-
Μετά τον εραστή της μετασταλινικής εποχής, εάν αποκτήσουμε και έναν εραστή της μεταχιτλερικής εποχής….. δέσαμε σαν ενότητα. Μήπως κάποιος πρέπει να ντρέπεται?.
Α. -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μετά τον εραστή της μετασταλινικής εποχής, εάν αποκτήσουμε και έναν εραστή της μεταχιτλερικής εποχής….. δέσαμε σαν ενότητα. Μήπως κάποιος πρέπει να ντρέπεται?.
Α.Μιλας με γριφους γεροντα.
Να ξαναγυρισουμε στο θεμα τωρα;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Μετά τον εραστή της μετασταλινικής εποχής, εάν αποκτήσουμε και έναν εραστή της μεταχιτλερικής εποχής….. δέσαμε σαν ενότητα. Μήπως κάποιος πρέπει να ντρέπεται?.
Α.Μιλας με γριφους γεροντα.
Να ξαναγυρισουμε στο θεμα τωρα;
Και πάντα ότι λες κ. mod. Αυτό θα κάνω, μα σε παρακαλώ γύρνα και στον πρώτο γράφοντα της τριακοστής τέταρτης σελίδας της ενότητας. Είναι ντροπή.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Antonis-team. -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Και εάν εξαιρέσουμε την imbreza που καθ’ ολοκληρία ήταν έργο ευρωπαίων βελτιωτών δεν σημαίνει τίποτα?.
Έλα Χριστέ και Παναγιά. Φαντάζομαι αναφέρεσαι στην Subaru και στο μοντέλο της που λέγεται Impreza. Η έκδοση για rally ήταν by Prodrive. Η έκδοση δρόμου φτιάχνεται από την STi στην Ιαπωνία, καμία σχέση με Ευρώπη.
Ποια καθαρόαιμα σχιστομάτικα έχουν πρωτοστατήσει στο παγκόσμιο αγωνιστικό στερέωμα?.
Toyta Celica Group A, Toyota Corolla WRC, Toyota GT-1, Mazda 787B. Αλλά δεν μιλούσαμε για αγωνιστικά, μα για δρομίσια. Σίγουρα οι Ευρωπαίοι έχουν pedigree στους αγώνες άφταστο. Σαν Ferrarista δεν θα μπορούσα να πω κάτι άλλο εξάλλου.
Μα σας ρωτώ, εάν είχατε πολλά λεφτά, τι αυτοκίνητο θα αγοράζατε?
Ferrari!
Μαζί σου με 1000 φίλε. Είναι ευρωπαϊκό!.
Μα όντας «γέροντας» που σχετικά ορθά ανεφέρθη, προτιμώ την McLaren!. Όταν την οδηγήσεις θα με καταλάβεις…..
Α -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μετά τον εραστή της μετασταλινικής εποχής, εάν αποκτήσουμε και έναν εραστή της μεταχιτλερικής εποχής….. δέσαμε σαν ενότητα. Μήπως κάποιος πρέπει να ντρέπεται?.
Α.Μιλας με γριφους γεροντα.
Να ξαναγυρισουμε στο θεμα τωρα;
Και πάντα ότι λες κ. mod. Αυτό θα κάνω, μα σε παρακαλώ γύρνα και στον πρώτο γράφοντα της τριακοστής τέταρτης σελίδας της ενότητας. Είναι ντροπή.
Με φιλικούς χαιρετισμούς
Antonis-team.Δεν σας αρέσει η φωτογραφία δεξιά?
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μαζί σου με 1000 φίλε. Είναι ευρωπαϊκό!.
Μα όντας «γέροντας» που σχετικά ορθά ανεφέρθη, προτιμώ την McLaren!. Όταν την οδηγήσεις θα με καταλάβεις…..
ΑΕίπε ο Jeremy Clarkson της Ελλάδας
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μαζί σου με 1000 φίλε. Είναι ευρωπαϊκό!.
Μα όντας «γέροντας» που σχετικά ορθά ανεφέρθη, προτιμώ την McLaren!. Όταν την οδηγήσεις θα με καταλάβεις…..
ΑΑυτό που είπες τώρα είναι σαν να λες σε πορωμένο μπασκετικό Βάζελο για το πόσο καλή ομάδα είναι ο Γαύρος.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μαζί σου με 1000 φίλε. Είναι ευρωπαϊκό!.
Μα όντας «γέροντας» που σχετικά ορθά ανεφέρθη, προτιμώ την McLaren!. Όταν την οδηγήσεις θα με καταλάβεις…..
ΑΑυτό που είπες τώρα είναι σαν να λες σε πορωμένο μπασκετικό Βάζελο για το πόσο καλή ομάδα είναι ο Γαύρος.
Μα είναι και πρώτη……
Α. -
Ναι αλλά διαχρονικά καλύτερος είναι ο ΠΑΟ και στα αυτοκίνητα πρώτη με τεράστια διαφορά είναι η Ferrari. Σταματώ όμως εδώ γιατί ο BIll33 είναι ήδη αρκετά συγχυσμένος με όσα γίνονται στον Αντίλογο και θα μας πάρει και μας σηκώσει...
-
Μολις εκλεισε 200.000 το lexus is200 του ξαδερφου με ανηλεες σκισιμο εν γενει (ειναι και σιδεροφαγος ο πστης ).
Το μοτερ προφανως κελαηδαει -
Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
Μολις εκλεισε 200.000 το lexus is200 του ξαδερφου με ανηλεες σκισιμο εν γενει (ειναι και σιδεροφαγος ο πστης ).
Το μοτερ προφανως κελαηδαει
Τα 200000 χιλιόμετρα είναι λίγα, για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Τα 9 αυτοκίνητα που έχω για service, δεν έχουν βλάβες. Μάλιστα το ένα στα 340000 προχθές. Βεβαία πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη και τα άλογα που βγάζει στα 2000cc. Είναι ενδεικτικό το πόσο μπορούμε να τα ‘σκίσουμε’!.
Όσο για την McLaren!, που έγραψα, σίγουρα δεν εννοούσα για την F1, μα για τα ΙΧ (τρία τον αριθμό) που κυκλοφορούν στην χώρα μας.
Α. -
Αυτός είναι ο νέος χιλιάρης της Φορντ με τα 100/125 άλογα. Διάβασα (σε ελληνικό περιοδικό βέβαια και αυτό δεν είναι καλό σημάδι αξιόπιστης ενημέρωσης) ότι ο ιμάντας που έχει, έχει εκτιμώμενο χρόνο ζωής τα 250.000 χλχ όσος είναι και ο εκτιμώμενος χρόνος ζωής του κινητήρα.
Η ερώτηση μου είναι στα τονισμένα. Έχουν οι σύγχρονοι κινητήρες τόσο μικρό χρόνο ζωής? Και αν ναι, τι εννοούμε με αυτό? Τι αλλαγές/συντήρηση απαιτούν μετά από αυτό το χρόνο ζωής?
-
Αποσο καταλαβαινω θελει να πει οτι μετα τα χιλιομετρα αυτα ,θα χρειαστει γενικη επισκευη.
-
Στα σύγχρονα κράτη που έχουν ένα αξιοπρεπές επίπεδο διαβίωσης τα 250,000 χλμ είναι υπερ αρκετά. Μετά απλά αλλάζεις αυτοκίνητο. Πχ 15000 / χρόνο σε 10 χρονια το πετάς. Ούτως η άλλως σε αυτά τα χρόνια και μετά δεν έχει καμιά εμπορική αξία. Στο Ελλάντα των προδοτών αυτά βέβαια δεν ισχύουν.
Καταλαβαίνω ότι εννοεί ότι είναι σχεδιασμένος με προδιαγραφές για όλα τα επιμέρους του κομμάτια να αντέξει τόσα χιλιόμετρα. Μετά οτιδήποτε μπορεί να συμβεί από καπάκι μέχρι γενική όπως αναφέρει ο Χρήστος. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Αυτός είναι ο νέος χιλιάρης της Φορντ με τα 100/125 άλογα. Διάβασα (σε ελληνικό περιοδικό βέβαια και αυτό δεν είναι καλό σημάδι αξιόπιστης ενημέρωσης) ότι ο ιμάντας που έχει, έχει εκτιμώμενο χρόνο ζωής τα 250.000 χλχ όσος είναι και ο εκτιμώμενος χρόνος ζωής του κινητήρα.
Η ερώτηση μου είναι στα τονισμένα. Έχουν οι σύγχρονοι κινητήρες τόσο μικρό χρόνο ζωής? Και αν ναι, τι εννοούμε με αυτό? Τι αλλαγές/συντήρηση απαιτούν μετά από αυτό το χρόνο ζωής?
Τα περισσότερα κάπου εκεί είναι. Άλλωστε και στο βιβλίο συντήρησης μέχρι αυτά τα χιλιόμετρα έχει σελίδες για σέρβις... μετά προσθέτεις χαρτάκια με συρραπτικό!
-
Φυσικά και δεν έχει ΜΟΝΟ 250.000 χλμ χρόνο ζωής ο κινητήρας.
Τόσο ΩΦΕΛΙΜΟ χρόνο ζωής λέει ο κατασκευαστής ότι έχει ο κινητήρας.
-
Σε μήνυμά μου στις 8 Απριλίου σε αυτή τη συζήτηση είχα επισημάνει το ίδιο, ότι δηλαδή ο εκτιμώμενος χρόνος ζωής του κινητήρα μου φαίνεται σχετικά μικρός. Εφόσον, βέβαια, πωλείται και σε χώρες που οι πολίτες δεν έχουν τη δυνατότητα να αγοράσουν νέο αυτοκίνητο όταν το παλιό θα έχει περίπου 250.000 χλμ., ίσως είναι ένα κριτήριο που μπορεί να επηρεάσει την αγορά του αυτοκινήτου (αν και ίσως αυτό ισχύει για τους περισσότερους κινητήρες).
Για τον 'εκτιμώμενο χρόνο ζωής', που είναι περίπου 240.000 χλμ. το έχω διαβάσει σε δυο ελληνικά περιοδικά, αλλά και σε επίσημο έγγραφο της Φορντ, στο: http://1l-ecoboost.fordmedia.eu/documen ... ine_EU.pdf, όπου αναφέρει 'over a typical lifespan of 240,000km (150,000 miles)' (από ότι κατάλαβα είναι επίσημο της Φόρντ, σε διαφορετική περίπτωση συγνώμη).
Όσο αφορά το τεστάρισμα και την εξέλιξη του κινητήρα από την ίδια τη Ford, γράφει στο: http://corporate.ford.com/news-center/p ... oost-36357, ότι
'Rather than employ the traditional method of adding energy-draining balancer shafts, Ford engineers have deliberately “unbalanced” the flywheel and pulley to offset the engine configuration. Ford believes these innovations combined with optimised engine mounts will deliver a truly refined performance feel perfected during 720,000 kilometres of tests – including 360,000 kilometres of durability trials and 10,000 kilometres of environmental testing'Jacob
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Αυτός είναι ο νέος χιλιάρης της Φορντ με τα 100/125 άλογα. Διάβασα (σε ελληνικό περιοδικό βέβαια και αυτό δεν είναι καλό σημάδι αξιόπιστης ενημέρωσης) ότι ο ιμάντας που έχει, έχει εκτιμώμενο χρόνο ζωής τα 250.000 χλχ όσος είναι και ο εκτιμώμενος χρόνος ζωής του κινητήρα.
Η ερώτηση μου είναι στα τονισμένα. Έχουν οι σύγχρονοι κινητήρες τόσο μικρό χρόνο ζωής? Και αν ναι, τι εννοούμε με αυτό? Τι αλλαγές/συντήρηση απαιτούν μετά από αυτό το χρόνο ζωής?
Επειδή μας τον παρουσίασαν, ομολογώ δεν μίλησαν για 250000 και νεκρός!. Μα και όπως τον είδα, μόνον βελτιώσεις κατάλαβα να έχει, όχι σαθρά σημεία. Σίγουρα είπαν για την αντοχή του λουριού, (γερμανική μετάφραση διάβαζε) όπου και πολλοί συνάδελφοι γελάσαμε!.
Το λουρί είναι το στάνταρ που χρησιμοποίει η Φορντ. Λιγάκι φαρδύτερο για την περίπτωση. Μα με ένα ΓΑΠ οπού η μέση κυκλοφορία έχει πέσει στα 6300 χιλιόμετρα τον χρόνο, μιλάμε για 39,68 χρόνια!!!!!........ όποτε εάν το πάρω σήμερα, στα 106,68 μου χρόνια θα το αλλάξω!!!!.....(εάν είμαι μέσος Έλληνας)!. Μα υπάρχει και αντίποδας σε πελάτη μου. 144000 χιλιόμετρα τον χρόνο. Κάθε σκάρτα 2 χρόνια βαλβίδες ελατήρια μέταλλα?. Δεν μας είπαν για την αξία του σήμερα στην Ελλάδα κομπλέ. Η μηχανή.
Οι γερμανοί πρώτοι έβγαλαν της χάρτινες κιλότες μιας χρίσης, και αυτοκίνητα μιας χρήσης?!.... μήπως για αυτό σκορπίζουν στης χώρες του νότου το χάρισμα του ΓΑΠ?. Και δεν βγάζουν και καλά ποδήλατα….. αυτοί θα χάσουν.
Α. -
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Αυτός είναι ο νέος χιλιάρης της Φορντ με τα 100/125 άλογα. Διάβασα (σε ελληνικό περιοδικό βέβαια και αυτό δεν είναι καλό σημάδι αξιόπιστης ενημέρωσης) ότι ο ιμάντας που έχει, έχει εκτιμώμενο χρόνο ζωής τα 250.000 χλχ όσος είναι και ο εκτιμώμενος χρόνος ζωής του κινητήρα.
Η ερώτηση μου είναι στα τονισμένα. Έχουν οι σύγχρονοι κινητήρες τόσο μικρό χρόνο ζωής? Και αν ναι, τι εννοούμε με αυτό? Τι αλλαγές/συντήρηση απαιτούν μετά από αυτό το χρόνο ζωής?
Το να υποσχονται δεν ειναι κακο και η renault με το clio 1.2tce υποσχεθηκε 250.000χλμ αξιοπιστα και δοκιμασμενα χιλιομετρα για αυτον τον κινητηρα τη στιγμη που η vw δεν εκανε τιποτα με τον 1.4 tsi με τους διπλους υπερσυμπιεστες που θα τους καταργησει
Τουλαχιστον η ford εκανε ενα μηχανικο συνολο 3κυλινδρο χιλιαρι,εδωσε ιδιαιτερη προσοχη στις βασεις ωστε να μην μεταφερουν κραδασμους και θορυβο μεσα στην καμπινα, αλλα το μεγαλυτερο ατου της θεωρω το μπλοκ απο χυτοσιδηρο,πιστευω να εχει και τις αναμενομενες ανοχες.....αλλα δεν πιστευω τη διαρκεια του ιμαντα χρονισμου,ο ατμοσφαιρικος 1.6 με τα 100 και τα 115 φορανε ιμαντα χρονισμου με 22mm πλατος στον 1000αρι turbo και 26αρι να του βαλουν με τοση ροπη δεν πιστευω να κρατησει πανω απο 120.000χλμ
τωρα για τον εκτιμωμενο χρονο ζωης του τα 250.000χλμ σε αυτα τα χιλιομετρα ισως και λιγοτερα αναλογα πως το δουλευεται θα χρειαστει επισκευη τα ελατηρια του κυλινδρου(θα το καιει το λαδακι του)-τριψιμο βαλβιδες αντικατασταση turbo αλλα τα χιλιομετρα ειναι υπεραρκετα, αφου ο οποιοσδηποτε μεχρι τοτε θα το εχει 'βαρεθει' και θα θελησει να το αντικαταστησει ....δεν παντρευομαστε το αυτοκινητο -
Επίσης ο έλληνας διευθυντής εξέλιξης της Φίατ στους τομείς συστημάτων μετάδοσης, σε συνέντευξή του στους 4Τ πριν 1,5 χρόνο, μίλαγε για εκτιμώμενη ωφέλιμη ζωή του του διπλοσύμπλεκτου της Ιουλιέτας για 250.000, 'όση και η διάρκεια ζωής του κινητήρα' .
Προφανώς μιλάει για το μέσο διάστημα που μπορεί να κάνει κάποιος χωρίς κάποια σοβαρή αβαρία, μόνο δηλαδή με τις κλασσικές και επαναλαμβανόμενες προληπτικές συντηρήσεις μικρής κλίμακας.
Όσο επισκευάζεις κάτι, με οποιοδήποτε κόστος, τόσο μπορείς να το κρατάς στο δρόμο αξιόπλοο.
Σκεφτείτε τώρα ότι μέχρι και τη δεκαετία του '80 πολλοί πηγαίναμε για ελατήρια ή και ρεκτιφιέ πριν από τα 120-150.000 χλμ.
Πόσο άντεξε ο κινητήρας του αυτοκινήτου σας;