνια και ακόμη και τώρα κανένας δεν νοιάζεται (κακώς).
-
Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
δεν καταλαβα κατι ρε παιδες με βαση το ανωτερο αρθρο..ακομα κ οταν δεν χρησιμοποιειται το αυτοκινητο,πρεπει να πληρωθει η ασφαλεια?
Τυπικά ναι, αλλά εφόσον δεν το χρησιμοποιείς...
παντως να σε πω την αμαρτία μου, δεν γνωρίζω να ειναι υποχρεωτικό και ουτε νόμιζω πως μπορεί να σε υποχρεώσει κανένας με κάποιον νομο. Αλλο το κυκλοφορώ στον δρόμο ανασφάλιστος, και αλλο το να θελω να έχω πινακιδωμένο το αμάξι μου. Μαλλον εκβιασμός ποιο πολύ εκ μέρους του κράτους και τιποτε παραπάνω.
Μπορεί κάποιος να θέλει να κινήσει το αμάξι μονο 3-6 μηνες τον χρόνο. Γιατι να υποχρεωθεί να το ασφαλίσει για ολο τον χρονο?
Τέλος πάντων...
-
Τα ερωτήματα που θέτεις τα απαντάς μόνος σου ,απλά βάζεις ένα ? στο τέλος .
π.χ.Πραγματογνωμοσύνη
σε περίπτωση ατυχήματος με το Ασφαλισμένο Όχημα - ανεξάρτητα από την υπαιτιότητα - για όλες τις ζημιές
άνω των € 400 που συμβούν στην ΑΘΗΝΑ, ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, ΠΑΤΡΑ & ΒΟΛΟ, αλλά και οπουδήποτε στην Ελλάδα
σε περίπτωση ολικής καταστροφής .Άμεση Πληρωμή Ζημιών
που προκαλούνται από Υπαιτιότητα Οδηγού Ανασφάλιστου Οχήματος αφού προηγηθεί πραγματογνωμοσύνη,
καταβάλλεται αμέσως από τη DA.S. το 70% του κόστους των υλικών ζημιών του Ασφαλισμένου Οχήματος .Εταιρεία θα διαλέξεις εσύ λαμβάνοντας φυσικά υπόψη και τον παράγοντα κόστος .
Δες εδώ, και διάβασε αναλυτικά τις καλύψεις : http://www.das.gr/default.asp?id=3017009&lcid=1032Καλύψεις σαν αυτές που αναφέρεις π.χ. Αποζημίωση σε περίπτωση ανασφάλιστου, δεν είναι υποχρεωτικές.
Αρα, σε κάποιον για παράδειγμα που έχει μόνο βασικές-υποχρεωτικές καλύψεις είναι εξαιρετικά χρήσιμες.Ότι θέλεις στείλε ΠΜ ( ειδικά αν υπάρχει περισσότερα του ενός αυτοκινήτου στην οικογένεια )
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
παντως να σε πω την αμαρτία μου, δεν γνωρίζω να ειναι υποχρεωτικό και ουτε νόμιζω πως μπορεί να σε υποχρεώσει κανένας με κάποιον νομο. Αλλο το κυκλοφορώ στον δρόμο ανασφάλιστος, και αλλο το να θελω να έχω πινακιδωμένο το αμάξι μου. Μαλλον εκβιασμός ποιο πολύ εκ μέρους του κράτους και τιποτε παραπάνω.Μπορεί κάποιος να θέλει να κινήσει το αμάξι μονο 3-6 μηνες τον χρόνο. Γιατι να υποχρεωθεί να το ασφαλίσει για ολο τον χρονο?
Τέλος πάντων...
Παιδιά ας συνέλθουμε λίγο. Πάνω από ένα εκατομμύριο τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν ανάμεσά μας και τόσα χρόνια, ας πούμε τα 3 τελευταία, που εκεί είναι το νούμερο και το γνωρίζουμε όλοι, το κράτος δεν κάνει τίποτα για να τα διασταυρώσει! Είναι δυνατόν να έχουμε τύψεις που δεν θα ασφαλίσουμε το ακινητοποιημένο μας όχημα? Που κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει νόμος που να δίνει αυτή τη δυνατότητα, μιας και το να καταθέσεις πινακίδες και να τις πάρεις πάλι πίσω, μόνο λύση δεν είναι αν σκεφτείς τη γνωστή τρελή γραφειοκρατία.
-
Το νόμιμο όπως έχει αναφερθεί είναι να το θέσεις σε ακινησία καταθέτοντας πινακίδες και όταν θέλεις να το κινήσεις να τις πάρεις. Επίσης νόμιμο είναι εφόσον έχεις πληρώσει τέλη κυκλοφορίας να το έχεις με πινακίδες σε ιδιωτικό χώρο (γκαράζ, αποθήκη, χωράφι κτλ) και ανασφάλιστο. Να το έχεις όμως στο δρόμο ακόμη και παρκαρισμένο και ανασφάλιστο είναι παράνομο.
Τώρα το γεγονός οτι στο ελληνικό κράτος δεν μπορείς να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας για μερικούς μήνες (δηλ όταν πάρεις πίσω τις πινακίδες πληρώνεις όλα τα τέλη και όχι μέρος) ή να πάρεις προσωρινές που ισχύουν για συγκεκριμένο διάστημα είναι άδικο αλλά έτσι είναι το ελληνικό σύστημα. Τώρα αν θες να το ασφαλίσεις για μέρος του έτους μπορείς είτε κάνοντας αναστολή της ασφάλισης για τους μήνες που δεν κινείς το αυτοκίνητο ή κάνοντας συμβόλαιο τρίμηνο ή εξάμηνο. Συνεπώς κορσαίρ είσαι παράνομος αν δεν το έχεις σε ιδιωτικό χώρο. -
Γνωρίζει κανείς εάν υπάρχει κάποια διορία σχετικά με την επιστροφή χρημάτων του εναπομείναντος ασφαλιστικού συμβολαίου λόγω μεταβίβασης αυτοκινήτου;
Ήδη περιμένω 1.5 μήνα. Είναι λογική αυτή η αναμονή;
-
Ο χρήστης 206xs έγραψε:
Το νόμιμο όπως έχει αναφερθεί είναι να το θέσεις σε ακινησία καταθέτοντας πινακίδες και όταν θέλεις να το κινήσεις να τις πάρεις. Επίσης νόμιμο είναι εφόσον έχεις πληρώσει τέλη κυκλοφορίας να το έχεις με πινακίδες σε ιδιωτικό χώρο (γκαράζ, αποθήκη, χωράφι κτλ) και ανασφάλιστο. Να το έχεις όμως στο δρόμο ακόμη και παρκαρισμένο και ανασφάλιστο είναι παράνομο.
Τώρα το γεγονός οτι στο ελληνικό κράτος δεν μπορείς να πληρώσεις τέλη κυκλοφορίας για μερικούς μήνες (δηλ όταν πάρεις πίσω τις πινακίδες πληρώνεις όλα τα τέλη και όχι μέρος) ή να πάρεις προσωρινές που ισχύουν για συγκεκριμένο διάστημα είναι άδικο αλλά έτσι είναι το ελληνικό σύστημα. Τώρα αν θες να το ασφαλίσεις για μέρος του έτους μπορείς είτε κάνοντας αναστολή της ασφάλισης για τους μήνες που δεν κινείς το αυτοκίνητο ή κάνοντας συμβόλαιο τρίμηνο ή εξάμηνο. Συνεπώς κορσαίρ είσαι παράνομος αν δεν το έχεις σε ιδιωτικό χώρο.Εμένα το άλλο μου κινεί την περιέργεια. Γιατί υπάρχουν αυτοκίνητα χωρίς πινακίδες παρκαρισμένα στους δρόμους? Δεν θα έπρεπε αυστηρότατα να παρκάρονται σε γκαράζ? Όσοι καταθέτουν πινακίδες, δεν δηλώνουν ενυπογράφως χώρο στάθμευσης? Δεν το ελέγχει κανένας μετέπειτα?
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ