Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Porsche Forum
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Porsche Forum
    • 1
    • 2
    • 253
    • 254
    • 255
    • 256
    • 257
    • 355
    • 356
    • 255 / 356
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    6
    7109
    85291
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bill-z4 last edited by

      Ο χρήστης Κάβουρας έγραψε:

      2007, 40.000€, Με κουμπακια στο τιμονι, αρα μιλαμε για tip οχι PDK. Αμα σου αρεσε αυτο με το PDK θα κανεις κωλοτουμπες.
      Το τεκμηριο πληροφοριακα θα ειναι -30% απο του χρονου.

      Δεν γνωρίζω άρτια τις 911, οπότε μπορεί να μου είπε μ@λ@κί@ ο πωλητής/έμπορος. (πάντως μετατροπέα ροπής δε μου φάνηκε να έχει γιατί 'έσπρωχνε' το αμάξι όπως και το DSG μου )

      Όσο αναφορά το bold, βασικά το τεκμήριο φέτος θα υπολογιστεί αναλογικά με το διάστημα που έχω το αμάξι στην κατοχή μου (πες 23800€ x 6/12) και από του χρόνου θα πάει με τη μείωση του 30%.

      Και επειδή έχω κάνει 'την άσκησή μου για το σπίτι' ( ), για τα 3500cc (μιας και αυτή που είδα ήταν 3500cc):
      23.800,00€ (Μέχρι και 5 έτη)
      -30% = 16.660,00€ (από 5 έως 10 ετών)
      -50% = 11.900,00€ (από 10 ετών και άνω)

      Άσε τους μπακαλίστικους υπολογισμούς.Η PORSCHE θα σου στοιχίζει λιγότερο από την μελοντική σου γυναίκα και θα σου δίνει περισσότερες χαρές..Οπότε διάλεξε όσο έχεις καιρό....χρόνος γαρ εγγύς..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mikegr last edited by

        Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:

        2007, 40.000€, Με κουμπακια στο τιμονι, αρα μιλαμε για tip οχι PDK. Αμα σου αρεσε αυτο με το PDK θα κανεις κωλοτουμπες.
        Το τεκμηριο πληροφοριακα θα ειναι -30% απο του χρονου.

        Δεν γνωρίζω άρτια τις 911, οπότε μπορεί να μου είπε μ@λ@κί@ ο πωλητής/έμπορος. (πάντως μετατροπέα ροπής δε μου φάνηκε να έχει γιατί 'έσπρωχνε' το αμάξι όπως και το DSG μου )

        Όσο αναφορά το bold, βασικά το τεκμήριο φέτος θα υπολογιστεί αναλογικά με το διάστημα που έχω το αμάξι στην κατοχή μου (πες 23800€ x 6/12) και από του χρόνου θα πάει με τη μείωση του 30%.

        Και επειδή έχω κάνει 'την άσκησή μου για το σπίτι' ( ), για τα 3500cc (μιας και αυτή που είδα ήταν 3500cc):
        23.800,00€ (Μέχρι και 5 έτη)
        -30% = 16.660,00€ (από 5 έως 10 ετών)
        -50% = 11.900,00€ (από 10 ετών και άνω)

        Άσε τους μπακαλίστικους υπολογισμούς.Η PORSCHE θα σου στοιχίζει λιγότερο από την μελοντική σου γυναίκα και θα σου δίνει περισσότερες χαρές..Οπότε διάλεξε όσο έχεις καιρό....χρόνος γαρ εγγύς..

        +1000
        Ενα 4ημερο με μια γκομενα μου πηγε 4 κατοσταρικα...και τι καταλαβα? Με παιρνει τηλ. και κανω το κοροϊδο τωρα
        Μιλαμε για απειρα χιλιομετρα με 400€!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kavoyras last edited by

          Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:

          Άσε τους μπακαλίστικους υπολογισμούς.Η PORSCHE θα σου στοιχίζει λιγότερο από την μελοντική σου γυναίκα και θα σου δίνει περισσότερες χαρές..Οπότε διάλεξε όσο έχεις καιρό....χρόνος γαρ εγγύς..

          ΥΓ: δεν απαντώ γιατί θα ξεφύγουμε...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mikegr last edited by

            Αυτο παντως ειναι εκτακτη εισφορα-free και παει τον κωλο του

            http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2459374/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης mikegr έγραψε:
              Αυτο παντως ειναι εκτακτη εισφορα-free και παει τον κωλο του

              http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2459374/

              Αυτο ηταν χιουμορ ;

              Ας μεινουμε στο θεμα μας

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                bill-z4 last edited by

                Ποιά είναι η νέα κυρία?991 Turbo?
                http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... CK8up9DoM#

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Ο χρήστης mikegr έγραψε:

                  2007, 40.000€, Με κουμπακια στο τιμονι, αρα μιλαμε για tip οχι PDK. Αμα σου αρεσε αυτο με το PDK θα κανεις κωλοτουμπες.
                  Το τεκμηριο πληροφοριακα θα ειναι -30% απο του χρονου.

                  Δεν γνωρίζω άρτια τις 911, οπότε μπορεί να μου είπε μ@λ@κί@ ο πωλητής/έμπορος. (πάντως μετατροπέα ροπής δε μου φάνηκε να έχει γιατί 'έσπρωχνε' το αμάξι όπως και το DSG μου )

                  Όσο αναφορά το bold, βασικά το τεκμήριο φέτος θα υπολογιστεί αναλογικά με το διάστημα που έχω το αμάξι στην κατοχή μου (πες 23800€ x 6/12) και από του χρόνου θα πάει με τη μείωση του 30%.

                  Και επειδή έχω κάνει 'την άσκησή μου για το σπίτι' ( ), για τα 3500cc (μιας και αυτή που είδα ήταν 3500cc):
                  23.800,00€ (Μέχρι και 5 έτη)
                  -30% = 16.660,00€ (από 5 έως 10 ετών)
                  -50% = 11.900,00€ (από 10 ετών και άνω)

                  Άσε τους μπακαλίστικους υπολογισμούς.Η PORSCHE θα σου στοιχίζει λιγότερο από την μελοντική σου γυναίκα και θα σου δίνει περισσότερες χαρές..Οπότε διάλεξε όσο έχεις καιρό....χρόνος γαρ εγγύς..

                  +1000
                  Ενα 4ημερο με μια γκομενα μου πηγε 4 κατοσταρικα...και τι καταλαβα? Με παιρνει τηλ. και κανω το κοροϊδο τωρα
                  Μιλαμε για απειρα χιλιομετρα με 400€!!

                  και γιατί την πήγες 4ημερο τότε

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Για να του κάτσει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mikegr last edited by

                      εκτακτες διακοπες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Ο χρήστης mikegr έγραψε:
                        εκτακτες διακοπες

                        Φτηνά σου βγήκε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mikegr last edited by

                          Xτες πηγα οδηγησα μια Ζ4 schnitzer Turbo του 09. Καθ οτι βαρυτερο και 6 χρονια νεοτερο απο την 996 που ειχα περιμενα να ηταν στιβαροτατο και βελτιωμενο σε ολους τους τομεις. Καπου στα 160 και με ενα μετριο αερα στην εθνικη το αμαξι αρχισε να χορευει περιεργα και με αποτρεψε απ το να το πατησω κι αλλο. Τα δε 420 αλογα ανεβαζανε ευκολα στροφες στο μοτερ αλλα τα πολλα κιλα 'κοβανε' καπως το αυτοκινητο. Σε συγκριση με μια 996 Τουρμπο με προγραμμα μεν, κακομεταχειρισμενη δε, υστερουσε μακραν σε αισθηση, φρενα και πλευρικεσ επιταχυνσεις. Ο ηχος απο τις ακριβες εξατμισεις Schnitzer απο μεσα ακογονταν σα μια βαρετη βοη, καμια σχεση με το φοβερο γουργουρισμα των Μ μοτερ στα ψηλα...
                          Για γκομενες καλο ητανε παντως οντως πολυ ομορφο (πιο ομορφο απ οτι ικανο) και με πολλα γκατζετακια να τις παραμυθιαζεις...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mirage last edited by

                            Τότε μια χαρά είναι.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bill-z4 last edited by

                              Λέμε τώρα,έχεις ~70-80 χιλιάρικα για αγορά 997.
                              Στην αγορά τρέχουν σ'αυτήν την τιμή 997 pdk S,4S και 997 turbo '07,με λίγα χιλιόμετρα.
                              Δεδομένου ότι τα στάνταρ έξοδα διατήρησης του οχήματος είναι ίδια,τεκμήρια και ασφάλεια γιατί να μην προτιμήσει κάποιος την τούρμπο. Περισσότερη δύναμη.
                              Υπάρχει,απ'ότι ξέρω μια επί πλέον διαφορά στο σέρβις της τούρμπο.
                              Είναι η τούρμπο το ίδιο 'καθημερινή'με την απλή?
                              Ή λόγω της ισχύος είναι ποιο απόλυτη,ποιο δύστροπη.
                              Βγάζει περισσότερες βλάβες?
                              Σχετικά με την ομορφιά και την αρμονία του σχήματος προσωπικά με χαλάει λίγο η μόνιμη πισινή αεροτομή ττης τούμπο,στέκει ποιο όμορφα το πισινό μέρος της απλής.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                trader last edited by

                                Μπράβο σας ρε παιδιά!!! Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο φτιάχνει η Porsche τα αυτοκίνητα. Για να ρίχνετε γυναίκες. Τα g στη στροφή βοηθάνε να γύρει η γυναίκα προς το μέρος του οδηγού για να πάρει μάτι τους 'αερόσακους'. Τα θερμαινόμενα καθίσματα τη βοηθούν να γδυθεί πιο γρήγορα. Το πολύ γκάζι που την κολλάει στο κάθισμα είναι για να το βουλώνει όταν τη βαριέσαι. Το PDK είναι για να έχει ο οδηγός ελεύθερο το δεξί του χέρι για άλλες 'εργασίες'. Τα κορυφαία φρένα είναι για να γέρνει προς τα εμπρός και να έχει ο οδηγός πρόσβαση στο κούμπωμα του σουτιέν. Ο κινητήρας πίσω ή στο κέντρο είναι για να λες ιστορίες που εντυπωσιάζουν. Η Cayenne είναι φτιαγμένη για να μπορείς να τις πηγαίνεις σε κανένα ξέφωτο. Η GT3 είναι γρήγορη για να προλάβεις να @$#@% πριν σε πάρει είδηση η γκόμενα ότι είσαι καραγκιόζης.
                                Καλά έκανε λοιπόν εκείνος που έκραξε τους ιδιοκτήτες Porche για τα μυαλά που κουβαλάνε μερικές σελίδες πριν.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  highfidelity last edited by

                                  H μισή αν όχι παραπάνω επιτυχία της Porsche οφείλεται σ' αυτό το λόγο, είτε μας αρέσει είτε όχι.
                                  Επίσης, τηρουμένων των αναλογιών, είναι ένα bonus: τόσα λεφτά έδωσες, ας το βρέχεις και λίγο χάρη σ' αυτά!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bill-z4 last edited by

                                    Ο χρήστης trader έγραψε:
                                    Μπράβο σας ρε παιδιά!!! Γι' αυτόν ακριβώς το λόγο φτιάχνει η Porsche τα αυτοκίνητα. Για να ρίχνετε γυναίκες. Τα g στη στροφή βοηθάνε να γύρει η γυναίκα προς το μέρος του οδηγού για να πάρει μάτι τους 'αερόσακους'. Τα θερμαινόμενα καθίσματα τη βοηθούν να γδυθεί πιο γρήγορα. Το πολύ γκάζι που την κολλάει στο κάθισμα είναι για να το βουλώνει όταν τη βαριέσαι. Το PDK είναι για να έχει ο οδηγός ελεύθερο το δεξί του χέρι για άλλες 'εργασίες'. Τα κορυφαία φρένα είναι για να γέρνει προς τα εμπρός και να έχει ο οδηγός πρόσβαση στο κούμπωμα του σουτιέν. Ο κινητήρας πίσω ή στο κέντρο είναι για να λες ιστορίες που εντυπωσιάζουν. Η Cayenne είναι φτιαγμένη για να μπορείς να τις πηγαίνεις σε κανένα ξέφωτο. Η GT3 είναι γρήγορη για να προλάβεις να @$#@% πριν σε πάρει είδηση η γκόμενα ότι είσαι καραγκιόζης.
                                    Καλά έκανε λοιπόν εκείνος που έκραξε τους ιδιοκτήτες Porche για τα μυαλά που κουβαλάνε μερικές σελίδες πριν.

                                    Λαικίζεις φίλτατε trader,λαικίζεις!!
                                    Για να είμαστε και μεσ΄τα πράματα

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      mikegr last edited by

                                      Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:
                                      Λέμε τώρα,έχεις ~70-80 χιλιάρικα για αγορά 997.
                                      Στην αγορά τρέχουν σ'αυτήν την τιμή 997 pdk S,4S και 997 turbo '07,με λίγα χιλιόμετρα.
                                      Δεδομένου ότι τα στάνταρ έξοδα διατήρησης του οχήματος είναι ίδια,τεκμήρια και ασφάλεια γιατί να μην προτιμήσει κάποιος την τούρμπο. Περισσότερη δύναμη.
                                      Υπάρχει,απ'ότι ξέρω μια επί πλέον διαφορά στο σέρβις της τούρμπο.
                                      Είναι η τούρμπο το ίδιο 'καθημερινή'με την απλή?
                                      Ή λόγω της ισχύος είναι ποιο απόλυτη,ποιο δύστροπη.
                                      Βγάζει περισσότερες βλάβες?
                                      Σχετικά με την ομορφιά και την αρμονία του σχήματος προσωπικά με χαλάει λίγο η μόνιμη πισινή αεροτομή ττης τούμπο,στέκει ποιο όμορφα το πισινό μέρος της απλής.

                                      Aυτο ειναι το θεμα με πολλους ιδιοκτητες 4s. Oταν μπουν σε Τουρμπο απλα ξεφευγουν. Κι οσοι πανε απο Τουρμπο σε GT3 xανουν τη μπαλα επισης.
                                      Ενα αλλο θεμα με το Ζ4 καθως και με τα αλλα παναθλια γερμανικα συστηματα κιβωτιων οπου εχουν το ιδιο πληκτρο για ανεβασμα και κατεβασμα ταχυτητας... Ποσο υστερουν μπροστα στο F1 των Ιταλων... Μα ποσο πολυ ομως....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • B
                                        bill-z4 last edited by

                                        Ο χρήστης mikegr έγραψε:

                                        Λέμε τώρα,έχεις ~70-80 χιλιάρικα για αγορά 997.
                                        Στην αγορά τρέχουν σ'αυτήν την τιμή 997 pdk S,4S και 997 turbo '07,με λίγα χιλιόμετρα.
                                        Δεδομένου ότι τα στάνταρ έξοδα διατήρησης του οχήματος είναι ίδια,τεκμήρια και ασφάλεια γιατί να μην προτιμήσει κάποιος την τούρμπο. Περισσότερη δύναμη.
                                        Υπάρχει,απ'ότι ξέρω μια επί πλέον διαφορά στο σέρβις της τούρμπο.
                                        Είναι η τούρμπο το ίδιο 'καθημερινή'με την απλή?
                                        Ή λόγω της ισχύος είναι ποιο απόλυτη,ποιο δύστροπη.
                                        Βγάζει περισσότερες βλάβες?
                                        Σχετικά με την ομορφιά και την αρμονία του σχήματος προσωπικά με χαλάει λίγο η μόνιμη πισινή αεροτομή ττης τούμπο,στέκει ποιο όμορφα το πισινό μέρος της απλής.

                                        Aυτο ειναι το θεμα με πολλους ιδιοκτητες 4s. Oταν μπουν σε Τουρμπο απλα ξεφευγουν. Κι οσοι πανε απο Τουρμπο σε GT3 xανουν τη μπαλα επισης.
                                        Ενα αλλο θεμα με το Ζ4 καθως και με τα αλλα παναθλια γερμανικα συστηματα κιβωτιων οπου εχουν το ιδιο πληκτρο για ανεβασμα και κατεβασμα ταχυτητας... Ποσο υστερουν μπροστα στο F1 των Ιταλων... Μα ποσο πολυ ομως....

                                        Τι εννοείς ξεφεύγουν? Ότι είναι καλύτερο το τούρμπο?
                                        Ή ξεφεύγουν στα έξοδα?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • E
                                          eliaskat last edited by

                                          Δεν έχει καμία σχέση η s με την turbo .. Η s στρίβει άνετα με πολλά χιλ και τα ήρεμα άλογα του κινητήρα ενώ η turbo θέλει ακρίβεια χιλιοστου στο γκάζι για να μην γίνει μλκια...
                                          Άλλη κατανομή βάρους και αλλα πολλά ...

                                          Το turbo είναι απλά δύναμη ...

                                          Το gt δεν τολμώ να το πιάσω στο πληκτρολόγιο μου ... Σεβασμός...

                                          Sent from my iPhone using Tapatalk

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mikegr last edited by

                                            Ο χρήστης Bill Z4 έγραψε:

                                            Λέμε τώρα,έχεις ~70-80 χιλιάρικα για αγορά 997.
                                            Στην αγορά τρέχουν σ'αυτήν την τιμή 997 pdk S,4S και 997 turbo '07,με λίγα χιλιόμετρα.
                                            Δεδομένου ότι τα στάνταρ έξοδα διατήρησης του οχήματος είναι ίδια,τεκμήρια και ασφάλεια γιατί να μην προτιμήσει κάποιος την τούρμπο. Περισσότερη δύναμη.
                                            Υπάρχει,απ'ότι ξέρω μια επί πλέον διαφορά στο σέρβις της τούρμπο.
                                            Είναι η τούρμπο το ίδιο 'καθημερινή'με την απλή?
                                            Ή λόγω της ισχύος είναι ποιο απόλυτη,ποιο δύστροπη.
                                            Βγάζει περισσότερες βλάβες?
                                            Σχετικά με την ομορφιά και την αρμονία του σχήματος προσωπικά με χαλάει λίγο η μόνιμη πισινή αεροτομή ττης τούμπο,στέκει ποιο όμορφα το πισινό μέρος της απλής.

                                            Aυτο ειναι το θεμα με πολλους ιδιοκτητες 4s. Oταν μπουν σε Τουρμπο απλα ξεφευγουν. Κι οσοι πανε απο Τουρμπο σε GT3 xανουν τη μπαλα επισης.
                                            Ενα αλλο θεμα με το Ζ4 καθως και με τα αλλα παναθλια γερμανικα συστηματα κιβωτιων οπου εχουν το ιδιο πληκτρο για ανεβασμα και κατεβασμα ταχυτητας... Ποσο υστερουν μπροστα στο F1 των Ιταλων... Μα ποσο πολυ ομως....

                                            Τι εννοείς ξεφεύγουν? Ότι είναι καλύτερο το τούρμπο?
                                            Ή ξεφεύγουν στα έξοδα?

                                            Kαι στα δυο Αν και το μοτερ τησ Τουρμπο και τησ GT3 ειναι αθανατο σε σχεση με τα αλλα μοντελα και η Πορσε επισημα ανακοινωνει 300.000 χλμ διαρκεια ζωης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 253
                                            • 254
                                            • 255
                                            • 256
                                            • 257
                                            • 355
                                            • 356
                                            • 255 / 356
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr